NIET groepje
dinsdag 1 september 2009 om 09:03
dinsdag 1 september 2009 om 09:12
Mijn vakantie duurt nog! heerlijk!
en breek me de bek niet open over mannen! Vanaf februari heel netjes niemand meer....was er zo blij mee...en nog steeds hoor!
Kom ik van t weekend een leuke vent tegen...afspraakje gemaakt...hoor ik niks meer...dusseh...haha niks veranderd hier al ben ik wel erg veranderd in hoe ik er mee omga.
Single zijn is fantastisch!!! (maar geen sex vanaf februari is wel minder hoor hahah)
en breek me de bek niet open over mannen! Vanaf februari heel netjes niemand meer....was er zo blij mee...en nog steeds hoor!
Kom ik van t weekend een leuke vent tegen...afspraakje gemaakt...hoor ik niks meer...dusseh...haha niks veranderd hier al ben ik wel erg veranderd in hoe ik er mee omga.
Single zijn is fantastisch!!! (maar geen sex vanaf februari is wel minder hoor hahah)
dinsdag 1 september 2009 om 09:15
dinsdag 1 september 2009 om 09:19
Ik heb nog 4 dagen vakantie Roos. Blij dat ik weer aan t werk kan dan hoor. Klinkt als een luxeprobleem, maar 7 weken vakantie is echt lang Heb hier en daar zelfs wat bijgeklust om bezig te blijven.
Marels...let's not go there ok? Ik begrijp dat dat jou mening is en wellicht de mening van meer mensen hier...maar ik ben hier niet teruggekomen om oude koeien uit de sloot te halen.
Marels...let's not go there ok? Ik begrijp dat dat jou mening is en wellicht de mening van meer mensen hier...maar ik ben hier niet teruggekomen om oude koeien uit de sloot te halen.
dinsdag 1 september 2009 om 09:22
Als je geen oude koeien wilt had je beter weg kunnen blijven, want sommige mensen staan niet te juichen als iemand die maanden van de aardbodem verdwenen was ineens terugkomt of er niks gebeurd is. Zeker als daar dan ook nog niks over gezegd mag worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt.
En nu ga ik douchen.
En nu ga ik douchen.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 1 september 2009 om 09:25
ik ben zeker niet van de aardbodem verdwenen. Heb buiten het forum nog contact gehad met Engie, Mamzie, Minny en Suup...kijk, ik kan het ook omdraaien natuurlijk en zeggen dat er nooit geinformeerd is met hoe het me verging, maar zo werkt het niet Marels...
Had gehoopt een eerlijke kans te krijgen, ook van jou, maar dat zit er niet in merk ik al...Not my loss...Al is het wel verrekte jammer.
Had gehoopt een eerlijke kans te krijgen, ook van jou, maar dat zit er niet in merk ik al...Not my loss...Al is het wel verrekte jammer.
dinsdag 1 september 2009 om 09:27
En sommige mensen vinden het wél gezellig en hebben, net als Lein, ook geen zin in gesodemieter en oude koeien. De mensen die er wel een probleem mee hebben, kunnen Lein fijn negeren, zoals nu ook gebeurd.
Dus, klaar.
Ik vind/vond het leuk je weer even gezien te hebben Lein
En nu ga ik doen waar ik voor betaald word.
Dus, klaar.
Ik vind/vond het leuk je weer even gezien te hebben Lein
En nu ga ik doen waar ik voor betaald word.
dinsdag 1 september 2009 om 09:29
dinsdag 1 september 2009 om 09:30
ik heb wel degelijk geinformeerd hoe het met je ging Lein, maar dat werd door jou afgekapt omdat je een film moest kijken en later terug zou komen. Wat je niet hebt gedaan. Dat ontneemt mij dan ook de lust om het nog een keer te proberen.
Het gaat er niet om of je een eerlijke kans krijgt, want die krijg je echt wel van mij en ik denk ook van de anderen, maar dat er vragen gesteld zouden worden, had je kunnen verwachten
Het gaat er niet om of je een eerlijke kans krijgt, want die krijg je echt wel van mij en ik denk ook van de anderen, maar dat er vragen gesteld zouden worden, had je kunnen verwachten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 1 september 2009 om 09:36
Lalein,
Je hebt zelf ook niet geïnformeerd hoe het met mensen hier ging. Je bent weggegaan toen minny en suup ook weggingen. Nadat er eerst een boel verdraait is.( niet door jou ) Dat jij er voor koos om ook te gaan is jouw goed recht. Maar dan moet je ook niet verwachten dat iedereen staat te juichen als je weer terug komt.
Ik heb een hele bak stront over me heen gehad, leugens waren het, waarvan ik "bewijzen" bewaard heb. En daar is nooit op terug gekomen.
De rust was terug gekeerd met het vertrek van sommige mensen, geen gezeur, gemiep en gestook meer.
Dat zet mij wel aan het denken, is het toeval dat het zo rustig werd een aantal maanden geleden ?
mss is het een inschattingsfout van jouw kant geweest, maar dan zou het wel zo fair zijn als je daar nog op terug kwam ipv binnen komen vallen of er nooit iets is aan de hand is geweest.
Je hebt zelf ook niet geïnformeerd hoe het met mensen hier ging. Je bent weggegaan toen minny en suup ook weggingen. Nadat er eerst een boel verdraait is.( niet door jou ) Dat jij er voor koos om ook te gaan is jouw goed recht. Maar dan moet je ook niet verwachten dat iedereen staat te juichen als je weer terug komt.
Ik heb een hele bak stront over me heen gehad, leugens waren het, waarvan ik "bewijzen" bewaard heb. En daar is nooit op terug gekomen.
De rust was terug gekeerd met het vertrek van sommige mensen, geen gezeur, gemiep en gestook meer.
Dat zet mij wel aan het denken, is het toeval dat het zo rustig werd een aantal maanden geleden ?
mss is het een inschattingsfout van jouw kant geweest, maar dan zou het wel zo fair zijn als je daar nog op terug kwam ipv binnen komen vallen of er nooit iets is aan de hand is geweest.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....