NIET groepje
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:14
Ook goed dat ze daar chocoladerepen van hebben Engie
Of wat dacht je van de 'Rocky Road' van de Starbucks? Dat is gewoon arretjescake! Hmmmm!
Heb ook Lemon Curd ontdekt en Aero!
Voor cupcakes kun je me ook wakker maken trouwens:
En vandaag heb ik al een zak Mars Planets opgegeten als lunch:
Als ik in GB zou wonen dan zou ik binnen de kortste keren tonnetje rond zijn
Of wat dacht je van de 'Rocky Road' van de Starbucks? Dat is gewoon arretjescake! Hmmmm!
Heb ook Lemon Curd ontdekt en Aero!
Voor cupcakes kun je me ook wakker maken trouwens:
En vandaag heb ik al een zak Mars Planets opgegeten als lunch:
Als ik in GB zou wonen dan zou ik binnen de kortste keren tonnetje rond zijn
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:18
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:19
Mars Planets had ik laatst ook al met mijn zusje in Duitsland gehaald. En volgens mij is het sinds kort / binnenkort ook in NL te koop...
Maar dan mag ik het niet meer kopen!
Aero met orange smaak ken ik niet, ik ben dol op choco met mint!
Wat ik nu al wel mis: mijn dieet van dagelijks een White Caffè Mocha bij de Starbucks.
Ah... misschien voel ik me daarom nu zo rot!
Maar dan mag ik het niet meer kopen!
Aero met orange smaak ken ik niet, ik ben dol op choco met mint!
Wat ik nu al wel mis: mijn dieet van dagelijks een White Caffè Mocha bij de Starbucks.
Ah... misschien voel ik me daarom nu zo rot!
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:21
Oh nee, dat is wel ernstig! Mocht hij dan wel meevliegen en pastte hij eigenlijk wel in de stoel?
M'n zusje (kledingmaat 50) pastte nog net in de stoel zonder extra seatbelt... Maar toen zat er ook een vrouw in het vliegtuig die nog een tikkeltje dikker was en wél een extra belt nodig had
Triest hoor...
M'n zusje (kledingmaat 50) pastte nog net in de stoel zonder extra seatbelt... Maar toen zat er ook een vrouw in het vliegtuig die nog een tikkeltje dikker was en wél een extra belt nodig had
Triest hoor...
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:25
quote:AgentL schreef op 28 augustus 2009 @ 00:21:
Oh nee, dat is wel ernstig! Mocht hij dan wel meevliegen en pastte hij eigenlijk wel in de stoel?
Triest hoor...
nou ik vond het nogal aso dat ie maar 1 stoel geboekt had, terwijl er in de stoel naast hem niemand meer paste, had ie nog geluk dat we toevallig niet vol geboekt waren.
hij had trouwens bijna 2 extra seatbelts nodig (serieus).
Triest hoor...
nou ik vond het nogal aso dat ie maar 1 stoel geboekt had, terwijl er in de stoel naast hem niemand meer paste, had ie nog geluk dat we toevallig niet vol geboekt waren.
hij had trouwens bijna 2 extra seatbelts nodig (serieus).
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:39
Ow bah! Wat een stomme vent! Ik vind best dat je als vliegtuigmaatschappij zo'n persoon mag weigeren of mag verplichten om 2 stoelen te boeken.
Alleen op Schiphol zit Starbucks... en... (rapapapapaaa!) sinds 5 augustus j.l. zit er 1 op Utrecht Centraal
(beetje jammer dat ik daar niet dagelijks kom... misschien maar goed ook )
Alleen op Schiphol zit Starbucks... en... (rapapapapaaa!) sinds 5 augustus j.l. zit er 1 op Utrecht Centraal
(beetje jammer dat ik daar niet dagelijks kom... misschien maar goed ook )
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:33
Mogge schatjes.
Ik ga vandaag solliciteren
Even advies; ik ga toch naar een sollicitatiegesprek in de lokale superT niet zo gekleed als naar een sollicitatiegesprek als therapeut he? :p
Dat lijkt mij een beetje raar. Ik wil denk ik een zwarte broek aan (toch wel), en een zwart-witte tuniek met korte mouwen. Schoenen weet ik nog niet, maar ik denk dat ik toch maar mijn laarzen aantrek, da's iets gekleder.
Kan ik makkelijk overdressed zijn voor zo'n gesprek? Ik heb nog nooit een gesprek gehad bij zoiets
Ik ga vandaag solliciteren
Even advies; ik ga toch naar een sollicitatiegesprek in de lokale superT niet zo gekleed als naar een sollicitatiegesprek als therapeut he? :p
Dat lijkt mij een beetje raar. Ik wil denk ik een zwarte broek aan (toch wel), en een zwart-witte tuniek met korte mouwen. Schoenen weet ik nog niet, maar ik denk dat ik toch maar mijn laarzen aantrek, da's iets gekleder.
Kan ik makkelijk overdressed zijn voor zo'n gesprek? Ik heb nog nooit een gesprek gehad bij zoiets
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:51
Moge ladies.
Marels ik zal voor je duimen. Ik heb er ook niet zoveel ervaring mee maar ik zou gewoon netjes gekleed gaan. Lijkt me prima een zwarte broek met tuniek. Succes meis.
Roosje en ik gaan om half 11 naar de Albert Cuyp. Heb M. zo gek gekregen dat hij ons brengt en haalt. Dus heerlijk niet eerst een hele rit erheen. We zijn nu wakker aan het worden. Was gister een beetje laat geworden.
Marels ik zal voor je duimen. Ik heb er ook niet zoveel ervaring mee maar ik zou gewoon netjes gekleed gaan. Lijkt me prima een zwarte broek met tuniek. Succes meis.
Roosje en ik gaan om half 11 naar de Albert Cuyp. Heb M. zo gek gekregen dat hij ons brengt en haalt. Dus heerlijk niet eerst een hele rit erheen. We zijn nu wakker aan het worden. Was gister een beetje laat geworden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.