Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Hel! Ik heb vanmiddag trouwens Stieg Larsson uitgelezen. Jammer dat hij (SL) dood is!

Amaal, hij had inderdaad een band. Misschien vind je wat in NY.

Star, rustig aan met bevallen! Ik moet om 14.30 met Sam in het VU zijn (couveusenazorg) en daarna bij ouders eten. Sowieso, niet voor 0.00 uur bevallen! Ik wil de datum goed hebben!!

Ga nog even CSI kijken, tot morgen!
Leuk, morgen even een datum prikken! Ja, bizar dat SL al overleden was toen die boeken uitkwamen he? Ben halverwege deel 3 nu. Niet goed voor de nachtrust (blijf te lang lezen...).
Star, succes morgen!!
Succes Star!
Goedemorgen!!
Goedemorgen
Stressed is just desserts spelled backwards
wat een lekker weertje zeg nu al!

Geen lekker vooruitzicht dat ik heel de dag moet werken ;(
Tjeez wat een dommigheid op het 'verkeerde dingen in zwangerschap' topic. Ik zeg, kom er maar in Suus en Star

tenzij jullie bezig zijn met puffen en andere uitdrijvingshandelingen.
Zo, even m'n cruesli en thee naar binnen werken en dan boven aan de slag. Wil de kamers van de mannen een grote beurt geven.

Bam , hier hangt de was al buiten. Vanmiddag naar het VU, dus dan ook geen tijd om in de zon te zitten. Morgen schijnt ook echt zomers te worden.

Hel, hij blijft tot het einde aan toe goed! Jij bent maandag en vrijdag vrij toch? Ik vergeet het steeds weer. Max gaat op ma. middag, di. ochtend en do. middag naar school.
Goeiemorgen. Hier al meldingen? Nee hè? Al verwacht ik voorlopig nog niets van Suus (sorry suus, gun het je daarentegen wel hoor!!!). En Star zet ik nog steeds op de 10e in. Maar ook dat hoop ik natuurlijk.

Zooo, hier 2 dwarse kinderen. Ben blij dat L op de psz zit nu. Beetje jammer dat B zijn klagelijke gejank overneemt nu. Adem in adem uit. Mss een beetje van slag van de logeerpartij.

Druk programma: boodschappen, fysio B, vriendje van L komt spelen, vanmiddag nog met zus afgesproken.

Maar nu eerst

KOFFIE!!
Ik ga zo schilderen. En ik heb dubbele rijles, leuk op de laatste warme dag van het jaar
quote:Maleficent schreef op 08 september 2009 @ 09:22:

Tjeez wat een dommigheid op het 'verkeerde dingen in zwangerschap' topic. Ik zeg, kom er maar in Suus en Star

tenzij jullie bezig zijn met puffen en andere uitdrijvingshandelingen.

Ohhhhhh een rel????? Ik kom er aan!

Bib!
Je komt te laat. Ik heb de klapstoel al weer ingeklapt en de popcorn terug in de kast.
Ik zag bababa gisteren al in het zwanger na Down topic, daar was ze ook al zo lekker bezig.

Amalia, ik wist niet dat B fysio krijgt. Vanwege z'n heupen nog?
Ben gelukkig niet de enigste die niet kan zonnen ;)

Denk dat ik de oppas maar met Juultje naar de speeltuin stuur, daar is het wel weer voor.

Beertje Boem moest mee naar de psz. Hij praat er niet zoveel over, maar begint er wel steeds over als ze vragen hoe hij aan Beertje Boem komt.

Ik kende het ook niet hoor Hel, maar vind het wel een goed initiatief
Ja lompe trien zeg die bababa...idd bahbahbah
quote:Maleficent schreef op 08 september 2009 @ 09:36:

Je komt te laat. Ik heb de klapstoel al weer ingeklapt en de popcorn terug in de kast. Dat valt nog te bezien
ojee dit riekt naar een rel....
Bababa is vast een vent

Ja erg he van Jessie, men ik ben er wel een beetje van slag van. Het is toch ongelofelijk hoeveel een mens kan treffen he. Arme Jessie....

Ik ga even douchen
quote:Star schreef op 08 september 2009 @ 10:06:

[...]

Dat valt nog te bezien Ghe ghe ghe
Hmmm, ik geloof dat bahbahbah weg is. Jammer
Goedemorgen

Starbeeb, kom op, voordat mama gaat strippen, hup eruit!

Oh groep... tijdje niet geweest, dus vandaar.

Lianne zat vol met verhalen gisteravond (ook fijn om te horen hoe ze het naar haar zin had gehad). Ze was héél blij dat ze mij en Tim weer zag toen ze met M. thuis kwam; dus ze zal ons wel een beetje hebben gemist.

Vanochtend gaat het wel weer met misselijkheid. Ik heb vaker last van mijn maag/darmen. Vervelend, maar gaat wel over.

Hel, hoe gaat het met Mare? Nog steeds onrustige nachten? Hoe gaat het met jou, ivm mailtje vrienden?

Mamax, hoe was het in het zh. Hoef je nu niet meer terug met Sam?

Bam, Juul is er toch vol van begrijp ik (logisch), op zijn manier dan. Wel goed van de hulpverleners, zo'n knuffelbeest.

Amaal, druk dagje voor de boeg. Hoe gaat het met de fysiotherapie?

Ik ga lekker buiten zitten, kop koffie, limonade, fruithap
Oh Mal, nu vergeet ik het nog: ziet er leuk uit, zo, al die namen. Succes met rijles!
Ik moet vanmiddag Kokos. Mannen zitten nu op school. Volgens mij moet ik nog een keer heen als hij 5 is, maar dat zal ik vanmiddag wel horen. Zonze!
Gewoon goed opletten met wat je eet helpt ook al een hoop vaak Kokos (die koffie die je nu gaat nemen bijvoorbeeld, geen strak plan ). Ik heb ook rotdarmen, naar is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven