VRLK
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:54
Een natuursetje van de HEMA is denk ik ook een heel goed idee. Buitenspelen met vriendjes doet Schorrie namelijk nog niet hier thuis, daarvoor moet hij nog wat groter zijn.
Lego ook. Joh, kijk maar. Iets wat KW leuk vindt vindt Schorrie vast ook leuk.
By the way, heb je dat draken boek al voorgelezen? (Schaam je niet als het antwoord nee is hoor )
Lego ook. Joh, kijk maar. Iets wat KW leuk vindt vindt Schorrie vast ook leuk.
By the way, heb je dat draken boek al voorgelezen? (Schaam je niet als het antwoord nee is hoor )
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:54
LLL, je kunt mij mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl en dan kunnen we vrienden worden op Hyves. Durf je dat? Grote kans dat iedereen je dan op gaat zoeken hoor!
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:57
quote:Morrie schreef op 25 augustus 2009 @ 21:54:
Hij staat hier in de boekenkast. Het is geen excuus (ik had ook ja kunnen zeggen ), maar lezen 's avonds niet voor. hebben hier geen slaaprituelen. Ja in bad, tanden poetsen en naar bed. Werkt prima! In de zomer wordt hier veel buiten gespeeld dus ook weinig in boeken gekeken. Ik dnek dat het in de winter/herfst zeker de kast uit komt en dan zal ik je zeggen wat hij er van vindt.
Nu denk je vast; waar heb ik al die moeite voor gedaan?
Hij staat hier in de boekenkast. Het is geen excuus (ik had ook ja kunnen zeggen ), maar lezen 's avonds niet voor. hebben hier geen slaaprituelen. Ja in bad, tanden poetsen en naar bed. Werkt prima! In de zomer wordt hier veel buiten gespeeld dus ook weinig in boeken gekeken. Ik dnek dat het in de winter/herfst zeker de kast uit komt en dan zal ik je zeggen wat hij er van vindt.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:58
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 21:54:
LLL, je kunt mij mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl en dan kunnen we vrienden worden op Hyves. Durf je dat? Grote kans dat iedereen je dan op gaat zoeken hoor! Ze zijn namelijk helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hier...
LLL, je kunt mij mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl en dan kunnen we vrienden worden op Hyves. Durf je dat? Grote kans dat iedereen je dan op gaat zoeken hoor! Ze zijn namelijk helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hier...
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:59
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:00
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:01
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 21:57:
[...]
Waar heb ik mijn geld aan uitgegeven!
Nee hoor, ik wist niet dat jullie 'nooit' voorlazen. Ik hoop dat het er nog van komt want het is echt een heel leuk boek, vindt Schorrie. Ik heb hem, of had ik dat al verteld, ook gelijk voor Schorrie gekocht omdat ik bang was dat hij anders boos zou worden als we hem weggaven (hij kende hem al uit de bieb).
[...]
Waar heb ik mijn geld aan uitgegeven!
Nee hoor, ik wist niet dat jullie 'nooit' voorlazen. Ik hoop dat het er nog van komt want het is echt een heel leuk boek, vindt Schorrie. Ik heb hem, of had ik dat al verteld, ook gelijk voor Schorrie gekocht omdat ik bang was dat hij anders boos zou worden als we hem weggaven (hij kende hem al uit de bieb).