Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Dan maak je er maar een F van;-)
Ik wil OOK Gooische Vrouwen kijken maar moet wachten tot het is afgelopen, daarna kan ik het pas zien via uitzending gemist. Zucht...
Anais, Waren ze maar allemaal zo!

Ik heb net een champie party achter de rug, nu even pizza eten aan zee-

Ciao!
maar via uitzending gemist moet je toch betalen voor gooische vrouwen
chica..ik wil ook champie!!!!
Ik zal niet klagen, Chicha, maar merk dat ik me voorbereid op een ongezellige Tb bij thuiskomst omdat hij heel moe zal zijn. Soms was dat een domper in het verleden maar als je er rekening mee houdt, kan het alleen maar meevallen.

Ik mag hem ook nooit ophalen van de luchthaven en hij vertelt nooit op welk tijdstip hij thuiskomt. Roept alleen iets als "zaterdag ben ik er weer, en dan eerst in de loop van de dag, dan in de loop van de avond en vervolgens, misschien in de ochtend, je ziet me vanzelf."

Hij kwam ook een keer 2 dagen te vroeg thuis, met een big smile en als eerste zei hij:"Waar is je secret lover?" Ik verdacht hem er serieus van dat hij wilde checken of ik een minnaar in huis had gehaald. Nog steeds pest ik hem ermee als hij belt, en zeg dan:"Ik moet nu ophangen, mijn lover wacht..."
Nee hoor Dutchie, je kan gewoon gratis kijken. En het is nu afgelopen dus je kan er nu naar kijken. Het eindigt vreselijk spannend, ik zal niets zeggen.

Chicha, ga je nu nog pizza eten? Wat laat. Ik heb best trek in een kir royale (champagne met creme de cassis).
Dutchie, het is gratis, Gooische Vrouwen al staat er een eurotekentje bij. Heb je de vorige uitzending gemist?

Vertel, Chicha, wat voor Champie party heb je gehad (waar/bij wie/wat voor gelegenheid) en hoeveel heb je er naar binnen gewerkt?
Anais, ga je nu nog plaatjes neerzetten hier van die jurken? Of niet?
quote:Anais01 schreef op 11 september 2009 @ 21:35:

Vertel, Chicha, wat voor Champie party heb je gehad (waar/bij wie/wat voor gelegenheid) en hoeveel heb je er naar binnen gewerkt?Inderdaad
Eén dag en 12 pagina's later....... ga ik maar bij man en kids op de bank zitten met een warm bakkie en een stukje chocola zitten....... Misschien vind ik in't weekend nog tijd om hier bij te lezen....

Choc, bonne nuit.
Zooo... ik ben er even een paar uur niet en dan alweer 3 pagina's!!

Leuk, Anais, ben je aan 't aftellen?!

Zoals gezegd kan niet iedereen GV kijken... ik krijg een foutmelding dat 't alleen in selected countries bekeken kan worden, snif...
Saby, heb je mijn stukje over FB nog gezien? Ik doe het echt niet expres hoor, maar ik kan er gewoon al dagen niet op. (en dat zeg ik nu al voor de derde keer, dus het is echt waar )
goedenavond....

**bolle buik van de pannenkoeken** meeeeennn wat was dat heerlijk om voor 2 hongerige jochies en een grote broer pannenkoeken te koken

kreeg rozen van de ninos en weer een afscheidszoen hihih... ze zijn echt zooooo heerlijk!

@ specu, jaiks klinkt weer heftig! moet je volgende week vrijdag in de stad zijn dan?

@ choc, fijne avond! hoe bevalt het werken!?

voor de rest... sooo sorry.... reageren is echt zooo onmogelijk!

wilde wel nog ff zeggen

@ ine, je kunt viva gewoon in 2 schermen openen, de ene lezen en de andere schrijven...
FB... das een f...... fuck butt? jaaaa het is weekend voor dutch nog 30 min en ik wuif vaarwel naar de baaas
welgrappig,..omdat we allemaal in een verschillende tijdzone wonen, word er op dit topic dag en nacht gethee leut.....

zullen we het drukste topic zijn?

wel raar dat ik na 6 jaar viva forummen pas hier beland
Haha, Lapin, ik geloof je, hoor!

Disco, zijn de ninos kinderen van broer/zus?
Gezellig he Dutchie?

Jij hebt trouwens Maincoons toch? Die vind ik zo gaaf. Miischien schaf ik er ooit nog eens 1 aan.
Wat gek toch, Dutchie is nog op d'r werk, ik denk over vroeg naar bed gaan en de Aussies liggen al uren op 1 oor...
@ saby, broer heeft sinds enkele maanden een nieuwe vriendin en zij heeft twee tweelingjongetjes van 9. ze zijn colombiaans dus vandaar: ninos...
quote:dutchie1976 schreef op 11 september 2009 @ 22:21:

FB... das een f...... fuck butt? jaaaa het is weekend voor dutch nog 30 min en ik wuif vaarwel naar de baaas[afbeelding]Deze zijn erg leuk.
Snjókorn falla, á allt og alla
oh, wat leuk, Disco! krijg je zomaar nieuwe neefjes in je schoot geworpen!
Waaaah hebben jullie Gooische vrouwen al gekeken op RTL-gemist? Laatste scene is heel eng, zit zowat te janken en het is pas de tweede aflevering die ik OOIT gezien heb. Getsie
Nee. nog nooit gv gezien, ga straks als ik thuis ben lekker expeditie robinson kijken.

volgende week is vriend er niet, dus dan komt misschien gv aan de beurt, aangezien jullie daar allemaal zo entousiast over zijn.

Hier zenden ze op dit moment ook twee leuke programas uit: El Desafio (expeditie robinson maar dan op zn colombiaans - elke doordeweekse dag een aflevering) en El Factor X (Idols op zn Colombiaans -- elke werkdag een aflevering) dus daar ben ik wel even zoet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven