Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
dan kan je nog wel langskomen....

Sorry maar dat vind ik een lulargument..

Shit.. laat ik me toch verleiden
Eerlijk gezegd vind ik dit veel eerlijker dan via mail. Dan gaat het al gauw achter iemands rug om.

En hou eens op over anale seks! Dat is echt zooo niet mijn ding. Wordt er een beetje onpasselijk van zelfs!
Ik bedoelde niet de mail. maar de group, dat gaat achter neimands rug om.
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:05:

Zijn we het eens een x oneens samen ;)Komt wel vaker voor hoor
Ik wil vanavond anders wel een potje anale seks
Ja Star, maar ze liepen net onder de spinnen die sliepen.

Ik had laatst een spin in de auto. Doodeng. L en ik gingen naar de wasstraat. Hij moest hem in de gaten houden of hij niet weg zou lopen. Hij sliep ofzo. Zegt laurens: we moeten zeggen: ga weg uit de mama auto.

Dus we zeggen dat. Zegt Laurens: harder mama!

Roep ik: GA WEG UIT DE MAMA AUTO!

Schrikt die spin en valt bijna naar beneden! Ieks. Was hem bijna kwijt.

Ik wist niet dat die beesten oren hadden...
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 14:08:

[...]

Komt wel vaker voor hoor haha, ongetwijfeld ja
Cd, je hoeft je toch niet schuldig te voelen, het is geen verplichting om actief mee te schrijven. Het is alleen zo dat wij ook best bezorgd zijn soms omdat je dingen schreef als dat je het bijna niet meer aankon met Kevin en dat hij dingen zei als dat hij het zo druk heeft in zijn hoofdje, dat is gewoon heel sneu om te lezen. En dan is het daarna soms heel lang stil en dan kom je weer en dan typ je een soort van niks aan de hand verhaaltje zonder wat over Kevin te vertellen. Ik vraag me dan af hoe het dan écht gaat...
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wil mijn oude dingen niet van hyves weghalen. Wie weet komt het nog een keer van pas of zo. Zakt toch gewoon weg?

En ik wil ook geen anale sex op de groep. Ook geen gewone trouwens.

CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:07:

dan kan je nog wel langskomen....

Sorry maar dat vind ik een lulargument..

Shit.. laat ik me toch verleidenWhoehahaahahahaha lekker ding.
Nee hoor Mal, tis niet dat ik er niet over wil praten hoor, maar ik wil jullie niet steeds het gevoel geven dat ik steeds over hetzelfde begin. Kevin is nou eenmaal een "moeilijk maar ontzettend lief" kind. Punt.

Ik kan daar dan wel steeds over lopen klagen, maar dat schiet voor mij ook niet op en lijkt me voor jullie ook niet leuk om te lezen natuurlijk.

Ik probeer zelf nl. heel erg uit die negatieve sfeer te komen en dat lukt nu aardig!
Daaaaammmmeeeessss...... ga eens niet zo snel

Sex - anaal ??? hier en op de groep??? nou laten ook sommige dingen maar prive houden of ben ik nu echt de weg kwijt? "TOM TOOOOOMMM????"

Extra kinderen- nee

Recepten- lekker

Kleren- leuk

Schoenen- ook leuk

Vragen stellen- moet kunnen

Openingsplaatje- geweldig!

Ideeen- nog niet

uhmmmm ben ik zo weer bij ?
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:08:

Ik wil vanavond anders wel een potje anale seksHuh? Bam? Vind ik nou niets voor jou om dat open en bloot hier neer te zetten!
Het hoeft niet weg, alleen als het er niet meer toe doet. Ik had bijvoorbeeld iets voor Hel geschreven.

Nouja, ik moet soms zo lang zoeken naar een onderwerp (adressen bv). Maar maakt niet uit hoor, het was maar een idee.
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:09:

Ik wil mijn oude dingen niet van hyves weghalen. Wie weet komt het nog een keer van pas of zo. Zakt toch gewoon weg?

En ik wil ook geen anale sex op de groep. Ook geen gewone trouwens.

CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.Geen gewone groepsseks?
ships... Twan is wakker!

Zie je wat ik bedoel? Hij slaapt heel kort als hij 1 x per dag slaapt! Dan slaapt ie max. 1,5 uur zoals nu, en als ik hem om 10 uur al in bed leg, slaapt ie langer. Maar dat komt soms dus helemaal niet uit met mijn dingen/school en noem op... Lastig hoor...
CD, ik snap het ook echt wel. Ik heb me in het begin dat Max net geboren was ook een keer afgemeld. Ik had toen zoveel aan m'n hoofd dat dit gewoon even teveel was erbij. Zeker omdat het hier soms ontzettend snel gaat en je dan het gevoel hebt dat je bij God niet meer weet waar het over gaat.

Misschien kun je beter een update op de groep doen, dan kunnen wij daarop reageren en zijn voor jou de reacties makkelijker terug te lezen. Ik snap ook wel dat als je net een uurtje de tijd hebt, je niet steeds zin hebt om eerst 50 pagina's geouwehoer door te lezen op zoek naar een reactie waar je nog op wilt reageren.
Zie Bam en Bammans ineens bezig.

Sorry, ben een beelddenker. Kan leuk zijn, maar wil het nu even niet zijn ha ha!
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:10:

[...]

Huh? Bam? Vind ik nou niets voor jou om dat open en bloot hier neer te zetten!Ja doet dat eens op de groep Bam
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 14:11:

[...]

Geen gewone groepsseks? Als dat helpt om jouw kind eruit te drijven; nou ja vooruit dan maar...
Ik denk dat er niet meer water kan breken dan nu buiten vandaag; niet te geloven zo hard komt het naar beneden.
CD: we snappen allemaal dat je weinig tijd hebt. Het gaat niet om de frequentie dat je hier bent, maar om de dingen waar wij ons zorgen om maken n.a.v. jouw eerdere postings.
Ik snap het ook wel als je het zo opschrijft CD, en ik vind het fijn dat het beter met je gaat, good for you! Maarre, het is toch geen klagen als je schrijft dat je een bepaalde fase moeilijk vindt
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, wat kost het om een winterjasje maat 62 te posten? Gaat dat per grootte, of per gewicht?
Hier niet hoor. En ik wil met mijn kind de stad in dus vanavond is het droog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven