Mutsen II
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:59
Volgens mij ligt het aan de kinderen Ik had net 2 simultaankrijsers. Eééénig. Mini heb ik uiteindelijk in ons bed gelegd, ze was meteen stil. Die hevelen we straks nog wel over.
Mijn quiche was erg goed gelukt; broccoli, gehakt, Bretonse gehaktkruiden, en dan ei/kookroom/beetje kaas. Vellukkulluk.
Ik probeer in de ak foto's te uploaden maar het lukt niet. Mini had vanavond mijn kleren heel creatief aangetrokken en daar hebben we een modellensessie van. Hilarisch.
Mijn quiche was erg goed gelukt; broccoli, gehakt, Bretonse gehaktkruiden, en dan ei/kookroom/beetje kaas. Vellukkulluk.
Ik probeer in de ak foto's te uploaden maar het lukt niet. Mini had vanavond mijn kleren heel creatief aangetrokken en daar hebben we een modellensessie van. Hilarisch.
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:41
ik heb hier net een 'goeie' discussie gevoerd over het kijkgedrag van Sokman. nl: hij gaat zitten, zapt tot-ie wat vind (NG, Top Gear, boxen op Eurosport) en blijft kijken. wat ík wil, doet niet ter zake. hij werpt dan tegen dat ík altijd achter de PC ga zitten. Ja. logisch, híj zit al achter de TV.
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:56
als ik dat nu herhaal, zouden ze het dan bij de redactie oppikken?
volgende Viva op de cover
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:58
hoop iig dat ze het een beetje volgehouden heeft. Gelukkig was het niet meer zo warm.
Lastig is dat, zo'n overdaad aan ongewenst contact. Ik had vanavond oudste zus aan de lijn; van het 20 minuten-durende gesprek heeft ze het 18 minuten over zichtzelf. Hoe moeilijk ze het wel niet heeft.
en ze hééft het ook moeilijk, maar ze uit het op zo'n rotte manier. nou ja.
Ik ga slapen, hoop dat Poek een beetje moe is van de eerste week school (vandaag was ze de hele dag geweest) en een beetje lang slaapt
Lastig is dat, zo'n overdaad aan ongewenst contact. Ik had vanavond oudste zus aan de lijn; van het 20 minuten-durende gesprek heeft ze het 18 minuten over zichtzelf. Hoe moeilijk ze het wel niet heeft.
en ze hééft het ook moeilijk, maar ze uit het op zo'n rotte manier. nou ja.
Ik ga slapen, hoop dat Poek een beetje moe is van de eerste week school (vandaag was ze de hele dag geweest) en een beetje lang slaapt
zaterdag 22 augustus 2009 om 09:31
Lekker geslapen op je nieuwe kussen?? Ik zag dat je me gisteren probeerde te kwekken, ik zat alleen niet achter de pc, dus zag het te laat.
Hier alweer een stralend mooie dag. Hopelijk volgende week ook nog, dat scheelt zó ontzettend, of je een schooljaar met mooi weer of slecht weer begint. Bij mooi weer zit iedereen in de pauzes buiten, en is, uiteraard, iedereen vrolijker. Leerlingen maken met elkaar afspraken om te zwemmen enzo.
Ik moet maandag weer, heb er eigenlijk wel zin in. Goed teken lijkt me.
Hier alweer een stralend mooie dag. Hopelijk volgende week ook nog, dat scheelt zó ontzettend, of je een schooljaar met mooi weer of slecht weer begint. Bij mooi weer zit iedereen in de pauzes buiten, en is, uiteraard, iedereen vrolijker. Leerlingen maken met elkaar afspraken om te zwemmen enzo.
Ik moet maandag weer, heb er eigenlijk wel zin in. Goed teken lijkt me.