Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Ff kort:

helaas toch een veel te drukke dag gehad, omdat de babywinkel en thuiszorgwinkel niet meewerkten en het veel langer duurde... dus niet genoeg rust kunnen nemen met als gevolg dat ik vanavond thuis blijf en vent alleen gaat... Wel heel jammer!

Vent heeft wel beloofd dat hij zal vertellen dat het mijn idee was en ik het georganiseerd heb en dat hij over alles verslag uit brengt vanavond laat!
Star en Dier, hoe is het met jullie off-day?

Ik voel me ook niet toppie. Ben echt een beetje grieperig. Wordt daardoor hangerig.

Vanmiddag nog wel op stap geweest voor de kinderstoel en hebben hem gekocht. (de groene, Dierewier)

Helaas konden we hem niet gelijk meenemen, dus nu nog 4-6 weken wachten.

Merk dat ik het nu wel zat gaat worden en dat komt denk echt doordat mijn dinnetje nu bevallen is.

Deden alles samen en voel me nu zo "alleen". (terwijl er nog 1 vriendin zwanger is hoor, maar die zie ik veel minderen jullie tuurlijk)

Ging ook 2 keer per week zwemmen met haar, maar durf denk niet alleen.

Heb ook vaak krampjes en dat maakt me dan weer zo onzeker.

Dus van mij mag de kleine meid wel komen.

Super om te lezen dat het zo goed met jou en de kleine gaat Rebbel!

Balen Aapje, dat je niet kan. Dan maar een lekkere relaxte avond voor jezelf!
Off day gaat wel oke hier inmiddels. Lang slapen heeft geholpen en verder rustig aan gedaan. Ben het ook gewoon zo zat en wil mijzelf weer zijn. Geduld is een schone zaak he?

Aapje wat balen dat je toch niet mee kan maar wel beter dan. Haha lijkt mij logisch, iedereen moet het wel even duidelijk weten hoe het zit .

Komt er nog wat leuks op tv eigenlijk? Heb al mijn leuke boeken uit en wil vermaakt worden

Mooi de groene Nala. Nog even geduld dus. Vanaf wanneer kunnen ze in de bloom dan? Volgens mij kon Nesta pas met 8 maanden in de nep trip trap.

Gek he als je medezwangeren vriendinnen bevallen, snap wel dat je even aan het idee moet wennen maarre jij gaat binnenkort ook gewoon joh. Over een paar weken liggen jullie met jullie baby's lekker in het zwembad.

Rebbel super zeg dat je kleine "eris" (eris = bijnaam misschien???) al op geboortegewicht is. Als je uitleg wilt, hoor ik het wel gooi ik het op hyves

Jullie nachten klinken ook super. Ik hoop zo dat onze dat ook gaat doen, echt een ideaal kind!
Hoi allemaal, laat alleen even snel mijn gezicht zien. Ouders zijn vandaag de hele dag geweest... Ben moe nu ... Ga lekker bij de open haard zitten suffen...
Allereerst Lala van harte gefeliciteerd met je dochter, Super!!!

Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Rebbel, wat heerlijk dat het zo goed gaat. Heel herkenbaar.

Zemmie doet het ook super. Ze slaapt 22 van de 24 uur, eigenlijk best saai

Drinken gaat super, hier ook veel last gehad van stuwing en overproductie, maar gaat nu wel iets beter.

Ze is wel een beetje een spugertje, als ik dan toch over iets moet klagen

Kinderen reageren superlief op haar, echt tranentrekkend mooi om te zien.

Drukte komt dus niet door de baby, maar wel door alle visite, de eerste schoolweek van de kinderen en bijkomende aktiviteiten.

Zo ging Zen van de week voor het eerst naar voetbaltrainen (dus voor het eerst met vier kinderen op stap bij 30 graden

Aapje, verstandige keuze om niet naar het feestje te gaan, maar het is gewoon balen dat je niet meer alles kunt he...

Mmomo, nog even meis, ik ben zo benieuwd!

En Star en Dierewier hebben het zwaar las ik. Iets met de laatste loodjes he....

Leuk Nala, de bloom. Vind hem erg mooi, maar ja hier was niets meer nodig, helaas.

En wat heb ik nog meer gelezen, pfff weet het niet meer

Oh ja, Pauwie ook al aan het genieten van de kleine meid. Leuke foto's trouwens! en supermooie naam. Grappig die heeft bij ons ook nog op het lijstje gestaan, toen we nog dachten dat we misschien 4 namen deden,

Fijn dat je nu een goede kraamverzorgster hebt!

Nou, ik ga mijn andere topics even vervuilen!
En Inad, lekker man, verlof!
Dierewier, psies weet ik het niet, maar volgens mij kan een baby al snel in de Bloom.

Omdat je hem in ligstand kan zetten, kunnen ze er al in. Maar dan is het nog niet in zitstand natuurlijk.

Sufse Visotsky!
Oei , zwangere dames. Jullie klinken allemaal lekker moe. Rust goed uit en probeer wat energie op te bouwen!

Heb dat bevallingsboek ook gelezen en je kunt er van uit gaan dat jouw bevalling er niet in staat , want die is namelijk uniek!!!

Wel leuk om andere verhalen te lezen en ze zijn zeker niet angstaanjagend.

Hier slaapt de kleine meid een gat in de dag. Ze drinkt prima , maar neemt nog wisslende pauzes tussen de voedingen door. De ene keer is ze 5 uur aan het slapen en dan maar een uurtje. Met borstvoeding heb je het niet altijd voor het zeggen.

's nachts doet ze het prima hoor. De stuwing wordt hier ook al minder.

Heel herkenbaar dat koffiepadverhaal!?

Ben nog wel een beetje zoekende naar makkelijke borstvoedingskleding. Heb nog wat overslagdingetjes in de kast liggen. Heeft iemand nog andere tips?

Wij hebben vandaag al vast wat voorbereidingen getroffen voor de babyborrel. Boodschappen, extra partytent, tuinstoelen afspuiten, gras maaien, etc....

Morgenochtend nog de slingers , ballonnen en de laatste spullen klaarzetten. Ik heb er helemaal zin in.

Lekker alles in de tuin! Geen rollende muisjes in huis.
Goede morgen dames.

Al eerste voor iedereen die slecht slaapt: die 'goede-nacht'- thee werkt echt!! Heb echt heel goed geslapen, nadat ik gister mijn eerste kopje thee heb gedronken!

@ Ely: wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat!! Je klinkt erg ontspannen en gelukkig. Fijn!! En volgens mij ben je ook al behoortlijk fit weer. Geniet maar van je vier kinderen!

@ Pauwie: ook jij klinkt echt super goed al. Wanneer houden jullie de baby-borrel? Wel een ontzettend leuk idee. Knap van je dat je daar nu al klaar voor bent!

@ Rebbel: FWat goed dat de kleine alweer op het geboortegewicht is!!

Ik wist trouwens niet dat er nog een vervolg op het boek bestaan. Ga ik ook maar aanschaffen. Ik vind de verhalen die erin staan idd niet afschrikken, maar juist prettig om te lezen.

@ Nala: arme meid, nu ben je alleen zwanger... kan me wel voorstellen dat het eenzaam voelt. Gelukkig nog maar ff en dan kunnen jullie samen dingen ondernemen met jullie beide kinderen! Ben je nog langs gegaan (vanwege je verkoudheid) om de kleine Tim te bewonderen?

@ VIs: gezellig dat je ouders er zijn. Blijven ze lang?

@ Dier: hoe is het vandaag? Laatste loodjes wegen zwaar he!

@ Star: hoe was jouw nacht?

Nou meiden, ik ga weer ff in bedje liggen om wat energie te verzamelen. Wilde vandaag nog een beetje in huis doen.

Tot later!
Hoi Allemaal,

Hier baby nog gezellig in buik.

Hoe is het met de off-day-dames?

En leuk om te lezen over de verse babies! Zeun was een huilbaby (later wel oorzaak ontdekt en geopereerd) dus dit komt me echt totaal niet bekend voor.... Hopelijk kunnen we deze keer gaan genieten van een "gewone" baby...
Jammer Mmomo dat je nog steeds komt melden... Ik vind dat het voor jou nu toch eens tijd wordt om te bevallen....

Hier ook nog een vrolijke baby in mijn buik, maar die van mij heeft dan ook nog 2 weken + een dag de tijd om op tijd te zijn.
Mmomo ik zag je staan en dacht dit is het nieuws. Want had wel verwacht dat dit weekend wel baby zou zijn. Heb je zelf gevoel wanneer ze gaat komen?

Off day lijkt mee te vallen hier. Diereman lekker aan het zwemmen met Nesta en ik doe gewoon rustig aan. Zie uiteraard weer tegen morgen op (sorry) maar dat warme weer met lieve peuter maken het moeilijk om tot vermaak te zorgen. Ga gewoon weer naar de plas en dit keer met parasol, ging vorige keer ook erg goed.

Ely, Pauwie en Rebbel jullie babyverhalen zijn echt zo leuk om te lezen. Ely bij jullie is het echt relaxed he op wat drukke uitjes na . Vind de jongste het ook zo leuk met kleine Zemmie? Zij is natuurlijk van dezelfde leeftijd als Nesta!

Wanneer is de babyborrel inderdaad Pauwie? Vind he tidee ook erg leuk maar zou ook kapot zijn volgens mij. Met dit weer is het wel ideaal om het in de tuin te kunnen doen. Veel plezier.

Vis lekker gesuft?

Nala maak tzt maar even mooie foto van beeb in Bloom. Ben z benieuwd nou!

Aapje heeft je kerel goed zijn best gedaan gisteren en rondgetoeterd dat het jouw idee was ? Ideaal zeg dat de thee werkt. BIj jou ook al Star?
Mmomo, hoe ben je eronder? Kan me voorstellen dat als je eerste iets eerder is dat wanneer je dan overtijd gaat het flink tegenvalt. Zou ik in ieder geval wel hebben.
Lala heeft een berichtje op Hyves achter gelaten!

Leuk Pauwie, vandaag je babyborrel. Althans, dat begrijp ik eruit. (wel snel al na de bevalling)

Jullie hebben iig lekker weer!

Super dat die thee hielp Aapje.

Ik ben het gister vergeten, maar sliep vannacht ook goed. Dus ik weet het nog niet.

Ga het vanaaf weer met thee proberen.

We zijn gister niet meer bij Tim langs gegaan. Vond ik een beter idee, want ben echt verkouden/grieperig. Hoop woensdag ff te kunnen gaan.

Dier, zal die foto wel maken ja als de baby en Bloom in huis zijn.

Gisteravond vroeg mijn bedje in gegaan. Was het zo zat.

Gelukkig goed geslapen, maar hou niet meer bij hoeveel ik moet plassen.

Ik hoef mijn ogen maar open te doen en ik moet me toch nodig! Maja.

Hoorde vanmorgen dat er een schietpartij was bij een strandfeest op Hoek van Holland.

Waren best wel veel bekenden naartoe. Hoop dat die allemaal ongedeerd waren.

Hoorde al wel dat de dochter van mijn collega niet gewond was, maar wel alles heeft zien gebeuren. Bah!

Ik verkoop trouwens onze oude meubels ws sneller dan ons huis.

Gisteravond op marktplaats gezet en rond middernacht al een bod.

Vanmorgen belde die vrouw al op, dat ze morgen komt kijken.

Haha, das nog eens snel.

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen met dit lekkere weer? Wij hebben een bedrijfsuitje.

Doen we 1 keer per jaar. Gaan altijd ergens naartoe, maar nu omdat ik hoogzwanger ben, blijven we thuis. Gaan bbq-en hier in de achtertuin met het personeel.

Degene die willen gaan ook nog ff karten.

Hoop dat ik het allemaal een beetje trek, al die mensen om mij heen. Anders zit ik snel weer binnen.
Even een berichtje vanaf de roze wolk. Hier gaat alles goed. Dochter is een schatje en doet het goed. De bv loopt (pfff...wat een hoop werk is dat, maar ook wel intiem) en de bevalling was heftig maar super (verslag volgt later). Vol me naar omstandigheden goed, maar nog wat weinig energie op het moment, dus sorry dat ik even weinig schrijf, maar iedere minuut rust heb ik echt nog nodig. Ik lees verder alleen nog zwangeren, geen babies erbij..jammer...hoop dat jullie ook heel snel jullie kleintjes in armen mogen sluiten!! Ik kom morgen weer even hier kijken op jullie reageren!!
Meld en bleeeegh. Dus even alleen.
Ahh, Star

Rebbel, fijn dat het goed gaat, en lekker snel al op gewicht, die mooie jongen. Koffiepadverhaal erg grappig. En ook herkenbaar. Bij Chica had ik dat het soms echt wel 20 a 30 cm vooruit spoot En als er ook maar ergens een baby huilde of mensen het over bv of babies hadden.

Ely, Lala en Pauwie ook alles goed dus, fijn!

Momo, wat lijkt me dat zwaar. Wel fijn dat jullie de oorzaak gevonden hebben. Na hoeveel tijd was dat? Ik hoop zo voor je dat het nu rustig en normaal gaat. Alle babies huilen maar een huilbaby, oef. Zelf geen ervaring gelukkig maar wat moet dat slopend zijn

Dier ook een offday

En Aapje, klinkt ook zwaar, opgezette lichaamsdelen en jeuk en slechtslaapellende. Hoop voor je dat het wat beter wordt allemaal.

En Nala ook nog even volhouden hoor

Ik ben nog heel actief, beetje te soms, dan roept mijn lichaam me ineens terug. Vanmiddag hele middag met Chica in de weer geweest, was heel gezellig samen erop uit, maar merk dat nu nu duf ben. Gelukkig gaat Ier zo koken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hopelijk gaat het snel weer iets beter Star!

Aapje, hoe beviel het om gister thuis te blijven?

Wij hebben wel een lekker dagje gehad, ergens op bezoek geweest. Ik heb er nog geen last van ofzo dat ik overtijd ben. Sterker nog, vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik bewust tot 43 weken doorgeteld (zo van, dan is de baby ZEKER geboren) en dat komt nu wel van pas. Het lijkt me vervelend om in het ziekenhuis te moeten bevallen / ingeleid te worden, maar zover zijn we natuurlijk nog lang niet... Voor nu ben ik gewoon erg aan het genieten van de laatste tijd met deze baby-in-buik en natuurlijk van de laatste tijd met Zeun en Momoman op deze manier.... Tegen de tijd dat ik 1 week overtijd zou zijn ga ik eens kijken wat voor actie ik kan ondernemen om de baby een zetje in de goede richting te geven (strippen, eventueel voetreflexologie ofzo)

Leuk om wat van je te lezen Lala!

Hoe was de BBQ Nala? Vast erg druk of niet?

Inad, ben benieuwd hoe het maandag gaat voelen als Chica dan naar KDV gaat en jij zit thuis te verloffen.... Oorzaak bij Zeun was een klein probleem bij zijn nieren/blaas. Vanaf 2 maanden hebben we heel hard ons best gedaan om hem te laten onderzoeken omdat ik een niet-pluis gevoel had, maar pas bij 6 maanden is het uiteindelijk verholpen omdat het lang duurde voordat we serieus genomen werden.... Niet dat het toen van de ene op de andere dag een zoete baby werd hoor, het is gewoon een kind met pit. Maar vanaf toen ging het wel een stuk beter....
Momo, wat extra vervelend dan dat je niet eens serieus genomen wordt. Gelukkig is hij verder helemaal gezond nu.

Ik vind overtijd lopen ook niet erg, vond ik bij Chica al niet, en toen was ik nog wel vrij ongeduldig want 1e x en zo.

Enne, Chica gaat maandag niet naar het kdv, maar, tadadadadda:

Voor het eerst naar school!

Ze vind het heel erg spannend!

Het is dus juist fijn dat ik verlof heb, want kan zijn dat het wennen lastig is en dan kan ik haar eventueel eerder ophalen.

Ben zo benieuwd hoe het zal zijn morgen!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hier vandaag ook een beetje off-day. Gisteren was wel gezellig, laat thuis. Maar kon niet slapen en weer vroeg wakker.

Ik merk ook dat ik zwangerschap nu echt zwaar ga vinden. 1 a 2 weken geleden ook nog wandelingen gemaakt (niet meer dan 5 km hoor) en nog lange stukken gefietst. Nu na klein stukje lopen of fietsen al moe. Of na even boodschappen of teveel huishouden doen. Moet me er misschien bij neerleggen dat ik gewoon rustig aan moet doen, maar vind ik erg moeilijk. Kan het niet uitstaan dat ik na even boodschappen doen op de bank moet zitten on uit te rusten. Verder doet lichaam overal pijn, rug ribben aan linkerkant, spieren aan binnekant benen. Hierdoor moeilijk draaien en opstaan enz. Maar misschien moet ik me gek]lkkig prijzen da ik het nu pas heb.

Lala leuk weer even wat van je te horen. ik hoop dat je snelweer hersteld bent

Momo, fijn dat je nog geniet van tijd met zijn drietjes. Ik hoop dat inleiden idd niet nodig is.

Inad spannend dochter morgen voor het eerst naar school. Wel fijdn idee dat je haar nu eventueel eerder op kan halen.

Verder iedereen met off-day dikke knuffel
Star rustig aan

Spannend INad dat Chica morgne naar school gaat. Heeft ze ondanks spanning er ook zin in? Tasje al klaar? Dat is wel lekker dat je haar kan halen en brengen, dat is natuurlijk wel vertrouwd.

Lala doe maar mooi rustig aan hoor, we lezen je vast binnenkort wel. Fijn dat bv loopt.

Mmomo nog lekker aan het genieten van de laatste momentjes met zijn 3-en.Ondanks mijn ongeduld en het ook gewoon zo zat zijn snap ik heel goed dat je dat gevoel ook kunt hebben. Toch had ik er zo rekening mee gehouden dat je eerder zou gaan, dat ik wat verbaasd ben

Nala hoe was de bbq? Af en toe even teruggetrokken?

Ik vandaag relaxed dagje gehad. Even op bezoek geweest en een stuk gewandeld met Nesta. Ging prima!
He , Inad, hier gaat Kaatje ook voor het eerst naar school morgen. Ze heeft al een aantal keer mogen wennen bij de BSO in de vakantie. Dat is hier erg goed geregeld en zit in de school. Ik ben erg nieuwsgierig welke juf ze krijgt... en of ze een klik heeft met haar. Kaatje is nogal kritisch wat dat betreft en kijkt eerst heel erg de kat uit de boom.

We hebben hier vandaag de babyborrel gehad. Was heel gezellig. Twee partytenten en een grote parasol, veel koud drinken en 3 cementbakken met water voor de kids. Helemaal super. Moppie is erg verwend!! Ze heeft hele mooie echte meidenkleren gekregen.

Nala : hier bij ons ook een aantal bekenden op het strand in

H v H. Een tante en nichtje waren vandaag ook bij de babyborrel en vertelden ons wat ze hadden meegemaakt. Echt heel eng.
Leuk Pauwie dat het zo gezellig was gisteren en dat kleine meid zo verwend is. Voor Kaatje dus ook een spannende dag, leuk hoor.

Zal zeker eng zijn geweest op het feest, nare toestanden.

Iedere keer als Nesta mijn avator ziet zegt hij mama, dat is echt niet best he
Melderdemeld met baby in buik!

Iemand anders misschien bevallen?

Chica en Kaatje naar school, off course dat wist ik natuurlijk eigenlijk wel... Ben benieuw hoe het gaat dan vandaag...

Nesta is wel heel funny met z'n avatar-herkenning trouwens...

Ga zo even huishouden, boodschapjes doen en Zeun vermaken....

Ciao!
Nope, niet bevallen. Zal ook wel niet gebeuren, Ceetje ziek.

Chica en Kaatje eerste schooldag, kom eens gauw vertellen moeders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven