eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meisjes die zo aan het ploeteren zijn en steeds maar weer de rode duivels op bezoek krijgen.. ook ik leef met jullie mee hoor1

Heb net het hele verhaal terug zitten lezen en ik voel me alsof het mezelf betreft. Maar dat is niet zo en dan voel ik me weer een beetje "schuldig".. zo van.. wij wel en zij willen ook zo graag..

Ik weet zeker dat het bij jullie ook helemaal goed komt!

Laat je in de vakantie maar eens lekker gaan en ONTSPAN!!

Na een olifantencyclus van bijna 50 dagen lijkt me een kuurtje Primolut wel verstandig.. en BLIJF VER BIJ DIE VRESELIJKE HORK (ik noem het niet eens een huisarts) VAN VORIGE KEER VANDAAN!!!!

Ik zou echt moordneigingen krijgen van die man en dat meen ik!

Dikke *; en .... ik veeg jullie traantjes weg...

Jessel
Aan onze zwangere digidinnetjes: voel je NIET schuldig! Echt nergens voor nodig! Onze eitjes zijn gewoon nét een tikje eigenwijzer dan die van jullie! En we zijn nog geen jaar bezig, dus no worries and no guilt!

Zonder verdriet, geen vreugde.
Aaaaaaaah Klaver en Lily *; *; *; 

Wat ontzettend jammer dat het deze maand weer niet raak is... Maar hou de moed er wel in he, zeker weten dat het binnenkort wel gaat lukken! Nogmaals een hele dikke *; Ik leef met jullie mee....:R

Wolfje: Tja, soms best lastig he, dat eten... Wat mag nu wel en wat mag niet. Op zich weet ik nu over het algemeen wat wel en niet kan, maar over een weekje gaan we lekker op vakantie naar Sicillie. Nu vraag ik me af of ik gewoon alle mozarella kazen mag hebben. Hier in Ned. kan ik op etiketten kijken of het oke is of in restaurants vragen, maar daar straks in restaurants....?! Ik weet dat ze er zeer slecht Engels spreken, en ik geen Italiaans, maar ik wil het eigenlijk niet van mn menu afschrappen... Juist op de Italiaanse keuken verheug ik me zo;)

Net even een vreugde dansje door de kamer gedaan :D

Ik Ben Namelijk VRIJ!! Ik Hoef Een Half Jaar NIET Te Werken!!

JoeHoe!!

Ik weet, ziek is ziek, maar ik voelde me op een of andere manier schuldig dat ik me net in mijn laatste werkweek ziekmeldde, net of ik het erom deed. Voel me nog niet helemaal 100% maar een kort vluchtje moest te doen zijn zijn, dus besloot ik me vandaag weer beter te melden. Ook zo'n raar idee om helemaal niet meer te vliegen voor mn verlof. Maar de reactie op mijn betermelding was...'Nou, tot over een hele tijd dan maar!' Ik hoefde niet meer te komen! Wow, ik ben gewoon vrij! Heel lang vrij!! Jieppieeeee!!!

(sorry hoor, moest er even uit :P)

Zo komt het allemaal ineens wel heel dichtbij. Iets wat ik heel raar vind, aangezien je aan mij nog steeds amper kunt zien dat ik zwanger ben...

Zo hebben we gister ook al geboortekaartjes uitgezocht! Nog geen defenitieve keuze kunnen maken uit al die kaarten, maar heb alvast een voorselectie gemaakt. Zijn een stuk of 10 overgebleven die ik het mooist vind, mag mijn vriend de uiteindelijke keus maken. (heb een flauw vermoeden dat het een van de goedkoopsten gaat worden, zag al dat degene die ik uitkoos natuurlijk ook weer de duursten waren ;) )
Ja Jessel, same here... voel me ergens ook schuldig, en vond het op een of andere manier ook niet gepast om zo'n vrolijk berichtje te plaatsen :$ Voelt allemaal een beetje dubbel, ben blij voor mezelf, maar voel me ook rot voor degene die nu allemaal in de put zitten

Maar nogmaals, alle niet zwangere digivriendinnetjes... Leef zeer met jullie mee, en blijf duimen op een snelle positieve test. Als jullie je kl*te voelen zijn we er om jullie te troosten *;

Dikke kus, Blond
Lily en Klaver.... :(:(:(;(;(...voor jullie allebei een hele dikke *;! Het gaat goed komen met jullie ZEKER, alleen is dat natuurlijk niet wat jullie nu denken. Maar echt waar, jullie worden supermoeders! Je lichaam kan je niet eeuwig voor de gek houden!

Wolf, herkenbaar van dat eten. Was in het begin ook heel panisch als het ging om eten wat ik niet mocht, wat eten had aangeraakt wat ik dan weer wel mocht...werd er een beetje gek van zelf. Het gaat ook langzaam over. Je neemt hier en daar wat risico met bv salade, kaasjes e.d. Het enige wat ik echt niet eet is rauwvlees. Ohhhhh wat heb ik zin in filet americain en een lekkere medium biefstuk...mmmmmm......!

Volgens mij is er ook een handige site waar je alles op kunt vinden wat wel en niet mag qua eten.

Ik heb de lijst gekopieerd en naar de gmail gestuurd!

Oh en trouwens, goed dat je een gyn hebt gevonden!

Parel, hihihihi! Dat worden dus eigewijze kinderen!

Mimi, herkenbare pijn, hiero!!!!! hier heb ik nou ook echt last van. Ik noem het bilpijn, maar kan er op google weinig over vinden. En bij mij is het trouwens ook rechts...mmmm.... JESSEL of een andere deskundig....help ons!

Blond, te gek dat je nu vrij bent! Geniet ervan! En ook voor jou, in de gmail zit een lijst met etenswaren die je wel en niet mag. Daar zullen ook wel wat italiaanse bij zitten!

Graag wil ik zelf ook nog toevoegen dat ik het soms wat lullig vind om over zwangerschap e.d. te praten. Maar lief dat jullie zo positief hierop reageren! Laten we lekker allemaal praten waar we over willen praten en ons proberen zoveel mogelijk NIET schuldig te voelen, ok? En als iemand een dip heeft, dan gaan we die lekker steunen!!!!

liefs voor allemaal!
Klaver en Lily, wat een naar nieuws van jullie. Dikke knuf van mij! En wat duurt het dan weer lang voordat het eind juli is. Ik baal echt voor jullie.

Nog maar een paar en dan hebben we allemaal een dikke buik!

Plieno, ik zag dat jij ook een echo had, is alles goed?

Bri: huppa, jij wel? Ik hoop het echt voor je! Ik gun het jullie allemaal zo!

Mimmie: ik heb ook regelmatig last van bekken en rug, als sinds het begin. Mijn banden voel ik ook, maar dat is echt anders. Ik maak me nog geen zorgen, kan nog lekker zwemmen en fietsen. En verder regelmatig een loopje en ik slaap met een kussentje tussen mij benen. Dat voelt echt goed. Als je het niet vertrouwt zou ik het gewoon even navragen.

Jessel, je had gelijk hoor, het blijft voor ons een verrassing wat we krijgen!

Parel: jij bent lief. En ook vast snel zwanger!

Blond: Gefeli met je verlof, geniet er van je, hebt een mooie zomer voor de boeg! Leuk, geboortekaartjes: Waar heb je gekeken? Tips??? Wij gaan zaterdag de commode kopen en dan zijn we qua meubels rond. Alleen verven moet nog en gordijnen uitzoeken.

Nu ga ik weer gauw aan het werk!

Liefs, Soep
klaver en lily ontzettend balen leef met jullie mee

ik kan nog ff de moeder erin houden !! nog niet ongi (de krampen zijn ook weer weg trouwens) maar ook nog geen positieve test trouwens. Vanochtend de 1 na laatste test gebruikt en die was negatief. Zaterdagmiddag nog maar eens proberen ofzo, heb zaterdagavond een BBQ hoop voor die tijd wel uitsluitsel te hebben zodat ik weet of ik wel of geen wijntje mag drinken. Hoop natuurlijk van niet maar mijn vertrouwen is weer weggezakt.
Klaver, Lily, ;(!!! Verdorie zeg!!!  Kan me voorstellen dat jullie er goed van balen! Dikke *;*; hoor!!

Bri... ook voor jou zenuwslopend zeg. Negatieve test, balen... Ik SPROEI nog even wat hCG hoor!!

Blond, hoeraaaaaaa je hebt verlof! Heerlijk, je kan je nu lekker helemaal overgeven aan het zwanger zijn en voorbereidingen treffen! :D

Las net wat geinigs op Telegraaf:

AMSTERDAM - Schijnzwangere mannen is geen verzinsel maar die types bestaan echt!

Sommige mannen gaan zo in de zwangerschap van hun vrouw op dat ze last krijgen van dezelfde verschijnselen. Wetenschappers aan de Universiteit van Londen ontdekten dat veel vaders dezelfde symptomen laten zien als hun echtgenote.

De onderzoekers vergeleken 281 toekomstige vaders met 281 mannen zonder zwangere vrouw:„Sommige mannen leefden zo met hun partners mee dat ze last kregen van dezelfde zwangerschapsverschijnselen”, zegt Dr. Arthur Brennan, die het onderzoek leidde. Sommige mannen werden samen met hun vrouw misselijk, anderen kregen ook vreetaanvallen: „Ik had net als mijn vrouw voortdurend honger. Ik ging zelfs's nachts de keuken in om wat klaar te maken.”, vertelt één van de mannen uit het onderzoek.

Elf mannen gingen voor hun klachten zelfs hun huisarts. De mannen lijden volgens Dr. Brennan aan het zogenaamde Couvade Syndroom. Dit syndroom wordt echter niet officieel erkend. Dr. Brennan benadrukt dat de mannen zich niet alleen maar aanstellen: „Doktoren erkennen het Couvade Syndroom niet omdat er geen diagnose kan worden vastgesteld. Maar mijn onderzoek bewijst dat het echt bestaat.”

Nou meiden.... zijn er al mannen van jullie die hieraan lijden??!

Bedankt voor de geruststellingen wat betreft eten. Ga die lijst even van gmail halen zo. Las trouwens vanmorgen nog dat rauwe ham wel mag, want dat heeft een bepaalde behandeling ondergaan. OEF!

Verder eet ik inderdaad gewoon rauwkost hoor op mn werk, nou maar hopen dat ze die groenten een beetje goed wassen.. maar anders is er echt niet veel gezonds te eten. Ze eten hier veel warm tussendemiddag, maar als ik nu 2 keer per dag warm ga eten... vliegen de kilo's er straks heeeel snel aan!

Liefs en fijne avond allemaal,

Wolfje
Klaver en Lily, ook ik baal met jullie mee!

Soms lijkt het zo oneerlijk... ik hoop dat jullie er goed mee om kunnen gaan en de moed er in houden, want er is toch echt geen reden om dat niet te doen.

Bri, jammer van je test, spannend hoor. Ik zou als ik jou was volgende keer wel met ochtend urine testen, je had het over testen in de middag, maar dan heb je toch sneller een vals-negatieve test... Ik blijf duimen!

Blond, lekker gaan genieten van je verlof!

Hier gaat alles zijn gangetje. Vanaf morgen mag mijn leeftijd naar 26 jaartjes in de tabel, maar ik vier het pas zaterdag.

Mijn eetlust is wel normaal na het misselijke weekend.

Hier ook wat (lage) rugpijn, maar niets richting bil ofzo. Nu pas een paar daagjes en niet heftig, dus ik maak me er nog niet zo druk om.

Ik hou het kort, maar kom binnen een paar daagjes wel weer uitgebreider babbelen.
Net terug thuis van een BBQ van mijn werk (en zaterdag weer een bbq), weinig gegeten niet zo'n honger en voel me niet zo langer (lees beetje misselijk). De test v vanochtend lag trouwens nog in de badkamer en het leek wel of ik een streepje zag (of wil ik hem echt zo graag zien). Manlief zei dat dat waarschijnlijk de plaats is waar het streepje zou moeten komen als het positief is en dat dan anders opdroogt ofzo want het is een witte streep (maar anders wit dan de rest vd de stick)

bedoelde natuurlijk zaterdag met ochtendurine testen als ik nog niet ongi ben, maar schreef middag omdat ik zaterdag lekker uit wil slapen

truste allemaal

bri1976
Bri: geloof mij als je niet zwanger bent dan zie je dat streepje écht écht écht niet hoor. Ik hoop zó dat jij een feb kindje krijgt. En zo te horen.....(ik juich stiekum).

Jullie zijn allemal lief trouwens. Ik was erg kwaad en verdrietig niet omdat er nu geen baby komt (ik heb geen haast) wel omdat mijn lijf me zo voor gek aan het houden is en ik er geen peil op kan trekken.

Voel je dus aub niet schuldig als je wél zwanger bent, ik spreek vast ook voor andere wannabe's: we gunnen het jullie en zijn blij dat het ergens anders wél lukt!
Dankjulliewel allemaal voor alle lieve woorden.

Zal me nog niet teveel zorgen proberen te maken nog (statistische gezien nog nergens voor nodig). Alleen vind ik het heel vervelend wanneer mijn lichaam zo raar gaat doen, dan raak je het vertrouwen een beetje kwijt in je eigen lijf zeg maar.

Lily: denk aan je (heel herkenbaar wat je voelt)

Jessel: Weet niet wat Primolut is, maar zal zo even googlen.

groetjes,

Klaver

ps: zwangeren voel je vooral niet schuldig; voor hetzelfde geld waren de rollen omgedraaid...
Nog niet ongi, wel paar druppels bloed net bij afvegen (zal dus wel niet lang meer duren denk ik zo).

streepje dat ik gister op test zag was trouwens weg nadat er een druppel water op de tester was gevallen dus duidelijk geen HcG streepje dames. Zal inderdaad een te vlug opgedroogd stukje zijn geweext of iets dergelijks.

Kga nu ff sporten met een vriendin, breng jullie daarna weer op de hoogte !

Volgende week vrijdag 22juni wordt ik een jaartje ouder trouwens dok.
Uurtje geleden was er weer de buikpijn hoor (en nu nog steeds), en guess what het is begonnen. Sjipsssssss baal er van.

Door naar de volgende ronde: nieuwe NOD 15 14 juli

moet nu naar werk

fijn weekend alvast

bri1976
Bri, wat een pech! ook jou had ik het zo gegund. Volgende maand weer een nieuwe kans zullen we maar heel optimistisch zeggen.

Groetjes Jusa
Balen Bri! Ik begon de dag echt goed in de wetenschap dat jij een vaag streepje had :(. Hoe lang was je cyclus deze keer? Op naar een positieve test in juli waar we allemaal relaxed zijn van de zomer en dat een goede uitwerking op onze eieren en zaadjes heeft ofzo.

Wat een leuk stuk over die schijnzwangere mannen, lijkt me heel weird als je man net als jij vreetbuien heeft en nog emotioneler is dan jij, drama's!

Wolfje; uit eindelijk dus een een gyn gevonden in la douce France?

Hier is het trouwens raarrrrr, gister eenmalig een plens bloed (en toen mijn berichtje hier) en nu helemaal niets meer na gister wat vrolijk roze afscheiding (eet smakelijk :D!) . Het zal dus wel ergens echt gaan door breken (of het is een late innesteling...pffff) Nope, ik ga er maar gewoon vanuit dat dit voorpret is. Ik ben inmiddeld over mijn teleurstelling heen dus ik wacht het gewoon af.

Dok; hoest met jou!? Heb je er vertrouwen in?

En zwangere ladies, lekker door kleppen en voel je NIET bezwaard. Trouwens die Joolz Bloom kinderwagen is leuk leuk leuk!
He Bri, wat balen voor je zeg! Op naar de volgende ronde dan maar!

Lily, wat een gekkigheid nou weer, ik hou het forum dit weekend gewoon weer lekker in de gaten!
Die joolz lijkt onwijs op de stokke kinderwagen. Reuzeleuk, maar ook vast heel duur. En het buggyding is niet handig, kunnen ze niet zelf in en uit klimmen (en als ouder til je je een breuk). Hm, ik klink als een oude zeur. Dat is ook weer niet de bedoeling, want ik vind ze er allebei echt heel erg mooi uitzien. Veel strakker dan een andere wagen!

Zucht, praktisch is veel handiger met een kind dan een vetmooie wagen!
Hallo allemaal!

Even een kort berichtje, net terug van vakantie. Dacht gelijk even bij te lezen, maar 4 pagina´s alweer! Pfff... heb het maar even bij de laatste gelaten. Jullie schrijven er driftig op los!

Voor alle niet-zwangeren onder ons: een dikke *; van deze kant! Hou vol, we leven allemaal met jullie mee!

Wolfje, heb ook de finale van de Franse idols gezien, wij zaten de afgelopen week eerst nabij Bordeaux (weer niet helemaal super, maar wel genoeg zon gezien en een beetje bruin erbij!) en de laatste paar dagen in Loire-gebied. Mooi, die kastelen! En Julien vond ik wel aparte zingen hoor, hij is in elk geval origineel! Ik was eerder voor Tigane, maar helaas... Heeft jouw favoriet gewonnen?

Verder blader laat ik binnenkort weer wat meer horen, en reageer weer wat enthousiaster. Trouwens, bedankt voor het aanpassen van mijn uitgerekende datum in de tabel, wie dat ook maar heeft gedaan (Dok?)!

Fijn weekend (wij gaan morgen weer wagens kijken! Ben benieuwd of we de Joolz kunnen bewonderen, maar de Stokke staat toch ook wel hoog op onze lijst)!

Herah
He, Lily, Klaver en Bri...ik had er nog wel zo'n gevoel bij voor jullie alledrie deze keer! Volgende ronde dan maar!!!!! *;

Schrijf dit weekend wel weer wat meer, ben beetje moe van deze week!

Alvast een fijn weekend
Hier kom ik nog op terug
Goedemorgen ladies!

Hier vanmorgen een giga hoeveelheid aan bloed; definitief ongesteld en een krámpen pffff en dus mag mijn nieuwe NOD op 22 Juli

Nu met vriend een nieuwe lease wagen uitzoeken, lekker oppervlakkig. Fijn weekend!
Bri, ik baal voor je en ik had nog wel een echte NOD voor je gewenst op mijn verjaardag!

Gisteren was ik jarig, maar ik vier het vanmiddag en vanavond.

Van manlief gisteren een etentje gehad en vandaag een mooie bos rozen (en een paar badslipper, maar dat is minder romantisch).

Voor zijn doen, is dit echt het toppunt van romantiek, dus ik geniet er erg van... Zou het komen omdat ik zijn kind draag, dat ik nu na 9 jaar ineens rozen krijg? (ik heb ze hiervoor volgens mij ook wel twee keer gehad, maar 1 keer was bij huwelijksaanzoek, dus het blijft bijzonder).

Ik ga nu weer even verder met de voorbereidingen.
Bri: Ook voor jou een *; Jammer.....

Lily: Balen, nu dus toch helemaal doorgebroken.... :(

Herah: Welkom terug, leuke vakantie gehad?

Plieno: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je vanavond een leuke verjaardag hebt!

De uitgerekende datum is nog best ver weg, maar ineens komt het allemaal toch wel erg dichtbij... Zoals ik eerder al schreef hebben we al geboortekaartjes uitgezocht (eindelijk een keuze kunnen maken uit al die honderden kaartjes!!) en nu kwam de post vandaag ook al een kraampakket brengen van het ziekenfonds. Zitten luier(tjes), gaaskompressen etc in, zag ik in de gauwigheid. Kreeg ineens helemaal de kriebels toen ik die mini pampertjes in handen had :P 

Heel gek, maar op dat soort momenten realiseer ik me pas echt dat we binnenkort een kindje hebben.

Vind het soms ook ineens een beetje eng, en kan ik best onzeker worden, Vraag ik me ineens af of ik het allemaal wel kan, of ik wel een goede moeder zal zijn enzo. Maar denk dat iedereen wel eens van die momenten kent, toch dames?!

Heb me toch maar ingeschreven voor een zwangerschapscursus. Wilde er eerst van afzien, kon niks leuks vinden. Ben nog steeds veel aan het sporten, dus gym is aan mij niet besteed. Yoga lijkt me ook niks en het enige wat me enigzins aantrok was een cursus die je samen met je partner doet. Maar no way dat mijn vriend meewil naar zo'n cursus... Toch vond ik het een raar idee om helemaal niks te doen en heb ik uiteindelijk toch maar een cursus uitgekozen. Eentje waarbij alles aan bod komt, gym, lichaamshouding, ademhalings en ontspanningsoefeningen, borstvoeding en hoe je baby moet dragen en vasthouden etc. Vind het wel lang, 2 maanden lang een keer per week, 2 uur per keer! Hoop dat ik er leuke meiden leer kennen! Vond het best duur, 135 euro, of is dat normaal voor een zwangerschapscursus?

Fijn weekend allemaal!
He plieno, fijne verjaardag! Leuk man, rozen. Heb ik laatst ook gehad, omdat ik een vaste aanstelling heb gekregen. Lief is ook niet zo romantisch, dus ook dubbel leuk!

Blond, ik snap je wel hoor, heb ik soms ook die angsten. Momenteel niet, voel me erg goed en weet dat het goed komt. Kan per week verschillen.

Wij hebben voor de babykamer vandaag de commode gekocht (en meten een aankleedkussen, staat zo leuk, hihi). De kinderwagen is besteld, hij komt al over 4 weken, het is de college red mutsy 4 rider single spoke geworden. En hij past met gemak in de achterbak van de auto, we mochten passen! Nu gaat het nog om de bekleding van de wieg en gordijnen en  verf, dus we zijn al een eind met de spullen. Soms voelt het veel te vroeg, maar liever dit dan in week 38 nog verven.

Nu weer lekker op de bank, lief heeft heerlijk gekookt voor mij en schoonouders. Zij zijn nu naar huis, ik ga lekker uitbuiken!

Tot snel!
O, en Herah, welkom terug natuurlijk, gezellig dat je er weer bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven