De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zondag 23 augustus 2009 om 22:07
zondag 23 augustus 2009 om 22:44
quote:Solomio schreef op 23 augustus 2009 @ 22:43:
HCP, dat zeggen lukte ook niet, maar inmiddels ben ik geregistreerd. Nu nog uitvoegelen hoe ik dan smileys tot favoriet kan maken.
En ook gelukt. Kan ik nu naar bed, morgen verder kijken.
Welterusten.
HCP, dat zeggen lukte ook niet, maar inmiddels ben ik geregistreerd. Nu nog uitvoegelen hoe ik dan smileys tot favoriet kan maken.
En ook gelukt. Kan ik nu naar bed, morgen verder kijken.
Welterusten.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 23 augustus 2009 om 23:55
maandag 24 augustus 2009 om 06:42
Jeetje, om 9 uur de computer uitgezet en weer 5 pagina's bijlezen... pfffffff.... wel super leuke smileys trouwens... Ga er ook eens rondneuzen...
Gewicht: 94 kg
Eraf deze week: -0.5 kg
Totaal eraf: 9 kg\
BMI: 36.7
Jaja het gaat weer de goede kant op.... Nu nog 2 weken even volhouden... Alhoewel ik nog maar 1 weegmoment heb voor mijn vakantie.. Hmmmm... Q mag ik de week voor mijn vakantie smokkelen en dan op vrijdag ook nog mijn gewicht doorgeven? Dat is dan ook om te bekijken hoe het de 2 weken erop op vrijdag is als ik weer terug thuis ben en gelijk weer op dat ding moet van mezelf....
Gewicht: 94 kg
Eraf deze week: -0.5 kg
Totaal eraf: 9 kg\
BMI: 36.7
Jaja het gaat weer de goede kant op.... Nu nog 2 weken even volhouden... Alhoewel ik nog maar 1 weegmoment heb voor mijn vakantie.. Hmmmm... Q mag ik de week voor mijn vakantie smokkelen en dan op vrijdag ook nog mijn gewicht doorgeven? Dat is dan ook om te bekijken hoe het de 2 weken erop op vrijdag is als ik weer terug thuis ben en gelijk weer op dat ding moet van mezelf....
maandag 24 augustus 2009 om 06:48
Pffff, ben super moe.. slecht geslapen vannacht.. veel wakker geweest en nu dus doodop.... En moet nog tot 10 voor 3 werken... pfffffffff, en heb nu dus absoluut geen zin om te beginnen... Buiten is het nu trouwens nog behoorlijk fris.. ZIt naast het raam en heb dat wagenwijd opengezet en heb het nu gewoon koud.... Beetje vreemd en dan geven ze vanmiddag 28 graden op... Ben blij dat ik vroeg naar huis mag....