Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

dinsdag 8 september 2009 om 07:12
Mijn god!!!
Ga je een avondje vroeg naar bed moet je 4 pagina's bijlezen!
*staat op nadat ze met een elegante knal uit bed is gelazerd*
DAMN, wat een lekker ding Kym!!!
En nou is ie er ook nog eens de hele nacht geweest!!!!
Geniet er lekker van meis, maar hiou inderdaad wel je verstand erbij.
Al lijkt me dat godsonmogelijk met zo'n hunk between the sheets...
Pom, jij nog een beetje kunnen nadenken over het plotselinge voorstel van MI?
Raar dat hij ineens op de proppen komt zeg
Wat zeggen je alarmbellen?
En Frizz, dag 3 dat je niets hebt gehoord van MX
Hoe voel je je eronder meis?
al besloten of je op het off-knopje gaat drukken.
Ik moest gewoon om 6 uur!!!! op vanmorgen!
De bank kan vanaf 7 uur komen
Nou....ik ben er klaar voor.
eerst maar eens koffie
Ga je een avondje vroeg naar bed moet je 4 pagina's bijlezen!
*staat op nadat ze met een elegante knal uit bed is gelazerd*
DAMN, wat een lekker ding Kym!!!
En nou is ie er ook nog eens de hele nacht geweest!!!!
Geniet er lekker van meis, maar hiou inderdaad wel je verstand erbij.
Al lijkt me dat godsonmogelijk met zo'n hunk between the sheets...
Pom, jij nog een beetje kunnen nadenken over het plotselinge voorstel van MI?
Raar dat hij ineens op de proppen komt zeg
Wat zeggen je alarmbellen?
En Frizz, dag 3 dat je niets hebt gehoord van MX
Hoe voel je je eronder meis?
al besloten of je op het off-knopje gaat drukken.
Ik moest gewoon om 6 uur!!!! op vanmorgen!
De bank kan vanaf 7 uur komen
Nou....ik ben er klaar voor.
eerst maar eens koffie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 8 september 2009 om 10:24
Das je straf Sum...
Beetje vroeg naar bed gaan, doe niet zo raaaaar!
Oehoehoe!
Je bank!
Heb je je wel een beetje spannend gekleed?
Je weet maar nooit wat voor sterke knappe man er straks aan je deur staat met je bank op zijn schouder hè.
Ja vandaag is dag 3.
Het gaat wel goed geloof ik.
Heb állang besloten dat ik op de off-knop ga drukken.
Alleen, ik hoop dat ik em straks kan vinden.
Wel idioot dat ie niet gebeld heeft zeg.
Zou ie boos zijn ofzo?
Of is hij mij ook zat!?
Hoe zou het met Kym zijn?!
Beetje vroeg naar bed gaan, doe niet zo raaaaar!
Oehoehoe!
Je bank!
Heb je je wel een beetje spannend gekleed?
Je weet maar nooit wat voor sterke knappe man er straks aan je deur staat met je bank op zijn schouder hè.
Ja vandaag is dag 3.
Het gaat wel goed geloof ik.
Heb állang besloten dat ik op de off-knop ga drukken.
Alleen, ik hoop dat ik em straks kan vinden.
Wel idioot dat ie niet gebeld heeft zeg.
Zou ie boos zijn ofzo?
Of is hij mij ook zat!?
Hoe zou het met Kym zijn?!
dinsdag 8 september 2009 om 10:30
Kym ligt lekker in de armen van SJ...
En hier nog steeds GEEN bank.
Frizz, ga je hem ook vertellen dat je op de off knip gaat drukken, of doe je het stilzwijgend?
Heb net een topic zitten lezen op de kinderpijler zeg...tranen met tuiten hier, wat ontzettend aangrijpend.
Gezinnetje zwanger wat uiteindelijk niet goed gaat...zo ontzettend emotioneel, en dan lees je ook hoe ontzettend lief sommige forumsters zijn...
En dan het topic hier over de moeilijke man....
Kan er alleen maar hoofdschuddend naar kijken (en ok stiekum een beetje reageren)
En hier nog steeds GEEN bank.
Frizz, ga je hem ook vertellen dat je op de off knip gaat drukken, of doe je het stilzwijgend?
Heb net een topic zitten lezen op de kinderpijler zeg...tranen met tuiten hier, wat ontzettend aangrijpend.
Gezinnetje zwanger wat uiteindelijk niet goed gaat...zo ontzettend emotioneel, en dan lees je ook hoe ontzettend lief sommige forumsters zijn...
En dan het topic hier over de moeilijke man....
Kan er alleen maar hoofdschuddend naar kijken (en ok stiekum een beetje reageren)
dinsdag 8 september 2009 om 10:31
H!
Aah Sum, je bank komt, leuk! Heb je er een plaatje van trouwens? Benieuwd! Wat irritant is dat trouwens altijd he 'vanaf 7 uur kunnen komen'..zul je zien dat het pas het einde van de middag wordt ..grr.
Over dat off-knopje trouwens Frizz (en de rest): kunnen jullie dat echt? Hoe werkt dat dan? Hup, ineens gevoelens uitschakelen enzo? Ik heb niet zo'n knopje. Meestal moet het slijten. Ben benieuwd naar jullie idee achter zo'n knopje.
Nou. Mijn nacht: om 00:30 lag ik uiteindelijk in bed. Alleen. En hoe kwam dat? SJ was na tien minuten weer weg!
Klinkt raarder dan het is. Miscommunicatie was het: ik dacht dat ie de hele nacht zou blijven, zijn bedoeling was om me alleen een kus te geven en weer te gaan, omdat hij vandaag weer erg vroeg moest werken. Ik was zwaar teleurgesteld dat ie ging, maar niet veel later besefte ik hoe leuk en lief het wel niet was dat ie uberhaupt kwam (een uur rijden!).
Na alle cliche's die ik gisteren opnoemde, weet ik haast wel zeker dat ie me wel echt leuk vindt.
En ik hem!
Aah Sum, je bank komt, leuk! Heb je er een plaatje van trouwens? Benieuwd! Wat irritant is dat trouwens altijd he 'vanaf 7 uur kunnen komen'..zul je zien dat het pas het einde van de middag wordt ..grr.
Over dat off-knopje trouwens Frizz (en de rest): kunnen jullie dat echt? Hoe werkt dat dan? Hup, ineens gevoelens uitschakelen enzo? Ik heb niet zo'n knopje. Meestal moet het slijten. Ben benieuwd naar jullie idee achter zo'n knopje.
Nou. Mijn nacht: om 00:30 lag ik uiteindelijk in bed. Alleen. En hoe kwam dat? SJ was na tien minuten weer weg!
Klinkt raarder dan het is. Miscommunicatie was het: ik dacht dat ie de hele nacht zou blijven, zijn bedoeling was om me alleen een kus te geven en weer te gaan, omdat hij vandaag weer erg vroeg moest werken. Ik was zwaar teleurgesteld dat ie ging, maar niet veel later besefte ik hoe leuk en lief het wel niet was dat ie uberhaupt kwam (een uur rijden!).
Na alle cliche's die ik gisteren opnoemde, weet ik haast wel zeker dat ie me wel echt leuk vindt.
En ik hem!

dinsdag 8 september 2009 om 10:33
Hé Sum,
En issie er al? De hele grote lounge bank van wel 3 mtr lang? Wel fotootje voor ons maken he.
Tja MI. Aan de ene kant wist ik dat hij nog contact zou opnemen. Op 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat hij heeft nagedacht over wat ik hem heb teruggegeven en dat hij bepaalde zaken eindelijk heeft afgesloten (waaronder zijn ex, die hij qua gevoel maar niet kon loslaten en waar hij al 2 jaar van gescheiden is). Alleen zojuist de topics gelezen die ik over hem had geopend en nu het gevoel hij mij toen wel respectloos heeft behandeld.
Dus nog steeds twijfel. Een kop koffie drinken gaat nog wel, maar dan wil ik denk ik eerst aan hem kenbaar hebben gemaakt dat zijn manier van doen ruk was. Ik ga ervan uit dat ik hiermee niks zal bereiken, maar dan heb ik wel mijn hart gelucht. Maar of dat het waard is, daar ga ik de komende paar dagen eens goed ga nadenken en vanavond dus geen contact opnemen.
En issie er al? De hele grote lounge bank van wel 3 mtr lang? Wel fotootje voor ons maken he.
Tja MI. Aan de ene kant wist ik dat hij nog contact zou opnemen. Op 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat hij heeft nagedacht over wat ik hem heb teruggegeven en dat hij bepaalde zaken eindelijk heeft afgesloten (waaronder zijn ex, die hij qua gevoel maar niet kon loslaten en waar hij al 2 jaar van gescheiden is). Alleen zojuist de topics gelezen die ik over hem had geopend en nu het gevoel hij mij toen wel respectloos heeft behandeld.
Dus nog steeds twijfel. Een kop koffie drinken gaat nog wel, maar dan wil ik denk ik eerst aan hem kenbaar hebben gemaakt dat zijn manier van doen ruk was. Ik ga ervan uit dat ik hiermee niks zal bereiken, maar dan heb ik wel mijn hart gelucht. Maar of dat het waard is, daar ga ik de komende paar dagen eens goed ga nadenken en vanavond dus geen contact opnemen.
dinsdag 8 september 2009 om 10:48
Kym....wat ROMANTISCH!!!!!
Dat klinkt helemaal niet als de player die ik gister een beetje voor me zag!
een kus en dan als een woeste prins weer wegrijdend op zijn paard
*heeft weer Bouquet reeks visioenen*
Frizz....uitdagend aankleden?
Waarvoor, heb ik gister echt zoveel gemist dan??
Pom, ik vind het wijs dat je al je oude stukjes weer even terug hebt gelezen over MI
Relativeert goed denk ik.
En over die kop koffie...
Ik weet het niet.
Ben je niet bang dat door hem weer toe te laten je weer wiebelig wordt?
Zou ik zijn tenminste.
En das ook gelijk het antwoord op jouw vraag Kym
Nee bij mij werkt dat off knopje echt never nooit
Als ik iemand leuk vind vind ik hem leuk...daar is geen aan en uit zetten bij
Dat klinkt helemaal niet als de player die ik gister een beetje voor me zag!
een kus en dan als een woeste prins weer wegrijdend op zijn paard
*heeft weer Bouquet reeks visioenen*
Frizz....uitdagend aankleden?
Waarvoor, heb ik gister echt zoveel gemist dan??
Pom, ik vind het wijs dat je al je oude stukjes weer even terug hebt gelezen over MI
Ik weet het niet.
Zou ik zijn tenminste.
En das ook gelijk het antwoord op jouw vraag Kym
Nee bij mij werkt dat off knopje echt never nooit
Als ik iemand leuk vind vind ik hem leuk...daar is geen aan en uit zetten bij

Je maakt me erg nieuwsgierig naar die topics Sum, maar heb écht geen tijd om te checken, ik moet gaan opschieten anders ben ik er later dan mijn slaafje stagiaire.
Die off-knop, ja shit.
Wilde het hem wel gaan zeggen (als hij zin had om me te zien of spreken), maar als ik hem niet spreek wordt dat dus een beetje lastig.
Kym natuurlijk moet dat slijten, ook bij mij.
Was het maar allemaal zo makkelijk!
Ik vertrouw nog steeds niet helemaal op mijn eigen kracht daarin, maar zal proberen de hele dag op mezelf in te praten.
Jeeeetje Kym, kan me de teleurstelling voorstellen, maar wel ontzettend lief hee.
Een KUS komen brengen!
How sweeeeeeeeeet....
Pom ben blij dat je wel je verstand blijft gebruiken en hem niet met open armen ontvangt.
Ga het inderdaad goed overwegen en neem je tijd daarvoor.
Nee ik zie er nog helemaal niet sophisticated en sexy uit, ik ga NU douchen!
Die off-knop, ja shit.
Wilde het hem wel gaan zeggen (als hij zin had om me te zien of spreken), maar als ik hem niet spreek wordt dat dus een beetje lastig.
Kym natuurlijk moet dat slijten, ook bij mij.
Was het maar allemaal zo makkelijk!
Ik vertrouw nog steeds niet helemaal op mijn eigen kracht daarin, maar zal proberen de hele dag op mezelf in te praten.
Jeeeetje Kym, kan me de teleurstelling voorstellen, maar wel ontzettend lief hee.
Een KUS komen brengen!
How sweeeeeeeeeet....
Pom ben blij dat je wel je verstand blijft gebruiken en hem niet met open armen ontvangt.
Ga het inderdaad goed overwegen en neem je tijd daarvoor.
Nee ik zie er nog helemaal niet sophisticated en sexy uit, ik ga NU douchen!
dinsdag 8 september 2009 om 10:54
Hah, waarvoor moet je er precies zo sexy zijn vandaag dan? De kans dat je MX tegenkomt? Of voor je stagiair (in het geval het een jongen blijkt en hij onwijs lekker is, ofzo).
Ja, ik vind het ook echt lief van SJ. Gewoon binnenkomen, me knuffelen en vervolgens even gaan liggen en kussen. Verder niets! En vanochtend, net nadat ik wakker was geworden, belde ie. En ik was blij toen ik zijn naam in mijn telefoonschermpje zag staan.
Is het heel erg vreemd/gek/apart/impulsief/naief/stom/bizar dat ik me een beetje kriebelig voel?
Ja, ik vind het ook echt lief van SJ. Gewoon binnenkomen, me knuffelen en vervolgens even gaan liggen en kussen. Verder niets! En vanochtend, net nadat ik wakker was geworden, belde ie. En ik was blij toen ik zijn naam in mijn telefoonschermpje zag staan.
Is het heel erg vreemd/gek/apart/impulsief/naief/stom/bizar dat ik me een beetje kriebelig voel?

dinsdag 8 september 2009 om 10:55
quote:Summerdance schreef op 08 september 2009 @ 10:48:
.....
Ik weet het niet.
Zou ik zijn tenminste.
.....
Jawel dat zou ik ook hebben. Vandaar dat ik denk ik eerst een aantal dingen uitgesproken wil hebben. Aan de andere kant misschien is het juist de moeite waard om dat face tot face te doen. Ik doe gewoon niks overhaast. MI heeft een hééél speciaal plekje in mijn hart, maar ik ben nu wel achter dat dat geen reden is om maar alles te accepteren. Dat doe ik ook niet bij mijn ex (en met hem ben ik 7 jaar samen geweest), dus dan hoeft MI ook geen special treatment.
realiseert zich dat de retraite haar heel goed heeft gedaan
.....
Ik weet het niet.
Zou ik zijn tenminste.
.....
Jawel dat zou ik ook hebben. Vandaar dat ik denk ik eerst een aantal dingen uitgesproken wil hebben. Aan de andere kant misschien is het juist de moeite waard om dat face tot face te doen. Ik doe gewoon niks overhaast. MI heeft een hééél speciaal plekje in mijn hart, maar ik ben nu wel achter dat dat geen reden is om maar alles te accepteren. Dat doe ik ook niet bij mijn ex (en met hem ben ik 7 jaar samen geweest), dus dan hoeft MI ook geen special treatment.
realiseert zich dat de retraite haar heel goed heeft gedaan
dinsdag 8 september 2009 om 11:30
Tis gelukt, I look goooooood!
Wiite jeanslegging, met grijs jurkje/topje, zilveren sandaaltjes en bijpassende sieraden.
Ik moet er goed uitzien omdat ik vandaag veel nieuwe mensen ga ontmoeten, maar vooral ook omdat het mooi weer is.
Misschien wel de laatste keer dat ik zomers gekleed kan!
Oh, en wie weet zie ik MX, maar ik denk dat ik hem ga ontlopen.
Kym tis wel erg leuk hoor.
Wanneer zie je hem weer dan?
Ja Pom, zonder na te denken!
Wiite jeanslegging, met grijs jurkje/topje, zilveren sandaaltjes en bijpassende sieraden.
Ik moet er goed uitzien omdat ik vandaag veel nieuwe mensen ga ontmoeten, maar vooral ook omdat het mooi weer is.
Misschien wel de laatste keer dat ik zomers gekleed kan!
Oh, en wie weet zie ik MX, maar ik denk dat ik hem ga ontlopen.
Kym tis wel erg leuk hoor.
Wanneer zie je hem weer dan?
Ja Pom, zonder na te denken!
dinsdag 8 september 2009 om 11:34

dinsdag 8 september 2009 om 12:12

dinsdag 8 september 2009 om 12:17
Wilde hem eigenlijk een bericht sturen dat ik een kop koffie wil drinken, maar op kort termijn dus deze week anders volgende week en dat de afspraak alleen door kan gaan als hij de volgende 3 vragen met ja kan beantwoorden:
- durf je het aan om door de mangel gehaald te worden
- nog belangrijker, ben je bereid om door de mangel gehaald te worden
- realiseer je dat als deze afspraak om één of andere reden niet doorgaat, dat het dan echt klaar is (vandaar dat afspraak uiterlijk volgende week kan plaatsvinden, Pom denkt SMART )
Uiteraard gelden deze vragen ook voor mij
Zoiets?? Pom weet het echt niet meer en heeft jullie hulp nodig *kijkt nu héééél hopeloos*
- durf je het aan om door de mangel gehaald te worden
- nog belangrijker, ben je bereid om door de mangel gehaald te worden
- realiseer je dat als deze afspraak om één of andere reden niet doorgaat, dat het dan echt klaar is (vandaar dat afspraak uiterlijk volgende week kan plaatsvinden, Pom denkt SMART )
Uiteraard gelden deze vragen ook voor mij
Zoiets?? Pom weet het echt niet meer en heeft jullie hulp nodig *kijkt nu héééél hopeloos*