Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ja, de paashaas huren we in, als er veel eieren zijn, niemand kan er beter voor zorgen dan hij! (zij?)
quote:Vinyl schreef op 31 augustus 2009 @ 22:20:

[...]

Die kun je mailen naar verloreneieren@viva.nl

Wij zorgen voor opvang en goede verzorging
quote:Vinyl schreef op 31 augustus 2009 @ 22:23:

Ja, de paashaas huren we in, als er veel eieren zijn, niemand kan er beter voor zorgen dan hij! (zij?)Paashaas heb je niets aan. Die verstopt ze allemaal.
quote:treuzeltje schreef op 31 augustus 2009 @ 22:13:

[...]

Nou, dan heb ik nog wel wat topics voor je die gesloten kunnen worden hoor. Dit slaat natuurlijk nergens op.

Omdat de discussie jou niet boeit, moet er een slot op.Dat slaat wel ergens op, want er waren allang topics over de mods en afzeiken op het forum. Die van jou had nul komma nul toegevoegde waarde.
Hoi Vievke,

Een topic wat volgens mij wat beter past op de Kinderen PijlerT.

16 weken nog borstvoeding
nee hoor doez, op de thuispijlert!
Hihihiih Mara
Is verplaatst, dank!
viefje, zou jij even naar de postings van Dropje16 willen kijken in het topic christenen? Gaat niet helemaal goed volgens mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Daar kwam ik ook voor.

Erg jammer, het was een boeiend topic.
Heb net ook het dropje16-debacle gelezen. Wilde wel op de meldknop drukken, maar ze gaat zo vaak over de schreef, dan blijf je aan de gang....

Zonder dollen: het was een heel interessant topic. Dropje zit het in haar eentje te vergallen. Verbazingwekkend hoe respectvol de mensen naar haar blijven in dit topic, mijn complimenten!

Maar dropje16 gaat te ver. Veel te ver. Niet alleen op dit topic (al loopt het wel de spuigaten uit hier) maar ook in de andere topics zit ze te zuigen en te etteren. Pure provocatie, ik hoop dat de angels hier wat aan kunnen doen.
Iets anders
Inmiddels dus wel op de meldknop geramd want ze blijft maar verder gaan. Is er nog een angel wakker die dit kan stoppen?
Iets anders
geen idee Babsjuh, denk het niet
Heb ook al gemeld.. Meerdere keren, maar je blijft bezig. Heeft precies het goede tijdstip uitgekozen. Beetje plagen is leuk, maar ze gaat veeeeeeeeeel te ver. Antisemitische opmerkingen e.d. Is niet normaal.
oh en Viefje, misschien is het ook een goed idee om een ip-check te doen voor Dropje, ze doet me erg denken aan eerdere godsdienstwaanzinnigen
Ik meld, ik meld, en ik meld nog eens een paar keer.
Joh, zodra d'r een angel wakker is, wordt alles opgeschoond. Don't worry, komt vanzelf goed.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nou dat was Rose's eerste avondje Viva forum..Dom dat ik de confrontatie aanging maar ik kon me echt niet inhouden bedankt voor de backup dames!jammer dat mn connectie zo raar deed,denk dat zelfs mn pc in shock raakte..Ik hoop dat ik jullie gauw in een wat gezelliger onderwerp spreek.Nogmaals bedankt jullie waren top.
quote:rosanna08 schreef op 07 september 2009 @ 02:36:

oh en Viefje, misschien is het ook een goed idee om een ip-check te doen voor Dropje, ze doet me erg denken aan eerdere godsdienstwaanzinnigen

Mee eens.

Er zit iets niet helemaal snor in ieder geval.

Kunnen jullie door verwijzen naar de GGZ?
Wauw 5, wat een prachtige Avatar!
Dames, dank voor de meldingen, ik ga straks even kijken wanneer mijn kinderen op bed liggen!
Angel, alle begrip voor een leven naast het forum enzo (ik schijn er ook een te hebben die ik verwaarloos ) maar er moet me van het hart dat ik het wel erg jammer vindt dat de doodsverwensingen, antisemitische uitspraken en scheldpartijen van dropje16 er nog altijd staan. Wat er verder met dropje16 en haar uitspraken gebeurt boeit me niet zo, maar enige actie zou ik toch wel op prijs stellen want wat er geschreven is vind ik echt alle perken te buiten gaan.
Iets anders
Ja ik zou het wel erg fijn vinden als die uitspraak over mijn oma verwijderd word.
Net zoals in het echte leven heeft ook een Angel wel eens een ziek kind. Sorry voor de vertraging hoor.

Ik heb het topic doorgelezen en heb het in de groep gegooid. Normaliter zou ze nl een waarschuwing krijgen, maar in dit geval vind ik dat te mild. Ik ga vanavond sowieso even bewerken (nu geen tijd voor) in het topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven