Gestopt met de pil
vrijdag 7 augustus 2009 om 20:54
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03
20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
maandag 24 augustus 2009 om 11:45
Ja ik weet het ook niet... Mss heb ik wel gewoon wat meer afscheiding dan normaal. Het is zo kl*** dat ik geen referentiekader heb van de vorige keer. Tis net of ik het allemaal weer voor de 1ste keer moet gaan doen.
Nou ja, weëen weet ik nog wel hoe die voelen (rugweëen dan...). Ik ben gewoon iemand die erg graag de touwtjes in handen wil hebben en dat gaat nou eenmaal niet met een bevalling...
We wachten het maar af. Moet trouwens woensdag 26/08 weer naar de vk ipv 27/08 zoals in de tabel staat.
Hoe gaat het nu met jou Zaza? Geneest het allemaal een beetje naar wens? Heb je niet te veel pijn? Hoe reageert Lynn op het feit dat je niks/weinig kan?
Toen ik afgelopen vrijdag ziek was, was Nick wel zoooo zorgzaam. Telkens als ik even m'n ogen dicht deed, en hij zag het, stopte hij met spelen en zei tegen oma: even mama tus (kus) geven! en dan kwam ie aangerend om me een kus te geven zodat ik weer even m'n ogen opendeed. was zo aandoenlijk!
Nu maar eens even eten, douchen en aankleden; dat was er nog niet van gekomen door het uitslapen....
Nou ja, weëen weet ik nog wel hoe die voelen (rugweëen dan...). Ik ben gewoon iemand die erg graag de touwtjes in handen wil hebben en dat gaat nou eenmaal niet met een bevalling...
We wachten het maar af. Moet trouwens woensdag 26/08 weer naar de vk ipv 27/08 zoals in de tabel staat.
Hoe gaat het nu met jou Zaza? Geneest het allemaal een beetje naar wens? Heb je niet te veel pijn? Hoe reageert Lynn op het feit dat je niks/weinig kan?
Toen ik afgelopen vrijdag ziek was, was Nick wel zoooo zorgzaam. Telkens als ik even m'n ogen dicht deed, en hij zag het, stopte hij met spelen en zei tegen oma: even mama tus (kus) geven! en dan kwam ie aangerend om me een kus te geven zodat ik weer even m'n ogen opendeed. was zo aandoenlijk!
Nu maar eens even eten, douchen en aankleden; dat was er nog niet van gekomen door het uitslapen....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
maandag 24 augustus 2009 om 15:59
Nadine, ik had op een morgen in het ziekenhuis idd ook mijn slijmprop verloren. Nou, dat was niet te missen wat een afscheiding en slijm (Sorry dames!!!). Toen zette het die dag ook meteen door. Dus wie weet duurt het idd niet lang meer!!
Wat lief van Nick zo zorgzaam. Dat komt met de baby erbij dan helemaal goed!
Bloem, ik heb ook een middenklas matrasje. geen aerosleep. Manlief hier wilde ook graag babyfoon met camera. Ik zag dat niet zitten. Een vriendin van mij deed niets anders dan maar blijven kijken. Bij elke zuchtje of als het kindje omdraaide. Dan ben je echt te gefocust is mijn idee. Gewone Babyfoon had ik trouwens wel altijd aan staan. Ook bij ons op de kamer. Vond ik een fijn idee. Pas nu gebruik ik hem bijna niet meer.
Wel leuk dat shoppen. Hoe gaat het verder heb je al een mooie buik?
Zaza, gaat het weer een beetje? Is vast lastig met het niet mogen tillen. Helemaal met Lynn. Ik hoop dat het niet te erg tegenvalt!
Ongeduld, ben benieuwd wat er in het ziekenhuis uit komt.
Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan. Ik ga ovulatietesten gebruiken. Ik wil toch graag weten na vorige maand of ik mijn eisprong kan opsporen. We zullen zien!! Ga goed mijn best doen en hopen dat het nu wel raak is! hahaha
Vandaag met Vincent naar het buro geweest. Hij is gelukkig op de 16 kg gebleven en 5 cm gegroeid. Dus dat was al een stuk beter!! Ben helemaal opgelucht dat de arts er ook tevreden mee was. Is toch niet fijn als ze je kind 'te dik' noemen. Maar ik let nu nog beter op en het gaat dus goed! Alleen bij oma mislukt het nog wel eens. Vinden jullie dat ook zo moeilijk? Dan zeg ik nee en dan stopt oma (of oom/tante) hem toch nog stiekem even iets toe. Dan ben ik weer de boeman. Ging een hele tijd goed, maar ik moet er maar boos om worden denk ik. Daar baal ik zo van.
Wat lief van Nick zo zorgzaam. Dat komt met de baby erbij dan helemaal goed!
Bloem, ik heb ook een middenklas matrasje. geen aerosleep. Manlief hier wilde ook graag babyfoon met camera. Ik zag dat niet zitten. Een vriendin van mij deed niets anders dan maar blijven kijken. Bij elke zuchtje of als het kindje omdraaide. Dan ben je echt te gefocust is mijn idee. Gewone Babyfoon had ik trouwens wel altijd aan staan. Ook bij ons op de kamer. Vond ik een fijn idee. Pas nu gebruik ik hem bijna niet meer.
Wel leuk dat shoppen. Hoe gaat het verder heb je al een mooie buik?
Zaza, gaat het weer een beetje? Is vast lastig met het niet mogen tillen. Helemaal met Lynn. Ik hoop dat het niet te erg tegenvalt!
Ongeduld, ben benieuwd wat er in het ziekenhuis uit komt.
Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan. Ik ga ovulatietesten gebruiken. Ik wil toch graag weten na vorige maand of ik mijn eisprong kan opsporen. We zullen zien!! Ga goed mijn best doen en hopen dat het nu wel raak is! hahaha
Vandaag met Vincent naar het buro geweest. Hij is gelukkig op de 16 kg gebleven en 5 cm gegroeid. Dus dat was al een stuk beter!! Ben helemaal opgelucht dat de arts er ook tevreden mee was. Is toch niet fijn als ze je kind 'te dik' noemen. Maar ik let nu nog beter op en het gaat dus goed! Alleen bij oma mislukt het nog wel eens. Vinden jullie dat ook zo moeilijk? Dan zeg ik nee en dan stopt oma (of oom/tante) hem toch nog stiekem even iets toe. Dan ben ik weer de boeman. Ging een hele tijd goed, maar ik moet er maar boos om worden denk ik. Daar baal ik zo van.
maandag 24 augustus 2009 om 17:55
Blinkie Hahaha sorry moet er even om lachen maar begrijp[ je wel hoor.
Hier begint het nu al.
Opa stopt mijn lLaura vol met vla en slagroom pffftttt en ik wil dat niet.
Niet om te miepen maar moet dat nu al?
Gewoon eerlijk zeggen en hard ook hoor want grootouders hebben weleens dove oortjes
Fijn dat het goed gaat met lengte en gewicht.
Alleen het CB zeurt wel soms hoor,die letten erg op de grafieken.
Laura ziet er stevig en gezond uit en nog krijgen wel weleens te horen dat ze voor haar lengte wel meer mag wegen!!!???
Ze is helemaal niet dun.
Zucht die stomme tabellen.
Dine!!! Ben je stiekem bezig?
Hier begint het nu al.
Opa stopt mijn lLaura vol met vla en slagroom pffftttt en ik wil dat niet.
Niet om te miepen maar moet dat nu al?
Gewoon eerlijk zeggen en hard ook hoor want grootouders hebben weleens dove oortjes
Fijn dat het goed gaat met lengte en gewicht.
Alleen het CB zeurt wel soms hoor,die letten erg op de grafieken.
Laura ziet er stevig en gezond uit en nog krijgen wel weleens te horen dat ze voor haar lengte wel meer mag wegen!!!???
Ze is helemaal niet dun.
Zucht die stomme tabellen.
Dine!!! Ben je stiekem bezig?
maandag 24 augustus 2009 om 20:31
@ Blink, wat fijn dat ze op het buro nu wel tevreden waren en Vincent zo hard gegroeid! Zo heb je toch eer van het opletten! Hoe lang is hij nu?
Maar ik ben het wel met Sweety eens,het CB slaat je vaak wel met grafieken om de oren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij ons nog geen enkele keer heb meegemaakt, ze kijken echt naar je kindje persoonlijk is mijn ervaring. maar Nick doet dan ook netjes alles volgens de boekjes! (behalve eten!)
Ik vind trouwens ook dat je tegen opa en oma heel duidelijk kunt zijn, dan maar weer de boeman, maar vergeet niet dat het in het belang van je kind is! Zeker als jij al nee hebt gezegd, moeten ze dat respecteren en er zeker niet stiekem ja van maken en 'm toch wat geven! Bij ons heeft opa daar een handje van en hoe moeilijk ik dat soms ook vind, ik zeg het toch anders leert opa het nooit! En in ons geval is het zo: hoe meer hij toegestopt krijgt, hoe slechter hij eet, en goed eten heeft toch echt mijn prioriteit! En als opa dat niet begrijpt, is dat zijn probleem! (zo, het orakel heeft gesproken )
@ Sweet: Je zou ze soms toch wat, die opa's en oma's!!!! wat is er mis met yoghurt??? Nick krijgt ook gewoon yoghurt met niks erin, hoe vaak ik daar al commentaar op heb gehad, om gek van te worden!!
Morgen heeft Nick een inhaalochtend op het kdv, kan ik wat strijk bijwerken en uitslapen.
Nu lekker ff bankhangen met man!
Maar ik ben het wel met Sweety eens,het CB slaat je vaak wel met grafieken om de oren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij ons nog geen enkele keer heb meegemaakt, ze kijken echt naar je kindje persoonlijk is mijn ervaring. maar Nick doet dan ook netjes alles volgens de boekjes! (behalve eten!)
Ik vind trouwens ook dat je tegen opa en oma heel duidelijk kunt zijn, dan maar weer de boeman, maar vergeet niet dat het in het belang van je kind is! Zeker als jij al nee hebt gezegd, moeten ze dat respecteren en er zeker niet stiekem ja van maken en 'm toch wat geven! Bij ons heeft opa daar een handje van en hoe moeilijk ik dat soms ook vind, ik zeg het toch anders leert opa het nooit! En in ons geval is het zo: hoe meer hij toegestopt krijgt, hoe slechter hij eet, en goed eten heeft toch echt mijn prioriteit! En als opa dat niet begrijpt, is dat zijn probleem! (zo, het orakel heeft gesproken )
@ Sweet: Je zou ze soms toch wat, die opa's en oma's!!!! wat is er mis met yoghurt??? Nick krijgt ook gewoon yoghurt met niks erin, hoe vaak ik daar al commentaar op heb gehad, om gek van te worden!!
Morgen heeft Nick een inhaalochtend op het kdv, kan ik wat strijk bijwerken en uitslapen.
Nu lekker ff bankhangen met man!
maandag 24 augustus 2009 om 20:47
Nadine: Leuke foto's van de kermis! Jammer alleen dat het zo'n beroerd effect heeft gehad.
Wat betreft slijmprop, heb ik hetzelfde meegemaakt als jij. Niet zoals Blink hem ineens verloren, maar waarschijnlijk bij de bevalling het grootste gedeelte.
Schattig van Nick trouwens, die kleintjes hebben veel meer door dan wij denken!
Blink: Wat fijn dat de arts niet ongerust was over Vincent!Weet je, die groeicurve zijn ook maar gemiddelden. Guido zit eronder, Vincent erboven, zo komen ze aan de norm waar het "ideale" kind aan moet voldoen. Vincent is een heerlijk mannetje dat lekker in zijn vel zit, da's het belangrijkste.
Ik herken het trouwens wel hoor, dat anderen bepalen dat iets best wel kan. Over het algemeen laat ik het meestal gaan, Guido moet leren dat elders andere regels gelden. Maar zodra het over zijn gezondheid of veiligheid gaat, kan ik inderdaad boos worden. Mijn schoonmoeder vindt het prima als Guido daar bij de hond in de mand klimt. Ik wil het niet hebben, maar toch kom ik steeds weer foto's tegen van Guido in die mand....
Sweety: We kunnen Nadine ook vragen zich minstens ieder dagdeel te melden
)
Oja, slagroom..... Schoonmoeder zetten Guido vandaag een blikje ! Cola ! aan de lippen... Ach, het is maar een drupje en het is Cola Zero.....
Wat betreft slijmprop, heb ik hetzelfde meegemaakt als jij. Niet zoals Blink hem ineens verloren, maar waarschijnlijk bij de bevalling het grootste gedeelte.
Schattig van Nick trouwens, die kleintjes hebben veel meer door dan wij denken!
Blink: Wat fijn dat de arts niet ongerust was over Vincent!Weet je, die groeicurve zijn ook maar gemiddelden. Guido zit eronder, Vincent erboven, zo komen ze aan de norm waar het "ideale" kind aan moet voldoen. Vincent is een heerlijk mannetje dat lekker in zijn vel zit, da's het belangrijkste.
Ik herken het trouwens wel hoor, dat anderen bepalen dat iets best wel kan. Over het algemeen laat ik het meestal gaan, Guido moet leren dat elders andere regels gelden. Maar zodra het over zijn gezondheid of veiligheid gaat, kan ik inderdaad boos worden. Mijn schoonmoeder vindt het prima als Guido daar bij de hond in de mand klimt. Ik wil het niet hebben, maar toch kom ik steeds weer foto's tegen van Guido in die mand....
Sweety: We kunnen Nadine ook vragen zich minstens ieder dagdeel te melden
Oja, slagroom..... Schoonmoeder zetten Guido vandaag een blikje ! Cola ! aan de lippen... Ach, het is maar een drupje en het is Cola Zero.....
maandag 24 augustus 2009 om 21:07
O, ik heb het even moeilijk nu!! Vincent wil maar niet slapen s'avonds. Bij man gaat het vaak wel goed, maar die is op vergadering. Dus nu heb ik Vincent al 1 keer toegestopt. Eerst stil toen weer huilen. Toen uit bed gehaald en nogmaals boekje voorgelezen. Toen leek hij tevreden te gaan slapen. Nu ligt hij echter weer te gillen. Ik wil niet weer toegeven!! Hij wil steeds zo laat op bed en ik weet even niet meer wat ik ermee aan moet. Voel me zo schuldig als ik hem lang laat brullen, maar het moet maar. Hij kan toch niet zo laat naar bed?
Sorry, zit er even door!!
Sorry, zit er even door!!
maandag 24 augustus 2009 om 21:18
He Blink! Wat naar!
Toen Guido nog jonger was, hebben wij ook zo'n periode gehad. Waarschijnlijk niet meer te vergelijken, omdat Vincent nu natuurlijk ouder is, maar misschien heb je iets aan onze aanpak.
Wij lieten hem 5 minuten huilen, even een aai over de bol, nu slapen en weer weg. Dan na 10 minuten even terugleggen, maar niets meer zeggen. Daarna na 15 minuten, etc.
Heeft je man vanavond DE vergadering? Horen ze vanavond wie eruit moet? Ben je daar gespannen door? Waarschijnlijk pikt Vincent dat op. Misschien kun je hem dat op kindertaal uitleggen?
In ieder geval een hele dikke knuffel!
Toen Guido nog jonger was, hebben wij ook zo'n periode gehad. Waarschijnlijk niet meer te vergelijken, omdat Vincent nu natuurlijk ouder is, maar misschien heb je iets aan onze aanpak.
Wij lieten hem 5 minuten huilen, even een aai over de bol, nu slapen en weer weg. Dan na 10 minuten even terugleggen, maar niets meer zeggen. Daarna na 15 minuten, etc.
Heeft je man vanavond DE vergadering? Horen ze vanavond wie eruit moet? Ben je daar gespannen door? Waarschijnlijk pikt Vincent dat op. Misschien kun je hem dat op kindertaal uitleggen?
In ieder geval een hele dikke knuffel!
dinsdag 25 augustus 2009 om 03:47
@ Blink, veel succes meid. je zult even moeten wachten op mijn advies, ik ben even met andere zaken bezig...
Ja ladies, het is zover (denk ik). 'n half uurtje geleden zijn m'n vliezen gebroken! en aangezien ik nog 20 dingen moet en wil doen, ben ik maar opgestaan... heb nog geen weëen, die zullen vast snel komen (of niet natuurlijk )
eigenlijk wil ik wel slapen, maar het voelt zo raar telkens wat te verliezen zeg maar...
Nou ja, jullie zijn nu iig op de hoogte van mijn evt. afwezigheid de komende uren.....
Liefs van mij
Ja ladies, het is zover (denk ik). 'n half uurtje geleden zijn m'n vliezen gebroken! en aangezien ik nog 20 dingen moet en wil doen, ben ik maar opgestaan... heb nog geen weëen, die zullen vast snel komen (of niet natuurlijk )
eigenlijk wil ik wel slapen, maar het voelt zo raar telkens wat te verliezen zeg maar...
Nou ja, jullie zijn nu iig op de hoogte van mijn evt. afwezigheid de komende uren.....
Liefs van mij
dinsdag 25 augustus 2009 om 06:20
Ben na m'n vorige berichtje toch nog maar naar bed gegaan; kan helaas niet slapen. Wil wel maar lig de hele tijd te malen en moet om de haverklap plassen en raak ook nog veel vr.water kwijt. Begin nu wel wat kramp te krijgen maar echt weeën zijn het volgens mij ook nog niet. Man is nu ff naar z'n werk, komt om 7 uur terug om Nick aan te kleden en weg te brengen. Om half 8 kan ik de vk bellen. Dan moet ik een tasje klaar maken voor Nick, die gaat bij opa en oma (schoonouders) logeren en ook m'n eigen ziekenhuistas moet nog klaar. Erg hè, zoals ik bij Nick alles al ver van te voren klaar had, zo moet ik nu nog tig dingen doen voor m'n gevoel! Weet ff niks meer te schrijven. Misschien later nog wel meer. Ik was niet van plan nog lekker te gaan winkelen met al dat gedruppel daarbeneden
dinsdag 25 augustus 2009 om 06:45
Gisteren idd vergadering van FNV gehad. Maar er is nogal wat getouwtrek, dus de eindvergadering is pas volgende week vrijdag! Dus nog een dikke anderhalf week wachten. Ik vind het niet normaal. Waarom vertellen ze het dan zo vroeg? Zit je voor niets al die weken in spanning.
Ongeduld, bedankt voor je advies. Ik zal het de volgende keer (ik hoop het niet) zeker proberen.
Ongeduld, bedankt voor je advies. Ik zal het de volgende keer (ik hoop het niet) zeker proberen.
dinsdag 25 augustus 2009 om 08:04
Ohh, Nadine!! Ik duim voor je! Zet m op!
Blink, erg vervelend, ik vind het al vreselijk als lynn echt 5 minuten achterelkaar huilt. Denk dat het een goede tip is van ongeduld!
Stom inderdaad dat ze jullie zo lang in spanning laten. Maar ja, als ze niet overleggen is het ook niet netjes eigenlijk.
Go Nadine!
Blink, erg vervelend, ik vind het al vreselijk als lynn echt 5 minuten achterelkaar huilt. Denk dat het een goede tip is van ongeduld!
Stom inderdaad dat ze jullie zo lang in spanning laten. Maar ja, als ze niet overleggen is het ook niet netjes eigenlijk.
Go Nadine!
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:07
Jeeej! Nadine! Zet em op!
Blink, wat voel je je dan machteloos hè, als je kind maar blijft huilen? Ik kan er helaas over meepraten. Wij hebben vanalles geprobeerd en de ene keer werkt het ene en de andere keer het andere. Volg je eigen gevoel. (Op ons CB zijn ze voorstander van laten huilen. Ze vinden dat daarmee een machtsstrijd voorkomen wordt. Het heeft bij ons wel gewerkt, maar soms trok ik het zelf gewoon niet...) Heel veel sterkte. Ook met het lange wachten op het spannende nieuws en de vruchtbare dagen ! Ik denk aan jullie.
Bloem, ja die naproxen heb ik ook gehad. Ik ging destijds van paracetamol via ibuprofen en femex naar naproxen. Maar daar nam ik uiteindelijk dus veel te veel van... Ik durf nu niet meer om voorgeschreven pijnstilling te vragen en doe het maar met over the counter spullen. Nu ben ik er weer vanaf trouwens! Hoe is het met jou en je buikwezentje? Wij hebben een matrasje overgenomen van iemand anders (die het maar een paar maanden gebruikt had) en er is niks bijzonders mee of aan (wij hadden de hele babykamer voor honderd euro, dus neem aan dat er niks aerosleepachtigs aan was ) Ik gebruik onze babyfoon (zonder beeld! Zelfde redenen als andere dames) nog altijd. Wij slapen op een andere verdieping dan de jongens en hoewel ik weet dat ik ze heus wel hoor als er wat is, vind ik het een prettig idee dat ik dat apparaat bij mijn hoofd heb staan. Ik slaap er ook niet slechter door. Oja, ik vind het heel handig om een babyfoon met terugpraatfunctie te hebben. Vooral toen de kinderen ouder werden was dat super. Zonder naar beneden te hoeven zei ik via dat apparaat tegen ze dat de nacht nog niet voorbij was en dat ze verder moesten slapen. En verdomd, dat deden ze ook nog (meestal).
Zaza, ja grappig hè, dat ik je man tegenkwam? Het kwam doordat ik pas nog op Hyves de foto's van Lynns verjaardag had bekeken. Daar stond je man ook op. Ik dacht al dat het hem was, maar toen mijn man (die mee had gekeken naar de foto's om te zien of er misschien oude bekenden opstonden, wat overigens niet het geval was) ook kwam aanlopen zei die meteen "Hey! Dat is die man van die ene van het forum, toch?" Hahaha. Toen heb ik hem maar even aangesproken. Leuk hoor. Wat jammer dat jij er niet bij was. Vooral de reden waarom... Oei oei oei, dat klinkt erg pijnlijk! Maar wel goed dat je het hebt laten doen, want zonder seksleven is het echt niet meer gezellig. Heel veel beterschap en sterkte!
Hebben jullie dat ook, dat je het topic opent en dan zijn er maar 7 pagina's en als je dan gaat reageren zijn het er opeens 12? Ik vind het maar bizar.
Nu ga ik gauw boodschappen doen. Mijn man is ziek thuis, maar wel in staat om op Bas te letten terwijl Tim slaapt. Het dieet is officieel begonnen, dus het wordt nog zwaar straks in de supermarkt!
Liefs, Utah
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:42
ik meld me weer even. Hier nog niks aan het handje. Heb net lekker nog even geslapen (met tussenpozen) en ben in afwachting van de vk, die komt straks even langs met visites rijden. Heb geen flauw benul wat ze gaan doen als er niet of nauwelijks weeën komen. Denk toch een infuusje in het zh....
Heb zelfs nog honger en de stelregel is toch echt dat een barende vrouw NIET eet! denk dus dat het nog wel ff kan gaan duren....
Blink, ik sluit me aan bij het advies van Ongeduld en Utah. Het huilen gaat door merg en been, maar ik denk echt dat je er een hoop mee gewonnen hebt gisteren. Ik zou vandaag meteen weer proberen hem zelf op bed te leggen en kijken wat het resultaat is. Grote kans dat hij nu maar 'n half uur of zelfs nog korter hoeft te huilen. Je moet toch een keer door de zure appel heen, hoe moeilijk dat ook is! Hier blijven natuurlijk ook de duimen draaien voor je man. Wat een toestand zeg dat de duidelijkheid nu nog langer op zich laat wachten.... ik denk aan jullie
Ga nu ff wat eten en douchen en daarna wat tasjes klaarmaken. en anders maar weer terug naar bed. Als ik kan hou ik jullie nog wel ff op de hoogte.
Heb zelfs nog honger en de stelregel is toch echt dat een barende vrouw NIET eet! denk dus dat het nog wel ff kan gaan duren....
Blink, ik sluit me aan bij het advies van Ongeduld en Utah. Het huilen gaat door merg en been, maar ik denk echt dat je er een hoop mee gewonnen hebt gisteren. Ik zou vandaag meteen weer proberen hem zelf op bed te leggen en kijken wat het resultaat is. Grote kans dat hij nu maar 'n half uur of zelfs nog korter hoeft te huilen. Je moet toch een keer door de zure appel heen, hoe moeilijk dat ook is! Hier blijven natuurlijk ook de duimen draaien voor je man. Wat een toestand zeg dat de duidelijkheid nu nog langer op zich laat wachten.... ik denk aan jullie
Ga nu ff wat eten en douchen en daarna wat tasjes klaarmaken. en anders maar weer terug naar bed. Als ik kan hou ik jullie nog wel ff op de hoogte.
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:48
Nadine.. gebeurt nog niets dus? Volgens mij verschilt het per vk en zkh hoe lang ze een vrouw laten lopen met gebroken vliezen. Mij lieten ze direct blijven, maar dat kwam omdat er bloed bij zat. Toen hebben ze 12 uur gewacht met opwekken.
Ik hoop voor jou dat het spontaan op gang komt!
Ja, Utah, knap van jouw man dan!! Jammer dat wij er niet waren..
Ik hoop voor jou dat het spontaan op gang komt!
Ja, Utah, knap van jouw man dan!! Jammer dat wij er niet waren..
dinsdag 25 augustus 2009 om 13:25
@ Zaza, geweldig dat hoppende poppetje in de tabel!!! Nam onze zoon daar maar eens een voorbeeld aan en gebeurde er maar eens wat!! VK is nog steeds niet geweest, maar er was ook nog een bevalling gaande dus daar zal ze wel zijn. Ik zie het al gebeuren dat het toch weer een infuusje in het zh wordt... nou ja, dat kennen we, lekker vertrouwd haha!
Sorry dat ik jullie geen voortgang kan melden, zou zo graag willen....
Ga nog ff bank hangen en video kijken.... na bezoek vk schrijf ik wel weer hoe en wat!
Sorry dat ik jullie geen voortgang kan melden, zou zo graag willen....
Ga nog ff bank hangen en video kijken.... na bezoek vk schrijf ik wel weer hoe en wat!