Good Luck
zaterdag 5 september 2009 om 22:22
zeg dat ja...
Juul kreeg een good bear van de politie met Ambulance kleren aan, dat was wel een goeie zet, had ie wat afleiding. En ik mocht met juul in de bergingsauto toen die er waren zodat de kleine man geen kou op zou pakken. Dat vond Juul ook wel erg spannend en leuk.
Beertje Boem moest mee naar bed. hij zat er nog helemaal vol van. Wel fijn dat hij er over praat en niet opkropt
Juul kreeg een good bear van de politie met Ambulance kleren aan, dat was wel een goeie zet, had ie wat afleiding. En ik mocht met juul in de bergingsauto toen die er waren zodat de kleine man geen kou op zou pakken. Dat vond Juul ook wel erg spannend en leuk.
Beertje Boem moest mee naar bed. hij zat er nog helemaal vol van. Wel fijn dat hij er over praat en niet opkropt

zaterdag 5 september 2009 om 22:35
Mijn zorg gold meer voor Juul. pfff.
Vind ook wel leker om het even van me af te typen.
http://www.goodbears.nl/\\ zo,n beer heeft juul gekregen
Vind ook wel leker om het even van me af te typen.
http://www.goodbears.nl/\\ zo,n beer heeft juul gekregen

zaterdag 5 september 2009 om 22:40
Wat is dat trouwens met die kinderen en Sinterklaas? Ceetje begon er vandaag ook al over. Ze wilde een lijstje maken, maar dan moest haar naam er wel op, anders wist Sinterklaas niet voor wie de kadootjes waren. Haar wensen, heel schattig en bescheiden voor zo'n verwend mensje
Een speelgoedtaart en een stuiterbal
Een speelgoedtaart en een stuiterbal
zaterdag 5 september 2009 om 22:40
met een leenauto.
Wij zijn meegereden met het berginsbedrijf, en die hebben een leenauto geregeld.
Daarna hebben we gewoon gedaan wat we gepland hadden.
De cakejes naar oma gebracht. die Juul gemaakt had
Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelost
Wij zijn meegereden met het berginsbedrijf, en die hebben een leenauto geregeld.
Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelost

zaterdag 5 september 2009 om 22:47
quote:bambino schreef op 05 september 2009 @ 22:40:
met een leenauto.
Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelostGelukkig, dag positief afsluiten, da's wel een goeie!
met een leenauto.
Morgen gaan ze alsnog zwemmen hebben we beloofd, dat vond ie wel jammer. dus dat hebben we ook opgelostGelukkig, dag positief afsluiten, da's wel een goeie!
zondag 6 september 2009 om 09:28
Jeetje Bam, wat een schrik. Blij dat het zo goed afgelopen is! Auto helemaal total loss nu?
Bridge, man is op de motor weg, dus voorlopig krijgt hij nog geen van de ventjes mee! Fijn dat je je zusje hebt gesproken. Jammer dat moeder niet wat meer je zusjes belang in het oog kan houden. , lijkt me ontzettend naar voor jou.
Star, mooie auto hoor! Had Ceetje hem ook goedgekeurd?
Ao, ik ben er klaar voor. Ik zit op de tribune. Ga zo met de mannetjes nog even cakejes bakken, nog meer liefhebbers?
Bridge, man is op de motor weg, dus voorlopig krijgt hij nog geen van de ventjes mee! Fijn dat je je zusje hebt gesproken. Jammer dat moeder niet wat meer je zusjes belang in het oog kan houden. , lijkt me ontzettend naar voor jou.
Star, mooie auto hoor! Had Ceetje hem ook goedgekeurd?
Ao, ik ben er klaar voor. Ik zit op de tribune. Ga zo met de mannetjes nog even cakejes bakken, nog meer liefhebbers?
zondag 6 september 2009 om 10:05
Bridge; Wat fijn dat je je zusje aan de telefoon hebt gehad. Wat verdrietig voor je zusje allemaal. Hoop echt dat die moeder nog een keer tegen een steen aanloopt, en weer gaat sporen.
Knuf voor jou.
Mamax; Kan me voorstellen dat je ze niet mee laat gaan op de moter.
Suze; Ook voor jou een knuffel. Mannen............
Knuf voor jou.
Mamax; Kan me voorstellen dat je ze niet mee laat gaan op de moter.
Suze; Ook voor jou een knuffel. Mannen............