Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

28-08-2009 22:37 722 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spel cheque aan, denk aan de slijmies en kommie nie zeuren maar!

Couscous,

loes
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:07
Reden: opgetypt
% gewijzigd
Ik gaawel gwoon raayyie! Maken juli de kniselgrappen maar Hhh hhh!
Raapsel:

Oui sit er op twietter en praad met pauw de leo over 13 jarige mijsjes (hoe vaak kom tat trauwes voor!! 13 tegleik!)?
Ga in therapie!
*gaat met2 lezen op Tetter*
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 11:33:

Oh w8 vv, ik hattum weer'es doormekaar gehupseld, wat of ik had bedacht. Lama!

Verschrikkende frau met volkoren beest 7ige nik!Ow, je verbedoelt mersgien SnavelTaartCandida?!?11
Mis Soep!
9?
Ga in therapie!
@Dubilo maar als Laauw de Peeuw 13 jarige (gefliesteert!) bries-zeursletjes zoekt, dan krijgen we misgien een porgamma met een echt onvervalst Nee d'r Langst dial-act!!
Nein! <--- niedt dus
SnavelTaartCandida?!?11

((Zouw je havets kunne?))
O ja fat!! Ma heb je het onjijste an twort nog nie gevongen?

*hep kij hadde zouza me ziek op gezet en ga te badkamer potse*
Ga in therapie!
Oh ik moet de kukke nog potste maar ik dunet oftat ik het nieze!
Xnap put Loes, kep christenen al de hele dag van tien tot fier lopen potsten en soppen en nauw ben kut sat! De badkamer is gedaan en ik kreech toenet nog een immer sjunneel mummendje toen ik dran dagt dat Lied en ik onderlest mukkaars CV stongen te potsen. Dat sgep toggen bant!

Tus nouw sit ik jouw v&d te kijken van Hiel of smie, hiel of smie not.
Ga in therapie!
Oh luck, met Ouder Tuta!
Niet Tuta ma Tatu, Loes. Wel goet sreive hee! Is de kuiken al gesopt? Andes allez neven oprijme mersgien?

De oplossing van me raapsel is......

Sint Nikkel Laars. Ja hum tettert ook!
Ga in therapie!
Hejo mijte, wad heppe juleu veul gesgreeuwe dit wiek endt seg! So luk hut me tuulk ooit om al lus bijbel te lese?! *sugt nog maris dieb en witst alweer Zweed vandur voorhooft*

Assut so doorgaadt bleif tik foor alteit en nimmer die ene die wellus langus kwamp maar feddus gewoon innut Fiet zun hock woond, net as froeguh, smegmaar. *hoilie-slijmie*

Ma wad lezik nauw, Louche, hep jij een fietse kuiken of hep junnum uitmidduls al gesoppen? En jij ook also van antiek anut proeste geweesd, Duwbootje? Reetspek hoor! Karjére ov/en studio, kiddoos, huidshauwe..;.. sjognesjogne, juleu doen hut alemal togmaar he. Tobbie! *slijmie medt duin in lugt*
Haaaai weivies!

Ik zit hier lekker You So Dick En You Stank te kijken! Hoe transpirerend!
Lemmy kunen wei niedt in ploegerdiensd bijbel lesen wandt ik ga op verkangsy en dan mis ik ook allerijl blank wekkende zaden.
Zeg, M.A. (K.A.K. Rock 'n' Wolf) cheque jij je hijves nog wel eens want ik had je een meeuw gestuurd?
PLussssss _->> Ik wilt graag ook Mara-met-der-Missie vliesteren vanwegens der PAT-stelling!
En Jannig krijgt gwoon een :rotsmak:
Hijfs! O fuk dar ben ik al iwwen niedt geweesd! Hep je me andre meel?
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 22:33:

PLussssss _->> Ik wilt graag ook Mara-met-der-Missie vliesteren vanwegens der PAT-stelling!

*yuppelt en yijgt slijmie*

hut is 111 chrot veesd! :hump:
Owjah, gersthafergraanrogge...ehh... wadwassutnoualweer ojah! KOREwolluf, late we in ploege gaan werreke, dad leik me un haske goeie aflossing! We kenne hut tuulk nie hebbe dawe blangwekkelde zade misse he? Maar hoe doen we dad in de prakteick, dad werreke in ploegerdiensd? Moed dad med een paard ervoor enzo (jah, ik wonop hut pladdelant)?

Ook van mein van harteluk previesie jat Mara, ik hep je top pik ofer de affutare gesien ook, en vinnut met regt een TOP pik!

Louche kreig van mein un dicke :rotsmak: trug (ennook 1 foor je minilouche, maar dannun heule sagte hoor).
anoniem_50315 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 22:57
Reden: tiebvautje, hep ik andes nooid tuulk, overkomp de beste wellis tog?
% gewijzigd
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 11:33:

Verschrikkende frau met volkoren beest 7ige nik!

Zoooooo:::; had ik in333's GEEN INTERWEB!!!! Weg, foetsyyi, ik in dikke penniek natulluk! Alle stekkers derin dender uit, VT ook maar voor deze-krijt, en leptop Uit/Aan pffffffff, en toen: was hit weer goed. WoW!!! Geen interweb doet iets met mn ZeeuwNunen!!!

Maar waar was ik geblijven:

Zie hier boven ^^^^ Qwuoot mezelf maar fv Ommen %raapsel% te wuppen. *Wup wup!!*

Iemand????
MA? Oliejas Whore Kolf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven