Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
specu, de draagdoek die wilde kost bijna 60 euro, het abonnement 53, dus de keuze was snel gemaakt.

En daarbij komt dat ik idd verweekt ben door de hormomen en ik dat soort blaadjes leuk vind, erg he?
mijn psyche denkt eender als speecs.

kath, waar was je nu eigenlijk precies heen?!? geen idee hoe lang je moet ontpillen (hahahaha, ontpillen all over again).

ik neem er nog maar een, volgens mij begin ik nu al onzin te kramen.
@ specu, ik ga ook heel trots zijn op mijn buikje maar ben bang dat er eerst vetjes komen (die zijn er eigenlijk al) en dat dan die vetjes niet meer vertrekken, dat extra vel is geen probleem maar vetjes brrrrrrr haha, ach we zien wel

En that's the spirit! Volgende week gewoon twee streepjes piesen.
@ gw, dus iedere avond lekker op tijd naar bed En de 28e kun je er al achter komen, cool hoor. Zo heb je iedere keer weer iets om naar uit te kijken. Doen jullie ook nog een extra 3d echo?

@ momo, vind je weer hilarisch, net als je met dubbele tong getyp op hyves.
Tja die buik... ik zeg altijd maar, eerst maakte ik me zorgen over wat ik aan moest naar mijn werk omdat ik er soms dik uitzag... en nu ben ik zwanger,, dus mag het gezien worden hahaha en trek ik me nergens meer iets van aan !!

Ik ben echt heel erg benieuwd naar 3 dingen :

1. Krijg ik een zoon of een dochter

2. Welke maat heb ik na mijn zwangerschap.

3. Wat is mijn gewicht geworden na mijn zwangerschap.

Het lidl lied.. ik had er nog nooit van gehoord, ga het morgen eens opzoeken op joepietjoepie.

Heb net 14 advertenties zitten plaatsen op marktplaats.. had weer genoeg gevonden om te verkopen, nu maar hopen dat er iemand op zit te wachten.

Kath : je zou het bijna denken he dat het een verwarmingunit is...deze koelkast moeten ze niet neerzetten op de noordpool.. dan gaat het nog sneller met het smelten

Becks : Tja, de monteur. Fanatic man blijft donderdag thuis. Komt mooi uit want ik ga donderdag shoppen dus had echt geen tijd voor een monteurtje in mijn huis die ik moet voorzien van koffie hhahaha
becky, ik krijg standaard iedere keer bij de gyn een echo, vorige keer dus ook al 3d, dus ik denk dat dat vanaf nu ook standaard erbij hoort. Dus we gaan niet nog eens voor een pretecho, als ik wil heeft de gyn gezegd dta ik altijd langs kan komen (mocht ook al volgende week een keer langs komen om te zien wat het zou worden, aangezien mijn afspraak voor de 28e pas zo laat is vanwege haar vakantie, maar dat ga ik niet doen, zo ongeduldig ben ik nu ook weer niet).
@ fanatic, ik vind dat een goede reden om je kerel en de monteur thuis te laten.
@ gw, echt heel fijn en gaaf dat je zoveel echo's in allerlei vormen en maten krijgt. Hier volgens mij maar twee wettelijk, de termijn en 20 weken echo en 1 rond de 30 weken alszijnde de pretecho, als je dat wil. Echt wel weinig eigenlijk.
lidl lied

hoef je niet mee te zoeken morgen
tja, die medicalisering van een zwangerschap heeft ook zo zijn voordelen! Krijg aan het einde van mijn zwangerschap een een cd met alle beelden erop (tot nu toe 1-2 afdrukjes per keer meegehad).

fanatic, trouwens wel raar dat ze voor een nieuwe koelkast een monteur sturen, ik zou zeggen gewoon lekker een helemaal nieuwe?
ja hoor, nu gaan ze opeens los, nu pas, als ik al zoveel op heb dat ik niet meer recht kan lezen... tsjk!!

(marriss is de stille drinker vanavond?)
heimwee
@ gw, wauw das helemaal leuk, bij mijn echobureau kan ik een dvd kopen voor 6 euro. En ik overweeg ook nog om dat te doen, erg he.

@ Moom, heb je het uit?

Lieverds, ik duik mijn bedje in, heb beroerd geslapen vannacht

Auf wiedersehen!

dat wordt morgen naar de glasbak. mag wel een kruiwagen meenemen.
zeker beck, mallorca lijkt me goed, een finca is volgens mij best leuk, en ideaal met nog een beeb en plenty oppasopportunities. ik zeg: doen!

pff, ja, dat is me ook nog zoiets, wat doet zo'n negenmaandenholbewoning met mijn lijf? tieten op mijn knieen, zo wijd uitgelubberde buik dat een tentstok erin een goed gristelijke familie 'n overnachtingsmogelijkheid zou bieden? nouja, tot op heden geen zorgen voor mij......
moom, dat wordt hoofdpijn morgen....
moom, dat wordt hoofdpijn morgen....
Hier af en toe wat kramp en beetje gevoelige borsten. Heb ik altijd. Maar ik negeer het gewoon en ga natuurlijk twee streepies piessen met specu! Ik weet niet goed wanneer ik ga piessen. Misschien pas woensdag, dag 32.

Ik ben ook wel zo'n muts die lekker een abonnement neemt op ouders van nu enzo.

Ik dronk eerst helemaal niets tussen ei en piesdag, maar nu af en toe wel een glaasje wijn of een biertje. Niet thuis, maar wel met vrienden ofzo, om geen lastige vragen te krijgen (en omdat het lekker is natuurlijk!). Ik zal 't best gaan missen hoor. Niet dat ik veel drink, maar een wijntje bij een etentje is zooo lekker en een biertje in de tuin af en toe na een heftige dag werken, heerlijk!
heimwee 2
gw, even vraag voor je op de hyves.
ze hadden daar wel beter weer dan wij!
on my way
balen GW. wij hebben toen eigenlijk alleen bij Landmannalaugar regen gehad. LP zei dat er vaak slechts een horizontaal voortgedreven mist was. nou, bij ons kwam het gewoon verticaal pijpestelen naar benee!! in husavik en op de laugavegur in r'vik hebben we zelfs nog gezonnebaad, jas uit en trui uit. heerlijk
in husavik ging onze walvissentocht niet door vanwege het slechte weer, wij hebben eigenlijk alleen de 1e 2 dagen reykjavik en gouden cirkel en de laatste dag in reykjavik zonnig weer gehad. Wat was ik blij met mijn regenbroek en regenjas....

zo en nu kruip ik lekker burgerlijk met mijn verse "mama" leesvoer uit Nederland mijn bed in!
GOEDEMORGEN!!! (deed dat zeer aan je hoofd Moom? ) Zuiplap. Eerst ruim een half uur te laat komen en vervolgens alle flessen leegzuipen zónder mij even te laten weten dat het festijn alsnóg van start is gegaan. Excuseez mwah, ik ben ernstig gepikeerd

*Marriss zoekt troost bij haar nieuwe vriend*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven