A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Eh.... niks zo veranderlijk als een man Fr-man

Kort samengevat: hij vertelde donderdagavond over dit feestje en Freak heeft vrijdag oppas geregeld voor vanavond. Fr-man brengt dus daarstraks mini naar opa en oma. Freak gaat ondertussen strak in de make-up etc.

Zodra Fr-man thuiskomt vraagt Freak hoe laat ze gaan. Fr-man vraagt verbaasd waar ze dan heen gaan.... Nou eh....pardon, dat feestje dus.

Reactie: nee daar gaan we niet naar toe, hoe kom je erbij.

Schiet mij maar lek......

Ze had even geen zin in forummen dus vandaar update via mij.

En waarom bracht hij Mini dan weg? Voor een gezellig avondje met Freak? Uit eten, filmpje erbij.. tsk Die man is kennelijk de weg echt kwijt.

Freak
Later is nu
Ik weet het niet dreamer werkelijk waar niet.....

Freak heeft 'm gezegd dat ie gerust weg mocht gaan. Ik vroeg haar of ze eigenlijk liever had dat ie wegging vanavond (na dit vage gedoe weer). Ze gaf aan dat eigenlijk wel te willen en zou nog even nadenken of ze hem zou vragen vanavond weg te gaan.

Ook heeft ze aangegeven dat ze écht wil dat hij (tijdelijke) woonruimte zoekt, maar daar antwoord hij niet eens op.
Pffff, hoe lang kun je dit nog aan, vraag ik me af...Als je continue niet weet waar je aan toe bent (of je denkt het te weten, en het is ineens weer anders). Freak, mocht je dit nog lezen: ik leef erg met je mee, ik wilde dat we écht iets constructiefs voor je konden doen.

Nou ja, dikke knuf in ieder geval
Is Freakman aan de drugs of iets dergelijks? Of heeft ie een attack oid gehad? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij (zoals ik hem denk te kennen) dit met zijn volle verstand doet. Er moet iets mis zijn... dat kan toch niet anders??

Freak, als je dit leest, sterkte meis en dikke knuff..

(sorry voor het inbreken dames, maar allemaal een heel fijn weekend gewenst!)
Hmm..

hóe vaak moeten we nou nog zeggen

>>>>>> JULLIE BREKEN NIET IN!!! <<<<<<<<

Zo.. ik heb gezegd

Ik sluit me verder aan bij iedereen Freak..

Je krijgt het voor je kiezen, meid.. bah.
Later is nu
Ah Dreamer, toe??? Laat me in de waan..... please.....
Hahaha Dreamer, idd goed gezegd, hoi Its leuk je weer te lezen!!

Freak ik heb het al tegen je gezegd, een verliefd mens is gek, en degene die echt van ze houden worden daar weer gek van, ontzettend veel sterkte lieverd dikke hug.

Wat een gedoe met die auto's Carlien, ik ben blij dat ik alleen een fiets heb, en dat is soms al een gedoe;-)

Cool die sokken zeg, knap dat je zoiets kunt maken, diepe bewondering.

Thee je bent geen zeikerd zeg, dat is toch te gek die herrie nachts, ik hoop dat hij snel oprot!!

Wat een watje die Milo zeg, nee dan teckel, die doet precies hetzelfde
.
ik had nog wat smileys willen toevoegen, maar die doen het niet, dus die moeten jullie er zelf maar bij denken:p
.
Jemig Freak wat een toestand weer. Wat erg dat hij telkens zo raar reageert. Het maakt wel dat ik me afvraag of er niet meer met hem aan de hand is, iets lichamelijks/geestelijks of zo.

In ieder geval heel veel sterkte!

*zwaait naar Its*

Thee wat afschuwelijk zeg dat gedoe met je benedenbuurman. Pfff erg zeg. Jij ook heel veel sterkte en doe voorzichtig aan!

Carlien, balen van de uitlaat.

Grappig trouwens dat die reclame bij jullie gemaakt is!

Dreamer, best lastig dat Milo niet in de regen wil wandelen. Voordeel is wel dat je dan zelf ook niet al te lang in de regen hoeft te staan/ kunt uitstellen tot droge momenten.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hee Twin! *zwaait*
Jasmine hoi zwaai zwaai
.
*zegt al zwaaiend alleen even welteruste, te moe voor meer*
quote:thee schreef op 06 september 2009 @ 00:36:

*zegt al zwaaiend alleen even welteruste, te moe voor meer*Moi aussi, trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Goeimorgen

wat een heerlijke tijden schreven jullie weer op (en wat een slechte NLse zin is dit )

en... eigenlijk heb ik niets te melden..

Wachten tot het droog is voordat ik met Milo wandel is geen optie... hij moet er echt op gezette tijden uit en plast nog wel eens binnen. Ook als hij zenuwachtig is, kwam ik gisteren achter. We hadden 'm meegenomen naar vrijwilligerswerk en daar heeft hij 3x binnen geplast, en de kinderen hebben zo'n 4x een stukje met hem gelopen. Ik dacht even aan een blaasprobleem, maar thuis heeft hij daar dus geen last van. Gelukkig is er daar een verharde vloer, dus kwestie van dweilen en klaar. En alle bezoekers vonden het schattig, zo'n hondje erbij

Toch fijn dat in elk geval zoon de lol ervan in blijft zien, van die auto's Carlien
Later is nu
Ja Dreamer, dat heb je nu dus wel, op bepaalde tijden moet je/iemand de deur uit met Milo.

Ik ben er even niet veel komende dagen. Even andere prioriteiten/andere dingen aan m'n hoofd.

Gelukkig wordt binnen enkele dagen mijn badkamer afgemaakt en kan ik weer badderen ipv (nu al zooo lang) alleen douchen. Ik kijk er naar uit

Bovendien, omdat alles overal gestapeld stond/staat, kan ik na afronden badkamer voor het eerst in maanden de woonkamer weer eens goed doen. Heerlijk, dan krijg ik langzaam maar zeker 'mijn huis terug'.

Ook heb ik natuurlijk nog genoeg te doen in het werk(zoek)traject en de tijd vliegt en er moet wel brood op de plank blijven komen.

Gelukkig wordt het vanaf dinsdag of zo weer wat mooier weer en zien we de weer.

Fijne dag/week en kom af en toe wel ff snel spieken hier.
Thee, super dat je straks dan eindelijk weer een badkamer hebt en die weer kunt inrichten.

Veel succes met wat je de komende dagen gaat doen.

Dreamer, lastig dat Milo wel eens binnen plast als hij zenuwachtig is, hopelijk gaat het over als hij steeds vertrouwder met jullie en de omgeving raakt.

Heb ook niks te melden. Oh jaaa toch wel, gisteren tegen het eind van de middag/begin van de avond naar het bos geweest en daar tot mijn verrassing een tamme kastanjeboom gevonden! Daar lagen allemaal van die prachtige groene bollen onder die er nu met de wind afgewaaid waren. Hebben er 1 opengemaakt maar de kastanjes zijn nog te klein. Wel erg decoratief die groene bollen dus liggen ze nu op een mooie houten schaal te pronken.

Dit is de laatste dag van M's vakantie en ik ben echt gigantisch ongesteld (balen) dus we doen rustig aan.
Hij is eruit.., hij heeft een enorme midlifecrisis en gaat in therapie ( aangeraden therapeut al gebeld en voice mail ingesproken) hij is mega onrustig en verdrietig vertrekt zometeen weer naar haar!

Ik heb inmiddels wat gelezen over MC op het internet en het is inderdaad mega herkenbaar allemaal.

Ik moet ( aldus menig therapeut en ervaringsdeskundigen) nu even mak an doen het allemaal even tijd geven en hem ook tijd en ruimte geven om bij zinnen te komen.

Nou kan ik niet veel inderdaad dus ik ga maar even alleen aan mezelf denken in de vorm van wat verwennerijtjes enzo en kijk het even aan.

Gevoelsmatig zeg ik dat het nu ook niet slim is om rigoreuze stappen te gaan ondernemen dus dat doe ik dan ook maar even niet.

Nou tot later en bedankt voor alle steun!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wow.. sterkte Freak.. een MC, is dat echt zo ernstig dat een man niet meer zelf kan denken?

GA lekker jezelf verwennen. En ga ook bedenken wat je wel en niet wilt/kunt accepteren van zijn MC.
Later is nu
Hallo lieverds..

ja wat ik op internet terug heb gelezen is het echt een psychisch probleem.. ik mag al heel blij zijn begrip ik uit de verhalen dat hij open staat voor therapie.

Zij ( die ander dus :P ) is coach en schijnt hem erg te helpen coachen en heeft hem ook die therapeut aangeraden.

Ik ben eigenlijk ook wel even blij dat hij naar haar is dat geeft mij wat rust en ruimte voor mezelf... ik ga gaan grote stappen ondernemen... ik probeer dicht bij mezelf te blijven en goed voo rmini te zorgen ( die houd zich dapper!)

Heerlijk om hier ook in ieder geval jullie verhalen te lezen over het bos en de hond en de kapotte auto's en de moeilijke buren.. dat relativeert de boel gelukkig weer!

Twin... we gaan snel bellen hoor!!!

Kus aan allen en een hele fijne avond!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Die tijd heeft hij zeker nodig Freak, maar ook te ervaren wat dit alles met jou en Mini doet, dat brengt als het goed is hem weer een beetje op de grond.

Die ruimte en rust voor jezelf heb je hard nodig, en dicht bij jezelf blijven, dat mini zich sterk moet houden doet me pijn om te lezen.

Ik ken dit verhaal van alle kanten (ook die van Mini) al is het niet hetzelfde verhaal, maar wel dezelfde gevoelens denk ik.

Hele grote knuffel, en we gaan zeker bellen.

Sterkte met de (hopelijk) laatste loodjes in huis Thee, en dan eindelijk weer rust en opgeruimd, en de buurman dan ook opgerot!

Dat mooie weer heb ik ook behoefte aan, heel erg, mooi die boswandeling en tamme kastanjes gevonden Jas, maar doet me ook teveel denken aan dat de zomer voorbij is, en dat wil ik niet.

Ik moet morgen ook weer werken, heb ik veel zin in, alles weer een beetje normaal:-)

Zo ongesteld is zeker balen knuffel xxx
.
Freak, heel veel sterkte nogmaals, en denk ook goed aan jezelf en Mini

En hoi Twin, Its, Dreamer, Jas, Thee en Dee!

Vandaag een ritje voor niks gemaakt naar de Rijp (daar hebben we een opslagruimte). Ik dacht dat Carman de sleutels van de opslag bij zich had (dacht hijzelf ook), en Zoon was met band aan het oefenen thuis (dus we zochten een reden om even weg te kunnen ). Komen we bij de Rijp, had Carman dus géén sleutel bij zich. Toen zijn we maar even lekker het oude deel van de Rijp ingegaan, stukkie gelopen, mooie huisjes bekeken, kopje koffie gedronken, en weer naar huis gegaan (met nog steeds alle rotzooi in de auto die bedoeld was voor in de opslag).

Lekker nutteloos, maar wel leuk!
En o ja, de uitlaat bleef netjes onder de auto zitten!

*een wonder na ons 'geluk' van de afgelopen weken*
Hahahhaa Carlien, ohh wel balen maar je vertelt het zo lekker droog.

Lekker dat jullie er toch van genoten hebben.

Twin, het was ook alleen door de heftige wind van afgelopen week dat de tamme kastanjebollen er al lagen.

Dank je wel voor je lieve knuffel, een dikke knuffel terug en werk ze morgen!

Freak, goed dat je toch alles een kans geeft en het je lukt om zo rustig te blijven.

Wist ook niet dat een midlifecrisis zo heftig kon zijn. Wel dat van ineens een ferrari of een jongere vrouw willen maar dan ook nog zo de weg kwijt zijn dat wist ik niet.

Veel sterkte.
nee, wist ik ook niet, dat zo'n MC zo'n impact kon hebben en dus echt iets is, zeg maar.. denk ook niet dat ik zo begrijpend/geduldig zou zijn als jij Freak. Ik heb toch meer zoiets van "Jammer voor je, maar ik ben er ook..." nouja, dat zeg ik nu. Zit er natuurlijk niet middenin.

Maar vooral dat naar die ander toegaan, zou ik niet trekken, dát weet ik wel. Heb bij een ex een ONS al nooit kunnen vergeven, vandaar. En natuurlijk zouden nu de omstandigheden anders zijn, in elk geval de relatie veel beter, kinderen enz, ik weet nog erg goed wat 'een ander' bij mij deed. Dat wil ik niet nog een keer.

Goh, Twins weer aan 't werk, ik lekker paar daagjes vrij. Om vandaag dan écht die was eens weg te werken

Frustrerende hierin is natuurlijk dat éind van de week die was er weer ligt. Andere was, net zo'n berg
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven