Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:frizzy schreef op 15 september 2009 @ 00:40:

Moos dat e-matching, staan daar ook knappe mannen op?

Mag ik even lachen!?!

Frizz!
quote:Kym schreef op 15 september 2009 @ 00:39:

[...]

Niet goed bedoel je?

Ik had een jaartje geledenooit eens acht maanden lang de allerbeste seks met een 19- jarige. Ongelooflijk, maar waar.

Eeeeeeeeeeecht?!

Nee mijn 19-jarige was een beetje TE enthousiast naar mijn zin.

En hij vond zichzelf echt ge-wel-dig.

Ging ie zichzelf na de seks uitgebreid in de spiegel bewonderen (met boxer aan dan, want naakt durfde hij niet rond te lopen haha) na de seks.

Maar hij was zooooo supercute!

Ik had wel een kleine crush hoor.
Waarom lach je Kym?

Is het een gekke vraag?

Joh ik kan op RP al geen enkele knapperd vinden, en daar staan toch echt heul veul mannen op.
Hah, nee, het kwam meer zo over van: Ematching? Voor hoogopgeleide mannen? Zijn daar wel knappe dan?

Snap je?

Gewoon grappig.

Hah, een 19jarige die zichzelf in de spiegel checkt. Kan cute zijn ja!

Lang geleden?
Ooooh zoooooo!

Nee zo ontzettend kortzichtig ben ik nou ook weer niet.

Nou dat checken vond ik niet heel cute, maar hij was dat wel.

Het is nu 4 jaar geleden.

Ik was 26.

Schrok wel echt toen ik achter zijn ware leeftijd kwam zeg!
Oja, kan me voorstellen. Vooral omdat er over gelogen is.

Hey, maar ik moet gaan. Nog even toileteren, boel afsluiten en mijn tas inpakken, want moet ook direct vergader-spullen meenemen voor morgenvroeg.

Pff. Begin nu wel weer zenuwachtig te worden voor SJ.

Maar ik blijf cool. Zoals afgesproken. Cool, maar wel mezelf.

Dank je wel lieverds, voor de gezellige avond!

Frizzje, lekker slapen!
Niet zenuwachtig zijn!

En doe de deur van je hart een stukkie dicht.

Kiertje is zat!

Ik ga lekker slapen.

Veel plezier lieve Kym!

Geniet er lekker van!

x
't Is wel een erg blanke bedoening Friz, op e-matching, dat dan weer wel. Maar er staan zeker knappe mannen op. Hoewel die van gister dus een stuk minder knap bleek dan ik dacht

Zo benieuwd hoe Kym het heeft... Wat is eigenlijk de planning Kym, hoe lang je daar blijft? (niet bij SJ maar in Afrika bedoel ik)

Ik heb een lange dag vandaag, niet teveel schrijven jullie hoor
Er hoeft maar één echt leuke erop te staan Moos.

Kun je gluren daar?

MX heeft me vannacht gesmst: 'Begrijp me niet verkeerd. Ik heb geen zin in hoofdpijn. Wil het gewoon relaxt houden.'

Vertaling voor degenen die weinig straattaal kennen: hoofdpijn = gedoe (alles waar je hoofdpijn van krijgt).

Verbaast me dat hij zoiets smst, blijkbaar weet ie dat ie fout zit en dat ie actie moet ondernemen wil het nog goedkomen.

Maar ik heb even gecheckt en zijn sop is nog lang niet gaar. Heb em genegeerd dus (en dat doe ik NOOIT bij iemand).

*gaat zitten wachten op een telefoontje van Moos*
owwww....ik wil ook een telefoontje van Moos

*gaat gelijk vriendenverzoekje de deur uitgooien*

Goed zo Frizz, lekker laten doorgaren die kerel

Moos wat een verhaal joh.

Maar volgens mij was ie niet chubby, maar gewoon dik!

begreep hij dat er niet meer in zit of krijg je nu zo'n plakkert aan je broek?

Kym alweer gesignaleerd?

Ik moet echt langer wakker blijven zeg!

Moest vanmorgen in turbo tempo 4 pagina's bijlezen

Nu snel weer aan het werk

Meld me vanavond wier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, hij begreep het ook wel, denk dat hij ook niet gillend enthousiast was. Hehe, ik was wel goed, toen we gingen zei hij: 'Nou, eh...' En ik haat van die loze beloftes om beleefdheids-sake, dus ik zei met een lief glimlachje 'Dág'. Vond ik wel een mooie afsluiting.

Bellen gaat niet vandaag worden Frizz, ben tot 12 u vannacht aan het werk. Moet er natuurlijk wel goed voor kunnen gaan zitten
Oh Friz, goed van het negeren, in dit geval. Laat m maar koken
pfff.... ik hou jullie amper bij! wat lullen jullie veel.

Gespierde armen hou ik wel van, maar wasbordje hoeft niet zo nodig van mij. Ben wat dat betreft niet eens zo op uiterlijk gefocused. Dik of dun, veel of weinig haar... als ie lief en verzorgt is vind ik het prima.

Om nog even terug te komen op mn (ex?)vriend. Nee, ik wist niet dat hij drugs gebruikt. Als ik dat had geweten was ik niet eens met em gaan daten. Meneer doet nu trouwens weer alsof er niets aan het handje is. Normaal had ik dan ook zoiets van, okay zand er over. Maar dit keer niet. Als ik dit accepteer is het een volgende keer weer een stapje verder.
Ben ook errug nieuwsgierig naar hoe Kym het heeft gehad!

Ah ja ik hou ook niet van die loze beloftes.

Ik doe altijd: 'Fijne avond verder he?'

Of: 'Rustig aan he?'

Moos jeeeeeeemig hee.

Moet ik ZO lang wachten!?

Heyjij wat heb je gezegd dan tegen hem?

En hoe voel je je?

*vraagt zich af of mannen kunnen doorgaren tot ze uit elkaar vallen*
quote:frizzy schreef op 15 september 2009 @ 10:22:

......

Vertaling voor degenen die weinig straattaal kennen: hoofdpijn = gedoe (alles waar je hoofdpijn van krijgt).

...

dank je wel
quote:Moosey schreef op 15 september 2009 @ 12:39:

Oh Friz, goed van het negeren, in dit geval. Laat m maar koken Ohoh Frizz, zal jouw experiment dan toch slagen? Niet vergeten dan ook Phiep van op de hoogte stellen .
Wisten jullie al dat Patrick Swayze dood is?
Hahahahhahaha oooooh ja het negeer-experiment!

Om heel eerlijk te zijn, ik geniet er helemaal van om te bedenken dat MX hem nu een beetje knijpt.

Das eigenlijk ook niet netjes he, van mij.

Is Phiep nog weleens gespot?

Pom is dat echt joh, van Patrick Swayze?
Jaaah lees maar op alle nieuwssites en op tv. 57 jaar pas.
HALLOOOO!

Nou, Moos, jij moet lang werken zeg! Jeutje! Weinig tijd voor de mentale voorbereiding voor Het Telefoongesprek dus

Uh, Frizz. Je negeert 'm. Knap! Maar denk je echt dat ie 'm nu knijpt? Ik ben benieuwd of ie alsnog meer laat horen als jij je stil houdt. Wel gedoe hoor, is best een spelletje dit toch (en ik dacht dat we daar niet meer aan zouden doen?).

Ik weet even niet wie die Patrick is, dus google zo even direct.

Want eerst, SJ (wel een beetje een lang verhaal vrees ik):

Godsamme nog an toe zeg, wat een verhaal gaat dit worden! Ik was eerder bij zijn huis, dan hij zelf. Dus hop, ik naar boven, naar het balkon en daar wachten. In het donker. Paar minuten later hoorde ik de auto aankomen en de security de poorten openen. Daarna luid Arabisch gelul en een hond die helemaal door 't lint ging. Waar ben ik in hemelsnaam beland, bedacht ik me, maar ik was er vaker geweest, natuurlijk.

Ineens gaat het licht aan en daar stond SJ. Hij pakte mijn hoofd en gaf me de lekkerste kus. Sorry hoor, maar ik moest ervan zuchten. Ik raak acuut zenuwachtig van hem, maar probeerde dat uiteraard zoveel mogelijk te verbloemen.

We gingen naar binnen, hop, door naar zijn kamer (hij woont er met meer mensen, namelijk die luidruchtige lui).

Vet ongemakkelijk eigenlijk, want ik was een beetje stil. En hij ook (geraffineerde stilte in mijn ogen). Hij checkte zijn mail en ik zat daar maar. Maar ik wilde me niet laten kennen door een zeikende opmerking te plaatsen, dus bleef stil.

"You're so cute tonight, you're not talking", zei ie.

Tja, daar had ik nog steeds weinig op te zeggen.

Totdat: "You're playing my game babe?"

GRR! Ik haatte hem zo, die timing, die woorden, ik wist gewoonweg niet wat ik ermee aan moest. Maar ik bleef wel oke reageren, liet me nog steeds niet kennen. De spanning was om te snijden, werkelijk waar.

Hij ging douchen en ik trok mijn slaap-kledij aan. Nog even snel gaf ie me een kus in mjn lies (GRR!).

Toen ie terugkwam kwam ie bij me liggen, me knuffelen en praatten we. Ik sneed het 'playing games' onderwerp aan, omdat het zelf al noemde en vertelde hem dat als hij het serieus met me meende en wilde dat het door zou gaan tussen ons, hij moest kappen met dat vage gedoe. Hij wilde voorbeelden en moest lachen toen ik die gaf. Hij zei dat dat gewoon 'joking' is en hij dat met iedereen doet. Niet kwaad bedoeld. Ik zei hem dat ik het vaak slecht in kan schatten hoe hij het bedoelt en het dus in deze fase niet echt handig is.

Ook hadden we het over monogamie, samen zijn hier etc. En natuurlijk zou hij niet met iemand anders gaan, daar moest ik hem op vertrouwen. En hij zei me dat ie gek was op me. Maar ik kon het weer niet plaatsen.

We bleven kletsen, zoenen en knuffelen en hebben ontzettend gelachen om grappige dingen (ik verbaas me over de kleine cultuurverschillen: dezelfde humor en grapjes als hij Hollanders). En daarna de sterren uit de hemel geneukt. En nog eens. En nog eens. En vanzelfsprekend was ik daarna echt weer helemaal om: wat is hij leuk! En lekker!

Wel, en toen konden we nog maar twee uurtjes slapen en vertrok hij naar zijn werk.

En toen lag ik nog even lekker te pitten, gaat de deur ineens open: de schoonmaakster. Die blik in haar ogen. "hi" zeiden we maar. Ik dacht op haar gezicht te kunnen lezen "which girl is this now?".. En ik voelde me weer ongemakkelijk en achterdochtig.

Om 9:00 kwam ie even terug om wat op te halen (en mij nog even te knuffelen) en vertelde ik hem dat. Hij moest lachen en zei "did she tell you your number?" Met een grijns.Pff.

Wel ook ontzettend gelachen weer, omdat we zo klunzig waren iets ontzettend doms te doen toen hij vertrok sochtends: de voordeur moest afgesloten worden, maar ik zou in het huis blijven, want mijn chauffeur kwam later. Net voor mijn vertrek zou de schoonmaakster komen en zo kon ik dan later weer het huis uit. Anyway: ik moest met hem meelopen om de voordeur op slot te doen. Van binnen en dan heel moeilijk via een kiertje in een of ander raam de sleutels aan hem geven (omdat hij die vanavond weer nodig heeft om binnen te komen). Zo gezegd, zo gedaan. En daarna lag ik in bed en bedacht ik me: Huh? Waarom in hemelsnaam moest ik 'm van binnenuit op slot doen?? Kon ie toch gewoon zelf van buiten doen, klaar? Hij voelde zich zo dom! Hij had deze constructie namelijk helemaal uitgedacht onder de douche sochtends voordat ie ging en had met zijn slaaphoofd veel te moeilijk gedacht! Haha, naja, lachen dus (of meer 'n gevalletje 'je had er bij moeten zijn' ).

Om 10:00 ben ik zelf ook vertrokken voor een vergadering en ik heb hem verteld dat ik verliefd ben op hem (tja). Hij zei dat ie dat wist, maar dat hij eerder was geweest met dat te zeggen vannacht.

Ik ben na de vergadering even naar zijn restaurant gegaan, want ik had nog niks gegeten en het is echt de enige plek met de lekkerste broodjes (en ik wilde hem ook nog wel even zien, had 'm geinformeerd). Ja naja en toen ik hem weer zag, jezus, sorry hoor. Die gast is zo bloody hot, ik kan er niet over uit. We lachten wat en hij deed lief. Daarna ben ik gegaan.

En dat was het dus.

Wat een veel te lang verhaal!!
*zucht* *zwijmel* pinkt traantje weg*

Wat een heerlijk verhaal Kym.

Zoiets willen we toch allemaal?

MAAR......zijn je gevoelletjes nu weg?

Ik denk echt ECHT dat het een goeie gast is...
quote:Summerdance schreef op 15 september 2009 @ 17:45:

*zucht* *zwijmel* pinkt traantje weg*

Wat een heerlijk verhaal Kym.

Zoiets willen we toch allemaal?

MAAR......zijn je gevoelletjes nu weg?

Ik denk echt ECHT dat het een goeie gast is...

Was ook leuk! Maar ja, nog steeds heus wel een gevoeletje. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me daardoor zo min mogelijk laat leiden, want dat kan dingen alleen maar verpesten. De tijd zal het leren, zou mijn moeder zeggen.

Dan is je moedertje een wijs mens!

EN nu.....wanneer zie je hem weer?

Maare......

Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering,Kym die heeft verkering....

God. Verkering.

Denk je?

Ik hoop het! Man, ik ben zo trots als een pauw als ie bij mij hoort !!

Hij belde net; of ik nog even naar hem toe kwam, omdat ik morgenvroeg weer vertrek. Maar dat doe ik niet. Zo'n geregel, heb nog een belafspraak met Nederland en een etentje vanavond.

Denk dat het ook wel goed is niet direct alle momenten aan te halen om elkaar te zien. Vrijdag ben ik weer hier en dan komt ie ook in de kroeg wat drinken. Kijk er nu al naar uit!

(maar dikke kans dat ik vanavond wel naast hem lig hoor, toch wel.. )

Sum, hoe is jouw dag?
Whoehahaha....

Typisch zo'n gevalletje

Ik ga niet,ik ga niet,ik ga echt niet, oeps nou ben ik toch gegaan

gewoon lekker van genieten joh, leef in het moment.

Euhh....belafspraak is zeker niet van MB?

Volgens mij heb je daar helemaal niets meer van gehoord toch?

En wan WS, daar ooit nog wat van gehoord, of heeft de tamtam zijn werk gedaan?

Hier alles goed...EINDELIJK de goeie kleur voor de muur gevonden dus die ga ik van de week even scoren.

En dan dus toch de gordijnen op de muur afstemmen.

Verder druk met werk en een sociaal leven van 0!

Maar wel even lekker....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven