Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig Bam, wat een pech zeg maar inderdaad wat heerlijk dat alles met jullie goed is! Pfewwwwwwwwww
Oh Bam, wat een schrik! Gelukkig zijn jullie oké. Met grote dank aan de engeltjes op jullie schouders! Wat een schrik!
zeg dat ja...

Juul kreeg een good bear van de politie met Ambulance kleren aan, dat was wel een goeie zet, had ie wat afleiding. En ik mocht met juul in de bergingsauto toen die er waren zodat de kleine man geen kou op zou pakken. Dat vond Juul ook wel erg spannend en leuk.

Beertje Boem moest mee naar bed. hij zat er nog helemaal vol van. Wel fijn dat hij er over praat en niet opkropt
Wat zijn veel van die mensen dan goed met kleintjes hè... Fijn dat hij afleiding had!
Beertje Boem, dat klinkt wel heel lief.

Hopelijk houdt hij er geen nare dromen aan over vannacht.
Hopelijk slaapt hij inderdaad goed en vergeet hij de schrik snel weer. Ga jij ook op tijd de mand in???? Jij moet ook rust pakken!
Hij mocht de beer een naam geven en na een aantal namen genoemd te hebben werd het Beertje Boem.

Ik hoop ook dat hij niet droomt.
Wel perfecte autostoel trouwens, die zijkanten hebben juul echt beschermd. Echt een geruststelling.
Ja Bam, op tijd naar bed jullie, gaat toch door je hoofd spoken waarschijnlijk vannacht!
met mij alles prima hoor, ik kan wel wat hebben, Zolang mijn kleine apie maar niks mankeert
Welke stoel heb je?

Doe rustig aan mop! We weten heus dat je het wel aan kan, jij bent beresterk maar zo'n schrik is ook niet niks.
Ik ga nu dutten. Jij hopelijk straks ook lekker slapen en Juul geen nare dromen.

x
Trust Suus!
Mijn zorg gold meer voor Juul. pfff.

Vind ook wel leker om het even van me af te typen.

http://www.goodbears.nl/\\ zo,n beer heeft juul gekregen
Trustuh

De romer isifix
Ja kan ik me voorstellen. Maak je toch niet elke dag mee zo'n klapper. Hoe zijn jullie thuis gekomen?
Wat is dat trouwens met die kinderen en Sinterklaas? Ceetje begon er vandaag ook al over. Ze wilde een lijstje maken, maar dan moest haar naam er wel op, anders wist Sinterklaas niet voor wie de kadootjes waren. Haar wensen, heel schattig en bescheiden voor zo'n verwend mensje

Een speelgoedtaart en een stuiterbal
met een leenauto.

Wij zijn meegereden met het berginsbedrijf, en die hebben een leenauto geregeld.

Daarna hebben we gewoon gedaan wat we gepland hadden.

De cakejes naar oma gebracht. die Juul gemaakt had

Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelost
Sluit me aan Bam, denk ook aan jezelf! Wens je rustige nacht toe...

Ik ga er ook in.
Dat is wel heel bescheiden, Cute!!
quote:bambino schreef op 05 september 2009 @ 22:40:

met een leenauto.

Wij zijn meegereden met het berginsbedrijf, en die hebben een leenauto geregeld.

Daarna hebben we gewoon gedaan wat we gepland hadden.

De cakejes naar oma gebracht. die Juul gemaakt had

Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelostGelukkig, dag positief afsluiten, da's wel een goeie!
Goedemorgen!

Star, Suze Joehoeeeeeeee
Jeetje Bam, wat een schrik. Blij dat het zo goed afgelopen is! Auto helemaal total loss nu?

Bridge, man is op de motor weg, dus voorlopig krijgt hij nog geen van de ventjes mee! Fijn dat je je zusje hebt gesproken. Jammer dat moeder niet wat meer je zusjes belang in het oog kan houden. , lijkt me ontzettend naar voor jou.

Star, mooie auto hoor! Had Ceetje hem ook goedgekeurd?

Ao, ik ben er klaar voor. Ik zit op de tribune. Ga zo met de mannetjes nog even cakejes bakken, nog meer liefhebbers?
Bam, wat heftig joh! Hoe ging het vannacht met jullie drie? Hoe is het nu met Juul?

Bridge voor je verdriet om je zusje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridge; Wat fijn dat je je zusje aan de telefoon hebt gehad. Wat verdrietig voor je zusje allemaal. Hoop echt dat die moeder nog een keer tegen een steen aanloopt, en weer gaat sporen.

Knuf voor jou.

Mamax; Kan me voorstellen dat je ze niet mee laat gaan op de moter.

Suze; Ook voor jou een knuffel. Mannen............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven