De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Als ze net zo'n voorspellende gave heeft als die van mij, heb je vrijdag je meisje in je armen.

Fijn dat alles goed was.

Ga Ties naar bed brengen.
Hope so...
MELD!
Wat een rust zeg hiero!

Mooi dat alles goed was bij de vlos, Nala!

Film gisteren was erg goed, als je van Tarantino films houdt tenminste, haha! Vandaag wilde ik eigenlijk het ledikantje van kayleigh verven zodat detlev erin kan, de wieg past niet echt meer... Maar goed dat moet ik eerst schuren en dat wil ik buiten doen, maar elke keer als ik een poging onderneem plenst het weer, zucht! Nu schijnt de zon, dus zo maar snel naar buiten, voordat het weer begint!

Nou ik ga een poging wagen!!!!
Is het nog gelukt Kay? Hier is het ook slecht weer, maar ik vind dat niet erg.
Hai!

Even kijken nog voor Nalanieuws . helaas dus. Nah ik denk dat ze gewoon voor de uitgerekende datum gaat

Kay, aaaw arme Detlev zeg 4! tanden in een keer. Zieltje. Enne paste hij nog in de wieg???? Bojan al maanden niet meer!

Eems, je leest dit niet meer, maar hele fijne vakantie gewenst!

12-9 Hmm dat helpt dus ook niet bij Milena, helaas. Ze zou gewoon aan tafel blijven zitten (a dan niet krijsend). Is echt totaal niet gevoelig voor dat soort dingen. Ook wel of geen toetje, maakt niet uit. Heel soms helpt het dat ze dan haar toetje mag versieren met schuddebuikjes of vlokken ofzo. Maar meestal helpt dat ook niet. Als ze niet wil eten, kun je echt op je kop gaan staan. En als ze eenmaal besloten heeft, dat ze iets niet wil, dan eet ze het ook niet. Heeft ze van mijn man vrees ik .

De nachten zijn ng steeds heel beroerd. Ik had nooit kunnen denken dat ik het zo lang zou volhouden op zo weinig slaap (als in 1 a 2 uur per nacht). Heb man er al op voorbereid dat hij de eerst komende tijd nachtdienst heeft als ie weer thuis is . Maar goed, ik hoop dan dat de rust weer wedergekeerd is.

Vandaag naar de dierentuin geweest. Het was zo leuk! Echt gezellig zo met zijn 3tjes op stap. Alleen een beetje jammer dat Bojan nergens wilde eten. Steeds als ik een rustig plekje had, wilde hij toch niet aan de borst. Heeft tussen 8 en 16 alleen een potje fruit op, verder niks. Gekkerd/!

Ow 12-9 weet je nog dat pinguins zo ongelukkig in hun nieuwe verblijf zaten toen wij er waren? Nou, nu waren ze helemaal happy hoor. Zooo leuk om te zien!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Leuk Frans, en Bojan dus net zo eigenwijs als Milena. Lekker stel

Wij gaan zondag naar de Dierentuin, ben benieuwd naar de pinguïns.

Kay, gelukt met de verf. En wel zielig zoveel tandjes ineen. Hier pas de eerste tand door.
hey Nala, ik kwam even kijken of er van jou al nieuws was, maar nog niet dus!

ga binnenkort weer es beetje bijlezen!

doeg
Frans, balen dat de nachten nog steeds ruk zijn. Wanneer komt je mannetje weer thuis?

Nog een beetje droog gebleven gister in de dierentuin?

Ik heb echt lekker geslapen vannacht. Tuurlijk wel paar keer naar de wc, maar val iedere keer weer snel in slaap.

Hopelijk gaan vandaag wel alle afspraken door. Straks naar de kapper. Vanmiddag komt er een vriendin en vanaaf verjaardag zwager.

Vandaag is ook de enige dag dat ik niet wil bevallen. (wel tricky, met volle maan ) Maar zwager wordt peetoom van onze kleine meid.

Zou het toch niet leuk vinden als ze op dezelfde dag jarig zouden zijn.

Maja, je houdt het niet tegen he?
Hmm hoe kom ik toch aan die eigenwijze figuren?

Ow en vannacht heeft Bojan van 23 tot 7 uur geslapen!!! Om 7 uur ben ik zijn kamer ingestormd om te checken of ie nog leefde Hij keek erg verbaasd

1 bui gisteren in de dierentuin, dus toen zijn we ergens naar binnen gegaan. Oh ja en nog een bui, maar toen zijn we in de binnenspeeltuin gaan spelen en eten .Verder was het mooi!

Hmm Nala, dan hoop ik dat ze vandaag nog niet komt . Morgen dan, ok?

Hey Uni *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nou het was gelukt hoor gisteren met het schuren. Verven moet nog, want schoonmoetje kwam langs met de vraag of ik haar haar wilde verven, dus ik heb wel geverfd, maar geen bedje, haha!

Enne Frans, deze wieg is nogal groot uitgevallen, is geen standaard wiegmaat. Kayleigh heeft er tot 11 maanden in gelegen! Qua lengte past het ook nog prima, alleen qua breedte niet echt meer, en detlev wil steeds op zijn zij of buik liggen en dat ligt hij helemaal tegen de kant aan gedrukt, haha. Leuk zeg met z'n 3-en naar de dierentuin! Lekker dagje dus!

Nala, dus vandaag geen weeendansje dus! Ok, even een rustdag tussendoor!

Vandaag staat dus verven op program en dit is alweer onze laatste vakantiedag... mag helemaal niet zeuren met bijna 4 weken vrij, maar het is wel erg snel gegaan allemaal, pffff
Hoi hoi!

Ben ik ook weer eens. Druk druk, ik vind de overgang naar 2 kindjes nog steeds zo'n zware!! Maar wel een leuke hoor, laat ik dat voorop stellen

Ik ben ook weer volop aan het solliciteren, want over 4 weken is mijn verlof officieel afgelopen en als ik dan geen baan heb dan moet ik de ww weer in en dat wil ik absoluut niet! Ik heb wel al wat uitnodigingen gehad maar het zijn allemaal banen die ik eigenlijk niet 100% leuk vind. In mijn vakgebied is zo weinig te vinden nu, dat ik gewoon mijn eisen moet bijstellen en dat vind ik lastig. Maar ja, ik zal wel moeten helaas.

Met onze kleine meid gaat het heel goed! Ze groeit enorm, was al 4950 vorige week en 57 cm. We zitten nu op 6, soms 5 voedingen per dag en ze slaapt 9 van de 10 keer door van 23:00 tot 7:00, heerlijk! Ze kan nu ook lachen, geweldig is dat! En mama leeft zich lekker uit met de jurkjes en speldjes in haar haar, want ze heeft toch een bos! Ik kan het al echt naar achteren doen en vastmaken met zo'n schuifspeldje, anders valt het zo'n beetje op haar voorhoofd. Leuk hoor

Nala spannend spannend... ik zit elke keer naar mijn mobiel te kijken. Mijn moeder zei toevallig vanmorgen nog dat ik haar ook meteen moet bellen als je bevallen bent, dus er wordt van alle kanten met je meegeleefd!
Quintie super dat het zo goed gaat met jullie. De overgang is ook best groot. Hoop dat je snel een leuke job hebt gevonden.

Frans, dat klinkt als een leuke dag. Goed van Bojan dat hij zo goed heeft geslapen. Kun je zelf ook even bijtanken.

Nala, duim voor je dat het vandaag niet gebeurt. Morgen is ook een leuke dag, zit je haar ook goed

Universe, hoe is het?

Kayleigh, dat is dan wel een hele grote wieg. Wel handig zeg. Hoop voor je dat je snel klaar bent. Vandaag is het ook geen weer om te schilderen volgende week wel weer.

Hoe is het verder met iedereen?

12-9 alvast veel plezier a.s. zondag

Ik ben heel druk met school, kids etc. Maar verder gaat het dus goed.

check wel elke dag of er al Nala nieuws is maar heb meestal geen tijd om te reageren. Maar denk wel aan jullie
Hera, dacht al

Quintie, oh kom je me hier even jaloers maken met leuke speldjes en zo. Had de hoop dat ik er wat leuks van kon maken voor Fenne's verjaardag maar zelfs dat gaat niet lukken ben ik bang.

Lekker dat je zo kan genieten van je meisje. Hoe vindt Jano het?

En alweer aan het solliciteren lastig hoor, dat je niet iets naar wens kan vinden.

Frans, wow wat een knapperd die Bojan hopelijk gaat hij het nu volhouden.

Kay, arme jij, je vakantie nu alweer voorbij. Hoe staat het met jouw sollicitatieplannen?

En hoe is het bedje geworden? Welke kleur krijgt ie?

Vanmorgen met trein op visite geweest bij vriendin die ik al heel lang niet meer had gezien. Was gezellig. Kids liggen nu uitgeteld in bed en ik moet nu dus eigenlijk wat nuttigs gaan doen
Hier ook nog een leuke:

"mama, wat is dat?" Wijst naar zijn balletjes. "Dat is je piemel" "Nee die niet, die" Ok, dus echt wat verzinnen "Dat zijn je balletjes" "Zit daar poep in?" "Nee" "Wat dan?" Ja en dan moet je toch iets zeggen. "Nee dat is ook om te plassen" "Oh, dan moet mijn balletje ook in het potje"
(goed uitgekletst )

Vanmiddag met de hond naar de dierenarts om te wegen omdat ze 2 weken terug ineens flink was afgevallen (tijd niet gewogen maar 3 kg minder dan "normaal")

In 2 weken tijd weer 600 gram afgevallen, terwijl ze normaal eet, als een stofzuiger bij elke "eetplek" van Luke langs gaat. Dus geen goed teken
Jeej Frans, das nog eens een lekkere lange nacht!!!

Tijd is zeker snel gegaan Kay. Geniet nog maar ff van je laatste vrije dag.

Super om te horen dat alles zo goed gaat Quintie.

Vindt Jano het ook nog steeds leuk allemaal?

En wat lief dat je mams ook zo meeleeft.

Suc6 met je sollicitaties.

Hahahahaha 12-9. Ja, die vragen ga je nu ook krijgen.

Sjit he Hera, dat het niet lekker gaat met de dog. Ging een tijd geleden toch ook niet goed?

Vanmorgen lekker bij de kapper geweest en dinnetje is gezellie hier geweest.

Net ff lekker tukkie gedaan.
Hera, oh gaat toch niet mee zo lekker met je doggie. Wat zei de dierenarts?

Nala, lekker zo'n relaxt dagje.

Hier al de hele middag buurtkids op visite. pff best vermoeiend.

Gelukkig bijna bedtijd. Kan ik ze wegsturen
Lekker zo'n relaxdagje. Is 12-9 nu ook wel aan toe .

Ik zei direct al dat is niet goed en daar was ze het mee eens. We gaan het toch niet verder uitzoeken, heeft toch geen nut en kunnen er toch niks aan doen.

Hoop eigenlijk gewoon dat ze eerdaags niet meer wakker wordt en wij dus geen beslissing hoeven te nemen.

Ga nu even de kids in bad doen, dan bed spelen en slapen.

fijne avond allemaal.
12-9 leuk he die vragen. Milena wil altijd weten waar mijn tampons voor zijn en waarom bloed jij dan mama en bloed papa dan ook?En waarom wel/niet?

Hera, heeey miste je al! Gaat het allemaal goed met werken nu? Ah en je arme hondje. Ik hoop dat ie rustig en zonder al te veel lijden inslaapt en dat jullie geen moeilijke beslissingen hoeven te nemen

Kay, is het verven gelukt?

Quint, ooow fijn dat het zo goed met jullie gaat! Ik vind twee kinderen erg hard werken eerlijk gezegd. Heel leuk, maar ook echt veel werk

Vandaag hadden Milena en Bojan steeds ruzie. Zucht, nu al. Milena ging bij hem zitten om Bojan aan het lachen te maken. Hij lacht zich rot om haar, maar trekt ook aan haar haren. En zij blijft maar bij hem in de buurt zitten, zucht...
Sorry Frans, maar zie het helemaal voor me. Hier gaat het net zo. Mama Luke trekt aan mijn haren en dan toch elke keer met zijn hoofd vlak voor Luke gaan zitten. En hoe harder Nick roept, hoe leuker Luke het vindt

Werken gaat opzich goed. De dagen dat ik niet zoveel voor de klas hoef te staan, gaan beter dan de maandag. Dus die werk ik ook nog niet volledig. Verder is het flink aanpoten maar wel erg leuk.

Ben nu met een schuin oog ned 3 aan het kijken en daar is een tv-programma voor waarin 2 mensen (waaronder jeroen van koningsbrugge??? ) moet proberen om mensen aan het lachen te maken.

Is wel een grappig.

Vanmiddag nog even wat kleren voor de kids gekocht, wij zijn nu aardig klaar voor de winter. Hebben jullie al alles binnen?

Heeft iemand nog iets van do gehoord, misschien via via?

Ben ook benieuwd naar stiertje, noa en universe.

Ga nu nog even wat doen voor school.

Maar kan mezelf er nog niet echt toe zetten.

Frans, wanneer moet/mag/ga jij weer beginnen?
Ik had eigenlijk al moeten beginnen. Maar omdat man nu weg is, red ik het niet om verder weg dan mijn eigen stad te werken. Ik kom natuurlijk altijd in een vreemde klas, dus wil er uiterlijk om 8 uur zijn. Kdv gaat pas om 730 open, ik ben op zijn snelst om 7.45 weg, want kan ze moeilijk door de deur gooien en wegrennen. Ze zitten allebei op een andere groep dus moet ook 2 keer praten. Ik kan dus niet ver weg werken. Hier ben ik niet gevraagd. Mijn andere werkgever heeft altijd veel meer werk, want veel meer scholen, maar goed dat gaat dus niet. Wel jammer aan de ene kant. Ik vind het leuk om te werken. Aan de andere kant ben ik nu wel blij want met die weinige uren die ik normaal snachts slaap, is het erg fijn om even bij te kunnen komen op maandag en dinsdag

Maar goed als man weer thuis is, kan ik weer werken.

Ik heb al wel wat gekocht voor Mileen, maar moet nog even kijken wat ik nodig heb vor haar. Fijn dat her werken goed gaat trouwens. Voor de klas staan is toch het meest belastend voor je bekken lijkt me. Bukken, staan, lopen.

Hier weet Milena heel goed dat Bojan alles grijpt, maar ze gaat toch steeds met haar hoofd bij hem hangen. Meestal om hem te vermaken en gillen dat ze dan doet als hij haar haar heeft. Hij trekt ook wel echt hard trouwens.

Milena heeft iets nieuws, wat niet zo leuk is. Ze 'scheldt' op dingen die niet doen wat zij wil. Stomme stomme pen, flauwe kraal, domme schoen, stoute laars, doe niet stommestomme laars. En dan hard net zolang tot het gelukt is. Ze heeft het van mij vrees ik , maar ik ben er toch niet blij mee.
Ooh herkenbaar! Gisteren lag Jani te krijsen want het was tijd voor een fles. Ik was ermee bezig maar ja, water warmen duurt nou eenmaal even. Jano wilde lief doen en ging naast haar liggen om haar te troosten maar Jani lag te maaien met haar armpjes van boosheid en sloeg hem zo midden in zijn oog. Jano aan het huilen en hij wilde dat ik Jani op straf zou zetten omdat ze hem had geslagen

Ik heb nog nix gekocht voor de winter. Ik moet nodig beginnen maar alles is zo duur! Ik heb zelf ook hard een nieuwe jas nodig, nieuwe schoenen en nieuwe broeken ook. Ik kwam erachter dat ik al meer dan een jaar niets nieuws voor mezelf heb gekocht. Als ik volgende week de loterij eindelijk win dan koop ik alles wat los en vast zit
Het is inderdaad allemaal erg duur helemaal voor 2 kids pfff. Gisteren kleren gekocht voor Luke die zit nu gewoon al in 92 of 92/98 (die valt dan klein uit) Men die had Nick afgelopen winter soms nog aan hahah.

Qua broeken kunnen we het "doorschuiven"maar truien zijn toch niet zo mooi meer na een winter dragen.

Dus dat "moest" allemaal nieuw.
Hera, hoe is het vandaag met je hond?

Ik heb niets meer van Do gehoord. Lijkt me ook wel moeilijk voor haar.

Maar vraag het me toch wel eens af hoe het gaat.

Net zoals Noa, ook al een tijdje niets meer van gehoord.

Gister bij verjaardag van zwager vond ik het een beetje te druk. Op zich waren er niet heel veel mensen, maar ze hebben een kleine woonkamer en dan allemaal van die kakelende kippen...

Zelfs Vent had er een beetje last van.

Merkte dat ik me weer helemaal trug ging trekken. Dus lekker op tijd naar huis gegaan.

Ga vanmiddag ff met ouders winkelen.

Is denk maar een uurtje, maar ben er dan toch weer ff uit.

Vanaaf niets afgesproken. Dus lekker bankhangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven