Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:13
Ik maakte me vooral steeds druk door de gedachtes: "Hij neemt mij niet serieus, hij vindt mij niet belangrijk." Maar eigenlijk draait het er natuurlijk om of je jezelf serieus neemt en belangrijk vindt.
En toen ik stopte met mezelf druk te maken, kwam ik erachter dat als ik hem niet bel of sms, hij dat wel gewoon bij mij doet. Hij vergeet me niet. Hij denkt ook aan mij.
Als je elkaar niet nódig hebt is dat relaxt. Steeds een cadeautje als we het leuk hebben.
Eeuuhh... ik begon aan dit verhaal ter relativering van jou verhaal Kym. Maar self centred bitch dat ik ben heb het weer om mezelf laten draaien.
Maar waar ik heen wilde is: je kan niet altijd aan iemands handelingen aflezen wat hij voor je voelt.
Ja echt Sum. Maar die projectleider kwam weer met tranen enzo, echt vermoeiend... Als een opdracht niet strookt met wat IK goed vind om te doen jegens clienten doe ik het niet. Helaas pindakaas. Zegt ze: "Dat is dan werkweigering!"
En ik: "Ja. En nu?"
Zij: "Eeehhh... Ik ga overleggen wat ik hiermee moet doen en dan kom ik erop terug."
Hihi... Alsof ze daar iets aan kúnnen doen!
Nu heb ik helemáál geen zin meer om te gaan werken.
Ik ga op sjiek, naar Carré!
En toen ik stopte met mezelf druk te maken, kwam ik erachter dat als ik hem niet bel of sms, hij dat wel gewoon bij mij doet. Hij vergeet me niet. Hij denkt ook aan mij.
Als je elkaar niet nódig hebt is dat relaxt. Steeds een cadeautje als we het leuk hebben.
Eeuuhh... ik begon aan dit verhaal ter relativering van jou verhaal Kym. Maar self centred bitch dat ik ben heb het weer om mezelf laten draaien.
Maar waar ik heen wilde is: je kan niet altijd aan iemands handelingen aflezen wat hij voor je voelt.
Ja echt Sum. Maar die projectleider kwam weer met tranen enzo, echt vermoeiend... Als een opdracht niet strookt met wat IK goed vind om te doen jegens clienten doe ik het niet. Helaas pindakaas. Zegt ze: "Dat is dan werkweigering!"
En ik: "Ja. En nu?"
Zij: "Eeehhh... Ik ga overleggen wat ik hiermee moet doen en dan kom ik erop terug."
Hihi... Alsof ze daar iets aan kúnnen doen!
Nu heb ik helemáál geen zin meer om te gaan werken.
Ik ga op sjiek, naar Carré!
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:16
owwww ja, je ging naar het Circus dat weet je natuurlijk nog helemaal niet,das een verrassing
Mooie gedachtes dames.
Dat niet nodig hebben, niet hoeven smssen
Hoop dat ik dat ook kan als er ooit weer een leuke meneer voorbij waait.
Jaaaaaaaa....Frizz, ik denk dat je baan op de tocht staat daar hoor.
Pas maar op, straks ontslaan ze je...
Mooie gedachtes dames.
Dat niet nodig hebben, niet hoeven smssen
Hoop dat ik dat ook kan als er ooit weer een leuke meneer voorbij waait.
Jaaaaaaaa....Frizz, ik denk dat je baan op de tocht staat daar hoor.
Pas maar op, straks ontslaan ze je...
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:16
Madhe.....*zen zen zennnnnnnn*...herken het wel van vorige verhuizing.
Frizz.....? werkweigering....ZIjn ze daar betoeterd? Of hebben ze niets anders te doen dan jou het lastig maken valk voor jij weggaat?
Kym, hai! Vervelend, geen reactie. Maar geen reactie betekent ook niet dat jij niet in zijn hoofd en hart zit.
Ennewie over huurhuizen gesproken, toen ik hier kwam wonen, was het hier een vieze smeerboel! Lijmresten op de trap, heel erg. Voordeur met plamuurvlekken hier en daar, beschadigde plinten overal. De keuken donker aubergine en paars. Ik heb het toch aangenomen omdat ik er door heen keek en zag hoe mooi en licht het zou worden. Dus Madhe, doe het niet zo netjes. Is zonde van je energie en tijd.
Stoller, ook hier laatste tijd geen zin om te koken. Ik heb zonet pompoensoep achter mijn kiezen, gesmolten geitenkaas op boterham. Met een wijntje er bij. Smaakt prima. Wat heb je gegeten?
En de voordeur is af! Mooi geworden ook. Meteen gelijk ook de kozijnen van de voordeur gedaan en misschien straks een muur frambrozenroze verven. Ik kijk het wel aan. Nu zit ik even lekker op mijn kont.
Oh, Frizzy...ik vind het fijn dat je meestal relaxt van kan genieten. Ben steeds meer benieuwd geworden hoe Mr X er uit ziet.
Summer..voel je je weer helemaal kiplekker?
Frizz.....? werkweigering....ZIjn ze daar betoeterd? Of hebben ze niets anders te doen dan jou het lastig maken valk voor jij weggaat?
Kym, hai! Vervelend, geen reactie. Maar geen reactie betekent ook niet dat jij niet in zijn hoofd en hart zit.
Ennewie over huurhuizen gesproken, toen ik hier kwam wonen, was het hier een vieze smeerboel! Lijmresten op de trap, heel erg. Voordeur met plamuurvlekken hier en daar, beschadigde plinten overal. De keuken donker aubergine en paars. Ik heb het toch aangenomen omdat ik er door heen keek en zag hoe mooi en licht het zou worden. Dus Madhe, doe het niet zo netjes. Is zonde van je energie en tijd.
Stoller, ook hier laatste tijd geen zin om te koken. Ik heb zonet pompoensoep achter mijn kiezen, gesmolten geitenkaas op boterham. Met een wijntje er bij. Smaakt prima. Wat heb je gegeten?
En de voordeur is af! Mooi geworden ook. Meteen gelijk ook de kozijnen van de voordeur gedaan en misschien straks een muur frambrozenroze verven. Ik kijk het wel aan. Nu zit ik even lekker op mijn kont.
Oh, Frizzy...ik vind het fijn dat je meestal relaxt van kan genieten. Ben steeds meer benieuwd geworden hoe Mr X er uit ziet.
Summer..voel je je weer helemaal kiplekker?
I am Spaaartaaacus.

dinsdag 25 augustus 2009 om 19:19
Hé dames,
Poeh hé wat een partij bijlezen weer! Stroller en Kaloo, ik weet niet wie nieuw is en wie oud, maar welkom (weer).
WV: leuk dat LL zo goed is bevallen en nu de flow behouden!
Heb vandaag niet zoveel gedaan. Vandaag bij mijn coach/peut geweest en een hoop dingen om over na te denken meegekregen, dus ik ben weer zoet voor de komende tijd.
Frizz...ik heb wel een vraag voor je of ben al onderweg naar paps en mams?
Poeh hé wat een partij bijlezen weer! Stroller en Kaloo, ik weet niet wie nieuw is en wie oud, maar welkom (weer).
WV: leuk dat LL zo goed is bevallen en nu de flow behouden!
Heb vandaag niet zoveel gedaan. Vandaag bij mijn coach/peut geweest en een hoop dingen om over na te denken meegekregen, dus ik ben weer zoet voor de komende tijd.
Frizz...ik heb wel een vraag voor je of ben al onderweg naar paps en mams?
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:20
Nu moet ik die gedachte nog volhouden Sum. No mindfucks anymore for this lady!
Juist, het is een verrassing! Ik weet niks! Maar de plaatjes op de website zien er cool uit.
Sam wat lekker dat je zo kan genieten van het klussen en de resultaten! En inderdaad, ze zijn betoeterd bij mij. God wat ben ik blij dat ik ontslag heb genomen zeg. Ga straks eens advies aan de Grote Man vragen. Je weet wel, de Man der Mannen. Want mijn pappa weet alles.
Nu ga ik rennen fietsen!
Don't wait up for me ladies! En een heerlijke avond gewenst iedereen! xxx
Juist, het is een verrassing! Ik weet niks! Maar de plaatjes op de website zien er cool uit.
Sam wat lekker dat je zo kan genieten van het klussen en de resultaten! En inderdaad, ze zijn betoeterd bij mij. God wat ben ik blij dat ik ontslag heb genomen zeg. Ga straks eens advies aan de Grote Man vragen. Je weet wel, de Man der Mannen. Want mijn pappa weet alles.
Nu ga ik rennen fietsen!
Don't wait up for me ladies! En een heerlijke avond gewenst iedereen! xxx

dinsdag 25 augustus 2009 om 19:22
quote:Kym schreef op 25 augustus 2009 @ 19:21:
Jee Sam, je bent echt goed bezig. Vind je klussen echt leuk?
Ongelooflijk. Ik heb er een Godsgruwelijke pokkehekel aan. Heb er het geduld gewoon niet voor geloof ik.
Ik in het hart van MB. Dat hoop ik.
Dat zou toch wel erg fijn zijn, he?Gewoon een voor jou.
Jee Sam, je bent echt goed bezig. Vind je klussen echt leuk?
Ongelooflijk. Ik heb er een Godsgruwelijke pokkehekel aan. Heb er het geduld gewoon niet voor geloof ik.
Ik in het hart van MB. Dat hoop ik.
Dat zou toch wel erg fijn zijn, he?Gewoon een voor jou.
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:22
Oh Sam, ik heb geen foto! (zie je vraag nu pas)
Misschien even gaan regelen. Hij ziet er (vind ik) héél lekker uit!Zo'n lekker strak lijf, en een hele sexy lach. Hmmm...!
Oh Pom goed dat je bij je coach was! Helaas heb ik geen tijd om je vraag af te wachten... Schrijf em vast hier, bewaar em of stuur even een priveberichtje?
Ciaooooooooooooooooooooooooooo!
Misschien even gaan regelen. Hij ziet er (vind ik) héél lekker uit!Zo'n lekker strak lijf, en een hele sexy lach. Hmmm...!
Oh Pom goed dat je bij je coach was! Helaas heb ik geen tijd om je vraag af te wachten... Schrijf em vast hier, bewaar em of stuur even een priveberichtje?
Ciaooooooooooooooooooooooooooo!
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:34
Foto van MX???
waar ,waar,waar....
Lieve Frizzel,heel veel plezier vanavond.
We lezen al je avonturen vanacht of morgenochtend!
Goed Pom, dat je naar de peut bent geweest.
Ik kan me herinneren dat als ik was geweest ik de hele avond echt leeg was, en pas een dag of twee later in echt aan de gang ging met mijn "geleerde" handvaten.
Eigenlijk merk ik nu pas was 2 jaar therapie voor me heeft betekend
Lieve Kym, ook van mij even een knuffel
Want ik denk dat je het stiekum toch wat moeilijker hebt dan dat je aan ons (en aan jezelf) doet geloven
waar ,waar,waar....
Lieve Frizzel,heel veel plezier vanavond.
We lezen al je avonturen vanacht of morgenochtend!
Ik kan me herinneren dat als ik was geweest ik de hele avond echt leeg was, en pas een dag of twee later in echt aan de gang ging met mijn "geleerde" handvaten.
Eigenlijk merk ik nu pas was 2 jaar therapie voor me heeft betekend
Want ik denk dat je het stiekum toch wat moeilijker hebt dan dat je aan ons (en aan jezelf) doet geloven
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:38
quote:Summerdance schreef op 25 augustus 2009 @ 19:34:
Ah, nog zo'n cutie.
Maare, ik geloof dat het echt best wel meevalt met me, hoor. Maar jullie denken dus van niet.. Hmm..ik pak er weer even een kop thee bij om het te overdenken..
Ah, nog zo'n cutie.
Maare, ik geloof dat het echt best wel meevalt met me, hoor. Maar jullie denken dus van niet.. Hmm..ik pak er weer even een kop thee bij om het te overdenken..
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:55
Ja, maar ik denk dat de hele interactie tussen KNM en mijzelf er juist voor zorgde dat ik ontzettend lijp ging doen. Was niet goed, he? (*denkt even terug aan die smoorverliefdheid en heerlijke seks met die gast, maar ja*)
Nee, WS niet gezien. Ik ben out of town vandaag. Morgen weer terug.
Hij belde net wel: "Hey, ben je toch hier?!"
-Euhh, nee?
" Oh, ik zag een auto voorbij komen en dacht dat jij erin zat"
-Euhh, misschien gewoon een andere blanke?
"Hm, oja".
Gekkie.
Nee, WS niet gezien. Ik ben out of town vandaag. Morgen weer terug.
Hij belde net wel: "Hey, ben je toch hier?!"
-Euhh, nee?
" Oh, ik zag een auto voorbij komen en dacht dat jij erin zat"
-Euhh, misschien gewoon een andere blanke?
"Hm, oja".
Gekkie.

dinsdag 25 augustus 2009 om 21:30
quote:Summerdance schreef op 25 augustus 2009 @ 19:34:
......
Dank je wel lief. Ik ben inderdaad aardig 'leeg' nu. Vooral omdat het gesprek niet echt datgene heeft gebracht waar ik op had gehoopt. Vorige keer liep ik op wolkjes naar buiten en nu ben ik een beetje confuus. Maar hé, wel 1 belangrijke les meegekregen. Het gaat niet om het doel, maar de reis .
Ach mensen het is zo als het is en het gaat vooral om balans, Oprah heeft het gezegd .
Slaap lekker straks...
......
Dank je wel lief. Ik ben inderdaad aardig 'leeg' nu. Vooral omdat het gesprek niet echt datgene heeft gebracht waar ik op had gehoopt. Vorige keer liep ik op wolkjes naar buiten en nu ben ik een beetje confuus. Maar hé, wel 1 belangrijke les meegekregen. Het gaat niet om het doel, maar de reis .
Ach mensen het is zo als het is en het gaat vooral om balans, Oprah heeft het gezegd .
Slaap lekker straks...
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:42
Kym, WS vindt je overduidelijk leuk.
Welterusten, Pompiedoe. Ik zoek straks mijn bed ook op. De kleur op de hal is toch niet wat ik wil. Ik wilde frambrozenroze maar had het gemengd in een lichter kleur en dacht dat het ook mooi zou zijn. Nah, het is me te zoet. Morgen maar opnieuw in echt frambrozenroze.
Ohja, ik voel mij vanavond wel een beetje alleenig. Van het weekend lekker sex gehad en gezellig enzo maar het is eigenlijk niet wat ik wil. Maar alla ik wil ook van het leven genieten in plaats van een uitgesteld leven te leiden. Hoort er bij he? Ik probeer het te relativeren. Daarom ben ik ook zo aan het klussen.
Slaap lekker en droom zacht.
Welterusten, Pompiedoe. Ik zoek straks mijn bed ook op. De kleur op de hal is toch niet wat ik wil. Ik wilde frambrozenroze maar had het gemengd in een lichter kleur en dacht dat het ook mooi zou zijn. Nah, het is me te zoet. Morgen maar opnieuw in echt frambrozenroze.
Ohja, ik voel mij vanavond wel een beetje alleenig. Van het weekend lekker sex gehad en gezellig enzo maar het is eigenlijk niet wat ik wil. Maar alla ik wil ook van het leven genieten in plaats van een uitgesteld leven te leiden. Hoort er bij he? Ik probeer het te relativeren. Daarom ben ik ook zo aan het klussen.
Slaap lekker en droom zacht.
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:44
Hahaha, wat een grappig telefoon gesprek Kym
Het blijft lekker relaxxxx tussen jullie geloof ik hè?
Sam en haar verfjes....ik kom wel een keer kijken hoor als je paleis af is!!!
Pom,neem maar lekker je tijd om alles helder te krijgen in he hoofd.
En echt....het hele gesprek gaat nog wel zin krijgen, beloofd
Oja....de mail meneer mailt weer
Het blijft lekker relaxxxx tussen jullie geloof ik hè?
Sam en haar verfjes....ik kom wel een keer kijken hoor als je paleis af is!!!
Pom,neem maar lekker je tijd om alles helder te krijgen in he hoofd.
En echt....het hele gesprek gaat nog wel zin krijgen, beloofd
Oja....de mail meneer mailt weer