Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou jaaaaaaaa Frizz, dat vraag je dan toch gewoon aan mij..

Dat is mijn vak nota bene!

*trekt verongelijk tgezicht*

Net een beurt gehad en ik wil meer, meer en meer. Maar niet met hem.

Maar goed, ik ben al blij dat het eens een keer van kwam.

*Straalt van hier uit vibes naar Summer dat de tijd vandaag lekker snel om gaat en ze lekker van haar vrije avond kan genieten.
I am Spaaartaaacus.
Dank je Sam, dat heb ik even nodig.

Hier op het forum zelfs a; meer bezig geweest met mijn werk dan op mijn werk zelf

*overweegt nu weer een online tandartsenpraktijk op te zetten*
Je komt gemotiveerd over over je vakgebied! Is je werkgever erg blij met jou?
I am Spaaartaaacus.
DAMN Sum, weet ik veel wat jij allemaal uitspookt om je geld mee te verdienen?!

De loodgieter is erg leuk, maar ik vind em een beetje te lief. Val je op lief? Hij is wel supergezellig, vooral met feestjes enzo. En hij heeft een hele leuke familie. \

Sam, waarom niet méér van SMSman?
Nee zeg, hou helemaal niet van lief!

Tikkie fout dat gaat hem worden...

jaja....ik werk ook nog wel eens voor mijn geld hoor (alleen vandaag niet)

Sam...wie klinkt er gemotiveerd?

*kijkt verwonderd rond op het relativeer topic, ze zal toch Frizz of mij niet bedoelen*
Ik hou ook niet van lief. Vind hem toch een tijdje leuk, maar besefte dat ie teveel ideale schoonzoon is.

Snap wel dat je werkt, maar dat je mondhygieniste bent? No idea!

Motivatie is ver te zoeken. Nog steeds niks qua werk gedaan.
Ik heb zojuist on line de Telegraaf gelezen...

Stond niets tandheelkundigs in
Bedoel jou, Sum!

Nee, de SMSman. Het is lekker met hem maar het wordt 'm niet en dan zie ik het ook niet weer zo zitten om het met hem regelmatig te doen. Als het zo toevallig gebeurt, prima maar meer ook niet.
I am Spaaartaaacus.
Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie steeds koekeloeren naar dat zware opgemaakte lichtgroene oog bij viva blog?
I am Spaaartaaacus.
Ik vind dat oog wel heel gaaf opgenaakt trouwens

Als ik zoiets bij mezelf probeer dan is het altijd net alsof ik een klap op mijn oog heb gehad..

Zelfde probleem heb ik bij het maken van Smokey Eyes bij mezelf...beter niet doen

Sam....verre van gemotiveert vandaag!

\Wat doe jij eigenlijk voor werk!

Enne...goed gerelativeerd hoor....tussen jou en sms man!
Hmmmmm ja dat snap ik wel Sam. Is het voor jou eigenlijk fijn(er) om een relatie te hebben met iemand die ook doof is?

Ik moet de komende dagen even geen polonaise aan mijn lijf (alsof het er normaal zo'n feest is), zit een paar dagen voor mijn maandelijkse harsfeestje. Voel me dan nooit echt aantrekkelijk...

*gaat op zoek naar lichtgroene ogen*
Ooooooooooooooooh nou zie ik dat oog pas. Net carnaval! Nee zulke dingen doe ik nooit bij mezelf, ook die smokey eyes niet. Geen porem!
Ik heb gewerkt als groepsleidster in een leefgroep met dove kinderen / jongeren en straks ga ik het onderwijs in. Ga ik een jaar studeren om mijn lesbevoegdheid te halen dan mag ik les geven. Ik denk eerder aan ambulante begeleiding / woonbegeleiding e.d. Maar goed, eerst dat jaartje studeren en stagelopen. Ik was op mijn vorige werk helemaal ingekakt en ben erg blij dat ik iets beetje anders mag doen. Volgende week moet ik beginnen en ik ben heel nerveus.

ja, inderdaad ik heb liever een slechthorende / dove vriend. Kunnen wij lekker met elkaar gebaren en begrijpen wij elkaar volkomen. Het is alleen zo net als in volendam. Iedereen in de dovenwereld kent elkaar of heeft met elkaar op school gezeten, iets gehad. Groot nadeel dus ja.

Ja, Sum, vandaag niet gemotiveerd. Dat kan. Ik vind jou altijd zo enthousiast overkomen over jouw werk. Fijn om dat te lezen. Je gaf ook lezingen, las ik tijdje geleden. Doe je dat nog regelmatig?
I am Spaaartaaacus.
Ik lees het later wel allemaal want ik ga hard lopen.
I am Spaaartaaacus.
Pffffffffffff....hardlopenmet die hitte..

Je bent niet goed!!!

*vraagt zich ineens oprecht af waar ze nou toch een leuke kerel vandaan gaat halen*
Aha, en Sam aan de studie dus.

Frizz....harsen.....*auw*
Hoi!

Ook net ontwaakt! Per ongeluk weer lek gestoken door wat muggen, dat was bepaald niet de bedoeling! Maar ja!

Friz aan 't werk en rustig dus? Net als bij Sum. Heerlijk starten zo voor jullie op de maandagochtend dus.. Haha, je bent er maar druk mee lees ik.

Pom, er komt een klusjesman? Hm. Soms kan dat best leuk zijn. Bij mij belde er eens een ontzettende lekkere automonteur aan. Maar ik durfde niets te ondernemen.Ook maar beter waarschijnlijk. Was vast een lul.

Sam, misschien ben je gewoon zó leuk dat je ook leuke reacties krijgt. Dat is goed!

Uhm. Ik heb nog geen mail van MB. Licht teleurstellend, máár dat kan te maken hebben met dat hij wellicht pas later op de dag begint met werken (en thuis geen pc trouwens, ook zoiets!). Dus naja, ik wacht geduldig af.

Ik ga even wat te eten scoren hier en op zoek naar Frizz d'r topic.

Bye!
Geiserman is nu weg en heeft Pom onbevredigd achter gelaten . Pom durfde eigenlijk niet zo goed

Pom gaat nu maar Baileys in haar cappuccino gooien om de dag toch nog een beetje leuk te maken.
Hé Kym,

Wat balen dat MB nog niet heeft gereageerd. Misschien moet hij nog eerst even wakker worden of verzint hij nu een ultra-onderscheidende tekst, omdat hij heeft vernomen dat saaie en onspontane teksten zó yesterday zijn.

Pom ziet het nog allemaal positief in.
Euhm Sam....smsman is toch Mo? Of ben ik het spoor bijster?
Pom, ga je serieus aan de Baileys?

Oh en ik maak me (nog) niet heel veel zorgen wat betreft MB. Zijn reactie komt wel vandaag. Denk ik.

En anders...
quote:Kym schreef op 24 augustus 2009 @ 12:27:

Pom, ga je serieus aan de Baileys?

Oh en ik maak me (nog) niet heel veel zorgen wat betreft MB. Zijn reactie komt wel vandaag. Denk ik.

En anders... Hahaha op een doordeweeks dag niet....maar zondagochtend, lekker lui met je lief en zelfgebakken croissants uit zo'n blik met kaas of aardbeien met mascarpone, jawel.....dat waardeer ik zeer.
Ahh, oké, dat maakt verschil. Het is namelijk nu toch maandagochtend?
Ik heb je toegevoegd als vriend trouwens Pom! Ga je nu ook een avator nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven