Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Nope
Wel stukjes trouwens maar vond het te flauw.
quote:Star schreef op 02 september 2009 @ 14:24:

Tuurlijk, fiets nu wel alvast die kant op En dan denk je er woensdag te zijn
quote:Aruba schreef op 02 september 2009 @ 14:28:

Sex en strippen... Vriend wil geen sex met me

(hij heeft de film knocked up gezien)

Dat soort films mag je ook niet toelaten inhuis op dit moment

Denk dat je nu weer het e.e.a. moet downloaden om het goed te maken ghi ghi
Ik zag idd nog niets over een baby staan op Gympy haar Hyves, Dierewier.

En heb natuurlijk na ieder wasje ff gezeten/gelegen/gecomputerd. Moet niet te veel doen, haha.

Aapje, zag je foto al. Wat een droppie zeg!

En Momo met beeb weer thuis, gelukkig maar.

Ik heb ff lekker tukkie gedaan. Nu eventjes het stijkijzer vasthouden (jaja, ik strijk wel, maar niet te lang hoor) en dan naar de vlos.
Haha, jullie met je tuutje. Ben benieuwd hoe het met deze tuut gaat.
Oh, wat leuk, ik ga snel even Aapje kijken ( ) voor ik naar de verloskundige moet.

Mmomo, fijn dat jullie weer thuis zijn

En verder om Dier & Star.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Dierewier schreef op 02 september 2009 @ 14:40:

[...]

En dan denk je er woensdag te zijn Mwa, nee
Nala en Inad succes bij vk weer. Hopelijk alles weer goed. Heel goed dat je wel regelmatig bent gaan zitten Nala. Ben je je saaie dag een beetje aan het doorkomen?

Star denk dat je dat net bij de buurtsuper bent *rent nu heel hard weg*
Jij en hard wegrennen?

Zieeeeeeen!
ik blijf anders aardig in beweging met mijn eigen hometrainer

Ga nu echt even mond dichthouden en advies Mmomo opvolgen zodat tuut zijnb est kan doen!

Flink losgaan op de hometrainer kan je tuut misschien ook wel een handje helpen, Dier... Leuk niemendalletje heb je aan trouwens.

Gek kind van mij heeft nu een hele lage temperatuur, 36,6. We hadden de leenkruiken al teruggegeven dus nu even kruiken lenen bij iemand uit de buurt en weer aan de slag. Ik snap het niet helemaal.... Hopelijk blijft het vannacht wel goed gaan... Ik ben er nog niet helemaal gerust op.
Hier ook weer goedgekeurd bij vk. Zag trouwens net dat bloedruk licht was gestegen (onderdruk) van 78 naar 83. Maar hij is verder altijd tussen 68 en 78 zijn. Vk zei er niks over, maar zou het iets betekenen? Of wil ik nu te graag ?

Mmomo, fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

Mijn woordenschat wordt hier wel uitgebreid.
Dier, herkende Nesta je weer op de foto
Nee kan me voorstellen Mmomo, ze is ook nog zo klein. Slaapt ze bij jullie op de kamer?
Ja Star, haar wiegje staat tegen ons bed aan. Vind het altijd wel fijn om die kleintjes goed in de gaten te kunnen houden....
Vanmiddag was alles goed bij de vlos. Alleen mijn bloeddruk was iets omhoog (120/75), maar ze vond het nog perfect.

(zei ze dus bij mij Pipi, maar ik dacht psies hetzelfde als jij, bij mij was die de laatste tijd 110/60)

Ze lag er nog steeds goed voor en het hartje klonk prima.

De krampen zijn het echte voorwerk en de misselijkheid komt door hormoonveranderingen.

De vlos voorspelde dat zij het idee heeft dat het nog wel ff kan duren voordat de kleine komt.

Maar ze zei er gelijk achter aan dat haar voorspellingen ook niet altijd kloppen. (laten we het hopen)

Misschien een hele rare vraag, maar wie weet herkent iemand dit wel.

Ik heb echt al een paar weken erg geiriteerde schaamlippen.

Ze jeuken soms als de hel.

Hoort dit erbij? Zal dit door de afscheiding komen of toch een schimmelinfectie?

Heb tig keer een vaginale schimmelinfectie gehad (jaren geleden), maar dat was echt inwendig.

En dit is uitwendig.

Inad, was alles goed bij de vlos?

Dier, ik ben idd mijn saaie dag beetje doorgekomen. Gelukkig maar.

Vervelend hoor Momo, dat het nog niet toppie gaat met de kleine.
quote:mmomo schreef op 02 september 2009 @ 18:52:

Ja Star, haar wiegje staat tegen ons bed aan. Vind het altijd wel fijn om die kleintjes goed in de gaten te kunnen houden....Zeker!
Nala, waarschijnlijk komt jeuk door betere doorbloeding, maar als je toch aan infectie denkt, even aankaarten bij vk, want kan je geloof ik doorgeven aan baby als je gaat bevallen.
Nala, herken het niet, maar zou het aangeven bij de verloskundige of even naar de huisarts, aangezien je nu net bij de verloskundige vandaan komt.

Wat gek die voorspelling van de verloskundige, daar kunnen ze namelijk volgens mij met alle deskundigheid van de wereld niets zinnigs over zeggen.

Hier alles goed. Baby verder ingedaald en deze verloskundige schatte hem ook weer op 6,5 pond, dus hopelijk klopt dat een beetje Bloeddruk hier op 110 over 60. Voor mij doen lekker goed hoog, dus geen duizelingen.

Mmomo, goed inderdaad weer kruiken halen. Gezonde pasgeborenen horen juist snel kouder te worden. Lekker dichtbij je houden inderdaad, hier ook, wiegje vlak naast bed. Chica eindigde vaak in het grote bed en toen ex en ik uit elkaar waren sliep ze uit ruimtegebrek zelfs heel lang bij me.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ga ik morgen toch maar eens de ha bellen.

Ging zo twijfelen, omdat het nu uitwendig is.

Maar een belletje kan geen kwaad.
Lees net laatste berichtjes van Nala en maar gelijk ff reactie, want ik had hetzelfde, rond de 30 weken ofzo. Was dus schimmelinfectie en heb er zalf voor gekregen, toen was het na drie dagen over. Bij mij ook echt mega-jeuk zo af en toe en liep er ook al een paar weken mee, want waren ook dagen dat ik er geen last van had. Maar was dus wel een infectie.

Nu even rest bijlezen.
Oh mmomo niet fijn als het dan "anders is dan anders". Fijn dat ze naast je slaapt en als je toch gewoon zekerheid wil hebben gewoon bellen met zh he. Misschien kunnen zij je in ieder geval geruststellen. Knuffel van mij, kan me zo goed voorstellen dat het nu weer wennen is enweer wat zekerheid moet krijgen. DOe rustig aan en hopelijk slapen jullie vannacht een beetje!

Ik zou ook even naarde vk/ha gaan Nala, even voor de zekerheid.

Snap jullie bloeddrukverhoging en "zou het zou het moment" . Wie weet, kan maar zo dus duim gewoon mee.

Haha Nesta heeft dit plaatje niet gezien en mag het ook niet zien want hij blijft bij mijn Avator heel hard Mama roepen en als hij het ook bij dat plaatje doet, kun je mij opvegen .
Nesta is grappig
Oh dat is mooi Inad dat ze op 6,5 pond blijven schatten, dat is prima te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven