Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
zondag 30 augustus 2009 om 21:10
Haai,
Nog niemand bevallen dus?
Gympy wel erg afwezig..
Dier, ik duim gewoon verder voor je! En voor Star en Aruub en Vis.
Hier druk weekend. Wel weer uur gewandeld, ver gefietst en veel gedaan. Vind het leuk dat dat nog kan, zelfs eigen veters strikken
Nu lekker film kijken
Nog niemand bevallen dus?
Gympy wel erg afwezig..
Dier, ik duim gewoon verder voor je! En voor Star en Aruub en Vis.
Hier druk weekend. Wel weer uur gewandeld, ver gefietst en veel gedaan. Vind het leuk dat dat nog kan, zelfs eigen veters strikken
Nu lekker film kijken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 30 augustus 2009 om 21:11
quote:Aapje schreef op 30 augustus 2009 @ 21:03:
ok... dat die bevalling pijn gaat doen, begrijp ik nu wel... maar moet al het voorwerk ook al zo pijnelijk zijn? Ik heb al de hele dag een hoop krampen en sinds een paar uur wordt het echt erger. Alsof iemand de hele tijd van binnen in mijn vagina knijpt...
Naja we wachten rustig af...Aaaaaah gaan we toch op de valreep nog een augustus baby krijgen?
ok... dat die bevalling pijn gaat doen, begrijp ik nu wel... maar moet al het voorwerk ook al zo pijnelijk zijn? Ik heb al de hele dag een hoop krampen en sinds een paar uur wordt het echt erger. Alsof iemand de hele tijd van binnen in mijn vagina knijpt...
Naja we wachten rustig af...Aaaaaah gaan we toch op de valreep nog een augustus baby krijgen?
zondag 30 augustus 2009 om 23:06
hihi... ja een weeendans voor mij! Zou het fijn vinden als het nu echt doorzet.
Vent heeft net als een gek de laatste dingen opgeruimd Had duidelijk eerder moeten zeggen dat het misschien wel gaat beginnen...
Maar we juichen nog niet te vroeg, kan altijd nog wegzakken he.
Tot nu toe zit er een stijgende lijn in.
En leuke baby-buik-foto's dames!!
Vent heeft net als een gek de laatste dingen opgeruimd Had duidelijk eerder moeten zeggen dat het misschien wel gaat beginnen...
Maar we juichen nog niet te vroeg, kan altijd nog wegzakken he.
Tot nu toe zit er een stijgende lijn in.
En leuke baby-buik-foto's dames!!
zondag 30 augustus 2009 om 23:26
Oeh Aapje, spannend zeg! Hoop voor je dat het doorzet!
Die eierkoeken ga ik ook eens proberen Aruba! Klinkt heel eenvoudig en lekker...
Mooie foto's op Hyves Star en Inad!
Hier tikt mijn uitgerekende dag rustig voorbij . We hebben bij mijn ouders op de camping gegeten. Het is nog geen 2 km lopen, maar sinds de baby donderdag nacht zo is ingedaald is het een stuk zwaarder! Nou ja, nog maximaal 10 dagen . Ouders gaan morgen weer naar een ander gebied en komen volgend weekend terug, of eerder als de baby deze week komt.
Die eierkoeken ga ik ook eens proberen Aruba! Klinkt heel eenvoudig en lekker...
Mooie foto's op Hyves Star en Inad!
Hier tikt mijn uitgerekende dag rustig voorbij . We hebben bij mijn ouders op de camping gegeten. Het is nog geen 2 km lopen, maar sinds de baby donderdag nacht zo is ingedaald is het een stuk zwaarder! Nou ja, nog maximaal 10 dagen . Ouders gaan morgen weer naar een ander gebied en komen volgend weekend terug, of eerder als de baby deze week komt.
zondag 30 augustus 2009 om 23:31
zondag 30 augustus 2009 om 23:35
quote:Aapje schreef op 30 August 2009 @ 23:31:
nou meiden, mijn vliezen zijn zojuist gebroken, dus het lijkt er toch echt op dat er nog een augustus-baby bijkomt!
Ik ben er nu nog best rustig onder... hoop dat ik dat volhoud.
Als de kleine man er is. Of ik me heel erg verveel tussen het puffen door laat ik het jullie weten!Hééé Aapje! Zet hem op! Zal aan je denken
nou meiden, mijn vliezen zijn zojuist gebroken, dus het lijkt er toch echt op dat er nog een augustus-baby bijkomt!
Ik ben er nu nog best rustig onder... hoop dat ik dat volhoud.
Als de kleine man er is. Of ik me heel erg verveel tussen het puffen door laat ik het jullie weten!Hééé Aapje! Zet hem op! Zal aan je denken
maandag 31 augustus 2009 om 00:12
Hier superrelaxed weekend achter de rug met veel vrienden over de vloer. Laatste zijn net half uurtje weg.
Schrok opeens, want besefte me dat er hier misschien al wel een baby geboren zou zijn zonder mijn weten, maar valt nog mee dus. Ben juist een van de eerste die Aapjes goede nieuws hier leest!
Net nog cadeautjes ingepakt, want meisje wordt morgen dus 2. Ze weet nog van niks, heb haar nog niet verteld dat ze morgen jarig is, haha. Ben benieuwd hoeveel ze ervan gaat snappen. Nou ja, cadeautjes en taart vindt ze altijd leuk, en die zijn er in ieder geval. 't Is alleen niet echt exclusief, want dit weekend is ze ook al verwend met cadeaus en taart hebben we ook al 2 dagen gegeten
Vanavond pannenkoekenparty gehad in achtertuin, was heerlijk weer hier. Daarna lekker vuurtje gestookt en onze huis-tuin-egel kwam ook langs, zo gezellig
Nou, hoop op goed nieuws van Aapje morgenochtend, al kan het ook wel even duren. Bij mij braken de eerste keer mijn vliezen om 8u 's ochtends en pas om 11u 's avonds kwamen de eerste regelmatige weeën...
Schrok opeens, want besefte me dat er hier misschien al wel een baby geboren zou zijn zonder mijn weten, maar valt nog mee dus. Ben juist een van de eerste die Aapjes goede nieuws hier leest!
Net nog cadeautjes ingepakt, want meisje wordt morgen dus 2. Ze weet nog van niks, heb haar nog niet verteld dat ze morgen jarig is, haha. Ben benieuwd hoeveel ze ervan gaat snappen. Nou ja, cadeautjes en taart vindt ze altijd leuk, en die zijn er in ieder geval. 't Is alleen niet echt exclusief, want dit weekend is ze ook al verwend met cadeaus en taart hebben we ook al 2 dagen gegeten
Vanavond pannenkoekenparty gehad in achtertuin, was heerlijk weer hier. Daarna lekker vuurtje gestookt en onze huis-tuin-egel kwam ook langs, zo gezellig
Nou, hoop op goed nieuws van Aapje morgenochtend, al kan het ook wel even duren. Bij mij braken de eerste keer mijn vliezen om 8u 's ochtends en pas om 11u 's avonds kwamen de eerste regelmatige weeën...
maandag 31 augustus 2009 om 08:56
Hé Star, misschien kunn je nog wel stereobevallen met Aapje vandaag! Blaas nog eens op je hand...
Gefeliciteerd met je dochtertje Rebbel! Ze heeft dan al wel het hele weekend cadeautjes en taart gehad, maar samen met papa en mama die haar lekker verwennen is dat vast weer anders. Ze merkt het verschil vast wel.
Aapje -
Gefeliciteerd met je dochtertje Rebbel! Ze heeft dan al wel het hele weekend cadeautjes en taart gehad, maar samen met papa en mama die haar lekker verwennen is dat vast weer anders. Ze merkt het verschil vast wel.
Aapje -
maandag 31 augustus 2009 om 09:19
Lees net het nieuws van Aapje Ben zo benieuwd of ze al haar jongetje in haar armen kan houden. Hopelijk lukt het haar om ons snel op de hoogte te komen brengen.
Zet hem op Aapje!!!
Maar dan ook diep verontwaardigd: Aapje: je beseft wel dat je wel errrrug voorkruipt he! Je staat helemaal onderin de tabel! Maar goed als jij dan nog ff voor een augustus baby zorgt is het je bij deze vergeveven.
Rebbel gefeliciteerd met dochter.
Zet hem op Aapje!!!
Maar dan ook diep verontwaardigd: Aapje: je beseft wel dat je wel errrrug voorkruipt he! Je staat helemaal onderin de tabel! Maar goed als jij dan nog ff voor een augustus baby zorgt is het je bij deze vergeveven.
Rebbel gefeliciteerd met dochter.
maandag 31 augustus 2009 om 10:01
Rebbel gefeliciteerd met je 2 jarige dochter. Wel lekker dat de verjaardag in je verlof valt en je dus op haar dag lekker thuis kan zijn. Is het anders dan de eerste verjaardag voor jou? Ik zat toen de hele dag van uur tot uur te denken hoe het jaar ervoor de bevalling was, maar dat schijn je alleen bij het eerste jaar te doen.
maandag 31 augustus 2009 om 11:00
quote:Aruba schreef op 31 augustus 2009 @ 09:57:
Aapje, zet hem op! Straks heb je hem in je armen. Misschien ligt hij al wel in je armen. Heerlijk! En ik moet toegeven. Ik ben stikjaloers!!!
Wie prikt er even mijn vliezen door? Kan ik me voorstellen Aruba, . Ook voor de andere dames van afgelopen weekend Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn (en ikzelf ook, vanaf woensdag komt me wel goed uit
Aapje, zet hem op! Straks heb je hem in je armen. Misschien ligt hij al wel in je armen. Heerlijk! En ik moet toegeven. Ik ben stikjaloers!!!
Wie prikt er even mijn vliezen door? Kan ik me voorstellen Aruba, . Ook voor de andere dames van afgelopen weekend Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn (en ikzelf ook, vanaf woensdag komt me wel goed uit
maandag 31 augustus 2009 om 11:59