Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja ik zit ook naar de 'Mexicaanse droom' te kijken hier!
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 00:04:

De zoveelste mislukte date herkenbaar, weer eens ruzie met je dekbed en met de muggen die eronder lijken te kunnen komen, al wekenlang geen seks hebben nou, zeg maar maanden, haha twijfels, te lang moeten wachten op smsjes en als er dan een komt is ie van m'n zus, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".

(*het vervolg op de Kerst-Topic)Met andere woorden...mag ik me hier ook melden??
Huts!
Ja,,, ik vind haar cker een gaaf wijf .. de film ken ik niet , terwijl ik toch echt wel onwijs veel films gezien heb ...
Gaat er nog iemand behalve ik daten van het weekend eigenlijk ????

Jij niks meer van mail meneer gehoord Sum??...

EN waar hangt de rest eigenlijk uit ??
Welkom Bellatrix van Detta!

Ik heb Moos hier al heel lang niet meer gezien... MOOOOOOSSSSSSSSS waar ben je? Alles goed met je?
Nou indd ... Nu we het over het over moos hebben ......

Iedereen(behalve wij) heeft een social life denk ik ... haha
Hoi iedereen!!! sorry dat ik zooooo lang niets heb laten horen maar heb het enorm druk gehad van de week ben eigenlijk niet op het forum geweest..

Goed.. wat zal ik nu eens relativeren heb genoeg ;-D

Ik relativeer vandaag, dat de vriend van mijn vriendin die mij heeft gezoent zonder dat ik dit wilde, nu in de slachtofferrol kruipt..

Ik relativeer nu ook dat mijn vriendin dus zijn partner, mijn verteld " Hallo hij heeft ook gevoel hoor, als jij nu geen contact met hem opneemt om de vriendschap te herstellen, dan denk ik dat het te laat is... ook voor onze vriendschap"

Ik had weer contact met haar naar aanleiding van een mail die ik van haar had ontvangen...

En denk (relativeer ) dus nu : als zij zo met mij omgaan, dan zijn het geen echte vrienden!!!

Dat was even mijn relativering moment :P

Hoe is het met frizzy ???? en summerdance en de rest ??
Thnx.

Ik lees al een tijdje mee en zie dat (buiten dat er ook wel eens geplaagd wordt) er ook echt serieuze en goede tips en reacties gegeven worden, vandaar dat ik me ook heb aangemeld!
Huts!
Hahahahahaa Sum het zou een mooie zijn. Het trieste is echter, dat ze allemaal al eeuwen een grafstemming hebben. Zie ze zelfs niet zónder mij feesten.

Welkom Bea! Vertel eens, wat dient er gerelativeerd te worden?

Ja joh, waar is iedereen toch...

Ik ga niet daten het weekend, tenzij je naar de moskee gaan met een man ook een date kan noemen.

Bedenk me ineens dat ik die Meneer Pinda nog moet afwimpelen. Zucht.

Sjonge ik ben kapot hee... Douchen lijkt me al een hele opgave. De spierpijn begint ook flink op te komen...
quote:sneezeweasel schreef op 26 augustus 2009 @ 20:51:

Ja ik zit ook naar de 'Mexicaanse droom' te kijken hier!

Whoehahahaha....jij hebt ook een beetje last van de Mexicaanse griep volgens mij schat...

Het is de SPAANSE droom
Hey frizzy heb even teruggelezen... Ow Ow Ow begint Mister X zich kwetsbaar op te stellen!?!?

Gevoelens in werking gebracht bij em??

:P
Heeeee boemen! Heb je gemist!

Sjongejongejonge... Ik had al zo'n gevoel dat die zogenaamde vriend in de slachtofferrol zou kruipen. Bah.

Wat voor mail had je vriendin gestuurd?

Ik zou mooi tegen ze zeggen: 'Mooi, want in een vriendschap waarin de vriend van mijn vriendin me probeert te zoenen wil ik sowieso niet meer investeren.' Dikke doei!

Met mij gaat het goed hoor Boemen! Los van werkgedoe, maar dat is morgen na vijven ook allemaal klaar.

Hoest met jou verder? En je crush?
I know my dear... maar ik ben ook een beetje in de mexicaanse sfeer! En ach Spanje of Mexico what's the difference...
Hahaha ach ja... Mannen zijn vreemde wezens. Laten we het daar maar op houden.
Hahaha spierpijn Frizz??? Hoe zou je daar nu toch aan gekomen zijn ...

En nee met een man naar de moskee telt niet echt als een date nee (haha)....

Anyways .. Jeetje Boemen das ook een lekker verhaal .. en nu ??

Ik bedoel ik doe mijn best even te relativeren uiteraard ( zo behoort dat in het gewoon even lekker relativeren topic ) maar euh??????????

Ohja joh ?? Vrienden ??? rare vrienden heb jij dan ,........Leuk dat ze dat zo bij jou neerleggen ..alsof jij het gedaan hebt ....

* gaat nadenken over hoe dit gerelativeerd moet gaan worden*
Ik zag Moos toevallig op een ander topic voorbij komen vandaag en toen bedacht ik dat ik haar even een berichtje moest sturen....vergeten dus!

Bella kom maar op, wat is het probleem

*zet psychologen brilletje op en pakt een schijfklapper en een pen*

Boetjuh, leuk dat je er weer bent!

Logisch hoor dat je een leven hebt buiten het forum, nu ik nog

Enne....hij heeft ook gevoel???

Ja dus, moet hij jou daarvoor dan zoenen?

Lamzak, dat gevoel had hih zich dan maar lekker eerder moeten bedenken.

Denk ook wel dat het einde vriendschap is meis.

Hoe voel je je eronder?

Ben je erg verdrietig?

Frizz, oud wief

1 nachtje stampende sex en dan alweer spierpijn?

Meiden we verleren het gewoon dat is wel duidelijk

Ga je niet borrelen met Pinda dan?

Mailmeneer is nog stil, maar is ook nog niet op RP

Druk met werk/sporten/daten weet ik veel ik zie hem wel verschijnen (of niet)
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2009 @ 21:11:

Hahahahahaa Sum het zou een mooie zijn. Het trieste is echter, dat ze allemaal al eeuwen een grafstemming hebben. Zie ze zelfs niet zónder mij feesten.

Welkom Bea! Vertel eens, wat dient er gerelativeerd te worden?

Ja joh, waar is iedereen toch...

Ik ga niet daten het weekend, tenzij je naar de moskee gaan met een man ook een date kan noemen.

Bedenk me ineens dat ik die Meneer Pinda nog moet afwimpelen. Zucht.

Sjonge ik ben kapot hee... Douchen lijkt me al een hele opgave. De spierpijn begint ook flink op te komen...

Ehh...hebben jullie even? Ach, ik wil denk ik hetzelfde relativeren wat er al vaker voorbij is gekomen...single en dat is okee voor nu, een foute man (herstel: jongen) waaraan ik geen weerstand kan bieden hoe hij me ook behandelt en een man op mijn werk die me wel ziet zitten maar ik hem niet!

Maar aangezien ik pas vanavond voor het eerst hier ben zal ik me een beetje gedeisd houden!

Ik wil een knipoog geven maar m'n smileys doen het niet!
Huts!
Gewoon de lettertekentjes geruiken bijvoorbeeld een X - D voor een

En don't hold back...doen wij ook niet hahaha
Hee frizzz... Heb weer een klein beetje bij gelezen!

Jeej, je mag dus wel blij zijn dat je daar weg gaat. Wat is dat nou voor leidinggevende.. Dus ookal niet professioneel, net als in mijn situatie.. een beetje met tranen in der ogen staan gossiemijne zeg..

Ja ze had me een mail gestuurd over onze vriendschap. dus blokkeringen op msn opgeheven zodat ik met haar kon praten.. Begon ze ineens te vertellen dat haar vriend het heel erg vond dat ik hem geblokt had op msn.. en dat het hem heeeul veel deed... Dat hij ook gevoel in zijn donder heeft zitten ..

En door wat er vroeger gebeurt is met mannen heeft hij mij ook na de gebeurtenis gevraagt of hij ook in dat rijtje van 'verkeerde mannen' staat.. Toen heb ik gezegd dat het voor mij wel zo voelde omdat hij dingen gedaan heeft waar hij van te voren kon weten dat ik dat absoluut niet wilde...

En nu begint vriendin : Ja en ik trek het niet als jij mijn vriend in dat rijtje van mannen plaatst.. want zijn intenties waren goed!! En hij vind het ook verschrikkelijk dat jij hem, in dat rijtje plaatst bla bla bla....

en tsja met crush... @#$!@%@#$%^#$^%~ zo iets..

Zij maakt het mij nu zo ontzettend moeilijk dat ik haar morgen de waarheid ga vertellen.. Ik MOET nu wel op mijn strepen gaan staan, anders ga ik (hoe drama het nu ook klinkt) kapot...

Ze is, doet ondanks mijn confrontaties van afgelopen weken nog steeds hetzelfde!!! Het is ECHT NIET te geloven!! pff

Het lijkt wel alsof de rollen omgedraait zijn.. en het kan nooit de bedoeling zijn dat ik haar moet gaan vertellen hoe zij met mij moet omgaan.. en dan heb ik het gewoon over de basisprincipes in deze situatie..

Morgen ga ik haar nog 1 keer HEEL HARD vertellen waar het op staat, en ben ik even geen lieve boemen..Ben bang dat zij..net als jouw leidinggevende morgen ook met traantjes in haar ogen staat :P

Ik moet mezelf serieus nemen...* ondertussen wel stik zenuwachtig en bang*
Doe maar stoer Sum, wil jij zeggen dat jij nooit spierpijn hebt na seks? Ben ik de enige?

Maar ik wist al dat het ging komen hoor. Dat heb je ervan als je je uitsloofd.

Jahooooooooooooor laat Moos ons gewoon in de steek? Of misschien had ze gewoon even geen zin om te relativeren. Dan kan natuurlijk.

Neee sinds ik Pinda op Hyves heb gezien heb ik geen zin meer. Erg he? Ookal is ie echt leuk op msn, heb gewoon niet zoveel zin om mijn tijd daaraan te verdoen...

Details Bea details!
Hahaha frizzz is pinda die vent waar je vorige week zo leuk mee aan het msnen was..hahah zijn profielfoto was niet zo charmant???
Gossiemikkie Boem, wat klink je sterk! Hartstikke goed dat je de situatie met je crush gaat aanpakken en zo goed voor jezelf opkomt. Denk je dat je steun van anderen kan verwachten?

Ja die 'vrienden' van jou... Het lijken me een beetje van die energie slurpende mensen. Of is dat alleen in deze situatie zo? Ik denk dat zij een heel drama hebben gehad thuis, en dat is prima, maar niet jouw probleem. Voor jou is heel duidelijk wat je wel en niet wil!

Misschien zijn ze daar ook een beetje van geschrokken, zijn ze deze houding niet van jou gewend. Wat ga je nu doen?
Ja dat is die jongen ja. Profielfoto is leuk (beetje onduidelijk), maar op de andere foto's ziet ie er zo nerdy uit. Pffffffff...
@ summerdance

Nee eigenlijk ben ik er niet echt verdrietig om..

Heb dat gedeelte al achter me gelaten..

Het enige wat ik wel mis zijn de gesprekken tussen mijn vriendin en ik.. Die waren altijd fijn en goed..

Maarja zij komt er zelf nog wel achter hoe haar vent is...

Kan der ook niets meer van maken

maar hoe ist met jou sum???
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 21:24:

Gewoon de lettertekentjes geruiken bijvoorbeeld een X - D voor een

En don't hold back...doen wij ook niet hahaha

Dat weet ik, maar ik wil niet alleen over mezelf ouwehoeren maar eerst even doorlezen hoe het met jullie is zodat ik misschien ook wat zinnigs tegen jullie kan zeggen (al zou ik daar niet meteen vanuit gaan, haha).

Alleen die kerel op mijn werk dan..dat wordt behoorlijk vervelend en ik moet echt even nadenken hoe ik zonder al te grof te worden die plaat voor zijn hoofd kan wegpraten zodat ie me met rust laat!

Ik denk dat hij me echt leuk vindt maar dat is gewoon niet wederzijds en dat gaat 't ook niet worden. Ik wil hem niet afsnauwen (dat vindt dit zachte ei zielig) maar hints en non-verbaal gedrag snapt hij niet!

En mijn kamergenoot maar lachen...
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven