Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)
zondag 30 augustus 2009 om 13:13
Xnap put Loes, kep christenen al de hele dag van tien tot fier lopen potsten en soppen en nauw ben kut sat! De badkamer is gedaan en ik kreech toenet nog een immer sjunneel mummendje toen ik dran dagt dat Lied en ik onderlest mukkaars CV stongen te potsen. Dat sgep toggen bant!
Tus nouw sit ik jouw v&d te kijken van Hiel of smie, hiel of smie not.
Tus nouw sit ik jouw v&d te kijken van Hiel of smie, hiel of smie not.
Ga in therapie!
zondag 30 augustus 2009 om 21:05
Hejo mijte, wad heppe juleu veul gesgreeuwe dit wiek endt seg! So luk hut me tuulk ooit om al lus bijbel te lese?! *sugt nog maris dieb en witst alweer Zweed vandur voorhooft*
Assut so doorgaadt bleif tik foor alteit en nimmer die ene die wellus langus kwamp maar feddus gewoon innut Fiet zun hock woond, net as froeguh, smegmaar. *hoilie-slijmie*
Ma wad lezik nauw, Louche, hep jij een fietse kuiken of hep junnum uitmidduls al gesoppen? En jij ook also van antiek anut proeste geweesd, Duwbootje? Reetspek hoor! Karjére ov/en studio, kiddoos, huidshauwe..;.. sjognesjogne, juleu doen hut alemal togmaar he. Tobbie! *slijmie medt duin in lugt*
Assut so doorgaadt bleif tik foor alteit en nimmer die ene die wellus langus kwamp maar feddus gewoon innut Fiet zun hock woond, net as froeguh, smegmaar. *hoilie-slijmie*
Ma wad lezik nauw, Louche, hep jij een fietse kuiken of hep junnum uitmidduls al gesoppen? En jij ook also van antiek anut proeste geweesd, Duwbootje? Reetspek hoor! Karjére ov/en studio, kiddoos, huidshauwe..;.. sjognesjogne, juleu doen hut alemal togmaar he. Tobbie! *slijmie medt duin in lugt*

zondag 30 augustus 2009 om 22:56
Owjah, gersthafergraanrogge...ehh... wadwassutnoualweer ojah! KOREwolluf, late we in ploege gaan werreke, dad leik me un haske goeie aflossing! We kenne hut tuulk nie hebbe dawe blangwekkelde zade misse he? Maar hoe doen we dad in de prakteick, dad werreke in ploegerdiensd? Moed dad med een paard ervoor enzo (jah, ik wonop hut pladdelant)?
Ook van mein van harteluk previesie jat Mara, ik hep je top pik ofer de affutare gesien ook, en vinnut met regt een TOP pik!
Louche kreig van mein un dicke :rotsmak: trug (ennook 1 foor je minilouche, maar dannun heule sagte hoor).
Ook van mein van harteluk previesie jat Mara, ik hep je top pik ofer de affutare gesien ook, en vinnut met regt een TOP pik!
Louche kreig van mein un dicke :rotsmak: trug (ennook 1 foor je minilouche, maar dannun heule sagte hoor).
anoniem_50315 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 22:57
Reden: tiebvautje, hep ik andes nooid tuulk, overkomp de beste wellis tog?
Reden: tiebvautje, hep ik andes nooid tuulk, overkomp de beste wellis tog?
% gewijzigd
zondag 30 augustus 2009 om 23:21
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 11:33:
Verschrikkende frau met volkoren beest 7ige nik!
Zoooooo:::; had ik in333's GEEN INTERWEB!!!! Weg, foetsyyi, ik in dikke penniek natulluk! Alle stekkers derin dender uit, VT ook maar voor deze-krijt, en leptop Uit/Aan pffffffff, en toen: was hit weer goed. WoW!!! Geen interweb doet iets met mn ZeeuwNunen!!!
Maar waar was ik geblijven:
Zie hier boven ^^^^ Qwuoot mezelf maar fv Ommen %raapsel% te wuppen. *Wup wup!!*
Iemand????
Verschrikkende frau met volkoren beest 7ige nik!
Zoooooo:::; had ik in333's GEEN INTERWEB!!!! Weg, foetsyyi, ik in dikke penniek natulluk! Alle stekkers derin dender uit, VT ook maar voor deze-krijt, en leptop Uit/Aan pffffffff, en toen: was hit weer goed. WoW!!! Geen interweb doet iets met mn ZeeuwNunen!!!
Maar waar was ik geblijven:
Zie hier boven ^^^^ Qwuoot mezelf maar fv Ommen %raapsel% te wuppen. *Wup wup!!*
Iemand????