Januari 2010

30-04-2009 06:48 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamUitgerekendLeeftijdKindjeBijzonderhedenLily794 jan3eCorneel705 jan392eLeeuwedraak5 jan332eFluor5 jan291eMissDreamer6 jan362e Sanne787 jan301e14/9 echoEllen10 jan251eNonovrouw10 jan302eSientje3313 jan2eIlta13 jan261e30/9 vkFayama14 jan3e18/9 20-wkn echo, 28/9 gynSquirrel16 jan353eWind19 jan313e4/9 20-wkn echoBianca19 jan1eLientje197220 janArc21 jan382e10/9 20-wkn echoDemismile21 jan401eMagica22 jan292eZomer24 jan1e11/9 20-wkn echoNajul25 jan3eSabine25 jan1eIlar27 jan321e14/9 20 wkn-echoLolalila28 jan322eZwolleneesje30 jan1eSaffier31 jan

Hoi!

Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!

Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?

Groetjes,

Leeuwedraak
MD, ik weet niet wie jij 'bent' op de Windows Groep omdat je niet in het voorsteltopic staat. Dus ik kan nu even niets.

Ik zal trouwens iedereen 'eigenaar' maken van de groep zodat we allemaal dezelfde rechten hebben.
MD, ben jij sinds gisteren lid van de groep en sta je zwanger op je profielfoto?
Ja, dat ben jij. Ik weet het bijna zeker!

Alleen ik zie geen e-mailadres want dat is neit zichtbaar omdat je het waarschijnlijk niet hebt aangegeven in je profiel.

Uhm.. heb jullie wel net allemaal (we zijn nu met 11) mede-eigenaar van de groep gemaakt. Misschien dat je dan een mailtje krijgt.

Ik hoop het
Ja maarreh dan weet ze toch niet op welk emailadres ze dat mailtje binnenkrijgt ??

Hmmm misschien toch maar nieuw emailadres aanmaken? En als je naar hotmail gaat, staat dan niet je emailadres al vooringevuld, bij mij nl wel.
Heel scherp
Ja, ik ben diegene die zwanger op de foto staat, leek me wel leuk om maar meteen te laten zien wie ik ben :-)

Ik ga het nog wel even proberen!
Hoi allemaal,

De afgelopen maanden heb ik nagenoeg niets van me laten horen omdat ik het te druk had met werken (hoogseizoen in toerisme) maar zou graag lid worden van jullie groep. Hebben jullie nog plaats voor een aanstaande moeder?
Peri, je kunt me mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl dan stuur ik je een uitnodiging.
Ook mij lijkt het leuk me aan te sluiten: 38 jaar en uitgerekend op 11 januari van de eerste: een klein druk schoppertje tot nu toe

Kom er alleen niet helemaal achter waar en waarvoor ik me nu nog aan moet melden. Windows Live? Yahoo? Ik merk het wel!

Oh duh! Het staat gewoon in het bericht hierboven. Zwangerschapsdementie, daar gooien we het maar op ;)

Wind, ik ga je een mailtje sturen!
anoniem_91729 wijzigde dit bericht op 12-09-2009 13:30
Reden: Lezen is moeilijk he?
% gewijzigd
hoi allemaal,

Vakantie gehad en daarna natuurlijk errug druk op het werk, dus pas weer laat bericht van mij. Heb me bij Wind aangemeld voor Windows Live dus hoop jullie daar snel te zien! Dan meer, ga nu slapen....
He dames! hoe is het hier met iedereen??

met mij helemaal goed! Wind, ik heb je ook een mailtje gestuurd, ik zie de uitnodiging wel tegemoet! :-)

spreek jullie daar, kuss
*Breekt in*

Ben heel benieuwd hoe het met Arc gaat...

En naar de rest natuurlijk ook!!!

*Breekt uit*
*Vind het ook heel jammer dat hier niet meer geschreven wordt, is namelijk ook zo nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat. (zelf ook een aanstaande januari moeder) *
Zag dit topic voorbij komen en dacht 'hé, dat zijn wij!'

Twee van ons zijn ondertussen al december moeder en een aantal hebben al last van (voor)weeën dus er gebeurt genoeg.

En hoe het met Arc gaat kan ze beter zelf vertellen

Ik zal een seintje geven op onze groep.
En is die van jou nog gedraaid Wind?
Ja! Dat je dat nog weet

Ik ben die avond gaan kwispelen (op handen en knieën gaan zitten en rondjes draaien met je kont.. juist ja). Die nacht onwijze buikpijn gehad en niet lekker geweest. De dag erna afspraak met acupuncturist om moxa therapie toe te passen, maar omdat ik zo'n last had van buik toch even verloskundige gebeld om te vragen of er gecheckt kon worden of baby misschien gedraaid was. Dadelijk zou moxa de baby weer verkeerd doen draaien

Mocht meteen langs komen en ja hoor... baby keurig gedraaid. En nog steeds en inmiddels flink ingedaald. Ben blij! Mag lekker thuis bevallen en ben er klaar voor

Thanx for asking.
Wat een goed nieuws!!! Tja ben zelf druk bezig geweest met alles wat voor handen was. Maar die van ons blijft lekker met het hoofdje boven zitten. Super eigenwijs!!!

Succes en geniet van je thuisbevalling!

En ben nog steeds heel benieuwd hoe het met de andere dames gaat.
Oh, die van jou ligt ook in een stuit? Nu weet ik het weer

Vervelend dat hij/zij niet gedraaid is. Ben je er al uit wat je gaat doen? Hebben jullie nog een versie gedaan, want wij waren daar wel over uit dat we dat niet zouden gaan doen.

En wanneer ben je precies uitgerekend? Kan het nog draaien?
Ja twee versies gehad. Die heel erg meevielen. Niks van de (horror)verhalen die ik hier of elders las. Gelukkig! Maar onze mini had er gewoon geen boodschap aan.

Moet maandag weer naar de gyn om de bevalling te bespreken en ik ga het gewoon zelf proberen. Zowel de vk als de gyn hebben ook gezegd dat dat in mijn geval prima kan en dat zowel ik als mini in de gaten gehouden zullen worden. Dus dat komt wel goed.

Ik ben eventjes na jou uitgerekend volgens mij, 23 jan. Ik heb hier nooit meegeschreven omdat ik al een zeer actief en gezellig clubje heb. Maar ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar de mede januari moeders.
arc meld zich hier ook even!

"alles nog in het midden" hahahaha!

vandaag 37 3/7 week... dus hij mag eruit als ie wil :-D

maar ik heb liever dat ie even wacht tot minimaal donderdag.. want dan is mn eigen gyn weer beschikbaar.

ze heeft in mn EPD (electronisch patientendossier) haar privé mobiele nr gezet en erbij geschreven dat ze altijd gebeld wil worden als ik binnenkom met weeën.. lief he? ze zei, ik weet niet of ik dan in de buurt ben, maar ik hoop van wel!
Ik ben ook nieuwsgierig hoe het met iedereen gegaan is met de bevallingen. Ik heb ook even meegeschreven (sta in de tabel er nog bij) en 1x op het priveforum geschreven, maar daarna door drukte geen tijd meer gehad. Ik was 21/1 uitgerekend en uiteindelijk ben ik bevallen op 21/12 van een gezonde prachtige dochter ;)

Iedereen druk met voeden, kraamvisite?

Lijkt me leuk om wat te horen.......
Demismile: gefeliciteerd met je dochter!

Ik bedacht me ineens dat ik sinds we 'privé' schrijven helemaal nooit meer op dit topic gekeken heb. Vandaar dat ik even langskom.

Ik ben zelf op 7-1 bevallen van een zoon. Afgelopen week is de laatste januari-baby van iedereen die nog op de privégroep schrijft geboren... Niemand heeft februari gehaald! (Gelukkig, want een aantal waren het wachten wel zat )

Ik zit hier inderdaad midden in de voedingen en visite. Vandaag is de eerste dag dat ik helemaal alleen thuis ben met mijn zoon, mijn man is weer aan het werk. Vreemd en spannend, maar ook wel leuk. Alleen dat rotweer! ik heb zo'n zin om een flinke wandeling te maken... Morgen misschien beter.
Ben eigenlijk zo benieuwd hoe het met iedereen is. Ben zelf bevallen op 23 jan. en 'mis' jullie topic wel een beetje. Wist namelijk niet dat ik zo onzeker kon zijn. Of verward. En ben benieuwd of andere januari mama's die ongeveer gelijk lopen dat ook hebben.

Maar wil ook niet zomaar jullie prive groepje binnen vallen met een mail.

Nou ja misschien dat ik hier nog wel eens een update lees.
Hee Peanutje, wat mij betreft mag je erbij hoor, op de groep. Zal ik het daar even voorstellen? Ik kan je verklappen dat wij ook af en toe onzeker en verward zijn .
Wat mij betreft ben je welkom Peanutje! Volgens mij moet je dan een mailtje sturen naar Wind, en staat het emailadres een paar blz terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven