Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 15:51:

[...]

kan Starman dan niet heen?

Ik weet uit ervaring dat kinderen er ook zonder hun papa wel uitkomen

Bam, Star wordt dinsdag gestript, dus als het goed is ligt ze dan te bevallen.
Kinderen gaan niet mee, die gaan lekker bij mijn ouders logeren.
O, Amalia, nou vergeet ik het toch nog bijna. Ik zag gisteren in de reclame de winterjassen van de Hema voorbij komen en daar zag ik een lichtblauw donsjack. Zal eens even kijken of hij op de site staat.
Zo, ik ben alsnog trots op mezelf: opgeruimd (niet alles natuurlijk maar het begin is er)! Nou dit weekend even de rest en poetsen terwijl mijn vent de babykamer verft en de ladekast in elkaar zet (die vindt mij straks als hij thuis komt echt niet aardig....). Iemand een kabouter te spelen hebben morgen of zondag? .

Pfffff, wel moe van geworden. Jammer dat er ook nog gekookt moet worden en zo. Ik vermoed dta het wel eens heeeeeel erg eenvoudig zou kunnen worden: pizza met sla .

Wat eten jullie vanavond? Nog iemand goed bezig?
Hij is niet lichtblauw, maar meer turkooise:

Hier ook makkelijk Suus. Cevapcici, gebakken aardappeltjes, wedges, stokbrood en komkommersla. Kliekjesdag vandaag.
Lief van je Mamax, ik zag hem ook. Hij is leuk!

Maar ik ga even in NY kijken heb ik besloten

Wil ook eigenlijk geen jas van de Hema.... heel erg... broeken en t-shirts leuk maar jas nee...
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 15:51:

[...]

kan Starman dan niet heen?Mwa, die heb ik vermoedelijk aan mijn zijde nodig dinsdag
quote:Suze2 schreef op 04 september 2009 @ 16:58:

Pfffff, wel moe van geworden. Jammer dat er ook nog gekookt moet worden en zo. Ik vermoed dta het wel eens heeeeeel erg eenvoudig zou kunnen worden: pizza met sla .

Wat eten jullie vanavond? Nog iemand goed bezig?

Excuussla dus

Hier ook niet goed bezig, hebben net boodschappen gedaan en koelkast en lades vol met vreetwerk, maar iets fatsoenlijks voor vanavond kunnen we niet verzinnen
Maar het is wel de kleur Mamax! Heb bedacht dat ik oranje ook wel erg leuk vind.

Jemig, kunnen die kinderen naar bed? Laurens maakt het zichzelf en mij dus ook vanaf half 5 zoooo moeilijk. Wil dingen die niet kunnen. Ik MOET dit doet, Laurens WIL dat. Zucht... Nouja, nog een uurtje. Als ik ze nu op bed leg heeft dat ook niet zoveel zin behalve nóg meer ruzie.

*schenkt nog maar een wijntje in en hoopt dat lief niet ál te laat thuis is...*

Hier ook restjes: bbq kippenpootjes die nog over waren van verjaardag Berend (uit de vriezer hoor ), gebakken aardappeltjes, sla/komkommer/pijnboompitten en een restje hartige taart.

Kinderen hebben lopen kluiven! Niet normaal! Berend ook en die eet nooit, echt nooit vlees. Apart.
Compu, had jij niet een link met het zwarte riddertje? heeft zij een website?
Kleine kannibaaltjes
quote:Suze2 schreef op 04 september 2009 @ 16:58:

Zo, ik ben alsnog trots op mezelf: opgeruimd (niet alles natuurlijk maar het begin is er)! Nou dit weekend even de rest en poetsen terwijl mijn vent de babykamer verft en de ladekast in elkaar zet (die vindt mij straks als hij thuis komt echt niet aardig....). Iemand een kabouter te spelen hebben morgen of zondag? .

Wat eten jullie vanavond? Nog iemand goed bezig?Kom maar brengen!
Zo, de chef is inderdaad niet blij...

De eikel moet nu ophouden met zeuren. Ondertussen ben ik ruim 37 weken en heeft meneer, afgezien van zijn bijdrage aan de conceptie nog niets maar dan ook niets in gebracht.

Kleuren kmrtje? Nieuw spul? Geboortekaartjes? Tekst op geboortekrt? Accessoiresbb kamer?

" doe maar wat, maakt mij niet uit" Prima maar dan niet zeiken als ik een nieuw kastje koop van, waar hebben we het over: 129 hele euro's. Sjonge jonge, het is me de uitgave wel (er staan ondertussen 3 auto's op de oprit hier omdat hij toch echt toe was aan iets nieuws. Geen lullige ook he?! De mijne is de oudste van 6 jaar))

Zo, nou ben ik ook boos. Sukkel...........
Suze, het is ook niet makkelijk voor die mannen. De hormonen vliegen door de kamer er niets van wat ze zeggen is goed. Had hij gezegd: ik wil een oranje kamer met zilver, dan was jij vast hard in lachen uitgebarsten en had je roze kwast gepakt.

Kiest hij een kaartje met een elfje op, dan verscheurde je die en kiest de vlinder.

Hij weet het ook niet meer....

Lekker toch dat jij mag bepalen hoe en wat!

*ik ren nu heel hard weg en sluit deuren en ramen en verstop me achter bank....*
Het zal wel komen omdat ik ook HCG belast ben, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je pissig bent Suus.

Ik 'mag' niks meer (verven, badkamer schrobben, hond uitlaten etc.), maar ondertussen voert hij ook geen flikker uit. Heel irritant.

Leuk geintje met die auto's en dan zeiken over een Ikea kastje
Ha ha, ik dacht na 40 minuten eens kijken hoeveel shit ik over me heen heb gekregen, maar dat valt mee
Ik ben niet HCG belast maar ik zou er ook woedend om worden. Is niet leuk Suus! Is hij ondertussen al aan het prutsen? Hoe heb je eigenlijk die kast in je auto gekregen met die dikke buik? Ik zou wraak nemen door hem helemaal bont en blauw te knijpen tijdens de bevalling.

Gooische vrouwen is weer op tv, leuk!
Ja leuk! Oh reclame is afgelopen, doie
Doei, niet dooie
[quote]Juud_ schreef op 04 september 2009 @ 20:46:

Is hij ondertussen al aan het prutsen? Dat denk je toch niet echt he???? Het ligt op de bank en het zapt, waarschijnlijk tot hij naar bed gaat als ik hem een beetje ken....

Hoe heb je eigenlijk die kast in je auto gekregen met die dikke buik?

Aan twee jonge kerels gevraagd die toch langsliepen. Jammer was dat ik hem er thuis wel uit moest halen aangezien zitje niet meer paste en ik Jeetje nog moest halen: doos opengemaakt en plank voor plank naar binnen dus maar (wel goed, terug brengen gaat niet meer ) :-)

[quote]
quote:Star schreef op 04 september 2009 @ 20:24:

Het zal wel komen omdat ik ook HCG belast ben, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je pissig bent Suus.

Ik 'mag' niks meer (verven, badkamer schrobben, hond uitlaten etc.), maar ondertussen voert hij ook geen flikker uit. Heel irritant.

Leuk geintje met die auto's en dan zeiken over een Ikea kastje

Exact! Ik was me hier helemaal de tandjes (ja, de zooi ook zelf van zolder gehaald want anders was er nu nog niets uitgezocht en beneden. Gaat best als je het gewoon zonder doos naar beneden mikt.....), heb de zooi achter de kont van meneer de stucadoor op lopen ruimen en wat zegt die sukkel? "Moet je nou niet eens wat rustiger aan gaan doen??????" Ja schat, als we klaar zijn voor dat kind zal ik er eens even lekker bij gaan zitten...

Amalia, je hebt ws best een punt hoor. Het is ook niet goed als hij zich met bepaalde punten gaat bemoeien. En meestal drijf ik mijn zin toch wel door maar ik ben momenteel even niet voor rede vatbaar. Gewoon omdat ik het zat ben. Het is niet leuk als je geen enkele feedback krijgt. Ik kan ondertussen wel janken. Bah, bah, bah!
Hè gelukkig, was al bang dat ik van alles gemist had qua bevallen...

Suus: zou ook boos zijn hoor! Dat gezeur. Tuurlijk makkelijk dat je alles mag, maar leuk is om het samen te doen toch? En na 3 auto's niet zeiken inderdaad!

Star: Hoe is het met de darmen?

Keukentje is gaaf! Heb er ook al bij staan kwijlen.

Hier alles ok. Antibiotica lijkt aan te slaan al slaat het ook op de maag en moet ze dus nu weer overgeven. Maar goed, ze knapt al wat op dus dat is fijn.
Su, heb je het al tegen hem gezegd? Niet nu hoor, maar als je wat minder boos bent?

Oooh, ik kan me helemaal voorstellen hoor hoe je je voelt, maar ik heb nou eenmaal te veel mannelijke hormonen en kan me ook heel goed in mannen verplaatsen. En die snappen echt niets, NIETS, als het niet gewoon duidelijk tegen hen wordt gezegd. Tussen de regels lezen kunnen ze niet.

Plaatje van het kastje trouwens? Welke is het?
Hè gets Suus, je klinkt ook echt boos. Hij ook boos? Of volgens hem niks meer aan de hand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven