Wie weet wat ik bedoel?
woensdag 26 augustus 2009 om 00:32
Ik kan me van vroeger herinneren dat je een soort krimppapier had, waar je op kon kleuren. Als je dat in de oven 'bakte' dan kromp het en werd het hard. Je kon het gebruiken om haarspeldjes en broches te maken.
Bestaat dit nog? Ik ben van plan om zelf baby-klerenhangertjes te maken met een afbeelding erop (die krengen zijn errug duur en ik heb tijd over). Ik wilde dus neutrale/blanco hangertjes kopen, een afbeelding printen (in het thema van het kamertje) en dan de afbeelding erop lijmen. Dit materiaal lijkt me er ideaal voor.
(En als het niet meer bestaat, heeft iemand dan een alternatief voor me?)
Bestaat dit nog? Ik ben van plan om zelf baby-klerenhangertjes te maken met een afbeelding erop (die krengen zijn errug duur en ik heb tijd over). Ik wilde dus neutrale/blanco hangertjes kopen, een afbeelding printen (in het thema van het kamertje) en dan de afbeelding erop lijmen. Dit materiaal lijkt me er ideaal voor.
(En als het niet meer bestaat, heeft iemand dan een alternatief voor me?)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 26 augustus 2009 om 13:58
woensdag 26 augustus 2009 om 14:00
BTW de hangertjes ter voorbeeld is niet hoe ik het in mijn hoofd heb hoor. Was misschien een ongelukkig plaatje om te plakken. Het moet meer worden in de trant van dit:
Aan kant-en-klare bloemetjes heb ik dus niet veel.
Aan kant-en-klare bloemetjes heb ik dus niet veel.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
zaterdag 17 oktober 2009 om 08:56
quote:tamaralaureyns schreef op 16 oktober 2009 @ 19:57:
hey kunnen jullie mij vertellen of je dit in belgie kan vinden die krimpie dinkie vellen?
Alvast bedankt TamaraEven navragen bij een hobbywinkel of googlen en vragen aan de fabrikant/importeur of hij het ook in België verkoopt.
hey kunnen jullie mij vertellen of je dit in belgie kan vinden die krimpie dinkie vellen?
Alvast bedankt TamaraEven navragen bij een hobbywinkel of googlen en vragen aan de fabrikant/importeur of hij het ook in België verkoopt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje