Good Luck
zondag 6 september 2009 om 22:14
Zaklamp: check
Nachtlampje op de gang: check
Nachtlampje op zijn kamer: check
Tja het zal wel weer over gaan.
Huh? het ene moment zit ik de break up te kijken en nu kijk ik ineens Gordon??? Even iets gemist zeker?
Bridges gefeliciteerd met het aanstaande tanteschap
Nachtlampje op de gang: check
Nachtlampje op zijn kamer: check
Tja het zal wel weer over gaan.
Huh? het ene moment zit ik de break up te kijken en nu kijk ik ineens Gordon??? Even iets gemist zeker?
Bridges gefeliciteerd met het aanstaande tanteschap
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 06-09-2009 22:14
Reden: kleurtje :)
Reden: kleurtje :)
% gewijzigd

maandag 7 september 2009 om 08:59
Meld, met 2 BUB op de bank
Naatie, Max heeft dat de laatste tijd ook. Die is ineens bang voor spoken en leeuwen en tijgers. Gezegd dat papa een bordje op het dak heeft gezet dat die hier niet mogen komen. Dat hielp wel. En verder inderdaad ganglamp aan, maar dat doe je al.
Suus, klinkt leuk het kamertje van de jongste freule. Foto als hij klaar is?
Star, volgens mij hebben we van jouw kamertje ook nog steeds geen foto gezien, of heb ik hem gemist?
Mal, helemaal leuk het plaatje. Ook goed dat het taartje tussen Juud en mij instaat. Ben ook wel van de taartjes namelijk
Amaal, jammer dat je niet gewonnen hebt.
Bam en Bridge, gefeliciteerd met jullie aanstaand tanteschap!
Ga even HvN kijken.
Naatie, Max heeft dat de laatste tijd ook. Die is ineens bang voor spoken en leeuwen en tijgers. Gezegd dat papa een bordje op het dak heeft gezet dat die hier niet mogen komen. Dat hielp wel. En verder inderdaad ganglamp aan, maar dat doe je al.
Suus, klinkt leuk het kamertje van de jongste freule. Foto als hij klaar is?
Star, volgens mij hebben we van jouw kamertje ook nog steeds geen foto gezien, of heb ik hem gemist?
Mal, helemaal leuk het plaatje. Ook goed dat het taartje tussen Juud en mij instaat. Ben ook wel van de taartjes namelijk
Amaal, jammer dat je niet gewonnen hebt.
Bam en Bridge, gefeliciteerd met jullie aanstaand tanteschap!
Ga even HvN kijken.
maandag 7 september 2009 om 09:05
Meld.
Grrr, had vanmorgen om half 9 een afspraak bij de manueel therapeut. Kinderen zijn nog bij mijn ouders, dus enige dag dat ik uit kan slapen. Hij kon niet later dan half 9 en het kwam oppastechnisch natuurlijk wel goed uit dus toch maar gedaan.
Kom ik daar, is er een nascholingsdag!!! Echt pissed ben ik.
Ik had wel 6 gemiste oproepen thuis, maar ik heb geen antw.app en bij omgekeerd zoeken was het nr onbekend. Nu zag ik net toen ik op de praktijk googlde dat het zijn nr was. Bel dan op mijn 06.
Heel irritant. Ik sliep nl ook echt nog toen de wekker ging.
Goed, even stoom afblazen hoor, ben echt sjaggo.
Star, melden!
Mal, ik heb het niet gezien. Ga het ook maar niet kijken gezien jouw post dat het heel heftig is (jank tegenwoordig om een scheet). Maar leuk dat die dokter op tv was! HvN heeft veel aandacht voor dingen omtrent Jonathan. Is dat toevallig?
Grrr, had vanmorgen om half 9 een afspraak bij de manueel therapeut. Kinderen zijn nog bij mijn ouders, dus enige dag dat ik uit kan slapen. Hij kon niet later dan half 9 en het kwam oppastechnisch natuurlijk wel goed uit dus toch maar gedaan.
Kom ik daar, is er een nascholingsdag!!! Echt pissed ben ik.
Ik had wel 6 gemiste oproepen thuis, maar ik heb geen antw.app en bij omgekeerd zoeken was het nr onbekend. Nu zag ik net toen ik op de praktijk googlde dat het zijn nr was. Bel dan op mijn 06.
Heel irritant. Ik sliep nl ook echt nog toen de wekker ging.
Goed, even stoom afblazen hoor, ben echt sjaggo.
Star, melden!
Mal, ik heb het niet gezien. Ga het ook maar niet kijken gezien jouw post dat het heel heftig is (jank tegenwoordig om een scheet). Maar leuk dat die dokter op tv was! HvN heeft veel aandacht voor dingen omtrent Jonathan. Is dat toevallig?