Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
dinsdag 1 september 2009 om 09:11
36.8
Oh Annika, jij dus ook al lichte buikpijn? Ik heb mijn piesdag in de tabel ook pas op 10 september staan (is dag 33 ofzo). Ik weet niet of ik me in kan houden, maar een negatieve test is elke keer ook zo'n deceptie... (enneh, ik denk dat ik onder invloed van hormonen ook elk babytijdschrift zou kopen dat ik kan vinden hoor )
Erine, hoe is het?
Moom, sterkte met je hoofdpijn.
Oh Annika, jij dus ook al lichte buikpijn? Ik heb mijn piesdag in de tabel ook pas op 10 september staan (is dag 33 ofzo). Ik weet niet of ik me in kan houden, maar een negatieve test is elke keer ook zo'n deceptie... (enneh, ik denk dat ik onder invloed van hormonen ook elk babytijdschrift zou kopen dat ik kan vinden hoor )
Erine, hoe is het?
Moom, sterkte met je hoofdpijn.
dinsdag 1 september 2009 om 10:51
@GW : Ben het met je eens hoor, ik zou ook zeggen geef me een nieuwe koelkast. Maar van Bosch komen ze eerst kijken of er misschien iets vervangen moet worden voordat ze gelijk een hele nieuwe aan je geven.
Ach ik hoor het donderdag avond wel als ik weer thuis kom na een dagje shopp'n
Ik ga maar eens wat eten... mijn ontbijt.. ben pas wakker sinds 10:15 uur... ben zo'n slaapkop
Ach ik hoor het donderdag avond wel als ik weer thuis kom na een dagje shopp'n
Ik ga maar eens wat eten... mijn ontbijt.. ben pas wakker sinds 10:15 uur... ben zo'n slaapkop
dinsdag 1 september 2009 om 10:55
Zo te horen heb je een fijne vakantie gehad Gw?
Rain lieffie voor jou ben ik weer zo doorzichtig als het maar kan, maar je hebt gelijk er speelt meer, veel meer helaas kan ik er verder even niks over kwijt…. Denk dat het een goede keuze is Rain, lijkt me inderdaad wel heel spannend…
Lekker deb nog maar een dagje en dan heb je verlof…
Speecie ik blijf voor je duimen hoor….
Rien had zich heel graag mee bezat hoor Moom, was helaas aan t werk…..
Ghe ghe moest ook wel even lachen om je boekwerk Becky, lief van je….
Nou ik heb dus echt besloten om even van plaats te wisselen met Kath….Aan de ene kant wil ik dit helemaal niet, en aan de andere kant weet ik gewoon dat het nu even de beste keuze is… Voor een maandje en dan zien we wel weer! Hopelijk vinden jullie het goed als ik hier gewoon blijf komen, want ik kan eigenlijk toch niet meer zo goed zonder jullie, veels te gezellig….
Rain lieffie voor jou ben ik weer zo doorzichtig als het maar kan, maar je hebt gelijk er speelt meer, veel meer helaas kan ik er verder even niks over kwijt…. Denk dat het een goede keuze is Rain, lijkt me inderdaad wel heel spannend…
Lekker deb nog maar een dagje en dan heb je verlof…
Speecie ik blijf voor je duimen hoor….
Rien had zich heel graag mee bezat hoor Moom, was helaas aan t werk…..
Ghe ghe moest ook wel even lachen om je boekwerk Becky, lief van je….
Nou ik heb dus echt besloten om even van plaats te wisselen met Kath….Aan de ene kant wil ik dit helemaal niet, en aan de andere kant weet ik gewoon dat het nu even de beste keuze is… Voor een maandje en dan zien we wel weer! Hopelijk vinden jullie het goed als ik hier gewoon blijf komen, want ik kan eigenlijk toch niet meer zo goed zonder jullie, veels te gezellig….
dinsdag 1 september 2009 om 11:01
vinden wij het goed? vinden wij het goed? en dan zeggen ze dat ik vandaag stom zit te lullen!!! tsjk, geen sprake van dat jij ons helegaar gaat verlaten, lief rientje!!! dikke knuf voor alles waar je mee te kampen hebt... zijn de dammen al doorgebroken vandaag? rode ferrari van opoe al weer voor de deur geparkeerd??? maw: moet je écht écht écht al weer naar onderen in het schema??? * DJ Momo vindt dat het kloterigste aan schema bijhouden...
dinsdag 1 september 2009 om 11:40
dinsdag 1 september 2009 om 11:51
dinsdag 1 september 2009 om 11:52
Rain, kan me voorstellen dat je de stap naar de HA spannend vind.
Becky, Mallorca lijkt me ook wel wat… Heerlijk uitrusten… Vakantie zit er voor ons volgend jaar niet in en het jaar erna waarschijnlijk ook niet. Tja dat heb je met een klus huis
Ik zag ook heel erg op tegen het zwaarder worden en had me voorgenomen echt niet te veel aan te komen, maar snoep echt niet veel en toch al 14 kilo aangekomen. Schoonzusje snoepte helemaal niet en was zelfs 19 kilo aangekomen. Dus dat zegt niet altijd wat
GW, is het op je werk trouwens nog gelukt met die positiekleding?
Ik ontvang sinds jan. De ouders van nu 10 maanden gratis. Zat ergens bij in zo’n gratis zwangerschapspakket. Vind het wel een leuk blad, twijfel nog of ik een abbo neem.
Erine, tuurlijk schrijf je hier gewoon verder! Een hele dikke knuf voor jou.
Ik heb een vraagje over mijn Wazo-uitkering, mss weet iemand hier er iets van. In de brief van het UWV hebben ze het over dagloon. Moet ik dat voor een weekloon keer 5 doen of keer 7? Ik dacht zelf 5 maar volgens mij krijg ik dan veel te weinig.
Babyzaak vanmorgen gebeld (was gister dicht) en ze zouden me doorverbinden, maar tot 2x toe ging dat fout, bel vanmiddag nog maar een keer.
Becky, Mallorca lijkt me ook wel wat… Heerlijk uitrusten… Vakantie zit er voor ons volgend jaar niet in en het jaar erna waarschijnlijk ook niet. Tja dat heb je met een klus huis
Ik zag ook heel erg op tegen het zwaarder worden en had me voorgenomen echt niet te veel aan te komen, maar snoep echt niet veel en toch al 14 kilo aangekomen. Schoonzusje snoepte helemaal niet en was zelfs 19 kilo aangekomen. Dus dat zegt niet altijd wat
GW, is het op je werk trouwens nog gelukt met die positiekleding?
Ik ontvang sinds jan. De ouders van nu 10 maanden gratis. Zat ergens bij in zo’n gratis zwangerschapspakket. Vind het wel een leuk blad, twijfel nog of ik een abbo neem.
Erine, tuurlijk schrijf je hier gewoon verder! Een hele dikke knuf voor jou.
Ik heb een vraagje over mijn Wazo-uitkering, mss weet iemand hier er iets van. In de brief van het UWV hebben ze het over dagloon. Moet ik dat voor een weekloon keer 5 doen of keer 7? Ik dacht zelf 5 maar volgens mij krijg ik dan veel te weinig.
Babyzaak vanmorgen gebeld (was gister dicht) en ze zouden me doorverbinden, maar tot 2x toe ging dat fout, bel vanmiddag nog maar een keer.
dinsdag 1 september 2009 om 12:25
erine, niet weg gaan hoor! Dat je even een pause wilt inlassen is okay, als je dat meer rust geeft moet je het zeker doen! Maar hier weggaan zou ik wel heel jammer vinden, maar dat ben je gelukkig ook niet van plan.
Maya, ik heb er vandaag weer achteraangebeld qua broeken, ik had nl. een broek een maatje groter mee gekregen, maar daar ga ik echt niet in rondlopen, dat is echt een tent. Ik heb nu het hoofd van de kleding afdeling gebeld, ze gaat voor me kijken, nog niets gehoord, dus wacht nog even af en anders ga ik binnenkort wel in mijn eigen broek werken (weet zeker dat mijn baas dan gaat flippen, hij is echt tegen eigen kleding op de werkvloer) hoop/denk dat hij dan wel actie gaat ondernemen.
Kan je niet verder helpen voor wat betreft de uwv zooi, hier vandaag ook een hele rataplan aan papieren gekregen voor mijn 'elterngeld' ik ga me er binnenkort ook maar eens in verdiepen.
En tja, ik vind de ouders van nu/kinderen en de hele zooi idd wel leuk om te lezen.... moet toch ergens mijn info vandaag halen?
I
Maya, ik heb er vandaag weer achteraangebeld qua broeken, ik had nl. een broek een maatje groter mee gekregen, maar daar ga ik echt niet in rondlopen, dat is echt een tent. Ik heb nu het hoofd van de kleding afdeling gebeld, ze gaat voor me kijken, nog niets gehoord, dus wacht nog even af en anders ga ik binnenkort wel in mijn eigen broek werken (weet zeker dat mijn baas dan gaat flippen, hij is echt tegen eigen kleding op de werkvloer) hoop/denk dat hij dan wel actie gaat ondernemen.
Kan je niet verder helpen voor wat betreft de uwv zooi, hier vandaag ook een hele rataplan aan papieren gekregen voor mijn 'elterngeld' ik ga me er binnenkort ook maar eens in verdiepen.
En tja, ik vind de ouders van nu/kinderen en de hele zooi idd wel leuk om te lezen.... moet toch ergens mijn info vandaag halen?
I
dinsdag 1 september 2009 om 12:38
dinsdag 1 september 2009 om 12:55
Ik heb mijn zusje een abonnement op de Viva mama kado gedaan, was ze wel blij mee volgens mij. Is niet zo zoetsappig als sommige andere blaadjes.
@ maya, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt, en al helemaal niet met onregelmatige werktijden en zo. Succes, misschien onder 'geld en recht' en topic zoeken danwel openen?
@ erine, niet weg gaan heur.Vind het ten eerste veeels te gezellig met jou en ten tweede mag je gewoon niet weg, punt. Wel vervelend voor je dat er nog meer dingen meespelen, hopelijk kun je het allemaal een beetje op een rijtje krijgen en er positief tegenaan kijken.
@ maya, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt, en al helemaal niet met onregelmatige werktijden en zo. Succes, misschien onder 'geld en recht' en topic zoeken danwel openen?
@ erine, niet weg gaan heur.Vind het ten eerste veeels te gezellig met jou en ten tweede mag je gewoon niet weg, punt. Wel vervelend voor je dat er nog meer dingen meespelen, hopelijk kun je het allemaal een beetje op een rijtje krijgen en er positief tegenaan kijken.
dinsdag 1 september 2009 om 12:57
dinsdag 1 september 2009 om 13:11
kath, welke malaria profylaxe had je? ik lees verhalen over Lariam die na 12 wkn zwangerschap geen probleem is, en ook bij zwangerschap ontstaan tijdens gebruik weinig risico (dus ook zwangerschap NA gebruik geen probleem... zou je denken!). alle andere tabletten (malarone en die andere ehmm. hoe heet ie ook weer) kunnen iig NIET gebruitk worden tijdens evt zwangerschap, geen idee over ontstaan zwangerschap NA gebruik.