Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij was er heilig van overtuigd dat mannen ook een soort pms hadden. Volgens hem hing namelijk zijn ene bal een klein beetje lager dan zijn andere bal en eens per maand wisselde dat. ' De balwisseling' noemde hij het en dan voelde hij zich ook niet lekker en was hij ook emotioneel en saggerijnig......
. Misschien moest je baas gewoon eens een goede beurt Tila, en heeft hij die gisteren gehad.

Maar fijn dat het vandaag beter ging.
Mannen met PMS? HUH?! Laat ze zelf wat bedenken zeg.....

Ben er wel heur maar beetje druk met werk. En vandaag ook met lijnen. Vanmorgen heel dapper begonnen met aarbeien met yoghurt, pruimpjes tussendoor, als lunch een grote appel-uit-eigen-boom gekookt tot moes, sapje, veul water. Dat ging best goed. Tot ik in mijn rapportages moest schrijven over maaltijden!

Nu heb ik een courgettesoepje gemaakt want MM is de hele dag op pad met nieuwe werkfiguren en ga ik zometeen ananas eten, die bij vanmorgen vers voor mij gesneden heeft.

Als ik morgenochtend niet ben afgevallen, ga ik heel erg balen dus. Ik vind mezelf zo zielig als ik honger heb.... Maar ik vind mezelf vooral stom omdat ik steeds teveel lekkers eet en dan mekker dat ik vetrollen heb.

Misschien is dat ook het probleem van jouw baas, Tila?
Dus dan eet je alleen maar wat fruit en een soepje, Bloes? Ik heb geen verstand van lijnen maar dat klinkt als Heel Erg Weinig. Is dat wel gezond?
.
Voor één dag? Ja hoor.
Knap hoor, Bloes! Ik zou helemaal flauw worden. En heel sacherijnig, denk ik

MK hoeft niet meer naar de fysio! Ze gaat helemaal goed, moet nog wel sterker en soepeler worden maar fysio ging er van uit dat wij ouders dat prima zelf konden oplossen

En toen we thuiskwamen, konden we meteen aanschuiven, want Lief had gekookt

(okee, ik had het voorbereid, maar het was toch fijn om zo aan tafel te kunnen)

Iemand koffie?
Fijn! Klinkt goed!
Af en toe een fruitdagje kan geen kwaad Bloes, maar of je daar nou gelijk van af gaat vallen :-). *geeft Bloes gedroogde vijgen uit vakantieland* Iemand anders ook?

Tila wat goed van MK! En fijn dat lief heeft gekookt, althans het eten heeft afgemaakt.

Marie vanaf hoe laat is het eigenlijk zondag?

Rijles ging redelijk gezien het feit dat ik 3 weken niet had gereden. Met mijn mama ging het ook redelijk. En ik heb daarna nog even gewinkeld in de stad. Mezelf deel 2 van de millenniumreeks cadeau gedaan en nu ligt er een katje naast me. Fijn.
Hehehe, ik zit Expeditie Robinson te kijken... dat wordt wijvenvenijn! Het forum op een onbewoond eiland
Ik heb net getelefoonflirt (niet te verwarren met telefoonseks) met voormalige minnaar. Wat is het toch jammer dat hij geen relatiemateriaal is.

Lil gaat het goed met de voorbereidingen voor de trouwerij?

Tila
De trouwerij... Ja en nee. Er gebeurt van alles maar het is nog niet echt wat. Maar het wordt wel wat. Nog een week, en dan kunnen de Gitarist en ik ook weer even afstand nemen, is ook wel nodig. Ik zweer het: we waren in een vorig leven 52 lánge jaren getrouwd, we vinden elkaar heus heel aardig maar de irritatie en het gekibbel wordt nu echt te erg. Maar goed, komt allemaal goed.

En o ja, ik moet ook nog iets verzinnen wat Zoon komende week kan tracteren. Hij had zelf een goed idee: iedereen een slagroomtaart . Dot heb ik laten nadenken wat ze voor cadeautje wil geven, en die kwam na diep gepieker compleet met denkrimpel tot een stralende conclusie: een Barbie! Ik denk dat ik ga kijken of ik dat naar een playmobilpoppetje kan praten.
Ik begin toch wel steeds nieuwsgieriger te worden hoor nar de gitarist. Komt hij zaterdag op zoon feestje?

Een barbie ompraten naar playmobiel, eh dat zijn barbies voor jongetjes?
Oh het onweert hier ineens. Ik wil terug naar 30 graden en adriatische zee, niet deze herfst. Ik heb bijna de verwarming aan gezet vandaag. 3 september het moet niet gekker worden.
O, Bloes, je had er niet bij gezegd dat het maar voor 1 dag was. Ik dacht dat dat een heus dieet was en dat je dat dus een lange tijd zou gaan doen, alleen fruit en een soepje.

Suup: zondag vanaf hoe laat, goeie vraag. Ik vraag me sowieso af of het uberhaupt wel doorgaat, want naast Tila heeft niemand definitief toegezegd (en dat jij een voorbehoud maakt wat betreft je moeder, snap ik heel goed hoor, don't get me wrong!).

Dus jongens, wat doen we nou?
.
Als het morgen goed gaat ben ik erbij. Als ik om half 7 maar in het ziekenhuis ben voor het bezoekuur. Ze gaat op zijn vroegst maandag naar huis. Kjong zou toch ook misschien komen?
Hmmm... ik heb koorts, geloof ik. 38.1 en keelpijn. En hoofdpijn. Ik heb nooit koorts. Ik heb 6 weken met een beginnende longontsteking rondgelopen, en geen koorts gehad. En nu voor het eerst in mijn volwassen leven geeft de thermometer koorts aan.

Ik wil niet ziek worden!
Kjong is uitgenodigd, geen idee of die wel of niet zal komen. Ik kan me ook zo voorstellen dat die wel andere dingen te doen heeft :-).

Ik ben zo flexibel als wat hoor, alleen heb ik dus geen idee wie er nou komt en wie niet. En da's boodschappentechnisch erg onhandig.

O, Man komt thuis, ik ga aan de rosé!
.
Das waar.

Nou ja anders mag je ook naar suup-stad komen. tis hier uitmarkt.
Tila, goede borrel erin en uitzweten.

Hopelijk wordt het niet erger.
quote:supra schreef op 03 september 2009 @ 23:13:

Tila, goede borrel erin en uitzweten.

Hopelijk wordt het niet erger. Het is best erg, denk ik. Ik heb namelijk helemaal geen trek in borrel. In welke vorm dan ook. Zit de hele avond al aan de thee!
Hé Tila, dasniefeins! Hopelijk voel je je morgen wat beter!
.
Goed geslapen, geen koorts meer maar ik voel me nog wel wiebelig...

Maar het is geen mexicaanse griep, want ik heb geen droge hoest. Bleh!
Wat voor kleur heeft jullie nieuwe auto?

En Suup, heeeel veel sterkte vandaag!
Thanks Tila.

*pakt een bakkie*

Ik ga zo richting de mama.
*pakt ook koffie*

Fijn dat je je wat beter voelt Tila, heb je een overvolle agenda vandaag of kun je relatief rustig aan doen?

Sterkte Suup!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven