Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Oh ik lees het. Fijn dat het kindje goed op groei is in elk geval!

Rottig van de ruzie enzo.. Jammer dat hij niet enthousiaster is geworden nu je zwanger bent. Het is toch een bijzondere periode die niet meer terug komt, lijkt wel alsof hij zich dat niet beseft he.

Zal het een soort angst zijn? Dat hij het een beetje op afstand houdt misschien?

Oja Eef, ik weet zeker dat het Nathalie was vorige week! Deze week dacht ik Dewi. Leuke broer toch!!
Oh foutje, ik bedoel dat ik de smiley's niet meer heb, kleurtjes wel.

Da's genant ja, zo hard ruzie maken met alles open, wil je toch een beetje prive houden, lijkt me.

Compu, kan me niet herinneren dat we met heel veel wind op de boot zaten. Wel spannend lijkt me.

Waren jullie op Vlieland?
Nee op Schylge. :-)

Ontzettend slechte service was er trouwens. We moesten ca 200 m lopen naar de boot. Dat met 3 tassen en een wispelturige peuter. We gaan klagen!
Terschelling?

Was er geen bagageservice bij de boot?
Nee, niet bij de sneldienst, zelf dragen dus. Ook als het windkracht 8 is. Ik vraag me af hoe ze dat doen met mensen die slecht ter been zijn. We waaiden bijna van de kade af.

En een geld dat ze verdienen!

Fijne werkweek!
Raar dat dat bij de sneldienst niet is, Compu.

Leuk, Luni, je uitje! Lekker buren hebben jullie, kan de hele buurt meegenieten van de ruzie.

Hier is het wel weer oké. Ik geloof niet dat het angst is, hij staat er gewoon niet bij stil. Realiseert zich geloof ik niet dat deze zwangerschap mij veel zwaarder valt dan de vorige keer en misschien ook niet dat het toch wel hard begint op te schieten. Vorige keer was het ook wel een beetje zo, het is heel abstract voor hem, terwijl ik natuurlijk de baby continu meemaak.

Gisteren zijn we naar de kinderboerderij geweest en daarna lekker uit eten met z'n drietjes. We hebben een restaurant ontdekt met leuke speelhoek en lekker eten, dan is het voor ons alledrie leuk. Ik heb heerlijk mosselen gegeten, was echt lang geleden, heerlijk!
Goeiemorgen

Ik snap het bootverhaal niet helemaal,op Texel moet je ook zelf de boot op lopen. Mits je met de auto gaat natuurlijk Voor de bagage zorg je zelf.

Of is het anders omdat je op Schier niet met de auto mag?

Het uitje van gisteren was leuk,t was ons alleen iets té culinair. Voor gerechten als 'oortjes' en kalfsstaart etc loop ik niet warm.

Natuurlijk vond ik wel dingen die ik wél lekker vond maar t was goed zoeken.

We hebben ons vooral aan zoetigheden tegoed gedaan

Later meer,moet alweer rennen!!
Haai,

Luni, met wie was je uit eten? Zouden mijn gerechten ook zeker niet zijn! Geef mij maar een eetcafe met sate. :-)

Cha, ik heb gisteren gekeken naar So you think you can dance. Wat een goeie zitten daartussen! Waarom bereiken die de top niet (zonder het programma), vraag ik me af. Of zou dat erg moeilijk zijn?

Juultje, lekker dat het weer o.k. is. Beetje oogkleppen-op dus. Hoe was het na de geboorte destijds bij JD?

Terschelling: op de snelboot gaan geen auto's. En het vervelende was dat je ca. 200 m op de kade (langs het water) moet lopen, met windkracht 8 en 3 tassen en een peuter (met handicap). Ik vraag me af hoe mensen de boot bereiken die slecht ter been zijn? Daar moet toch een oplossing voor zijn/komen.
Op Vlieland hoef je niet zelf je tassen de boot op te sjouwen, die worden bij je huisje opgehaald (tegen betaling, maar dat is niet zo veel) en op de boot gereden. Aan de overkant krijg je je tassen dan weer terug.

Compu, na de geboorte van JD was het prima, hij was meteen papa en had nachtmerries van alle slangetjes en piepjes waar ze toen aan lag.

Luni, klinkt ook niet als iets voor mij..
Onze buurvrouw is overleden Zo te zien is vandaag de begrafenis.
Gecondoleerd Juultje. Dat is snel gegaan he, triest hoor.. Hoe oud is ze geworden?
Het is heel snel gegaan, vorig jaar zomer was er nog niets aan de hand. Oktober/november is ze ziek geworden. Ze was 34 of 35 jaar.
Och wat triest,dat is zeker te snel gegaan. Beetje cliché maar nu heeft ze geen pijn meer moet je maar denken

Maar alsnog....

Ik heb net een peperdure beautybehandeling gekocht voor J,echt een luxe in een mooie beautysalon

Ik wil m dan ook niet meer horen

Bij mn vriendin was het supergezellig,ze heeft 2 schatjes van kinderen. En Juultje,ze had een fijne bevalling, ze heeft pijnstillers(werd er wat dromerig van) gekregen en geen keizersnee. Alleen op het laatste moment moest de vacuumpomp er bij komen en wat hechtingen maar ze zou het,volgens eigen zeggen,zo weer doen.

Fijn om te horen he!!
Zo is het ook Luni, nu heeft ze geen pijn meer. Het is vooral voor de achterblijvers erg moeilijk denk ik, zoals haar man waar ze net een half jaartje mee getrouwd was, die gaat echt een vreselijke tijd tegemoet.

Goed om te horen dat ze een fijne bevalling had! Dat geeft mij weer hoop
Gaat vast helemaal goedkomen, Juultje! Het kan gewoon niet slechter dan vorige keer. Alleen maar beter.
Ben ik helemaal met je eens Compu.

Trouwens Juultje,je bent toch al wat `voorgerekt´?
Compu,ik was niet uit eten,niet als zodanig... het was een culinair festival...

Dan maar een boeretrien hoor!!
Haha, Luni, das waar! Zo werkt het ook wel trouwens, een 2e keer schijnt meestal om die reden makkelijker te gaan
Grappig,de één zegt dat het idd zo werkt,de ander zegt juist weer van niet. Ik denk dat het wel waar is,al is het maar een klein beetje

Wanneer is jouw datum ook alweer?
16 oktober ben ik uitgerekend. Hopelijk haal ik dat niet
Goeiemorgen!
Goeiemorgen

Nou,dat is nog meer dan een maand joh,ik duim met je mee dat het eerder komt.

Ik ben gisteren hondsberoerd mn bed in gegaan,maar nu is het wel weer oke.Net Jimmie maar naar buiten gelaten..zn vriendenclub zat al te wachten Grappig hoor,al die oortjes boven het hout van de deur uit

Zo maar eens verjaardagscroissantjes halen,hoewel de jarige nog in coma ligt...
Juultje, wat erg van je buurvrouw. Dat is nog behoorlijk snel gegaan dan.

Gelukkig niet echt ziek geworden Luni.

Ik had dat zaterdag. Toen was ik heel erg misselijk en slap. Ik baalde er al van dat ik net in het weekend ziek werd. En tegen de avond was ik weer kiplekker

Raarrr! Ik was gisteren helemaal gevloerd. Vind ik altijd een zwaar irritant gevoel. Vandaag wel weer wat uitgerust gelukkig. Vanmiddag ga ik met buurvrouw en kids iets leuks doen, nu even speuren wat..
Wat is het geworden Compu?

We hebben gisteren tot laat buiten kunnen zitten,lekker gebbqed enzo,was erg gezellig en J was blij.

Ik ga zo de deur uit,weer een leuke afspraak!

Later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven