Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
die lukte net niet hahaha
tsssss.... Nog geen baby??

(sorry, word vervelend van hele dagen in bed liggen..)
Enne, wat een drukte ineens vandaag!
Ik weet niet hoe een weeënopwekdansje gaat, maar denk wel heel hard aan je.

(Morgen voor het eerst kijken in 'mijn' groep, donderdag weer en dan vrijdag mijn eerste werkdag. Leuk!)
Zoooo, daar ben ik weer, MET baby in buik.

Mannetje zit nog prima en maakt totaal GEEN aanstalten om naar buiten te komen. Nog steeds geen kramp gehad.

VK is net weg. Heeft kweek gemaakt en naar hartje geluisterd. Ze had geen glazen bol, maar verwacht er (net als ik) vrij weinig van. VK heeft nog met gyn in ZH gebeld om plan van aanpak te bespreken. Als er vóór morgenochtend 7 uur niks gebeurt, moet ik bellen en dan wordt ik (weer) ingeleid. Tot die tijd mag ik met de vk in het zh bevallen.

Man gaat zo Nick halen, die eet nog thuis en dan gaat ie bij opa en oma logeren tot ik bevallen ben. Nu dus zijn tasje inpakken en bedenken wat we zo gaan eten...

Natuuuuuuuuuuuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Oh nadine, wat jammer dat er nog niets gebeurt..

Dus thuis blijven en als er vannacht niets veranderd is, inleiden? Hmm.. daar zal je lekker op slapen. Succes!
O, wat spannend! Ik hoop dat het snel doorzet Nadine!! Ik hou de site in de gaten!!

Zo even eten straks even verder bijlezen.
Jeemig Nadinebaby! Hup! Eruit nu we zijn zoooo nieuwsgierig naar je!

**blijft dansen**
Ik dans met Sweety mee!!

Dames, bedankt voor de tips. Ik ga er zeker mee aan de slag. Ik breng hem vanavond weer zelf op bed en hoop dat hij nu wel mooi gaat slapen. Ging altijd zo super goed, maar nu! pffffff.... Hopen dat het beter wordt en anders idd laten huilen. Maar ik vind het wel moeilijk hoor!

Wat knap allemaal aan het dieeten. Ik heb er de discipline echt niet voor op het moment!! Lukt het een goed dan?

Ik ben net even los gegaan op de site van H&M. Een hele mooie jas besteld met bijpassende sjaal/wanten en muts. Ook een paar broeken. Want Vincent gaat zo de lengte in (en hij heeft dikke billen haha) dat hij al bijna naar 98 kan! Jeetje, wat gaat dat snel! Ben helemaal happy met een leuke korting shoppen wordt ik blij van!

Nadine, denk aan je!!
Dieeten?? Heb ik iets gemist hier??

**danst door voor Nadine**
Utah toch?
Ja, en het gaat helemaal niet goed. Het is nog maar de tweede dag en ik barst van de honger. Neem vanavond nog een boterham, want anders kan ik niet slapen...

Genoeg geklaagd!

Nadine, ik hoop dat jullie mannetje vanzelf besluit de bevalling in gang te zetten en anders wens ik je alvast het allerbeste voor het inleiden.
Misschien moet je het niet te hard aanpakken Utah! Kan nooit gezond zijn, als ik jou zo lees vandaag.

Doe je het op eigen houtje of ben aan het Sonja-Bakkeren (je zou maar een werkwoord zijn...)?

Ik duim nog steeds voor je, Nadine!
O, ik vind het ook altijd zo moeilijk. Moet je lichaam eerst weer wennen. Niet meteen te gek doen hoor. Gewoon s'morgens/ s'middags' / s'avonds. Dan nog 3 keer een gezond tussendoortje ertussen.

Maar ik weet hoe moeilijk het is! Succes!!

Ben benieuwd of het nu doorzet bij Nadine!!
Zo, nu kan ik er effe voor gaan zitten!

Pff, Nadine, da's ook balen! Ik hoop dat het gewoon lekker doorzet en je niet doorverwezen wordt naar de gyn. Je vliezen zijn gebroken, dus je mag niet meer in bad. Maar misschien ie een warme douche wel lekker, schijnt ook nog wel eens stimulerend te werken.

Blink: Jeetje, wat een beroerde bende! Heel veel sterkte de komende week met weer wachten...

Hoe is het vanavond met Vincent gegaan?

Utah: Ook op dieet dus! Ik ben nu 2 weken hartstikke goed bezig, maar er is helemaal niets af! Echt frustrerend!

Ik kreeg vandaag een brief binnen dat ik langs moet komen voor een uitgebreid bloedonderzoek, en daarna volgt een afspraak met een internist-nefroloog. Zo es googlen wat dat is...

Leuk ook weer, dat school begint!

Zaza: Hoe is het met je? Gaat het herstel een beetje voorspoedig? Ik zou ook heel erg vervelend worden van hele dagen op bed...

Ik had vandaag ook een geboortekaartje in de bus. Een oude schoolvriendin is bevallen van een meisje! Zo leuk!
ooooh nadine, wat spannend!! Ik hops mee met de weeendans maar niet te hard want die van mij moet nog ff minimaal 10 weken blijven zitten

Vandaag bericht dat de meubeltjes van de kinderkamer volgende week donderdag komen! Vriendlief gaat dit weekend beginnen met klussen.

Blink: ik heb geen idee hoe je dat zou moeten aanpakken...maar de tip van ongeduld klinkt wel heel goed.

Utah: de eerste dagen van een dieet zijn het zwaarst...denk daar maar aan! En straks ga je weer aan het werk dan gaat het sowieso beter.

Bedankt voor de tips we gaan ons volgende week weer even laten vorolichten en hakken dan een knoop door. Over die babyfoon, vriendliefs beste vriend heeft hem aangeraden er een te kopen met camera zodat je niet bij elk kuchje naar boven hoeft te lopen en per ongeluk je baby wakker maakt door te gaan kijken. Ik heb echt geen idee hoe ik er mee om zou gaan, of ik teveel zou kijken? Ik vind het wel duur, kan zoveel leuke dingen kopen van dat extra geld voor puur die camera! Heb trouwens een geweldig setje besteld bij littlelabel.com. En ja Blink, fijn he die korting bij de h&m? Ik heb veeeel besteld, heb al twee pakketten binnen

oke de vraag van vandaag:

mag ik weer op de hyves? Zal ik een foto plaatsen van mijn buik!

xxxx
Bloem, tuurlijk mag je weer op hyves!

en nog even over de camera... je gaat toch niet voor elk kuchje kijken ook niet zonder camera. Je leert in no-time de geluidjes van je kindje herkennen, daar heb je echt geen camera voor nodig, maar dat is mijn mening... Succes!

man en ik gaan lekker slapen. Morgen een drukke dag voor de boeg!

Ongeduld, je zit in de sms-groep voor de geboorte dus alle info komt jouw kant op!

Liefs en bedankt voor jullie digitale steun!
Ik slaap, eet en douche met mijn mobiel bij de hand! Slaap lekker, ik hoop dat je inderdaad nog wat nachtrust kunt pakken!

Bloem, de uitnodiging voor hyves is jouw kant op!

Bestellen van kleren via internet vind ik nou niets. Ik zie ze het liefst, hou het effe vast, etc. Voor andere dingen vind ik internetaankopen weer geen probleem, gek he!
Nadine, nog een laatste aanmoediging van mij, mocht er vannacht iets gebeuren: zet m op!

En anders: hoop dat je wat slaapt en heel veel succes morgen!
Nadine, heel veel succes straks! Ik hoop dat je snel je kleine mannetje in je armen houdt!!

Bloem, ben benieuwd naar je buik! Leuk buikfoto's!

Denk jezelf dat je veel naar het schermpje zou gaan staren? Vincent sliep de eerste tijd beneden in de kinderwagen en ik was er gewoon naast aan het stofzuigen. Dus als je dat aanwent en niet muisstil blijft om de baby. Dan leren ze ook te slapen met geluid om zich heen. Dus als je dan even gaat kijken wordt de baby niet zomaar wakker.

Maar dat is idd mijn mening. Veel succes. Jullie komen er vast wel uit.

Leuk he die H&M kleertjes! Ik heb zo'n leuke jas besteld. Dan weet ik zeker dat ik de juiste maat heb en niet weer mis grijp in de winkel. Ongeduld, voor mezelf heb ik dat ook hoor dat het niet echt wat is online winkelen. Maar voor Vincent lukt het bijna altijd.

De avond is goed gegaan. Meneer is mooi gaan slapen. Maarja, hij is dinsdags altijd bij mijn moeder en daar komt hij altijd wel moe weg. Is de hele dag in de weer daar. Vannacht 3 keer wakker geweest dus dat was wel jammer, maar sliep gelukkig wel door. Dus misschien heeft het toch gewerkt!

Ik hou het vandaag nog beter in de gaten hier!!
Nadine: Hoe is de nacht gegaan meis?

Nog wat rust kunnen pakken?

Zet hem op he!! Denk aan je hoor.

Bloem: Leuk juist als je weer op hyves komt!

Een week of 10 nog? Wow dat gaat ook ineens erg hard joh!

Hoor wie het zegt (bloos) maar zelfs ik zou echt die camera niet kopen. Hartstikke duur en je hebt het echt niet nodig.

Ik ben best een druktemaker maar mijn meisje lag met 7 weken op haar eigen kamer en je gaat er steeds meer op vertrouwen hoor. En als je wel even gaat gluren is de baby heus niet direct wakker.

Maar goed jouw keuze

Blink: Hoe heeft je mannetje geslapen?? Lukt het naar bed brengen een beetje?
Meiden, heb lekker kunnen slapen en ga nu naar het zh.

Vind het retespannend maar ben toch ook wel beetje teleurgesteld. Tis niet anders, we gaan ervoor.

@ Ongeduld: zou jij, als het zover is, ook op het ***September 2009*** topic een berichtje willen doen van de geboorte; dit mag met naam van beebje.

Ik hoop morgen weer thuis te zijn anders vrijdag, maar het is nu natuurlijk medische indicatie...

Liefs Nadine
Nadine, weet niet of je het nog leest. Maar als het op tijd geboren wordt en het gaat allemaal goed mag je vast morgen naar huis! Ik had ook medische indicatie en ik mocht ook na een nachtje slapen (ben ook sávonds bevallen) lekker naar huis de volgende dag.

Meis, ik denk aan je!! Veel succes!
yep, hier ook na 1 nachtje naar huis. Ook na medische indicatie. Ik denk aan je (je zal de eerste weeen wel voelen ondertussen..) En alles alles verder goed is, mag je vast morgen naar huis.

Zet 'm op!
nadine ik denk aan jullie vandaag en hoop snel op nieuws!

Ongeduld: geen uitnodiging gezien? zal er iets zijn misgegaan?

ik herken wel wat je zegt trouwens hoor over kleding bestellen via het internet, ik wil ook graag even de stof voelen en de kleur zien. Maar wij hebben geen h&m in onze stad en dan vind ik het ideaal. Bestel soms ook meerdere maten/kleuren van iets

nou ik ga op de fiets naar de stad, kijken of ik het nog volhoud om 25 min heen en 25 min terug te fietsen. Gelukkig werkt vriendlief in de stad, dus kan ik al mijn aankopen bij hem achterlaten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven