Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Ohh, Star, geweldige foto's op je Hyve. Wat lijkt ze op Starman zeg!!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Net even op hyves gekeken. Mooie namen hoor Star en Dier.

En foto's zonder make-up vallen best mee :-) Vis zag er ook heel gelukkig uit (en klinkt ook heel gelukkig).

Nala niet stiekem bevallen vannacht of morgenochtend, want dan denken wij allemaal dat je gewoon een drukke dag hebt :-).

Rebbel, geweldig zeg dat hij je zo lang laat slapen.

Inad rot van krampen zeg. Ik hoop dat je uitgestippelde senario klopt :-)

Ahh Ely, ja ik snap dat genieten wat minder is als je doodmoe ben. Lijkt me ook pittig hoor met 4 klientjes. Petje af hoor. Ik hoop dat je wat meer rust kan vinden en ook weer ech gaat genieten van Zemmie en je andere kids.

Aruba, ik hoop dathert nu beter met je gaat? Ik snap wel dat je je afgewezen voelt hoor, maar zoals hierboven ook al door anderen gezegd, als ik je zo hoor ben je echt een supermoeder.
Ely, is ook begrijpelijk dat het heftig is met 4 kids. Hopelijk komt er snel een beetje rust in de tent.

Inad, ik heb dus ook zo rond 17 uur iedere dag die krampen. Apart hè?

Lig nu lekker op bed. En ga proberen te slapen. Maar opeens last van maag zuur. Bleh.

Nou, hopelijk fijne nacht allemaal!
Murning!

Hier een beetje rare nacht achter de rug.

Had op de wc opeens heftige menstruatie kramp in buik en rug.

Maar moest alleen maar een grote boodschap doen.

Het zwijt brak me ff uit (letterlijk) van de pijn.

Maar daarna gewoon weer in slaap gevallen.

Vanmorgen moest ik gewoon plassen en toen had ik beetje roze bloedverlies aan wc papiertje.

Daarna nog een keer, maar toen moest ik weer poepen.

Blij dat ik straks naar de vlos kan, allemaal ff vragen. Zal het nu dan toch echt? Of weer loos alarm...
Ben benieuwd Nala, hoop dat het nu dan toch echt gaat beginnen. Zou mooi zijn!

Dier, ik vind je prachtig zonder make up en pips van de operatie ook. Komt door die mooie blikken op de nieuwste aanwinst

En Vis straalt echt de foto af

Mijn gezin is net vertrokken naar werk en school. Ik ga nog wat opruimen hier en daar en een lijst met belangrijke telefoonnummers maken voor Ier. Zou ik paar weken terug al doen, maar komt er maar niet van. Nog steeds niet klaar voor een bevalling dus
Nala; ben heel benieuwd wat je vk ervan zegt....hopelijk kun je het nog laten weten.

Aruba; ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, het is toch een teleurstelling als je bv niet helemaal loopt zoals je het zou willen. Denk je een beetje aan jezelf? Full-time kolven en via een fles voeden is een dagtaak waar je ontzettend moe van word omdat je de dubbele tijd kwijt bent per voeding. Als je het perse wil is dat natuurlijk goed en heb je dat er voor over, maar zwaar is het wel.

Ely; bij jou ook al zo heftig, 4 kindjes is ook niet niks, je moet na een gebroken nacht toch om 7 a 8 uur je bed uit om de rest aan te kleden en op tijd op het kdv of school te krijgen. Kan je (schoon) moeder (of een vriendin) vanmiddag niet een uurtje met Zemmie gaan wandelen als de andere kids slapen of op school zijn, zodat je ff een uurtje echt plat kunt zonder gespitste oren?

Haha...Inad, je klinkt idd nog helemaal niet klaar voor de bevalling, nog zoveel 'laatste' klusjes te doen. Iedere dag om dezelfde tijd krampen is wel irritant zeg, steeds in spanning of het nou toch gaat beginnen. Klinkt trouwens wel heel knus om in bed samen met Chica boekjes te lezen.

Hier gaat het gelukkig allemaal weer wat beter. Do en vr zat ik er echt ff doorheen, er kwam geen einde aan de tranen. Gelukkig is spruw bij elfje nu verdwenen en manlief weer aan het werk en Alissa naar het kdv en hoef ik vandaag alleen maar een beetje huishouden te doen en voor elfje te zorgen. Vanavond 1 kraamvisite en woensdag 1 kraamvisite en verder is er deze week ff geen kraamvisite meer welkom, ff rust in de tent hier en lekker aanmodderen.
Pipi; inleiden of niet inleiden, tja dat blijft natuurlijk een lastig punt. Ik heb zelf inleiden niet als extra belastend ervaren, maar wilde ook perse in het zkh bevallen en heb helemaal niks met thuisbevallingen. Als je heel graag thuis wilt bevallen zou ik misschien kiezen om nog niet in te leiden en te hopen dat het vanzelf alsnog op gang komt...en je man/vriend aan het werk zetten..sex schijnt echt de beste opwekker te zijn .
Bericht op Hyves!!!!
Gelezen, Nala

Lala, lekker, vandaag even alleen met Elfje en een voor de kraamtranen. Goed dat jullie deze week lekker rust inbouwen.

In spanning over beginnen ben ik niet bij die krampen trouwens, want ze komen gewoon de hele tijd en geen regelmaat en ook echt geen weeën. Voelt niet als zodanig in elk geval. Hij beweegt op die momenten ook enorm, dus denk meer dat het iets is dat hij veroorzaakt. Zal em eens en plein publique vernederen als het een puber is of zo, dat zal hem leren
Vis, lees net je bevallingsverhaal. Heb daar een reactie gegeven.
Aruba ik kom je even een brengen. Ik weet precies hoe je je voelt. Misschien kun je je nog herinneren dat ik in exact dezelfde situatie zat. Zo frustrerend.. En je bent al zo moe... Sterkte ermee!

Star ik wil je hier nogmaals feliciteren! Mooie naam!

En nu ben ik weer weg
Dankje Summer! Hoe is het bij jou afgelopen Summer? Dat weet ik alleen niet meer.

Voor elke voeding kolven doe ik ook niet meer. Zag al gauw in dat anderen in die tijd lekker met hem zaten te knuffelen en ik zit maar net die zuignappen op mijn borsten.

De pijn lijkt inderdaad minder te worden dus misschien leg ik hem binnenkort nog eens aan. Maar voor nu krijgt hij gewoon een combi van een beetje fles en een beetje mama in fles. En dat heeft een hoop rust gebracht in huize Aruba!

Lala, lekker dat er een beetje rust is. En wat fijn dat de spruw weg is!

Nala. spannend hoor. Daar is vast iets aan het gebeuren.
Nala, je berichtje gelezen.

Hier ook nieuws. In het ziekenhuis geweest. Ik word morgen iingeleid.
Echt Pipi. En je bedoeling was toch eerst eind van de week? Je wil je lieve baby vasthouden natuurlijk Heel veel succes morgen!
Ja was idd de bedoeling eind van de week, maar is toch anders geworden. Verhaal op hyves gezet. En ik wil natuurlijk ook mijn lieve baby vasthouden
Ik zie dat het geslacht van pipi's baby nog niet bekend is. Ik zeg jongetje!

Heel veel succes morgen, pipi! En genietze van de eerste momenten met je kind!

Hier een ongelukkige baby (dus hopelijk vanwege regeldagen). Dus ik lees wel mee maar heb meestal geen hand vrij om te schrijven....
Op pipi en Nala op hyves gereageerd! Spannend meiden!

En Vis' verhaal gelezen! Wat zonde meid dat het zo heeft moeten lopen! Zal nog wel uitgebreid op hyves reageren.

Hier gaat alles goed met de kleine man. Mini-Monkey vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest voor gehoortest en intake. HIj sliep netjes de hele tijd en is helemaal goed gekeurd.

Verder ben ik zelf vooral moe (kan niet wachten tot de puberteit... dat ik hem uit bed moet rammen ) Vannacht had MM geen zin om te lang te slapen, dus waren we samen veel wakker. Ik vind het wel magisch die uren dat je alleen wakker bent met je baby, maar moet zeggen dat ik 8 uur aan een stuk door slapen ook wel magisch vindt klinken zo ondertussen .
OH en @ Aruba: wat fijn dat je iets meer rust hebt mbt de voedingen. Denk goed aan jezelf en kies voor de oplossing die het beste voor jou voelt! Daar is jullie kleine het beste bij gebaat! Heb je hulp voor de bv (als in lactatiedeskundige ofzo?)?

Iig succes!
Babynieuws! Er is een meisje geboren, dochter van Nala!
Even inbreken, een uurtje geleden sms'te mijn dinnetje Nala:

'Na een hele snelle bevalling ben ik om 15:00 uur bevallen van onze dochter xxx. Ruim 8 pond. Moest wel naar de ok. Veel bloed verloren, placenta niet intact en bijna volledig uitgescheurd. Maar alles gaat ok. Wel een nachtje blijven.'

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's ook hier en sterkte voor wie nog moet!!
wow... wat een flitsbevalling! Gefeliciteerd Nala!!! Wat fijn dat je je dochter nu eindelijk in je armen kunt houden!!

En veel bloed verloren... dat valt dan een beetje tegen. Ik hoop dat je snel hersteld van het bloedverlies en van je inscheuring. Succes meid.

En geniet natuurlijk...

En nu geduldig wachten tot de naam bekend wordt...
Nala, gefeliciteeeerd!

Je bevalling klinkt heel heftig. Hoop dat je snel geneest.

Pipi, spannend!!

Hier beetje boze Ier, want ik was na school bij vriendin wat gaan drinken en toen kwamen krampen natuurlijk precies toen ik op fiets zat, met Chica achterop. Paar keer gestopt en ging uiteindelijk wel. Hij vond het vreselijk achterlijke actie en niet kunnen Heeft ie ook wel weer een punt mee natuurlijk. Nu is hij naar Chica's eerste ouderavond

Ik ga op de bankhangen met DVD (oude serie Robin of Sherwood, wie kent het? ) en Daimtaart van de Ikea. Yum.
jeeetje Nala. Had ik nog even niet zien aankomen. Gefeliciteerd!!!
Pipi - Veel succes! Ik zeg ook dat het weer hoog tijd is voor een jongetje .

Nala, heb je berichtje op Hyves gezien hoor!

Aruba wat vervelend dat je je zo voelt... De midwife die me hier thuis begeleidde de eerste 4 dagen hier thuis waarschuwde me dat heel veel vrouwen een fikse dip krijgen in de eerste week. Misschien speelt die bij jou ook mee?

Ik weet zeker dat je een supermoeder bent... Je doet je zoon zeker niets te kort! Vergeet niet dat je ook een goede moeder bent door lief voor jezelf te zijn.

Inad, thanks voor de tip over een beetje afkolven bij gespannen borsten. Scheelt inderdaad al een stuk.

Mima ligt nu naast me in ons bed te slapen, onder haar eigen dekentje. Ik weet zeker dat ik haar op haar rug gelegd heb, maar ze ligt nu op haar zij (in mijn richting ... Dat gaat ze natuurlijk in haar eigen bedje ook doen... Je krijgt nu overal het advies om je kind op het ruggetje te laten slapen.... Zouden jullie het terugrollen als je het zou zien? Ik bn geneigd om te denken 'lekker laten slapen'... maar ja, aan de andere kant is op de rug natuurlijk wel veiliger...
Nala! Wat snel!!

Gefeliciteerd met jullie kleine meid... Ben heel benieuwd hoe ze heet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven