Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 06 september 2009 @ 21:40:

Ja goed, valt me wel mee. Alleen die arm blijft gevoelig, maar geod dat doe ik ook wel zelf............Hoezo doe je het zelf?
Nee vriendin van mijn broer.
quote:bambino schreef op 06 september 2009 @ 21:41:

Vandaag leuke dag gehad, mijn broer kwam onverwachts langs, en gingen we ook nog spontaan uit eten bij de griek en als klapper vertelde ze dat mijn schoonzusje zwanger is. Cool!!Leuk, wanneer wordt baby verwacht?
quote:Star schreef op 06 september 2009 @ 21:43:

[...]

Hoezo doe je het zelf?Omdat ik niet weet wat rustig aan doen is....... (smilies doen het niet)
Wat leuk Bambino! Gefeliciteerd met aanstaand neefje/nichtje. Blijven ze dan wel hier wonen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmm mosterd, ik dacht ook de Aussie
Stressed is just desserts spelled backwards
April!
Volgend weekend al NY Amaal, leuk! Had het idee dat het nog veel verder weg was. In het jaar dan, niet km
Hier alles goed. Tobias heeft de laatste tijd alleen wat moeite met slapen. Vooral het inslapen. Overal moet het licht aan en hij ziet vanalles. Hij slaapt aan de straatkant en er schijnt een lantaarnpaal door zn raam en die doet raar zegt hij de hele tijd. Hij is dan heel bang en echt heel erg huilen enzo. Dus nu moet ik bij hem op bed blijven zitten en het gordijn helemaal tussen het raam proppen. Maar hij ligt nu elke keer eerder op bed dan dat de lamp aangaat, dus nu valt het wel mee, maar zit er nog wel angstig naar te kijken.
quote:bambino schreef op 06 september 2009 @ 21:45:

April!Dan is ze nog best pril zwanger?
quote:naatie schreef op 06 september 2009 @ 21:45:

Hier alles goed. Tobias heeft de laatste tijd alleen wat moeite met slapen. Vooral het inslapen. Overal moet het licht aan en hij ziet vanalles. Hij slaapt aan de straatkant en er schijnt een lantaarnpaal door zn raam en die doet raar zegt hij de hele tijd. Hij is dan heel bang en echt heel erg huilen enzo. Dus nu moet ik bij hem op bed blijven zitten en het gordijn helemaal tussen het raam proppen. Maar hij ligt nu elke keer eerder op bed dan dat de lamp aangaat, dus nu valt het wel mee, maar zit er nog wel angstig naar te kijken.En als je een lampje aan laat in zijn kamer?
9 weken, was eigenlijk niet de bedoeling dat ze het zouden vertellen, maar ineens floepten ze het er toch maar uit.. Haha

2 uur van te voren hadden ze nog verkondigd dat ze niet zwanger was, omdat ze de risicomaanden af wilde wachten.. haha dus ik geloofde er ook geen balk van.
Die kunnen ook niet lang hun mond dichthouden dus
Ja hallo, ik typ even een berichtje, gelijk 2 pagina's erbij!

Nee Star, dat heeft ie al, maar die wil hij spontaan ook niet meer aan.

Amalia, 11 stedentocht met de auto? Grappig. Wel veel km gemaakt dus?

Bam, leuk nichtje of neefje erbij! Gefeliciteerd.
Oe wat sneu, Naatie.

Ben je ook wel klaar mee als je overal het licht aan moet laten heel de nacht, Ga je daar in mee?

Is een nachtlampje een idee? die hij zelf aan en uit kan knippen?

Onze buuf haar zoontje vertikt het ook om te slapen zonder lichten aan, en hier is dus alles aan midden in de nacht.
mosterd
Is een rolluik geen optie naatie?
Reuze mosterd

Wij hebben altijd lichtje op de gang aan eigenlijk, sinds begin al.
Hier is altijd wel licht aan op zolder, dus dat is Juul gewend, maar zo gauw we slapen gaat al het licht uit.
Oja, als er mensen boodschappen doen bij de plus, en geen zegels voor de spellen willen voor jezelf, wil ik ze wel graag.

Morgen eerst maar eens kijken waar hij hier zit ;)
Arme Tobias. Moeilijke dingen zijn dat hè? Laurens is nu ook bang in het donker (als het het uitkomt en mij niet zeg maar ...) en ik heb een zaklampje voor hem gekocht. Vindt ie reuze interessant. Werkt niet altijd, maar hij vergeet door het lampje ook wel dat hij bang is. Mss iets?

Ach ja, je verzint wat hè?
Hé Bam, wat leuk! Gefeliciteerd! Hun eerste? Spannend! Wist je dat ze bezig waren?

Hier ook leuk nieuws, broer van vriend en zijn vrouw verwachten ook een eerste kindje! Helemaal leuk want in de verste verte niet aan zien komen. Nu 15 weken en alles goed dus fijn!

Naat: lastig. Ik zou ook nachtlampje zeggen maar ben dus niet echt origineel lees ik al...
Leuk Bridge, je wordt ook al tante dus
Ceetje heeft ook een zaklamp en voor het slapen gaat ze kijken of er monsters zijn. Zo ja, dan jaagt ze die op professionele wijze weg
Ja leuk hè! Ben er helemaal beduusd van! En nog meer, mijn kinderen worden neef en nicht. Helemaal echt. Wie weet logeerpartijtjes en zo. Lijkt me echt zooooo leuk! (beetje jammer alleen dat ze 2 maart uitgerekend is en we 10 maart trouwen en vfriend zijn broer als getuige heeft. Wordt nog even spannend ook dus...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven