Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Inad - Spannende actie op de fiets. Kan me wel iets bij Iers reactie voorstellen . Geniet van het bankhangen
Ik zou lekker laten slapen, Vis.

En fijn dat dat kolven helpt. Zo krijgt ze ook relatief meer achtermelk en die is calorierijker, dus das ook weer mooi meegenomen

Nu echt richting bank, was nog even aan t bijlezen op onze Hyve
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gefeliciteerd Nala!! Wat een snelle bevalling en klinkt inderdaad heftig. Rustig aan doen in ieder geval en ik ben erg benieuwd naar haar naam.

Oei Inad, snap dat Ier beetje boos was. Kijk je wel uit nu...moet je nog steeds 20 km fietsen?

Aruba fijn dat het wat beter gaat inmiddels!

Lala ook even helemaal gehad. Vandaag genoten van je dagje aankloten thuis en niets doen? Hope so!

Ely helemaal kapot dus. Hoop dat je toch ergens iets kunt vinden om bij te komen want het lijkt mij ook echt zwaar met vier kinderen. Knuf!

Hier alles oke. Vannacht echt een butnacht gehad weer. Meneer was gewoon klaarwakker en had geen zin om te slapen. Best heavy maar vandaag liet hij weer wat langer tussen zijn voedingen zitten dus hoop dat hij ons vannacht ook meer laat slapen. Vandaag hem ook wat meer naar beneden genomen misschien heeft dat ook voor de nodige prikkels gezorgd. Verder gaat het hier prima. Nesta vindt zijn broertje leuk en doet het goed verder. Heerlijk zo! Aapje puberzoon, verlang ik nu ook naar haha
Pip succes morgen! Spannend hoor. Hoe laat word je verwacht?

Vis ben echt onder de indruk van je verhaal op Hyves. Is echt je grootste nachtmerrie. Gelukkig stond je wel te stralen op de foto!

Nog even officieel voor Nalababy
NALA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!! Klinkt als een hele heftige stortbevalling.

Mmomo en Vis. Wat grappig. Staat nu ongeveer 30-2 voor de jongens. Alleen 1 collega en vriend denken een meisje. Echt grappig dat verder iedereen zegt dat ik een jongen krijg. (en dat denk ik zelf ook)

Oei Inad, die krampen klinken wel heel heftig.

Dier, wordt om 8 uur verwacht, Moet wel eerst om 7.30 bellen of er plek is.
Pipi, succes vandaag

Dier, hoop dat jullie betere nacht hadden. DE dag klinkt in elk geval goed.

Ik hoef geen 20km hoor, dat was alleen toen ik haar s'ochtends ook bracht. Nu doet Ier dat en haal ik haar alleen op om 3 uur. Heen & weer zo'n 10km. Dat vind ik wel te doen. Als het vandaag regent/stormt ga ik lekker met de bus. Ze is een beetje verkouden en hoesterig en ik kan ook wel wat rust gebruiken vandaag
Pipi succes vandaag!
Nala; jippie..ze is er! Gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een heftige bevalling, rust maar lekker uit in je kraambed en laat je vertroetelen.

Pipi; spannend, waarschijnlijk vandaag weer een baby. Veel succes (al lees je dit pas later denk ik).

Dier; hoe was afgelopen nacht? Heeft meneer jullie met rust gelaten?

Aapje; de pubertijd kijk ik nog niet naar uit, maar een half jaar verder waar de meeste baby's gewoon doorslapen verlang ik soms wel een beetje naar.
Aruba, ik heb 2 maanden gekolfd en mijn productie werd steeds minder en minder, toen was ik ermee opgehouden. Ik trok het echt niet meer..Zat ik weer 's nachts te kolven, doodongelukkig.

Ook mijn dochter weigerde dus mijn borst.. Zo rot was dat.. Krijsen! Kraamzorg had tegen haar hoofdje geduwd tijdens het aanleggen en dat was dus de trigger.

Ben bij een lactatiekundige geweest en daar ging het super, maar eenmaal alleen thuis ging het niet meer.

Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en daar wel even verdriet van gehad, maar uiteindelijk bracht het wel rust in de tent en ben pas vanaf toen gaan genieten.
Hoera, we hebben weer babietjes erbij!!!!!

Gefeliciteerd!
quote:summerbreeze21 schreef op 15 september 2009 @ 11:45:

Aruba, ik heb 2 maanden gekolfd en mijn productie werd steeds minder en minder, toen was ik ermee opgehouden. Ik trok het echt niet meer..Zat ik weer 's nachts te kolven, doodongelukkig.

Ook mijn dochter weigerde dus mijn borst.. Zo rot was dat.. Krijsen! Kraamzorg had tegen haar hoofdje geduwd tijdens het aanleggen en dat was dus de trigger.

Ben bij een lactatiekundige geweest en daar ging het super, maar eenmaal alleen thuis ging het niet meer.

Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en daar wel even verdriet van gehad, maar uiteindelijk bracht het wel rust in de tent en ben pas vanaf toen gaan genieten.

Ja daar ben ik ook bang voor, die productie. Het schijnt lang goed te kunnen gaan maar verschilt per vrouw.

Toen ik samen met de kraamzorg en verloskundige én vriend ging zitten om aan te leggen. Mezelf toesprak rustig te zijn. Toen lukte het. Maar de druk dat het moest lukken. Het zweet brak me elke keer uit. En nu voor de gezelligheid lukt het ook nog steeds nauwelijks.

In het ziekenhuis waren ze ook erg hardhandig met hem. Vacuumpomp en niet goed binnen een uur aangelegd. En nog meer oorzaakjes te noemen. Plus dan ook nog eens dat ik het niet fijn vond (gaat nu door kolven beter) de druk werd te groot. Ook voor hem denk ik. Hij voelt het.

Als ik hem dicht bij mijn borst houdt en hem zijn flesje geef dan lacht hij naar me en is hij zo tevreden. Terwijl het krijsen en huilen is wanneer ik hem aan de borst wil (toen het moest)

Hoe oud is meis nu Summer? Had je er nog lang moeite mee je erbij neer te leggen?
Update: Na eerse pil indrukwekkende weeenactiviteit. Helaas weinig gedaan aan ontsluiting en verstrijken baarmoeder ;-(. Nu na tweede pil behoorlijke krampen. Krijg vandaag nog 1 pil (of ik moet voldoende ontsluiting hebben :-)) Verwachting was dat ik waarschijnlijk morgen aan bevalling kan gaan beginnen. Pffffff. (en dan zeiden ze hier morgen al). Dus dat wordt waarschijnlijk geen baby vandaag .
Pipi wat een tegenvaller! Hopelijk gaat het toch nog beginnen en dat je snelle bevalling hebt. Spannend en ik leef mee. Denk overigens een jongen (dus dat zal wel omgekeerd zijn ). Bij Vis was ik echt echt overtuigd van een meisje (ben zo trots haha).

De nacht was beter gelukkig. Om de 2,5 uur met vroeg in de ochtend een ruk van 4 uur. Mij hoor je vandaag niet, zo mag het doorgaan :-)

Verder doet hij het prima dus klagen doe ik niet. Ligt nu heerlijk in box naar mobiel te "kijken".

Oh geen 20 km meer gelukkig maar 10 km is ook nog een eind. Heb je de bus nog gepakt?
nog even volhouden dus, pipi... veel succes!

hier regeldagen en typen met kind aan borst niety handig!
typen met kind.... wordt er al een beetje handiger in.

Van harte Nala. Ik had hem ook nog niet zien aankomen. Nu rustig herstellen en genieten.

Pipi!!!! Ga d'r voor! Hup hup.. Ben benieuwd.

Gisteren Efteling , was super..

Heerlijk dat er mensen bij waren die nergens in durfden.

Die Vliegende Hollander is echt heel mooi. Python blijft cool.

Vandaag (met z'n drieen, man heeft vakantie) de stad in geweest . Winterjassen voor de kids gekocht. Die van Wimpie is iets te groot... Hoop dat hij nog een groeispurt krijgt.

Moppie doet het echt erg goed! Ze vindt lekker op/tegen je aan liggen helemaal het einde. Naar buiten kijken is ook een grote hobby.

Aruba ; Je klinkt al een stuk beter.. Doe waar je je goed bij voelt!!
Anders kan hij er misschien volgend jaar nog in, Pauwie. Hoe oud is hij ook alweer? Chica gaat dit jaar nog in die van vorig jaar passen gelukkig. Scheelt hoop gezoek en geld.

Sterkte met de regeldagen Mmomo, typen en bv ben ik na eerste jaar met Chica heeeeeeeeeel goed in geworden Kan heel veel dingen tegelijk met bv-en

Fijn van goede nacht, Dier

Ik ben toch gaan fietsen, gaat nog steeds prima.

Aruba, gewoon doen zoals het het beste voelt en is voor jullie beide. Als dit goed gaat kun je er toch mee door gaan? Volgens mij gaat dat kolven bij jou prima, dus dat is lekker. En voordeel is dat hij dan heel erg gewend is aan uit de fles jouw melk drinken en je dus heel goed lekker even weg kunt straks en zoon bij vriend kunt laten of iemand kan laten oppassen.

Pipi, sterkte de derde pil en de weeën. Hoop dat het toch wat sneller zal gaan dan verwacht.
quote:Aruba schreef op 15 september 2009 @ 14:30:

[...]

Ja daar ben ik ook bang voor, die productie. Het schijnt lang goed te kunnen gaan maar verschilt per vrouw.

Ja ik weet niet wat het was.. Ook stress denk ik. Het er niet meer tegen kunnen en de moeheid. Toen ik ook nog eens ongesteld werd, was het feest helemaal voorbij.

Toen ik samen met de kraamzorg en verloskundige én vriend ging zitten om aan te leggen. Mezelf toesprak rustig te zijn. Toen lukte het. Maar de druk dat het moest lukken. Het zweet brak me elke keer uit. En nu voor de gezelligheid lukt het ook nog steeds nauwelijks.

Herkenbaar...

In het ziekenhuis waren ze ook erg hardhandig met hem. Grrrrrr Vacuumpomp en niet goed binnen een uur aangelegd. En nog meer oorzaakjes te noemen. Plus dan ook nog eens dat ik het niet fijn vond (gaat nu door kolven beter) de druk werd te groot. Ook voor hem denk ik. Hij voelt het.

Als ik hem dicht bij mijn borst houdt en hem zijn flesje geef dan lacht hij naar me en is hij zo tevreden. Terwijl het krijsen en huilen is wanneer ik hem aan de borst wil (toen het moest)

Ja en jij krijst zeker mee? Zo frustrerend he? Vooral in combinatie met de hormonen.

Hoe oud is meis nu Summer? Had je er nog lang moeite mee je erbij neer te leggen?

7 maanden is ze nu.

Ik heb er uiteindelijk niet lang moeite mee gehad gelukkig. Paar dagen denk ik. Scheelde denk ik nogal dat ik gewoon kon stoppen zonder ballonnen te krijgen omdat de productie toch niets voorstelde. Kwam (vooral in bad) nog wel eens een druppel melk uit en dan moest ik wel even slikken... maar woog niet op tegen de rustHopelijk gaat het wel een beetje met je. Vergeet niet te genieten en laat het niet ten koste gaan van alles. Had ik achteraf een beetje spijt van.
Thanx Summer

Pipi, hoe gaat het nu?
Pipi, wat een tegenvaller gisteren meid. Hopelijk snel je baby in je armen!
Pipi, denk aan je vandaag!

Alles goed bij jou, Star? Slaapt ze een beetje s' nachts?
Nu vannacht voor het eerst een goede nacht gehad, van 02.00 tot 03.30 wakker geweest en voor de rest geslapen
wow Star dat is wel heel netjes!!

Gister heb ik in totaal 3 uur geslapen, omdat meneer het fijner vond om overdag te slapen en 's nachts wakker te zijn... Vandaag is Vent begonnen met thuis te werken en heeft hij dus het ochtend-flesje gedaan. en kon ik 4,5 uur aan een stuk door slapen. Ben nu helemaal uitgerust!! Heerlijk hoe snel je kunt genieten van 4.5 uurtjes slapen

Gister ook naar het consultatiebureau geweest en Mini-Monkey is helemaal goed gekeurd. Gehoortest gehad en intake. Stelde allemaal niet zoveel voor.

Net weer ff visite gehad en nu lekker een dvd van ER aan het kijken.

Ben benieuwd hoe het met Pipi is!!
Oh, wat fijn Star, superkind

Lekker Aapje, even goed doorslapen. Fijn van goedkeuring op het CB.
En verder:

De laatsten zullen de eersten zijn

Ik bedenk nog wel even waarmee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven