Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
zaterdag 5 september 2009 om 09:37
zaterdag 5 september 2009 om 09:40
Vis wat romantisch je waggelwandeling! Wij moeten waarschijnlijk nog even inderdaad maar het kan niet lang meer duren en het is te overzien .
Wat leuk dat je alweer gebeld wordt voor allerlei klusjes, je bent blijkbaar goud waard. Veel plezier vandaag met je ouders, wie weet komt baby toch vandaag, je weet het nooit.
Ik heb vannacht zo slecht geslapen dat ik er even de balen van heb. Alles doet mij zeer en vannacht weer paar keer wakker geweest met krampen maar er gebeurd gewoon niets. Nou ja zanik zanik, we gaan er vandaag maar leuke dag van maken. Het is ten slotte weekend. Aruba zorgt in ieder geval voor een leuke afleiding, ben zo benieuwd.
Wat leuk dat je alweer gebeld wordt voor allerlei klusjes, je bent blijkbaar goud waard. Veel plezier vandaag met je ouders, wie weet komt baby toch vandaag, je weet het nooit.
Ik heb vannacht zo slecht geslapen dat ik er even de balen van heb. Alles doet mij zeer en vannacht weer paar keer wakker geweest met krampen maar er gebeurd gewoon niets. Nou ja zanik zanik, we gaan er vandaag maar leuke dag van maken. Het is ten slotte weekend. Aruba zorgt in ieder geval voor een leuke afleiding, ben zo benieuwd.
zaterdag 5 september 2009 om 09:57
Lala, nicknamen voor jongste dochter:
Brennan (uitleg op Hyves?);
winterelfje?
Ach ja het is nu weer even balen ja, lijkt echt alsof ik een beetje last heb van doorligplekken (overdrijf een beetje natuurlijk) maar sommige plekken kan ik niet meer op liggen. Nesta is vanochtend op pad met oma dus ik kan lekker blijven hangen en duik er vast nog wel even in inderdaad. Thanks...Ach en Aruba zorgt voor mooie energiestoot
.
Ook nog even een weeendans:
Brennan (uitleg op Hyves?);
winterelfje?
Ach ja het is nu weer even balen ja, lijkt echt alsof ik een beetje last heb van doorligplekken (overdrijf een beetje natuurlijk) maar sommige plekken kan ik niet meer op liggen. Nesta is vanochtend op pad met oma dus ik kan lekker blijven hangen en duik er vast nog wel even in inderdaad. Thanks...Ach en Aruba zorgt voor mooie energiestoot
Ook nog even een weeendans:
zaterdag 5 september 2009 om 10:06
zaterdag 5 september 2009 om 10:28
Denk ga gelijk ff kijken hoe het met Aruba is. Spannend meid. Zet em op!
Star, hoe is het met de diarree? Hoop voorbij? (als het een virusje was dan)
Ik kon juist 2 dagen ff niet, ben het nu gelukkig weer kwijt. Wat een opluchting.
Pauwie, als het goed is, ga ik gewoon bevallen.
Hier worden de gewone prakkies ook nog gegeten, maar heb er opeens veel minder trek in. Van de week toch nog 2 keer gegeten.
Dier, zet wel ff op Hyves welke aflevering ik bij de Lama's ben geweest. (anders gaat straks heel Viva mij herkennen )
Hier geen liefhebber van Gooise vrouwen.
Nog ff een dikke knuf voor je. Zo'n nacht kan je dan echt weer breken he.
Klinkt als een heerlijke avond Vis.
Heb nog geprobeerd of we vanaaf uit eten gaan, maar Vent wil beetje op de centjes letten.
Gister bij verjaardag van zwager vond ik het een beetje te druk. Op zich waren er niet heel veel mensen, maar ze hebben een kleine woonkamer en dan allemaal van die kakelende kippen...
Zelfs Vent had er een beetje last van.
Merkte dat ik me weer helemaal trug ging trekken. Dus lekker op tijd naar huis gegaan.
Ga vanmiddag ff met ouders winkelen. (kan mooi mobiel internetten, dus hou het nieuws hier in de gaten)
Is denk maar een uurtje, maar ben er dan toch weer ff uit.
Vanaaf niets afgesproken. Dus lekker bankhangen.
Star, hoe is het met de diarree? Hoop voorbij? (als het een virusje was dan)
Ik kon juist 2 dagen ff niet, ben het nu gelukkig weer kwijt. Wat een opluchting.
Pauwie, als het goed is, ga ik gewoon bevallen.
Hier worden de gewone prakkies ook nog gegeten, maar heb er opeens veel minder trek in. Van de week toch nog 2 keer gegeten.
Dier, zet wel ff op Hyves welke aflevering ik bij de Lama's ben geweest. (anders gaat straks heel Viva mij herkennen )
Hier geen liefhebber van Gooise vrouwen.
Nog ff een dikke knuf voor je. Zo'n nacht kan je dan echt weer breken he.
Klinkt als een heerlijke avond Vis.
Heb nog geprobeerd of we vanaaf uit eten gaan, maar Vent wil beetje op de centjes letten.
Gister bij verjaardag van zwager vond ik het een beetje te druk. Op zich waren er niet heel veel mensen, maar ze hebben een kleine woonkamer en dan allemaal van die kakelende kippen...
Zelfs Vent had er een beetje last van.
Merkte dat ik me weer helemaal trug ging trekken. Dus lekker op tijd naar huis gegaan.
Ga vanmiddag ff met ouders winkelen. (kan mooi mobiel internetten, dus hou het nieuws hier in de gaten)
Is denk maar een uurtje, maar ben er dan toch weer ff uit.
Vanaaf niets afgesproken. Dus lekker bankhangen.
zaterdag 5 september 2009 om 10:49
zaterdag 5 september 2009 om 12:15
Doorligplekken??
Klinkt inderdaad behoorlijk ernstig . Klinkt ook wel grappig, maar vervelend dat je niet lekker meer kunt liggen!
Nala - Jammer dat je man niet uit eten wilt... Maar het hoeft toch niet persé duur? Ik zal op Hyves een adresje zetten bij jullie in de buurt waar je voor ¤5,50 of ¤ 7,- pp 3 gangen kunt eten. Misschien niet een tent waar je normaal heen zou gaan, maar wie weet is het wel eens heel leuk voor de verandering. Ik vind het er iig erg gezellig.
Klinkt inderdaad behoorlijk ernstig . Klinkt ook wel grappig, maar vervelend dat je niet lekker meer kunt liggen!
Nala - Jammer dat je man niet uit eten wilt... Maar het hoeft toch niet persé duur? Ik zal op Hyves een adresje zetten bij jullie in de buurt waar je voor ¤5,50 of ¤ 7,- pp 3 gangen kunt eten. Misschien niet een tent waar je normaal heen zou gaan, maar wie weet is het wel eens heel leuk voor de verandering. Ik vind het er iig erg gezellig.
zaterdag 5 september 2009 om 12:19
O wauw Aruba! Ik ben heeeeel benieuwd!! En wat goed dat je zo snel gehandeld hebt gisteren.... *en stiekem vind ik het ook heel cool dat Aruba er nu echt vandoor gaat met de eerste prijs die ze gisteren had verdiend door zich als eerste te melden *
Sorry Dier, maar je bent inderdaad echt te grappig met je doorligplekken... Knuffie voor jou, en het einde is in zicht he?
Vis wat klinkt het toch ontspannen en gezellig bij jou! Je zal op deze periode vast heel fijn terugkijken als jullie over een tijdje veel minder tijd hebben voor quality time met z'n tweetjes...
Sorry Dier, maar je bent inderdaad echt te grappig met je doorligplekken... Knuffie voor jou, en het einde is in zicht he?
Vis wat klinkt het toch ontspannen en gezellig bij jou! Je zal op deze periode vast heel fijn terugkijken als jullie over een tijdje veel minder tijd hebben voor quality time met z'n tweetjes...
zaterdag 5 september 2009 om 12:48
quote:Aruba schreef op 05 september 2009 @ 09:11:
2 cm. Nog hopelijk straks wat meer dan gaan ze mijn vliezen breken. Life bevalling dit he.
Het valt me nog mee dat je niet bij elke wee puf puf blow post. Maar je maakt het wel erg spannend.
Dier, ik vind dat je zo ook nog moet. Zelfde dag uitgerekend=zelfde dag bevallen. ik duim voor je
2 cm. Nog hopelijk straks wat meer dan gaan ze mijn vliezen breken. Life bevalling dit he.
Het valt me nog mee dat je niet bij elke wee puf puf blow post. Maar je maakt het wel erg spannend.
Dier, ik vind dat je zo ook nog moet. Zelfde dag uitgerekend=zelfde dag bevallen. ik duim voor je
zaterdag 5 september 2009 om 14:22
Nog geen nieuws....hmmm kwam er speciaal even voor kijken.
Dadelijk eerste uitje met gezin, we gaan even de stad in, gewoon stukje hobbelen daar. Heb er zin in. Nu moet dochter nog even wakker worden. Zomerelfje ligt al te pruttelen in de box.
Vanochtend mijn buik trouwens even aan een grondige inspectie onderworpen en ik heb de laatste week van mijn zwangerschap nog een partij strea (hoe schrijf je dat?!) opgelopen, echt 10 strepen als een soort van zebra pad over mijn onderbuik...hopen dat ze snel wit worden, want ziet er zo niet uit (naast het gebruikelijk geblubber na een zwangerschap natuurlijk).
Dadelijk eerste uitje met gezin, we gaan even de stad in, gewoon stukje hobbelen daar. Heb er zin in. Nu moet dochter nog even wakker worden. Zomerelfje ligt al te pruttelen in de box.
Vanochtend mijn buik trouwens even aan een grondige inspectie onderworpen en ik heb de laatste week van mijn zwangerschap nog een partij strea (hoe schrijf je dat?!) opgelopen, echt 10 strepen als een soort van zebra pad over mijn onderbuik...hopen dat ze snel wit worden, want ziet er zo niet uit (naast het gebruikelijk geblubber na een zwangerschap natuurlijk).