Date!

12-08-2009 14:46 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik best nog verdriet heb om een naar mijn gevoel veel te snel einde van iets dat (ook naar mijn gevoel) veel potentie had uit te groeien naar liefde, heb ik zaterdag met een knapperd gekust. Hoewel ik het eigenlijk nogal een kinderachtige actie van mezelf vond, gaf het me wel een lekker gevoel. Dat een leuke, knappe man mij wilde kussen..

Ennnnn, vanavond heb ik een date (met iemand anders, kus-man woont in Portugal). Ik kijk er erg naar uit. Wilde dit gewoon even met jullie delen! Het voelt als de spreekwoordelijke zonneschijn na regen
Meisje, ik bedoelde het ook als lieve opmerking hoor! Vind het zo mooi als mensen verliefd zijn! En heb dus zelf ook enorm zin in dat gevoel....

@LVER, ik ben al vrij snel nadat het uit was gaan daten enzo... heb me lekker op het single-leven gestort! Vind de aandacht leuk en misschien wil ik ook wel heel snel een relatie die wel weer helemaal leuk is... Dat maakt me ook ongeduldig denk ik. En daardoor weer minder interessant waarschijnlijk.... nou ja dat is gewoon de fase waarin ik zit, kan het effe niet helpen.

Heftig hoor dat jouw relatie voorbij is, zeker als je samen een kind hebt... Kan me voorstellen dat het wennen is... En als je ex dan een nieuwe liefde heeft, dat is ook niet makkelijk. Mijn ex heeft ook een ander nu, en of je nou blij bent met dat het uit is of niet, het blijft een vreselijk idee...
Het is ook heel moeilijk om er niet teveel van te verwachten. Ik heb ook altijd moeite om het in beetje in toom te houden hoor.

Het is ook jouw eerste date na een relatie en dat maakt het dubbel spannend. Je bent er toch een tijd uitgeweest.

Ik heb in al die jaren steeds gedate. Niet veel, voor single begrippen vrij weinig zelfs denk ik, maar in ieder geval genoeg om wel te leren de verwachtingen te temperen.

Begrijpelijk dat je snel afgesproken hebt. Ik heb zelf nog nooit gedate via internet. Wel geprobeerd overigens, maar bleek niets voor mij.

Ik ben een vrij gesloten en introvert persoon en de contacten die ik daar heb opgedaan werden naar mijn zin veel te snel te persoonlijk en intiem.

Logisch ook wel, je zit er beide toch met een soort 'doel', maar ik trok dat vrij slecht.

Uiteindelijk heb ik toen een keer besloten om toch met een jongen af te spreken, maar toen ik hem mijn telefoonnummer had gegeven belde hij mij op een avond totaal van het pad af op en sloeg nogal 'vreemde' taal uit voor een (1e!) telefoongesprek.

Hij had het toen o.a over een trio die hij wel wilde met een ander meisje dat hij via dezelfde weg had leren kennen.

Toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.

In ieder geval *dwaalt helemaal af*, het is zo ontzettend belangrijk hoe iemand echt is en wat hij echt doet. Ik heb dan nooit via internet gedate, maar wel 'sms/mail-affaires' gehad en het staat er allemaal mooi hoor in zo'n sms of in zo'n mail, maar uiteindelijk gaat het erom dat iemand het ook waar maakt.

Leer hem dus maar snel een beetje kennen en dat gaat toch het best in het echt.

Maar nogmaals, droom niet te ver weg en wees, ook om jezelf te beschermen, een beetje op je hoede.

Dat onderschrift klopt inderdaad voor geen meter. Op dit topic tenminste!
quote:jelia schreef op 25 augustus 2009 @ 19:57:

Meisje, ik bedoelde het ook als lieve opmerking hoor! Vind het zo mooi als mensen verliefd zijn! En heb dus zelf ook enorm zin in dat gevoel....

.

Het kwam ook zo over hoor, dat je het lief bedoelde. Begrijp je helemaal.

Ik vind het zelf allemaal een beetje eng als ik heel eerlijk ben, maar het is wel een fijn gevoel!
Nou, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en meneer gesmst! Eerst een gezellig smsje, toen op zijn reactie de vraag of ie nog 'ns wilde afspreken. En als ie dat niet wilde, dan even goeie vrienden! Schrijft ie terug dat ie me graag nog eens wil zien! En wanneer ik kan?

bizar zeg, zo'n totale rare miscommunicatie... Had missch toch langer moeten wachten... nou ja. vrijdag dus weer een date. ga vanaf nu relaxen in deze hele toestand.

*kijkt zichzelf streng aan in de spiegel: Jelia get a grip*
Jelia, het is inderdaad een vreselijk idee om te bedenken dat je ex een nieuwe vriendin heeft. Onwerkelijk.

Vooral als je ex dan ook nare dingen gaat zeggen, dingen die zij wel heeft en jij niet enzo. Ik vind dat zo'n lage streek gewoon, maar typerend ook voor onze relatie. Ik weet het pas een week ongeveer, dus het is nog erg slikken. Dat we samen een kind hebben maakt het extra moeilijk inderdaad.

Ach, ik hou er maar over op..in case dat..je weet wel. Irritant trouwens, ik wil gewoon kunnen zeggen wat ik wil!!

Wel knap dat jij die knop zo snel om kon zetten! Over dat ongeduldige heb je misschien wel gelijk.. misschien straal je dat onbewust ook uit. En je weet hoe die mannen zijn

en die domme ongeschreven regels, je moet niet te happig zijn, etc. etc. Vermoeiend. Maar misschien kan je het eens proberen van de andere kant. Even afwachten totdat ZIJ bellen. Ofzo.. ik weet het ook niet hoor. Ben slecht in die dingen, daarnaast totaal niet meer gewend meer.

Alhoewel ik wel denk dat dit punt nu bij mij vanzelf gaat. Een relatie wil ik namelijk nog niet, als er verder iets moois uitvloeit dan zal ik dat niet tegenhouden, maar in de eerste instantie wil ik gewoon héél rustigjes aan eens beginnen met onschuldige afspraakjes waarbij ik kan ondekken of ik er inderdaad al aan toe ben om me open te stellen voor iemand anders. Ik ben erg met dat 'muur' gebeuren bekend dus het moet langzaam aan.

Fijn trouwens dat jouw meneer heeft terug gesmst weer! Ik begrijp dat hij een beetje vaag deed qua contact opnemen na een (leuke?) date? Vervelend is dat ook altijd...dat aftasten, dat willen sms-en maar niet weten of je te eager over komt, die miscommunicatie inderdaad. Bah.. daar zie ik wel tegen op hoor, haha.!

Maar vrijdag dus ook een date weer! Leuk!! Wat gaan jullie doen?

Meisje, wat dat internetdaten betreft. Ik heb er ook totaal geen ervaring mee. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik het niets vind.

Date-man is de enige man die ik echt zo leuk vond dat ik een berichtje heb gestuurd. Ik heb verder wel ook berichtjes gehad van andere mannen maar dat was niets. Hij is dus de enige waar ik me nu op focus ook, de rest laat ik zitten.

Het kost ook best veel energie, dat constante gemail over het hetzelfde..bah. Dat staat me wel tegen ook.

Maar goed, ik ga niet zo héél vaak uit meer en ontmoet ook niet zo veel nieuwe mensen meer. Daarnaast is het type man dat ik tegenkom op feestjes nou niet echt het type waarmee ik wat mee wil beginnen.

Dus wat dat betreft is zo'n dating site wel een goed medium.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik denk toch dat internetdating wel kan werken hoor. Hoor toch van veel mensen wel positieve verhalen.

Vrijdag dus weer een date, we gaan eten, hij ging wel ff een restaurantje bedenken... Hij reageerde echt prima over de sms, was volgens mij gewoon heel erg verbaasd dat ik dacht dat ie er geen zin meer in had. Ben er nog maar niet op in gegaan waarom ik dat dacht, daar hebben we het vrijdag wel over. Maar goed, hij vindt me leuk dus ik kan nu ook wel weer gewoon chillen.

Leuk hoor hebben we beide vrijdag een date!!
@Jelia: leuk dat jij ook een date hebt vrijdag! Na het weekend barst dit topic uit zijn voegen van alle verhalen. Tenminste, je geeft wel een update, toch?

@LaVieenRose: ik kan ook maar met 1 man tegelijk daten/ mailen hoor. Ben een goede multi-tasker, maar multi-daten gaat niet, hahaha.

Ik ben zo benieuwd hoe het vrijdag gaat. Heb je 'de' outfit al bedacht?
Mijn outfit weet ik al ja

Mooi zittende lichte spijkerbroek, wit strak bloesje en grijze hoge pumps. Zilveren sieraden. Hij is 1.90 m dus die pumps kunnen wel. Klinkt dit een beetje als een first date outfit? Kan wel toch?

Ik neem denk ik nog een colbertje mee, voor als het koud wordt.

En wanneer zie jij jouw date weer, meisje?
Klinkt zeker als een 1st date outfit. Volgens mij ga je er heel mooi uitzien!

Ik zie hem vanavond weer.Gaan we samen wat eten en drinken op een terras.
Thanks!

Gezellig, veel plezier alvast!

Hebben jullie al bij elkaar geslapen trouwens en de hele mikmak?
Nee nog niet. We hebben afgesproken dat ik zaterdag bij hem ga slapen, want dan gaan we samen uit en dat leek ons wel zo gezellig, want dan hoeven we niet weer afscheid te nemen op het station.

Vind het heel spannend en verheug me er erg op! Eigenlijk hoef ik niet eens uit eerst, als ik eerlijk ben.

Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat vrijdag. Hoop echt dat je een leuke avond hebt!
Oehhhhhhh, spannend zeg! Dus dan gaat 'het' gebeuren waarschijnlijk Nou, daar willen wij natuurlijk ook een verslag van horen. Details niet hoor,haha.. gewoon de grote basis lijnen zeg, maar. Ook dat moet klikken, ja toch!

Ja, ik ben ook erg benieuwd. Nog twee dagen! Ik ben hier nog meer zenuwachtig voor dan het sollicitatiegesprek wat ik morgen heb. Dat doet me nu niets meer..
Zohe, ik ben weer bijgelezen, wat een tekst opeens, leuk!!

Haha, kon je het toch niet laten Jelia? Kan ik me echt heel goed voorstellen! Fijn dat hij zo positief heeft gereageerd. Ga je het wel aansnijden vrijdag? Zou ik wel doen.

Outfit klinkt super LVEN, daar zal het niet aan liggen. En internet daten is super leuk, zolang je er niet te veel van verwacht. In mijn omgeving zijn trouwens ook wel een 8aar stellen die elkaar zo hebben ontmoet. En een collega heeft een leuke date aan speeddaten overgehouden.

Gaaf meisje, blijven slapen, hopelijk klikt het wat dat betreft net zo goed als op andere vlakken. Het scheelt al veel dat je je zo op je gemak voelt, fijn!
Misschien juist wel goed dat 'de date' het sollicitatiegesprek overschaduwd. Zal je zien, sleep je die baan zo binnen.

Succes morgen!

Ik ben ook zo benieuwd! Nou ja, wat ik al schreef, van mij hoeft dat uitgaan niet eens.

@Odi, ja hoop ook dat het op dat vlak ook klikt. Maar voel mij echt heel fijn bij hem, dus dan wordt het sowieso gezellig.

Uiteraard laat ik jullie weten hoe of wat. Moet nu rennen, misschien 'tot vanavond'.
Wat een blije mensen allemaal hier! Lekker aan het daten, spannende nachtjes slapen, helemaal leuk.

@Meisje: als je je al zo op je gemak voelt, komt dat stuk in bed ook wel goed denk ik... en ach, de eerste keer is vaak niet zo heel super, maar dan doe je het daarna gewoon nog 's...hahaha.

@ Odi: ja ik kon me echt niet meer beheersen, we hebben het er vrijdag denk ik wel over. Want hij was volgens mij oprecht verbaasd hoe ik erbij kwam. Nou ja. Moet ff bedenken hoe ik dat uit ga leggen zonder te gaan zeuren over van wie welke smsjes komen etc. Dat is eigenlijk altijd zo'n meidending, mannen zijn daar niet zo mee bezig denk ik...

nou ik ga maar 's vroeg naar bed... voel me beetje grieperig...

oh neeeeee toch niet de Mexicaanse?????
Goedemorgen meiden!

Nou, straks mijn sollicitatiegesprek, vind het nu toch wel spannend. Ben nooit echt zenuwachtig, maar tis meer van 'pfffff' geen zin in, dat leuk doen en jezelf verkopen enzo.

Maar goed, we zien wel

Gisteren niet veel met date-man gemaild meer, wel jammer. Twee mailtjes, that's it. We hadden allebei onze kinderen ook de hele dag bij ons, dus vandaar.

Wat wel grappig was, was dat ik hem snel even mailde over het tijdstip van morgen. Ik vroeg of het goed was dat we om 17.00 uur zouden afspreken daar en daar.

Ik kreeg al heel snel een mailtje terug dat dat prima was en hij gaf meteen mijn trein tijdstip door en zelfs het perron, hahaha. Dat had hij meteen opgezocht.

Trouwens ook erg attent; ik had vorige week laten vallen dat ik vandaag dat sollicitatiegesprek had en hij was het niet vergeten, wenste me veel succes. Kijk, daar hou ik wel van!

Jelia, vervelend van dat grieperige gevoel! Als je maar beter bent voor morgen
Oh en meisje, hoe was je date? Gezellig gehad?
Klinkt goed LVER, aardig dat hij meeleeft en snel reageert, dat vind ik altijd zo fijn, ipv dat krampachtige gedoe om niet te eager over te komen. En dat hij je trein uitzoekt, wat heeeeerlijk! Ik ken weinig mannen die dat zouden doen (ik ben nl altijd degene die alles regelt). Hoewel ik wel moet zeggen dat mijn lief me na 3 weken heeft meegenomen naar Londen, als verrassingsweekend, dat vond ik wel echt heel gaaf!

Maar dat soort lieve verrassingen zijn inmiddels wel verleden tijd, zoals dat gaat :'(

Hoe is je solli gegaan? Was het bij een bedrijf of bij een uitzendbureau?

@ Jelia; wat maf dat hij zo verbaasd was... Ben het met je eens dat mannen daar gewoon niet bij nadenken / waarde aan hechten, terwijl wij de stand van elke sms en telefoonminuut bijhouden. Maar moet wel lukken toch, om er tactisch over te beginnen? Of gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat je soms een beetje twijfelt om 'de eerste' sms te sturen, omdat je je dan afvraagt of hij het ook wel wil. Niks geks aan toch, hij zal inmiddels ook wel iets van het vrouwelijk ras weten? Haha!

Breaky, wat zijn de weekendplannen (jaja, het is weer donderdag, we mogen weer!)? Waar ga je nu op de versiertour??

Meisje, gaan jullie zaterdag echt wild stappen (met te veel alcohol en zwetend dansen) of gewoon 'uit' eten en een drankje?
Het was weer zo leuk! We hebben ook alweer voor vrijdag afgesproken. Even kort tussen andere afspraken door meeten op het station voor een zoen.

We gaan zaterdag samen naar een festival. Wild dagje dus in het vooruitzicht. Hoop alleen wel dat het droog blijft.

LVER, ben erg benieuwd hoe je sollicitatie is gegaan.
quote:meisje22 schreef op 27 augustus 2009 @ 14:23:

Even kort tussen andere afspraken door meeten op het station voor een zoen.

.

Wat cuuuuute!!!!
Mijn sollicitatie is goed gegaan!! Het gesprek ging erg fijn, heel soepeltjes. (functie voor juridisch secretaresse op een groot advocaten kantoor)

In de eerste instantie zouden ze me maandag informeren of ik uitgenodigd zou worden voor het tweede gesprek.

Maar ik werd meteen een uur later al gebeld dat ze me zo leuk vonden dat ze niet wilde wachten, dus ben uitgenodigd voor het gesprek nummer 2. Ik ben ook de enige kandidaat en het is een beetje via via gegaan dus ik denk wel dat ik een grote kans maak! Erg blij natuurlijk

Odi, ja lief toch, dat hij dat deed! Ik weet natuurlijk verder helemaal nog niet hoe hij is op dat gebied maar die kleine attente dingetjes vallen me wel meteen op.

Meisje, wat leuheeeeuk dat het zo goed gaat! Het kan bijna niet meer stuk als ik het zo hoor!

Welk festival ga je zaterdag trouwens? Ik ga naar Voltt loves summer..op het laatste moment nog kaartjes kunnen regelen.

Laat me raden, jij naar Mystery?

Samen naar een festival wordt geweldig! Je hebt er zeker super veel zin in..

Vandaag nog leuk gemaild met date-man. Hij is onwijs grappig met woorden en erg adrem. Hou ik van!

Oh pleaseeeeeeee laat hem niet tegenvallen in het echt!!

Ik heb me voorgenomen om gewoon een gezellige avond te hebben en niet teveel nadruk te leggen op 'oooh, spannend, een date, eng, eng' ..dus gewoon casual als twee mensen die wat gaan drinken. Voorgenomen ja, het lukt verder niet echt geloof ik. Als ik er aan denk krijg ik kriebels.

Brrr. Ach, ik sla gewoon meteen twee glazen rosé achterover. Wat moet, dat moet.
Wat fijn dat het je gesprek zo goed is gegaan. Zal voor je duimen. In ieder geval erg positief dat je meteen bent uitgenodigd voor een 2e gesprek.

Ik ben jaloers op jou! Was liever naar Vollt gegaan.

Beetje jammer van de weersverwachting alleen.

Maar goed, ik sta toch wel te popelen, weer of geen weer. Gnagna.

Ik kan mij zo goed voorstellen dat je de kriebels hebt voor morgen. Weet ook zeker dat ik morgen heel vaak aan je zal denken.

Probeer je niet te druk te maken. Je komt op mijn in ieder geval over als een leuke meid, met goede smaak. Voor wat het waard is, hahaha. Inderdaad meteen aan de borrel, drink je de ergste zenuwen weg. Perfecte remedie.

Ben het even kwijt hoor, maar hebben jullie al gebeld?

Opeens krijg ik trouwens wel de kriebels over wat ik hier allemaal neerplemp kwa privacy. Ben dol op mijn privacy en besef dat ik op dit topic behoorlijk uit de school aan het klappen ben. Het zou zo maar kunnen dat ik straks hier en daar mijn posts aanpas (sorry alvast daarvoor), al vind ik dat ook weer erg jammer, omdat we zo leuk aan het schrijven zijn......
meisje22 wijzigde dit bericht op 28-08-2009 11:18
Reden: privacy
% gewijzigd
Tuurlijk meisje, lekker aanpassen. Ik ben af en toe ook een beetje angstig dat mijn vriendje mee leest - heb 'm toen hij terugkwam van vakantie verteld dat ik zo leuk aan het forummen was over daten. Niet dat hier iets staat wat hij niet mag weten, maar voelt toch een beetje gek.

Gaaf LVER dat je sollicitatie zo goed is gegaan!! Klinkt heel veelbelovend. Je zal zien dat je date ook heel leuk gaat worden, je zit duidelijk in een positieve flow! En lekker dansen morgen, gaaf! Hoop dat het weer een beetje meewerkt voor jullie allebei!

Jelia, wat gaan jullie doen vanavond? Heb je nog contact met 'm gehad?
we gaan ergens eten... heb verder niks van hem gehoord, hij zal vandaag wel laten weten waar en hoe laat denk ik.. en ik heb ook niet meer gesmst. ben wel nog steeds snotverkouden, maar goed dat mag de pret niet drukken.

LVER het klinkt alsof je die baan al binnen hebt! En dan ook nog een leuke date, lekker bezig!!
Veel plezier vanavond dames! Ik zal aan jullie denken.

En niet te druk maken, dat is nergens voor nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven