NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
quote:mylenevalerie schreef op 06 september 2009 @ 19:51:

hahahahahah, wil je bij het recept dan zetten dat het uitermate geschikt is voor kinderen en ouderen zonder tanden.Ohja: 'kunstgebit niet nodig'
Peas on earth!
Moet het brood vooraf nog geweekt worden in de melk? Ja voor de pitamientjes natuurlijk.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedenavond was ik weer

ik was even aan het kijken maar ik zou het weekend van 24/25 oktober kunnen en het weekend van 17/18 oktober maar dan waarschijnlijk alleen 17 oktober

nu ga ik zwaaien want ik ben vanaf morgen op bewonersvakantie

tot vrijdag allemaal en gedraag jullie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Magnetrontosti... ieuwks..

Spannend boek uit. Shit. Hopen dat de volgende ook boeiend is.
Welk boek, Mamz?Millennium toevallig? Daar hoor ik zoveel mensen over, ben er wel benieuwd naar.

Ik ga slapen, morgen kennis maken met mijn nieuwe klassen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
ik wil ook nietjes-meeten.. heb alleen geen weekenden vrij in oktober en november..doordeweeks kan ik misschien wel

truste!!
heb nog even op internet gekeken, als de meeting in rotterdam is zou ik eventueel wel kunnen komen voor een dagje (en dan shift ruilen met een collega), maar dan niet op zaterdag want dan is de vlucht terug naar huis al om 2 uur smiddags..
Hmmmzzz, ik geloof dat we toch doordeweeks moeten?

En anders een weekend in november? 7/8 november? Of 15/16? 15/16 heb ik alleen het risico dat ik op tijd weg moet, want nichtje is de 18e jarig.
668, the neighbour of the Beast
Mogguh,

Ben de hele dag weer werken, blegh, en schijt chagrijnig, dus dat beloofd wat.
Arme Ploes. Giet er maar flink koffie in, dat helpt misschien.

Ik ga vandaag naar de Efteling, zin in!!
Goeiemorgen.

Ploes, veel succes!

Marels, veel plezier!

Off to work.
Mogge Info.

Jij moet dus echt wel mee naar de meeeeeeting
De wil is er, Marels!

Doordeweeks is moeilijk. Grootste kans dat ik kan is op ma of vr.
En nu ga ik naar de Efteling, daaaaaaaaaaaag!
Ja, en als niemand kan in oktober en november dan schuiven we het gewoon door hoor.

Desnoods wordt het dan toch begin volgend jaar? Had eigenlijk al eerder willen organiseren, maar dat was moeilijk met studeren enzo.

Maar goed, ik ga nu naar de Efteling en ik kom vandaag of morgen wel met een nieuw datalijstje.

Voor wie zou het allemaal makkelijker zijn om het door te schuiven naar januari of februari? (December doe ik niet, dan heeft volgens mij iedereen het te druk)
Moge ladies. Veel plezier Marels. Altijd leuk de Efteling. Lang al niet meer geweest.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorgen!

AiJee, ik heb Watership Down voor het eerst gelezen. Heb de NL versie ook in huis en ben benieuwd of ik de aandacht van de kinderen hiervoor kan vangen door voorlezen. Bloedspannend, maar ik weet niet of ze de voor volwassenen ook mooie natuurbeschrijvingen en konijnengedragbeschrijvingen pruimen.

Marels, weekend van 15 november is ook niet leuk voor ouders van sinterklaasminnende kindertjes.

Efteling is leuheuk!

Off to work!
mogge

"grappig" verhaal van gisteren: 2 van mijn collega's hebben iets met elkaar.. nou hadden ze zondag ruzie gekregen, en was zij 's avonds na het werk niet thuis gekomen (maar bij een andere collega gebleven), telefoon uitgezet en nix meer aan haar vriend laten horen...

heeft dr vriend de politie gebeld en haar als vermist opgegeven... (drama queen)

dus de politie kwam gisteren in ons kantoor langs of iemand wat wist, niemand wist wat, alleen dat ze een half uur later weer moest werken, dus we zouden wel laten weten of ze al dan niet op komt dagen..

komt ze even later doodleuk opdagen...en geeft amper een reactie als we vertellen dat ze als vermist is opgegeven!!!

dus wij vinden haar allemaal een ongelooflijke muts, en hem een drama queen

maar serieus.. als jullie ruzie hebben met je partner en ergens anders blijft slapen, dan sms je toch even? en zo niet dan ga je toch niet meteen de politie bellen???

its funny cos its sad...
Oei, dat is wel ernstig ja
Idd Engie, ik zou op zijn minst even laten weten dat 'hij de pot op kan' en niet op mij hoeft te rekenen met eten.

Maar om iemand nou gelijk als vermist op te geven...

Mooi koppel
Haaaaaai.

Bizar verhaal van NG!

1e echte werkdag zit er weer op. Lange dag, collega's zoenen, vekantieverhalen aanhoren, standaardpraatje vd rector, slechte presentatie over ICT en kennismaken met m'n nieuwe klassen en mentorklas bedelven onder papier en informatie.

Nu even op de bank liggen, dan college voor morgen voorbereiden.
Verdomme, hart zit in m'n keel te bonken. Vriend belt net, auto-ongeluk gehad, aangereden van achter en over de kop geslagen. Auto total loss, zelf gelukkig alleen verwonding aan elleboog.
ah jakkes Iejee, dat is echt schrikken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, Info!

Ook voor vriend

Wat een schrik! Gelukkig alleen zijn elleboog, lijkt er op dat hij een gordel om had. Dat is fijn. Dus alleen een hoop ongemak van geen auto hebben. Maar vriend gezond en wel en alleen flink geschokken.. pffff

Nogmaals
IJ, da's heel heftig. Engeltje met hem meegereden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven