Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, hoe was het bij de VK?
Stressed is just desserts spelled backwards
Star was naar gyn. Echo en CTG waren goed. Nu tot 18.00 uur wachten of vk nog plaats heeft om te kijken of ze nu kunnen strippen. Anders maandag 7.30 uur melden in zkh voor inleiding.
Oke, fijn dat alles goed was met de baby. Ik hoop dat ze nu wel gestript kan worden, dat ze inmiddels wat ontsluiting heeft.

Hang in there, Star!
quote:Suze2 schreef op 11 september 2009 @ 10:05:

[...]

Amper...

Het schema: om uur of 10 naar boven, lig ik er na nog wat gerommel met was en babykamer en tandenpoetsen en zo rond half 11 in. Kan ik niet slapen omdat vent nog beneden is. Daar blijft hij tot half 12, dan moet hij lezen anders kan hij niet slapen... Vervolgens lig ik tot 12 uur half 1 wakker. Om half 5 komt Jeetje er wel weer aan. Dan ben ik dus echt goed wakker. Kopje thee drinken.

Om half 6 ofzo weer in bed. Wekker gaat om 6 uur, man is snoezer dus nog 2x om de 9 minuten. Ik slaap ondertussen elke keer dus IRRITANT! Om half 7 als hij er dan eindelijk uit gaat ben ik weer klaarwakker tot 7 uur, dan slaap ik weer in. Half 8 Jeetje wakker, als ik mazzel heb draait ze zich nog even om.

O ja, en dan moet ik er ook nog 3x uit om te plassen.

Gezellig schema he? Vanmorgen na de eerste snoeze ronde dus enorme jankbui gehad. Daarna gelukkig nog wel tot half 9 geslapen.

Ook goed gesprek met Jeetje gehad over in eigen bed slapen: haar kamer is zootje omdat er meubels en z uit babykamer staan. Nu afgesproken dat als het weer gezellig is ze weer in eigen bed slaapt. Morgen opruimen dus samen met meneer.

Verder alles goed hoor hier

Bleeeeeegh, niks geen goede rust achter elkaar dus.

Hoe is het nu? Lekkere dut gehad net?
quote:mamax schreef op 11 september 2009 @ 10:42:

Star, ze weet toch helemaal nog niet of kindje mag blijven? Het is een pleegkindje, dus voor hetzelfde geld is het morgen weer weg. Ik denk dat dat best veel met je doet.

Huh? Ik volg je even niet?
Bedankt voor de update Suus

Gyn trouwens een geweldige man want heb iets gekregen voor constipatie en ben net heeeeeeerlijk naar de wc geweest

Mal! Da's niet waar van dat waterpistool, geloof je mooi niet
O wacht, we hadden het over Cuddy
quote:Star schreef op 11 september 2009 @ 16:12:

[...]

Bleeeeeegh, niks geen goede rust achter elkaar dus.

Hoe is het nu? Lekkere dut gehad net?

Nope, wel gelegen en dat was ook lekker, maar ik ben denk ik veel te bang dat alles wat ik overdag krijg ook nog van de nacht af gaat.

Wel relaxed trouwens want toch maar afspraak acupuncturist gemaakt en mezelf laten relaxen
Wat heb je van gyn gekregen dan???
Hoi en doei!
Dat heb ik ook Suus, net op bed niet te lang willen liggen want bang dat ik dan vannacht weer aan het spoken ben. Zucht, het is ook niet makkelijk hè? Jeetje al opgehaald?

Gyn heeft me iets heel vies gegeven, zakjes poeder om te drinken en het is echt te smerig voor woorden, maar doet wel z'n werk

Hoi en doei Jin
GEEN DETAILS GRAAG.
Doe ik toch ook niet?
Is best lekker om af en toe heerlijk te poepen hoor Jinny. Wij hebben boven een wc met zo'n dakje zeg maar, en Malman en ik proberen elkaar altijd te overtroeven in letterpoepen. Ik had laatst de K van Kellogs, toen was ik echt trots op mezelf.

Whoehahahahahahaha jammie.
Proest (kaktrut ).
Ik heb ook wel een eens een j met puntje erboven gelegd. Vond ik wel knap.

Doen jullie dat nooit?
Oh ja Amalia, de shirts staan echt erg leuk bij de ventjes! Helemaal goed!!! Nogmaals dank!

CD, veel plezier bijd e bios, was het leuk?

Bam, te laat maar een fijne vakantie!!!
Ik heb een gore plonswc Mal.
*negeert Mal*
Hoe is het nou met jeuk Jongste Jin of heb ik er overheen gelezen?
Hormoonzalf helpt erg goed, maar zodra we daarmee stoppen is ie weer aan het krabben. Moet weer een afspraak maken bij de Hautarzt.
Ja want je kan niet blijven smeren met die troep natuurlijk. Lastig.
Mocht je nou nog naar de vk Star? Of moet je definitief tot maandag wachten?

Jin, welke kleuren hebben je mannen?

Zo even eten, om 19 uur sporten.
Ik wacht..... net gebeld om 18.00. Ze had 1 werpende en 1 werpende onderweg dus ze moest even kijken hoe het daarmee stond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven