Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Foto's van vandaag.

Ik zit binnen. Maar met een biertje. Ook lekker zeg!
Alle reacties Link kopieren
en ik met een wijntje; ook lekker.

morgen ben ik voor het eerst (tijdens schooltijden Poek) met Slof alleen; heb er nu al zin in! ut jong was vanavond in een uitermate goeie bui, zat de hele tijd te schaterlachen. Zó leuk!
Wat lief Hopen maar dat hij morgen ook zo gezellig is.

Mini was weer aan het piepen vanavond, ik had er geen zin in. Ik heb gezegd dat ze haar ogen maar dicht moest doen als ze bang was. Daar was ze zo verbouwereerd over dat ze stil was en in slaap is gevallen
Joepie! Kijken of het morgen weer werkt
ik ga de laptop maar eens uitzetten, denk ik
Denk je? Is het al gelukt?
Leuke foto's Pammie.
Thanks. Ik was weer zo blij met mijn kunstgras vanmiddag En die Mini is wel een ontzettend portret, zoals ze hier weer op de foto staat.
Ben je al klaar voor morgen?
Hmm

Dubbel
Zie er niet tegenop, integendeel. Maar de vakantie was ook zo heerlijk relaxed.
Ja. Dat had ik vorig jaar ook na 6 weken zomervakantie.

Ik hoorde vandaag trouwens zo'n naar verhaal, zal het even in de ak zetten (is trouwens niet zo'n naar verhaal als die andere nare verhalen die normaal in de ak staan en waar we allemaal niet zo goed tegenkunnen).
Ok
Het staat er.

Ik ga naar bed, ben ineens heel misselijk. En Pamman zit het laatste (enorme) stuk taart naast me weg te werken. Dat helpt niet.

Trusten.

En veel plezier weer morgen Remma!
Goedemorgen!

Vanmorgen geen tot weinig forumtijd, dus een heeeeel kort berichtje. Gisteren was hartstikke leuk: eerst vliegshow en trekkertrek met de kinderen, daarna naar pannenkoekenboerderij (geen zin om nog te koken met dit warme weer). Kinderen weer lekker gespeeld in speeltuin, wij op terras . En toen nog eind naar huis fietsen, maar Sien had energie te over, want die klaagde niet. Eenmaal thuis ging ik zelf nog eind fietsen (want nog heerlijk weer), maar ik raakte verdwaald (overkomt me zelden gelukkig). Fietstocht werd dus nog behoorlijk lang . Maar gewoon heerlijke dag dus.

Nu dadelijk werken (het is weer maandag....zucht, kreun, steun), dus ik houd het even bij dit egobericht. Vanavond of morgen meer!
Nou, een heel klein brokje in mijn keel maar verder ging het goed. Annabel mocht op schoot bij de hulpjuf en toen was het goed. Lizzy zat heel dapper in haar groep drie en toen ze zag dat ze een eigen boekje, potlood en gummetje kreeg, en dat er gewoon een kleurplaat op tafel lag, verscheen er een brede grijns.

En dan nu... rust....
Ik vind dat het allemaal zo snel gaat, vooral op zulk soort momenten, hebben jullie dat nou ook{ Dan ben ik gewoon een soort van jaloers op Nip die gewoon nog een baby heeft en mijn schoonzusje die er nog een krijgt. (Aan de andere kant heb ik heb ik nog nooit zoveel tijd voor mezelf gehad als nu....)

Oplossing; Nip ik kom binnenkort uitgebreid met Nipje knuffelen.
Ik wou net per ongeluk 'nipman' ipv Nipje typen, whahahahaha, dan wordt de zin opeens heel raar.
Goedemorgen,

Dat klinkt als een zeer geslaagde dag Ank!

Mini is al rondjes om het blok aan het fietsen. Ze heeft zich vanmorgen meteen aangekleed en rijdt nu helemaal gepimpt buiten

Ik ga maar eens een koffietje maken.
Es. Ik heb dat ook, roep ook steeds dat ik een nieuwe wil
Mannie wilde net weer eens kijken of er wat borstvoeding te halen valt bij mij. Ik zei dat hij geen baby meer was en toen, met een trillend onderlipje en tranen in zijn ogen, zei hij dat hij weer een baby wil worden.

Dat is ook nog een idee, hoef ik geen nieuwe te maken
O, dat is ook wel wat. Gewoon ff de tijd terugdraaien. Lijkt me wel een goed idee.

Lizzy zei gisteren heel volwassen: "Zeg mam, ga jij nog een keer zwanger worden["
Wijsneus.

Hadden de dames zin om naar school te gaan? Mini wel maar dat is pas over 2 weken.

Ik ga douchen. Mannie heeft al 2 flessen melk gedronken omdat hij baby is, je moet wat bij gebrek aan borstvoeding
Nog niet gedouched. Mannie heeft 2 kaartjes van het nieuwe spel van Mini kwijt gemaakt. Ik heb de hele woonkamer ondersteboven gezet op zoek naar die 2 kaartjes maar ik kan ze n e r g e n s vinden. Ik vind het zó irritant!
irritant man!

Hier een zeer gelukkige Sok, die vandaag treinen is wezen kijken op het station en in alle rust koffie is gaan drinken met Slof. Lekker man! Maar aan de andere kant vind ik het, net als Es, ook zo snel gaan! Naar school gaan vind ik zo'n stap! Ik heb dan alleen absolutt geen behoefte aan een 'nieuwe'dat dan weer niet.

Ga de 'ouwe' van school halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven