NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Wat zijn die periodes waar je de kaarten voor kunt kiezen Mleen?

Enne, op welke dag gaan we afspreken? Op een zaterdag of zondag? Of juist een keer doordeweeks? Ik denk dat Borodini door de weeks makkelijker kan?
668, the neighbour of the Beast
10/11 oktober?

17/18 oktober?

24/25 oktober?

31 oktober/ 1 november (31 oktober komt mij wel goed uit waarschijnlijk, 1 november zal ik niet kunnen)

En anders ergens in november helemaal?

Maar nog even onder voorbehoud hoor, ik zal deze week met een definitief voorstel voor een datum komen.

En voor je echt een datum kunt prikken moet ik ook even weten wat men ongeveeer wil gaan doen en op wat voor dag het moet.
Denk dat door de weeks voor vele niet haalbaar is.

treinkaartjes:

Let op!

Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.

Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 12 september t/m 8 november 2009

Het blauwe kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 14 november 2009 t/m 10 januari 2010
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Laten we maar even afwachten wat de rest wil voor we een datum gaan prikken. Hoe lang heeft Kruidvat die kaartjes?
31 oktober is niet echt handig in verband met de grote vivaforummeeting. Voor de rest heb ik zo ver vooruit nog niets/weinig gepland. Kinderen wel, maar die zouden dat ook met oppas kunnen doen.

Kosten: hangt af van hoeveel. Liever niet te ver van 25 euro p.p. vandaan om het leuk te houden.
ik ga even kijken zo op het werk en dan laat ik vanavond wat weten. Ik ben volgende week bijna compleet internetloos dus ik wordt graag op de hoogte gehouden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wie van ons gaat er dan naar die Vivameeting? Ikke niet
Ik onder voorbehoud. Alles is onder voorbehoud trouwens.
Hmmm.

We zullen wel even kijken hoe de rest zit met andere data. Kijken wanneer zoveel mogelijk mensen kunnen. Vrees dat het onmogelijk is om IEDEREEN te laten kunnen, maar we gaan ons best doen
ik ga ook naar de vivameet en volgens mij zijn er nog meer

het weekend van 10/11 oktober kan ik ook niet en 4 oktober niet, verder maakt het me niet uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga niet naar de meeting maar jammer als we het op die datum doen.

Kaarten Kruidvat is echt kwestie van dagen. Zijn er altijd te weinig en de vorige keren moest ik om 9 uur hier in het westen al voor de deur liggen om er nog wat te krijgen. Heb toen ook voor suup en min gekocht. Dus als iemand niet in de gelegenheid is om te kopen dan komt dat wel goed, mail me dan even dan ga in voor het kruidvat overnachten en dan stuur ik je het op. Ging vorige keer ook goed.
Maar ik zei dus, laten we eerst beslissen of we doordeweeks of in het weekend af willen spreken én of we bij iemand thuis afspreken of dat we iets gaan doen, voor we data gaan prikken.

Ik zou het het leukste vinden om iets te gaan doen en zal dan wel rekening houden met dat het niet te duur wordt, maar ik wil daar dus jullie mening over.
quote:rosanna08 schreef op 06 september 2009 @ 13:10:

ik ga ook naar de vivameet en volgens mij zijn er nog meer

het weekend van 10/11 oktober kan ik ook niet en 4 oktober niet, verder maakt het me niet uittsssssssssssssssssss dat het dan dierendag is hoeft toch niet te betekenen dat je niet kan .
quote:mylenevalerie schreef op 06 september 2009 @ 13:16:

[...]

tsssssssssssssssssss dat het dan dierendag is hoeft toch niet te betekenen dat je niet kan .

nee, ik ga dan leren mediteren

doordeweeks vind ik ook prima Marels en iets gaan doen ook. Wat had je in gedachten om te gaan doen?
rosanna08 wijzigde dit bericht op 06-09-2009 13:23
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Liefst in het weekend (kruidvatkaartje is alleen geldig in het weekend). Verder pas ik mij wel aan. Geen gekke dingen als muren beklimmen of raften. En anders kom ik jullie wel aanmoedigen. Heul sportief ........... was vroeger.

Ik ga even snuffelen in mijn kortingsbonnenagenda.
Laten we dan zeggen MV dat je een kaartje voor vóór 9 november koopt, dat we het ergens in oktober plannen.

Wanneer en hoe zien we dan nog wel.

Zijn die kaarten enkel in het weekend geldig? Want als het zou gaan gaat mijn voorkeur dus uit naar een doordeweekse dag. Op zaterdag moet ik er toch ook vrij voor nemen.

Wie zou er echt niet kunnen doordeweeks? Volgens mij maar heel weinig nietjes toch?

In het weekend zal voor Boro al weer moeilijk worden en is voor sommigen net zo moeilijk met werk als doordeweeks.
Ik zat te denken om in Rotterdam in Hotel New York te high tea-en MV.

Desnoods lopen we eerst door de stad ofzo, weet ik het.

High tea kost 16,50 per persoon, dus volgens mij voor de meesten nog wel te overzien en het is gewoon leuk. Voor dat geld heb je zoveel hapjes dat je er rustig een paar uur tegen kunt én je hebt er onbeperkt thee bij.
jaaaaaaa hightea-en in hotel NY

moet je alleen even informeren of ze ook tarwevrije dingetjes hebben
Ik heb ooit gegeten bij Hotel NY en een keer een weekend geweest. In 1 woord geweldig. Helemaal voor.

Euromast heeft soms ook leuke aanbiedingen. En voor de sportivelingen onder de nietjes kan je van boven naar beneden donderen. Hoe heet dat? Zoek het even op, Dacht abgliding?

Ja kruidvat is alleen in het weekend maar laat het daar dan maar niet op lopen voor mij.

Mamzie kan door de weeks? VC? Sun? age? Smurfin? Kikkertje? Info? Ploes? Jij toch ook? Die zitten toch met werk moeilijk?
abseilen Mleentje

euromast is idd ook wel grappig, Rotterdam heeft sowieso genoeg leuke dingen
Ahneejoh, als ik de enige ben gaan we wel in het weekend, dan heeft Marelsman maar pech.

Enne, is niet abseilen Roos, is tokkelen van de Euromast. Wie wil mag het proberen, maar ik begin er niet aan

Mot je zelf maar even naar HNY bellen als het zover is Roos, maar het lijkt me dat ze wel wat kunnen regelen toch?
tokkelen, ook goed, wat is het verschil?

bij de vorige meet in Utrecht, van de chat had ik gemaild en toen kon het niet, maar toen de organisator van de meet de dag ervoor belde, had het wel gekund, alleen niet meer op zo'n korte termijn, heel vreemd.
Ik ben mits ik het een aantal weken van tevoren weet prima in staat doordeweeks te gaan. High tea klinkt leuk. Ik zie/hoor het datumvoorstel wel. Zijn babies welkom trouwens, dat zal voor de verde mama's wel wat makkelijker zijn.
Tokkelen is van hoog schuin naar de grond zoeven met een touw, abseilen is recht naar beneden tegen een muur afzetten met een sprong, glijden, en weer tegen de muur, afzetten, enz.

Behoorlijk verschil
heb even op de site van de Euromast gekeken en je kunt zowel abseilen als tokkelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven