Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, ik probeer een berichtje terug te vinden over je moeder, gezien de reacties die je krijgt. Maar kan het niet vinden. Wat is er met haar? Niet al te ernstig hoop ik?

Ik ga naar buiten, heb even geslapen vanochtend en nu dringend behoefte aan frisse lucht.
Nou ik hoef niet zoveel kleur hoor, ik ben zelf al kleurig genoeg

Ik zal eens met lief overleggen

Oooh, hoor net dat Laurens met zijn vriendje doorgaat naar de kleuters, maar dat die ouders dat niet wisten en nu een andere klas hebben aangevraagd omdat dat meer bekenden inzitten boehoeoe. Ik zei nog: oh dan gaat Laurens alleen?! Zegt z'n moeder; dat had mijn oudste ook, went snel hoor.

Ja hallo, waarom vraag je dan voor je jongste een andere klas aan als het geen probleem is?

Nouja, mss wordt het helemaal niet toegekend. Heb maar even een mail gestuurd naar school want ik heb de indeling helemaal niet gekregen en Laurens gaat eerder naar school dan dat jongentje.
quote:Maleficent schreef op 04 september 2009 @ 13:57:

O, is dat leuk en leerzaam zo'n V-smile?

ik ben nog wel op zoek naar leerzaam speelgoed.

Ja dat is heel leerzaam. Ben je straks je pc kwijt ;)

Maar zonder gekheid, ik denk dat het heel leerzaam is. Je hebt er tig spellen van die ook woordjes, rekenen en zo bevatten.

Leerzaam speelgoed hmm

Electro

bambino loco

stapelkisten met allerlei doe dingen erop
Amalia: We nemen morgen de tent mee naar zwemles.

Gaat me niet meer lukken om voor onze vakantie dat ding af te komen geven. Dan is het morgen wel handig.
suf mens zeg, hoef je hem idd ook niet over te laten plaatsen..

Hoeveel kleuterklassen zijn er bij jullie op school.

Wij hadden hier gisteren informatieavond, was wel fijn om even te horen hoe ze daar lesgeven enzo.

wat ik wel heel vreemd vind is dat ze daar maar 1x wendag hebben....
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 14:25:

Amalia: We nemen morgen de tent mee naar zwemles.

Gaat me niet meer lukken om voor onze vakantie dat ding af te komen geven. Dan is het morgen wel handig.Onee, alsjeblieft niet! Wij gaan door ergens anders naar toe en daar kan ik absoluut die tent niet bij gebruiken. En volgende week gaan mijn ouders met ze zwemmen, dus het komt wel een keer. Geen haast geen haast! Ik heb gelukkig een dak boven mijn hoofd
Nou, ik wil hem dus echt graag bij dat jongentje in de klas, want dat is zo'n leuk kind! En zijn andere vriendje gaat naar weer een andere klas. Er zijn 3 groepen. Hij maakt wel weer andere vriendjes, maar als hij 2 vriendjes heeft en bij geen van beide komt vind ik dat wel heel zuur.

Die infoavond van ons was maandag, had ik even gemist, K*T.
whahahahaha die tent ligt toch in de auto? of wilde je hem overal heenslepen?
Wat jammer Amaal! Kun je Laurens niet ook naar die klas overplaatsen?

Kwam even kijken of Star al druk is, maar nee. Max speelt buiten met het buurjongetje, heb Sam beloofd met hem te gaan puzzelen.

Druk weekend voor de boeg, probeer zondag nog even bij te lezen. Wil iemand even sms-en als Star of Suus bevalt?
Voor vanaf hoe oud is de V.smile eigenlijk?

ben een beetje bang dat het nog te moeilijk is voor Jonathan. Hij vindt het wel leuk als ik spelletjes doe op de comp dan kijkt hij wel mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
vanaf 3 mal.

Misschien dat hij het zo oppikt. Ik vind het verbazendwekkend hoe snel kinderen met pc/spelletjes om kunnen gaan. het is misschien een uitdaging voor hem/
Nou ja, misschien wel leuk voor Sinterklaas. Ik gooi het even in de groep hier. We hebben net op marktplaats weer schoentjes verkocht met winst
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee Bam, we gaan met de Porsche een 11stedentocht rijden in Friesland. En daar past net een tas in de kofferbak. En ik ga niet met die tent op de achterbank rijden.

Kan ie nog even bij jou blijven liggen?

Mamax, ik heb idd een mail gestuurd dat als vriendje wordt overgeplaatst, Laurens dan mee mag. Ik vind het principe van het speelzaaltje bij de school wel zo leuk als ze dan met vriendjes mee gaan naar de kleuterschool. Anders kan hij net zo goed op een andere school beginnnen.

Ik weet ook wel dat hij nieuwe vriendjes maakt, maar ik het lijkt me zo leuk als ze samen gaan... :(
Zeker als ze nu al zo leuk met elkaar spelen.

Is de V-smile ook leuk als je de WII hebt?
Zo dan Kokos, wat een on-Kokosreactie
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 13:55:

Grote, die jij hebt...ehh Ceetje....

Hier ligt er een deurtje uit, dat maakt hem wat wankel.

Juul is er ooit een paar keer op gaan zitten op dat deurtje, kan ie nie goe tegen....

O jammer, die heeft Ceetje dus al

Ja weet ik nog van dat deurtje en Juul zijn billen ja
Ha, lees net op het blog hier dat Arie weg gaat bij EO. Beterrrr
Infoavond van school is hier a.s. dinsdag, vrees dat ik die toch niet ga redden. Wel jammer.
Star is die wel leuk als je de WII hebt? Zijn de spelletjes niet snel kinderachtig?
quote:mamax schreef op 04 september 2009 @ 15:42:

Star is die wel leuk als je de WII hebt? Zijn de spelletjes niet snel kinderachtig?Nee want zijn verschillende leeftijdcategorieen in de spellen.
[quote]amalia schreef op 04 september 2009 @ 15:22:

Nee Bam, we gaan met de Porsche een 11stedentocht rijden in Friesland. En daar past net een tas in de kofferbak. En ik ga niet met die tent op de achterbank rijden.

Kan ie nog even bij jou blijven liggen?

Ja tuurlijk kan dat, maakt mij niet uit hoor. maar zag het probleem niet zo, maare ikke snap het nu. Is idd krap geval die porsche...

Gaan de kinders ook mee?

wel leuk zeg zo,n elfstedentocht. Doet manlief altijd op de fiets daaro ;) pakken jullie het toch wat slimmer aan ;)
dat moet je aan star vragen, die heeft een wii.

Je hebt ze in verschillende leeftijdscatogorieen die spelletjes dus ik denk dat dat wel mee valt.
Mosterd
quote:Star schreef op 04 september 2009 @ 15:35:

Infoavond van school is hier a.s. dinsdag, vrees dat ik die toch niet ga redden. Wel jammer.kan Starman dan niet heen?
Lekker, doe mij maar met bitterbal. Of een blokje kaas... Ach, doe ook maar allebei, ga toch vanavond sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven