Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Geregeld
MW, hier nog een volwassene die best naar je wil luisteren, en een schouder wil bieden.

maar misschien vind je me te oud met mijn 41 lentes.

Anders stap je lekker in de trein en kom je naar ons schone en nijvere Twente (sorry HPL )

Cherry, je hebt een berichtje op je hyves.
MW wat goed dat je het aan je arts kenbaar heeft durven maken.

Ik hoop dat je snel een fijne gesprekspartner vind.

Boro top van de broek! Voor je het weet zit ie ook nog eens comfi! en ga je richting 44!

Zelf eet ik niet extreem gezond, maar ook niet heel slecht. Netjes 3 maaltijden per dag. 2x brood en 's avonds iets van pasta met groenten. Tussendoor ook nog fruit. Vanaf volgende week gaat de nieuwe periode bij de sportschool in, dus dan ga ik het voorzichtig weer proberen.
MW, hier ook nog een snotneus van 29 die zich aanbiedt als luisterend oor! Heel erg goed dat je alles hebt gezegd bij de huisarts en dat die precies zag waar het zeer deed zeg maar. De 1e stap is genomen en dat is waar het om gaat!

Hier net bij de nieuwe kleine meid wezen kijken en het is echt een dotje. Mijn vriendin heeft ook gelijk een gloed van moederschap over zich heen. Stond er gewoon verbaasd naar te kijken. Helemaal glunderen enzo. Zo'n lief gezicht...
Lola
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ben nu even de weg kwijt dames, maar dat komt wel weer goed. Namen, namen, namen, namen, pfffffffffffffffffffffffft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zie dat je de weg weer gevonden hebt.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 augustus 2009 @ 19:20:

Lola Tja, ik dacht HPL kan vast een leuk deuntje in d`r koppie gebruiken Dus ik gooi `m er maar weer eens in.
quote:Iejoor schreef op 26 augustus 2009 @ 19:20:

Hier net bij de nieuwe kleine meid wezen kijken en het is echt een dotje. Mijn vriendin heeft ook gelijk een gloed van moederschap over zich heen. Stond er gewoon verbaasd naar te kijken. Helemaal glunderen enzo. Zo'n lief gezicht...Lekker he, zo`n ienieminimensje?
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 19:39:

Ik zie dat je de weg weer gevonden hebt.Nou, voelt nu meer als een soort achtbaan. Ik ren me rot van hier naar daar en weer terug.

David Dunning
Is goed voor de lijn Solo!
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 16:45:

Ze legde precies haar vinger op de zere plekken en toen ratelde ik opeens echt alles eruit. Vraagtze of ik niet doodmoe ben ondertussen. En dat klopt. Ik ben in en in moe. Ze raad me aan om iemand te zoeken waar ik mee kan praten, een volwassen iemand.(buiten de psych waar ik de 8ste naar toe kan) En dan nie tmijn moeder, want mijn moeder wil alleen maar leuke dingen horen. Maar ja hoe kom je in godsnaam aan een volwassen iemand die met een snotneus van 23 wil praten over niet zon leuke dingen. Ik zie mezelf toch nog geen berichtje in de krant plaatsen. En sowieso, hoe kan ik nou met iemand gaan praten die ik niet ken? Bij een psych is dat anders,d at is zijn werk, maar zomaar een willekeurige volwassene.

Pffffrt ik snap er niks meer van. Ik ben een beetje in de war.Lieve lieve meid, kom dan gewoon! Ja het is hier druk en hectisch, maar je bent echt meer dan welkom. Kom, eet mee, doe ene bakkie, praat van je af, huilen mag ook, lachen des te meer. Stap over die drempel heen!
Moordwijf en Lola,
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Lola, dat is inderdaad super lief zo'n ienieminnie mensje en zeker als het van zo'n goede vriendin is. Was gewoon helemaal vertederd.... ahhhhhhhhhhhhhhh
Babies zijn schattig (ben wel blij dat ik niet meer hoef). Morgenavond op kraambezoek bij een nichtje van man. Leuk leuk leuk.
Nog 285 (nu dus 284) berichten endan is het tijd voor een nieuw topic!
Ik heb niks met baby's, vind het echt doodeng om ze vast te houden. Ze zijn wel lief en schattig hoor, maar zo, zo, zo baby.

En ik weet wel dat ze niet zo breekbaar zijn als ze eruit zien, maar toch.
quote:HotCherryPoptart schreef op 26 augustus 2009 @ 19:56:

Nog 285 (nu dus 284) berichten endan is het tijd voor een nieuw topic!Nou als we in het tempo van de afgelopen dagen doorgaan dan hebben we vanavond een nieuw topic
Nou HCP vandaag is de broccoli met wortel er weer ingegaan hoor. Was echt een supertip!
* Kletst gewoon nog ff door*

Straks weer spinnen met de Jonge God. Kwijl.

*checkt de zeem in haar fietsbroek nog ff*
Kan iemand Q even smsen dat ze alvast een nieuwe komt openen. Anders kunnen we straks nergens meer terecht. LOL

Pippi, wie is jonge god (en heb je een foto?)

Zwieber, ik ben blij dat je nu wel groente eet. Bij de Lidl hebben ze ook wat van die zakken en die zijn goedkoper. Minder variatie, maar wel te eten.
Ik ga mijn koters naar bed brengen. Hoewel, ze liggen al in een bed, want ze liggen samen te spelcomputeren. Maar ik ga zorgen dat ieder in zijn eigen bed terechtkomt.

David Dunning
Ja ik zoek nog andere zakken die ik lust maar ik moet ook nog in de weer met potten doperwten en wortels en witte bonen in tomatensaus, die ga ik dus ook nog inslaan. Ik ga vandaag weer neuzen bij de ah of ik een nieuwe variant kan vinden zonder zooi of saus erin.
Succes daarmee Solomio!

Moordwijf

Ik heb zo'n lekker dagje gehad vandaag! Vanochtend lekker lang geslapen, daarna koffiegedronken op een terras in de zon met vriendin, in park gelopen en gezeten, therapie gehad, heerlijk rustige treinreis terug en net vanaf station naar huis gelopen (5 kwartier). En nu gloei ik een beetje na van de zon op mijn huid. Lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven