Good Luck

donderdag 3 september 2009 om 14:08
Ja Star, maar ze liepen net onder de spinnen die sliepen.
Ik had laatst een spin in de auto. Doodeng. L en ik gingen naar de wasstraat. Hij moest hem in de gaten houden of hij niet weg zou lopen. Hij sliep ofzo. Zegt laurens: we moeten zeggen: ga weg uit de mama auto.
Dus we zeggen dat. Zegt Laurens: harder mama!
Roep ik: GA WEG UIT DE MAMA AUTO!
Schrikt die spin en valt bijna naar beneden! Ieks. Was hem bijna kwijt.
Ik wist niet dat die beesten oren hadden...
Ik had laatst een spin in de auto. Doodeng. L en ik gingen naar de wasstraat. Hij moest hem in de gaten houden of hij niet weg zou lopen. Hij sliep ofzo. Zegt laurens: we moeten zeggen: ga weg uit de mama auto.
Dus we zeggen dat. Zegt Laurens: harder mama!
Roep ik: GA WEG UIT DE MAMA AUTO!
Schrikt die spin en valt bijna naar beneden! Ieks. Was hem bijna kwijt.
Ik wist niet dat die beesten oren hadden...
donderdag 3 september 2009 om 14:09
Cd, je hoeft je toch niet schuldig te voelen, het is geen verplichting om actief mee te schrijven. Het is alleen zo dat wij ook best bezorgd zijn soms omdat je dingen schreef als dat je het bijna niet meer aankon met Kevin en dat hij dingen zei als dat hij het zo druk heeft in zijn hoofdje, dat is gewoon heel sneu om te lezen. En dan is het daarna soms heel lang stil en dan kom je weer en dan typ je een soort van niks aan de hand verhaaltje zonder wat over Kevin te vertellen. Ik vraag me dan af hoe het dan écht gaat...
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wil mijn oude dingen niet van hyves weghalen. Wie weet komt het nog een keer van pas of zo. Zakt toch gewoon weg?
En ik wil ook geen anale sex op de groep. Ook geen gewone trouwens.
CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.
CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.

Nee hoor Mal, tis niet dat ik er niet over wil praten hoor, maar ik wil jullie niet steeds het gevoel geven dat ik steeds over hetzelfde begin. Kevin is nou eenmaal een "moeilijk maar ontzettend lief" kind. Punt.
Ik kan daar dan wel steeds over lopen klagen, maar dat schiet voor mij ook niet op en lijkt me voor jullie ook niet leuk om te lezen natuurlijk.
Ik probeer zelf nl. heel erg uit die negatieve sfeer te komen en dat lukt nu aardig!
Ik kan daar dan wel steeds over lopen klagen, maar dat schiet voor mij ook niet op en lijkt me voor jullie ook niet leuk om te lezen natuurlijk.
Ik probeer zelf nl. heel erg uit die negatieve sfeer te komen en dat lukt nu aardig!
donderdag 3 september 2009 om 14:10
Daaaaammmmeeeessss...... ga eens niet zo snel
Sex - anaal ??? hier en op de groep??? nou laten ook sommige dingen maar prive houden of ben ik nu echt de weg kwijt? "TOM TOOOOOMMM????"
Extra kinderen- nee
Recepten- lekker
Kleren- leuk
Schoenen- ook leuk
Vragen stellen- moet kunnen
Openingsplaatje- geweldig!
Ideeen- nog niet
uhmmmm ben ik zo weer bij ?
Sex - anaal ??? hier en op de groep??? nou laten ook sommige dingen maar prive houden of ben ik nu echt de weg kwijt? "TOM TOOOOOMMM????"
Extra kinderen- nee
Recepten- lekker
Kleren- leuk
Schoenen- ook leuk
Vragen stellen- moet kunnen
Openingsplaatje- geweldig!
Ideeen- nog niet
uhmmmm ben ik zo weer bij ?

donderdag 3 september 2009 om 14:11
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:09:
Ik wil mijn oude dingen niet van hyves weghalen. Wie weet komt het nog een keer van pas of zo. Zakt toch gewoon weg?
CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.Geen gewone groepsseks?
CD: niemand zegt dat je hier elke dag moet kmen. Niemand zegt dat je de weinige tijd aan ons moet besteden. Als ik voor mezelf spreek vind ik het wel vervelend als er zoiets ingrijpends als een ziekenhuisopname of begeleiding voor Kevin wordt gemeld en vervolgens maanden niets. Er zijn er hier mee die er niet zoveel zijn, er zit geen minimum aan hoe vaak je je moet melden. Alleen bij zulke dingen leven mensen met je mee en maken anderen zich ook zorgen.Geen gewone groepsseks?
CD, ik snap het ook echt wel. Ik heb me in het begin dat Max net geboren was ook een keer afgemeld. Ik had toen zoveel aan m'n hoofd dat dit gewoon even teveel was erbij. Zeker omdat het hier soms ontzettend snel gaat en je dan het gevoel hebt dat je bij God niet meer weet waar het over gaat.
Misschien kun je beter een update op de groep doen, dan kunnen wij daarop reageren en zijn voor jou de reacties makkelijker terug te lezen. Ik snap ook wel dat als je net een uurtje de tijd hebt, je niet steeds zin hebt om eerst 50 pagina's geouwehoer door te lezen op zoek naar een reactie waar je nog op wilt reageren.
Misschien kun je beter een update op de groep doen, dan kunnen wij daarop reageren en zijn voor jou de reacties makkelijker terug te lezen. Ik snap ook wel dat als je net een uurtje de tijd hebt, je niet steeds zin hebt om eerst 50 pagina's geouwehoer door te lezen op zoek naar een reactie waar je nog op wilt reageren.

donderdag 3 september 2009 om 14:13