VRLK
maandag 7 september 2009 om 21:23
Haha, ja dat is ook echt vreselijk. Ik had laatst nacontrole voor de totaal-ruptuur die ik na Poppetje had, en dan zit je ook zo in die vreselijk stoel. De controle ging alleen om het andere gaatje dan ik in gedachten had, dus was ook nog even schrikken. Dan zitten ze wel niet te kutten , maar was ook echt niet leuk.
Maar goed, toch wel heel goed dat we dat systeem met die uitstrijkjes hebben, want anders kom je er natuurlijk pas veel te laat achter als er iets mis is.
Maar goed, toch wel heel goed dat we dat systeem met die uitstrijkjes hebben, want anders kom je er natuurlijk pas veel te laat achter als er iets mis is.
maandag 7 september 2009 om 21:24
maandag 7 september 2009 om 21:26
maandag 7 september 2009 om 21:27
quote:Mille schreef op 07 september 2009 @ 21:26:
En nu nog hardlopen! Dat heb ik om 20u al gedaan. Zou me er nu niet meer toe kunnen zetten geloof ik.Maandag is Harrie zijn sportdag, hij komt als het goed is zo thuis en dan kan ik. Maar ik twijfel nog hoor. Ben niet zo'n held in het donker namelijk en was even vergeten dat het alweer zo vroeg donker is.
En nu nog hardlopen! Dat heb ik om 20u al gedaan. Zou me er nu niet meer toe kunnen zetten geloof ik.Maandag is Harrie zijn sportdag, hij komt als het goed is zo thuis en dan kan ik. Maar ik twijfel nog hoor. Ben niet zo'n held in het donker namelijk en was even vergeten dat het alweer zo vroeg donker is.
maandag 7 september 2009 om 21:30
maandag 7 september 2009 om 21:31
Drop, wat ben je toch een bikkel! Ik moest ook even benen kruisen toen ik het verslag las, maar hoop dat het allemaal nu achter de rug is. Niet nog een keer ok? Enne geef je vent ff een dreun!
Kan me voorstellen dat het best ff heftig is met allemaal onbekenden en volgende keer gun ik jou net zo'n leukie als gyn als die van mij
Kan me voorstellen dat het best ff heftig is met allemaal onbekenden en volgende keer gun ik jou net zo'n leukie als gyn als die van mij
maandag 7 september 2009 om 21:32
maandag 7 september 2009 om 21:36
Deze gyn is wel heel lief hoor, beetje vader-achtige figuur al is hij daar wat te jong voor. Wilde het per se zelf doen, er is nog een gyn daar maar hij wilde het doen omdat hij destijds mijn bevalling niet heeft kunnen doen vanwege de omstandigheden (HELLP). Hij vroeg me de vorige keer nog hoe het met de kinderen was en toen heb ik verteld dat Wiske waarschijnlijk of tijdens de bevalling, of tijdens de zwangerschap een lichte hersenbloeding heeft gehad waardoor ze nu alweer 4,5 jaar therapie heeft. Tel dat op bij mijn onverwachte HELLP en spoedkeizersnede en hij zal zich achteraf misschien best een beetje rot hebben gevoeld, dacht ik achteraf na mijn vorige bezoek. Misschien dat hij me daarom dit keer zelf wilde behandelen. Jammer dan weer van die lange wachttijd .
maandag 7 september 2009 om 21:37
maandag 7 september 2009 om 21:43
maandag 7 september 2009 om 21:55
Oh ik heb ook nooit inspiratie voor verkleedfeestjes. En ik heb er ieder jaar in ieder geval één omdat ik een paar vriendinnen heb die er dól op zijn. En die dus ook de meest waanzinnige outfits verzinnen iedere keer.
Hotpants, leuk toch? Zijn weer helemaal hip als ik zo op mijn werk om me heen kijk .
Hotpants, leuk toch? Zijn weer helemaal hip als ik zo op mijn werk om me heen kijk .
maandag 7 september 2009 om 22:01
maandag 7 september 2009 om 22:14
Oh, in dat geval: doen!
Ik ga naar bed, drukke dag achter de rug met twee (!) ritjes naar Ikea, want kast gekocht en bleek bij thuiskomst de verkeerde (paste niet in waar we 'm bedacht hadden) dus weer terug, hoop gedoe. Maar daarna nog wel alles in elkaar geklust, alle zooi uit oude kast en weer in nieuwe kast geruimd, en toen ook nog spontaan vrienden te eten gehad. Erg gezellig maar nu dus moe. Weltrusten!
Ik ga naar bed, drukke dag achter de rug met twee (!) ritjes naar Ikea, want kast gekocht en bleek bij thuiskomst de verkeerde (paste niet in waar we 'm bedacht hadden) dus weer terug, hoop gedoe. Maar daarna nog wel alles in elkaar geklust, alle zooi uit oude kast en weer in nieuwe kast geruimd, en toen ook nog spontaan vrienden te eten gehad. Erg gezellig maar nu dus moe. Weltrusten!