Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Thanks. Ik heb al een zelfgefabriekte quiche in de oven staan. En nu ga ik even snel huishoudelijk doen. Pamman haalt de kinderen dus ik heb eventjes het rijk alleen.

Sok wist toch een boot?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ligt hoofdpijn aan 't weer. Ik heb het al twee dagen. Maar kan ook hormonaal zijn in mijn geval. Ben ook niet te genieten voor omgeving, haha, arme omgeving.
Volgens mij ligt het aan de kinderen Ik had net 2 simultaankrijsers. Eééénig. Mini heb ik uiteindelijk in ons bed gelegd, ze was meteen stil. Die hevelen we straks nog wel over.

Mijn quiche was erg goed gelukt; broccoli, gehakt, Bretonse gehaktkruiden, en dan ei/kookroom/beetje kaas. Vellukkulluk.

Ik probeer in de ak foto's te uploaden maar het lukt niet. Mini had vanavond mijn kleren heel creatief aangetrokken en daar hebben we een modellensessie van. Hilarisch.
Linkje staat in ak.

Pamman is een stukje rijden. Nu moet ik in mijn eentje Popstars kijken. En het is altijd zo gezellig om samen die kandidaten af te fikken
ik heb hier net een 'goeie' discussie gevoerd over het kijkgedrag van Sokman. nl: hij gaat zitten, zapt tot-ie wat vind (NG, Top Gear, boxen op Eurosport) en blijft kijken. wat ík wil, doet niet ter zake. hij werpt dan tegen dat ík altijd achter de PC ga zitten. Ja. logisch, híj zit al achter de TV.
Hahahaha, herkenbaar!
die mini, Pam, ze is echt een volleerd model! opgeven als kleutermodel?
Lachen he. Ik zeg: volgende Viva op de cover
als ik dat nu herhaal, zouden ze het dan bij de redactie oppikken?

volgende Viva op de cover

Ze staat er natuurlijker op dan de meeste dames die we hier voorbij zien komen
Wat ben ik trouwens blij dat die neuktegeltjes verdwenen zijn.
tsja, ik had niet zo'n moeite met de neuktegels....
Ik vond ze stom.

Kunnen we volgende week zaterdag meeten? Ik heb een bbq waar ik nulnoppesnada zin in heb.
Ik kreeg een smsje van Koek: ze zijn al aardig gerelaxed. Veel kinderen op de camping dus de koekenkindjes vermaakten zich wel. Ook Kruimel. Jullie krijgen allemaal de groetjes.
fijn dat de Koektrommel zich goed vermaakt!

Ik vind het lastig om nu iets af te spreken; we hebben eigenlijk geen idee hoe lang 'het' allemaal nog gaat duren.

maar je mag best even langskomen, hoor, als je van de BBQ af wilt
Dat snap ik wel hoor Sok.

Bbq is van zus en die zien we zondag al en dan moeten we de week erna weer daar zitten. Terwijl we momenteel een beetje moeite met haar hebben.

Ik ben benieuwd hoe Nip het vandaag had.
hoop iig dat ze het een beetje volgehouden heeft. Gelukkig was het niet meer zo warm.

Lastig is dat, zo'n overdaad aan ongewenst contact. Ik had vanavond oudste zus aan de lijn; van het 20 minuten-durende gesprek heeft ze het 18 minuten over zichtzelf. Hoe moeilijk ze het wel niet heeft.

en ze hééft het ook moeilijk, maar ze uit het op zo'n rotte manier. nou ja.

Ik ga slapen, hoop dat Poek een beetje moe is van de eerste week school (vandaag was ze de hele dag geweest) en een beetje lang slaapt
Dat is ook jammer. Kun je dat wel een beetje naast je neerleggen?

Man is naar bed en ik ga ook. Ik heb een nieuw hoofdkussen en eigenlijk ligt dat wel erg lekker. Morgen ook nog genoeg te sjouwen met voorbereidingen voor feestje.

trusten
Lekker geslapen op je nieuwe kussen?? Ik zag dat je me gisteren probeerde te kwekken, ik zat alleen niet achter de pc, dus zag het te laat.

Hier alweer een stralend mooie dag. Hopelijk volgende week ook nog, dat scheelt zó ontzettend, of je een schooljaar met mooi weer of slecht weer begint. Bij mooi weer zit iedereen in de pauzes buiten, en is, uiteraard, iedereen vrolijker. Leerlingen maken met elkaar afspraken om te zwemmen enzo.

Ik moet maandag weer, heb er eigenlijk wel zin in. Goed teken lijkt me.
lijkt mij ook, Remma; fijn! is ook wel eens anders geweest.

Morgen btw.

iemand koffie?
lekker. Dank.
Lekker dank.

Pamman gaat met de kinderen de hort op vandaag, heb ik mijn handjes vrij om feestje voor te bereiden enzo. Best lekker, beetje time to myself.
Is heerlijk. Hak net ook even toen Remman naar zwemles was.
geniet ervan! Hier hebben we net op bed gesprongen, gevoetbald, fruit gegeten en koffie gedronken. heb net de nectarine en de aardbei uit Slofs haar gehaald en nu is Slof op de tafel aan het klimmen
Ben ook blij dattie opgehoepeld is, stuk chagerijn.

Ik ga haar föhnen en dan boodschappen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven