Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
momo, ik praatte alleen voor mezelf, husky moet natuurlijk gewoon nog even helemaal los gaan, zeker nu manlief weg is!
Duvel, ik ben zelf in stuit geboren (ik was het eerste kind), gewoon op de natuurlijke manier en m'n moeder heeft er geen trauma aan over gehouden. Het kán dus wel gewoon. (bovendien hebben stuit-kinderen niet zo'n gefrommeld hoofd als ze net geboren zijn, doet het leuk op de foto's :-) ). Maargoed, ik zou zelf toch ook liever hebben dat het kind normaal met z'n koppie naar beneden ligt hoor...
momo dat berichtje van gw heb ik gewoon even niet gelezen hoor ik wil trouwens ook wel op mijn moeder lijken, die was bij zowel mijn broertje als bij mij in 4 uur klaar met de bevalling, niks geen problemen of drama's.
Sterkte Annika, wat een teleurstelling weer!

Duvel, da's echt balen, dat de baby gewoon goed lag eerst en nu niet meer! Ik hoop dat het draaien van de baby goed gaat en niet al te pijnlijk zal zijn.

GW, die dikke buik komt bij jou vast nog wel! In het begin stelde het bij mij ook niks voor, maar de laatste maanden is-ie toch wel fors gegroeid.

Is er al nieuws van Ik??? Het kan toch niet al te lang meer duren. Ikzelf ben het wachten nu wel zat. De gyn verwachtte vorige week dat ik de baby uiterlijk morgen zou krijgen, dus ik ging er helemaal vanuit dat ik afgelopen weekend al mama zou zijn. Nu er nog steeds niks aan de hand is vind ik er niks meer aan om te wachten! Begin echt behoorlijk ongeduldig te worden nu. Maar ja, baby beslist wanneer hij/zij eruit wil...
Nou, ik denk dat daar best wel iets erfelijks in kan zitten. Vriendin heeft 3 uur geperst voordat kind er was en had wegvallende persweeen. Bleek haar moeder dit ook bij beide kinderen gehad te hebben. Kan natuurlijk toeval zijn, maar misschien voorspelt de bevalling van je moeder ook wel een beetje hoe het bij jou zal verlopen (hmm, 1x stuit en 1x bloedtransfusie, meer details wil ik geloof ik nog maar niet van m'n moeder weten )
Oh Leonor, wat duurt wachten dan lang zeg! Ben je nog wel een beetje mobiel, of waggel je echt puffend door het huis? Suces met de laatste loodjes!!
Een dag hier....

Ook nog gedonder op m'n werk.

Blegh, alles is vandaag even erg stom en naar.

volgende pday: 10 oktober
Da's nie leuk, Annika! Ik wou dat ik iets kon zeggen om je op te vrolijken, maar ik kan me voorstellen dat je er even helemaal geen zin in hebt.. Sterkte meisje!

O, en arme pinguin-Leo..! Wachten is sowieso al best stom, en je bent natuurlijk al zo dichtbij, dan is er helemaal niets meer aan.. Succes met de laatste loodjes en ik hoop dat je een complicatie-loze bevalling hebt!

Doen we in de zwarte lotto overigens niets met de datum waarop m/v geboren wordt..? Da's even wat moeilijker he, als je geen 50% kans hebt..!
Ah nee, lieve Annika. Wat ontzettend klote dat het wederom niet gelukt is. Doe maar lekker schelden en huilen vandaag (en morgen en zo lang als nodig) en dan helaas weer op naar de volgende ronde. Het moet toch een keer lukken?? Dikke kus!

Leonor, wat ontzettend spannend bij jou zeg! Dus de uitgerekende datum ben je nu al voorbij? Nou, ik zet de tribune voor de live bevalling wel vast klaar hoor. Nee grapje, heel veel succes met de laatste loodjes!

Duvel, balen zeg. Ik hoop dat ze hem nog gedraaid krijgen zonder al te veel pijn. Maar zoals je zelf al zegt, zolang alles maar goed is met de kleine man.

Mariss, morgen echt bellen hoor. Anders wordt ik boos....en dat wil je niet meemaken!!
quote:annika79 schreef op 08 september 2009 @ 16:46:

Een dag hier....

Ook nog gedonder op m'n werk.

Blegh, alles is vandaag even erg stom en naar.

volgende pday: 10 oktober

Meeen wat kkaaauuuutteeee zeg, echt, ik had zo'n goede hoop!
Nou Annika een dikke voor jou hoor meid

Wat vervelend nou toch.

Riz ik zou het ook een fijn gevoel vinden hoor als ik

zo goed in de gaten werd gehouden. Hier je zal hem

nodig hebben. En bedenk inderdaad dat je straks weer een

lekker meisje in je armen hebt.

O ja en Riz wat is het verschil tussen een gewone echo en een

Flow Grow echo?

Duvel dat is klote als je je helemaal ingesteld hebt op een thuis

bevalling. Maar ja hopelijk kunnen ze het nog draaien. Gaat dat

trouwens niet meer vanzelf?

Gw ook ik woon ongeveer 10 minuten van het ziekenhuis vandaan.

En dat is inderdaad wel aardig aan te rijden hoor. Maar ik vind het

wel een fijn idee zo dichtbij.

Husky ik vind dat je groot gelijk hebt met dat shoppen. Hij wat, jij ook

wat. Ik heb vandaag ook weer wat zwangerschapskleding geshopt. Altijd

leuk om te doen.

NEEE ik hoop dat ik dan niet op mijn moeder lijk hoor. Dan ben ik bijna 20 uur

bezig!! Pffff ik moet er niet aan denken nu. 3 uurtjes lijkt mij prima!

En Leonor wij hebben geloof ik ook nog niets van IK gehoord. Voor jou ook de laatste

loodjes. Nog even vol houden meis. Zet hem op!!

En hebben jullie trouwens nog wat van Erine gehoord. Ik heb haar al een tijdje niets gezien?

Heeft ze toch even wat afstand genomen?
Erine is er idd al een tijdje niet geweest, mss wou ze toch even een beetje rust aan d'r hoofd, maar voor het geval ze toch mee leest, even een dikke voor jou!

En ook voor Polleke, , hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje? Hou je het nog vol in de ontspannen low-lands mood?

Hier vandaag weer proefkaartjes binnen gekregen en ik denk dat ons kaartje er wel bij zit! Manlief moet dit weekend nog even keuren maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij het er wel mee eens is! Jippie!
goed man gw! Ben benieuwd naar jullie kaart, moet alleen nog zo lang wachten.

@ yaya, jij dus ook nog lekker geshopt. Doe eens foto's van je huis, ben wel benieuwd naar je nieuwe meubels.

@ leonor, nog even volhouden, had ik nou begrepen dat je moeder ook jou kant is opgekomen? Leuk!
even een voor Annika. De eerste dag is altijd de grootste PIEP-dag en je bent ook gewoon heel zielig vandaag!

En ook nog 1 voor Erine, omdat ik hoop dat het goed met je gaat:

verder even weinig te melden....
Zo daar ben ik weer

@Maya : Wij hebben geen bedje waar je de spijlen van los kan maken, maar ik zie het allemaal wel. Zoals ik al eerder zei, ik heb tot mijn 6e jaar in mijn ledikantje kunnen liggen. En toen was ik er nog steeds niet uitgegroeid maar mijn moeder vond toen dat het tijd werd voor een grote mensen bed.

Ben naar VK geweest vanavond. Alles was goed, het enige wat ik nu moet doen is ijzertabletten slikken want mijn Hb waarde was gedaald.

Verder was alles prima, de verloskundige die ik vandaag had die had me al een paar rondes niet meer gezien dus ze kon echt goed voelen dat het kindje goed gegroeid is.

Volgende keer VK : 21/9 !!!
@ fanatic, goed zo, een stickertje van de verloskundige!

Heb eigenlijk ook niet veel te melden behalve dat ik vanmiddag voor mijn eerste 3d echo mag, ben echt benieuwd. Vriend gaat niet mee, die kan nooit op woensdag, das wel jammer want hij is nog zenuwachtiger dan ik.

Nog wel onwijs gedoe met familie van vriend om het te vertellen, het komt allemaal niet uit dat we langs komen, ziek, niet thuis, geen tijd, nou laat dan maar. Ze weten natuurlijk niet waarom we komen maar pppffff, zijn vader moet naar z'n nieuwe chick, zijn moeder is de hele week al niet lekker dus het kwam niet zo goed uit als we langs wilden komen. Nou we gaan gewoon langs, en jammer dan als het niet uit komt. Baal er een beetje van zeg.

Oh ja, je hoort van Rain, de huisarts bellen he, want anders zwaait er wat
Mornin!

Ik zal rond 10u mn huisarts bellen hoor! Ga eerst telefonisch bespreken, maar even zien of ik een afspraak wil/moet maken.

Rain, wanneer ga jij heen?

Beck, kan me het voorstellen, ook al snappen zij inderdaad niet waarom, het is gewoon irritant... jullie hebben supernieuws dus je staat verdeurie te springen om dat aan je familie te vertellen, en als ze dan met zulk gezeur aan komen zetten... Grmppff.

Annika, hoe issie nu? De eerste dag is het ergste he... die enorme teleurstelling. En helemaal als je al een paar dagen over tijd bent! Ik werd op dag 26 ongesteld, niet verwacht en enórm teleurgesteld, maar beter dan op dag 36, want dan had ik me ook nog een week lang gek gemaakt, dat is me nu gelukkig bespaard gebleven. Nog maar even een dikke knuf voor joe!

Leo! Spannend zeg.... ik kan me voorstellen dat het nu wel mag gebeuren. Ik hou je hyves nauwlettend in de gaten, net als die van Ik trouwens. Zó spannend!! Succes in ieder geval met de laatste loodjes. Zijn jullie trouwens al helemaal verhuisd?
Disndag uitstrijkje...
@ marriss, spannend, wat gaan ze dan checken?
Goed zo Mariss, ben trots op je!! Enne, inderdaad wat gaan ze dan controleren weet je dat al?

Ik ga a.s. vrijdag om 11.00 uur. Spannend......

Becky, wat vervelend zeg van je schoonfamilie. En inderdaad dan maar gewoon gaan!

Erine, alles goed met je? Niet te lang wegblijven he?

Dikke kus voor Annika
Hij vroeg wanneer de laatste keer was dat ik een uitstrijkje heb gehad (paar jaar terug) en dat het verstandig was om dat dan nogmaals te doen om het te onderzoeken op afwijkingen.

Ik gooi het voor mezelf én bij de huisarts steeds op: 'ik ben zo lang ongesteld' en niet op: 'ik ben nog steeds niet zwanger'. Struisvogelpolitiek denk ik Stom he....
Duvel, balen dat de kleine idd in een stuit is gaan liggen! Hopelijk kunnen ze het nog draaien. Laat je idd maar goed voorlichten, zowel aan stuit bevalling als aan keizersnee zitten nadelen, maar even tegen elkaar afwegen.

Mijn moeder is bij ons alle 3 in 5 uurtjes bevallen (vanaf de 1e wee) en was snel weer op de been. Dat wil ik ook wel. Mijn zwangerschap lijkt tot nu toe nog wel precies op die van mn moeder. Dus als bij mij ook 5 dagen voor de uitgerekende datum de weeën beginnen (zoals bij mn moeder bij mn broer) zou dat helemaal grappig zijn.

Beck, ik kan me voorstellen dat je baalt van je schoonfamilie. Maar zoals je zelf ook al aangeeft ze weten niet waarvoor jullie langs willen komen, dan zouden ze er vast niet zo moeilijk over doen!

Mariss, heb je het er met de huisarts niet over gehad dat je al een poos bezig bent om zwanger te worden?

M’n buik maakt nog even een groeispurt door volgens mij, pas nu haast geen eigen shirts meer (vorige week nog wel), maar om nou voor hooguit 4 weken nieuwe shirts te gaan kopen vind ik wat te veel van t goede.

Vanmiddag weer naar vk.
maya, dan pak je toch wat van vent?

marriss: good girl!

zwaai naar de rest, ga zo broodje eten, en dan omkleden voor de bruiloft. heb er zin in! kus!
Maya succes bij de VK vanmiddag !!!

Ik zou voor 4 weken ook geen nieuwe shirtjes gaan kopen...

Heb net een stukje chocomousse taart gegeten, was eeeerrrug lekker. Alleen zal hij de rest van de dag zwaar op mijn maagje liggen.
Goede middag meiden!

Hier ff alleen dus kan even bijlezen en tikken.

Becky wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Ik zou gewoon langs gaan inderdaad, jammer dan.

Ik kijk binnenkort even of ik wat foto's van de meubels etc kan plaatsen. Dat gaat goed komen.

Mariss, Goed zo! Kan geen kwaad om toch ff te checken vind je niet? En dat van die struisvogel dat valt best mee. Het andere klopt toch ook.

Hier nu een druk weekje voor de boeg en dan lekker een weekje thuis. (klussen op de babykamer) Nou ik ga weer misschien kom ik nog wel ff buurten straks.

Dikke kus voor iedereen !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven