Good Luck

zaterdag 5 september 2009 om 21:36
He Bridge, wat fijn dat je haar wel even mocht spreken maar wat verrot toch weer dat haar Loeder zo met zichzelf bezig is dat ze het niet eens op kan brengen er voor dat moppie een leuke dag van te maken . Niet makkelijk voor je
Star, ik volgde het van Aruba ja! Een negenponder, dat heeft ze goed gedaan.
Mamax, ik ben wel voor morgen. Maar ja, dan moet Star wel vannacht aan de bak. Dus: voel je al wat?? eb je de drempels met een beetje vaart genomen? Lekker stukkie fietsen anders nog even?
Star, ik volgde het van Aruba ja! Een negenponder, dat heeft ze goed gedaan.
Mamax, ik ben wel voor morgen. Maar ja, dan moet Star wel vannacht aan de bak. Dus: voel je al wat?? eb je de drempels met een beetje vaart genomen? Lekker stukkie fietsen anders nog even?

zaterdag 5 september 2009 om 21:39
quote:bridges6 schreef op 05 september 2009 @ 21:34:
Spannend.
Wat zal het stil zijn straks zonder jou hier...
5 dagen kraamhotel?
Nee joh ben je mal, heb ik vorige keer ook niet gedaan! 21.30 bevallen, nachtje slapen, 9.30 naar huis.
Ik beval daar alleen omdat ik niet thuis wil bevallen en het wel 'gezelliger' is dan het ziekenhuis.
Spannend.
Wat zal het stil zijn straks zonder jou hier...
5 dagen kraamhotel?
Nee joh ben je mal, heb ik vorige keer ook niet gedaan! 21.30 bevallen, nachtje slapen, 9.30 naar huis.
Ik beval daar alleen omdat ik niet thuis wil bevallen en het wel 'gezelliger' is dan het ziekenhuis.

zaterdag 5 september 2009 om 22:07
quote:amalia schreef op 05 september 2009 @ 14:42:
Bam, zijn jullie niet gaan zwemmen? Ik heb je gemist!
Nou, niet bevallen wat ik ben weg het weekend. Of sms me anders even. Bam, wil jij me bij babynieuws sms-en?
Doei!
Wel gaan zwemmen, maar we kwamen niet verder dan de a 10.
We hebben een ongeluk gehad. Allemaal ongedeerd gelukkig.
Alleen de auto in puinpoeier, maar goed had ie maar geen auto moeten worden
Bam, zijn jullie niet gaan zwemmen? Ik heb je gemist!
Nou, niet bevallen wat ik ben weg het weekend. Of sms me anders even. Bam, wil jij me bij babynieuws sms-en?
Doei!
Wel gaan zwemmen, maar we kwamen niet verder dan de a 10.
We hebben een ongeluk gehad. Allemaal ongedeerd gelukkig.
Alleen de auto in puinpoeier, maar goed had ie maar geen auto moeten worden

zaterdag 5 september 2009 om 22:11
zaterdag 5 september 2009 om 22:14
quote:Star schreef op 05 september 2009 @ 22:11:
http://www.at5.nl/artikel ... n-zorgen-voor-lange-files
Een van deze toevallig? Denk het niet, zwemmen is 's morgens toch?
http://www.at5.nl/artikel ... n-zorgen-voor-lange-files
Een van deze toevallig? Denk het niet, zwemmen is 's morgens toch?
zaterdag 5 september 2009 om 22:15
ja op de ringweg.
Ja flinke klapper, aan mijn kant. de airbags schoten aan mijn zijde er helemaal uit. Schrikken!
er was een auto die in wilde voegen maar die reed te hard, en raakte in een slip en ging tollen, die klapte op een andere auto en die andere auto klapte op ons, er reed gelukkig niemand naast ons en man kon auto ook op eigen weg houden.
Arme Juul zich ook een hoedje geschrokken. Juul heeft helemaal niks. Manlief een bult en ik een blauwe arm, dus we zijn vandaag gezegend geweest met een aantal engeltjes....
De veroorzaker had bijna niks aan zijn auto. Sukkel!
Ja flinke klapper, aan mijn kant. de airbags schoten aan mijn zijde er helemaal uit. Schrikken!
er was een auto die in wilde voegen maar die reed te hard, en raakte in een slip en ging tollen, die klapte op een andere auto en die andere auto klapte op ons, er reed gelukkig niemand naast ons en man kon auto ook op eigen weg houden.
Arme Juul zich ook een hoedje geschrokken. Juul heeft helemaal niks. Manlief een bult en ik een blauwe arm, dus we zijn vandaag gezegend geweest met een aantal engeltjes....
De veroorzaker had bijna niks aan zijn auto. Sukkel!