Good Luck
vrijdag 11 september 2009 om 22:17
Starretje 2 cm! Goed zeg, misschien onderhand al wel 3. Succes! (wanneer ga je dan naar het kraamhotel?)
De buuf en ik hebben net tot we echt niets meer konden zien onze zolder geverfd! Nu maar hopen dat het morgen bij het daglicht er ook nog mooi uit ziet, zo in het donker was het prachtig !
Nu ga ik lekker bankhangen, kwam even naar de barende Star kijken....
(Jin als ik op gewicht ben kom ik op de wachtlijst en dat duurt ongeveer 2-3 maanden. Dus ik hoop begin 2010)
De buuf en ik hebben net tot we echt niets meer konden zien onze zolder geverfd! Nu maar hopen dat het morgen bij het daglicht er ook nog mooi uit ziet, zo in het donker was het prachtig !
Nu ga ik lekker bankhangen, kwam even naar de barende Star kijken....
(Jin als ik op gewicht ben kom ik op de wachtlijst en dat duurt ongeveer 2-3 maanden. Dus ik hoop begin 2010)

vrijdag 11 september 2009 om 22:30
zaterdag 12 september 2009 om 07:39
zaterdag 12 september 2009 om 08:18
zaterdag 12 september 2009 om 11:11
Gister dus naar de bios, was erg ontroerende film.
We zijn naar "My sisters keeper" geweest, met Cameron Diaz.
Heel aangrijpend verhaal. Zaten alleen maar meiden/vrouwen in de zaal, en een heleboel hoorden we behoorlijk sniffen en snuiten.
Kon mezelf nog aardig bedwingen, maar had er op sommige momenten ook wel moeite mee. Ook zo knap acteren van dat meisje die dus de leukemie had.
kortom, wel een aanrader!
We zijn naar "My sisters keeper" geweest, met Cameron Diaz.
Heel aangrijpend verhaal. Zaten alleen maar meiden/vrouwen in de zaal, en een heleboel hoorden we behoorlijk sniffen en snuiten.
Kon mezelf nog aardig bedwingen, maar had er op sommige momenten ook wel moeite mee. Ook zo knap acteren van dat meisje die dus de leukemie had.
kortom, wel een aanrader!