Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeh, lekker zeg! Ik kom bij jou eten! Ik heb nog nooit tomatensoep gemaakt, terwijl dat de enige soep ik die ik wel lekker kan vinden. Ben eigenlijk helemaal niet zo'n soepert, maar zou er nu wel zin in hebben. Ik heb zo'n herfstgevoel!

Ik ga eens even uitzoeken of de RL nog bestaat. Vast wel.

Te hard geswongen ja. Maar ik was wel de dancing queen, dus.

Boxkleden al schoon? Ik hou gewoon een beetje de vinegr aan de pols, zodat straks ook alles al gedaan is. Geboortekaartje verstuur je pas een paar weken na de bevalling toch, de combi Inad-kaartjes kennende?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaaaaa, het bestaat nog! Heb je een linkje gehyved!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahahahaa ja ik zie het!

Vriendin was op vakantie en ik mocht de tomaten uit haar tuin plukken, vandaar het overschot aan tomaten!!

Ja die vinegar aan de pols houden hoor Kess Queen of the Desert Dancefloor
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
en voor Kess' heupen.

Heb verder eigenlijk niets bijzonders te melden . Zelfgemaakte tomatensoep klinkt trouwens wel leuk, ga ik ook eens proberen, goed idee! Inad dus eigenlijk klaar
Peas on earth!
Grmpfff.... mijn bril was stuk, naar Pearle gebracht, kon niet gemaakt maar montuur moest vervangen worden. Dat was drie weken geleden, dus ik bel nu even om te horen hoe&wat... kan dat montuur niet meer geleverd worden en moet ik een nieuwe bril (of zelfde glazen in nieuw vergelijkbaar montuur).... Maar ik wil DAT montuur, grmpff!
Peas on earth!
Inad, ik heb een vraag in NS gezet
Peas on earth!
Nouja, ook niet leuk, van montuur Erwt.

Ik heb geantwoord op je vraag

Kess combi kaartjes Inad Maar dus, ik ga wel een paar dagen wachten met sturen, ook weer geen week, maar wel een dag of 3 a 4. Hoor van heel veel mensen dat dat heel fijn is, want even meer rust die aller eerste dagen.

Die boxkleden moeten nog Heb uiteindelijk eerst normale was gedaan, want was hard nodig.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik zag 't inderdaad, had nog even gereageerd met interessante toelichting

Ohja, kaartje ligt hier ook nog op tafel , maar nu kan ik dus doen alsof dat héél bewust is

Ohja, brilgedoe pakt uiteindelijk tóch leuk uit! Ben even naar Pearle gelopen vanmiddag. Geen passend montuur bij deze glazen, dus ik mocht een nieuw montuur uitkiezen! Wel vergelijkbaar, leuk en mocht zelfs een en ander combineren (dat montuur met andere vorm glazen, is zo'n montuur 'zonder montuur'). Uiteindelijk toch eigenlijk wel leuk dus, zomaar een nieuwe bril
Peas on earth!
Ik moet ook nog kaarten versturen, liggen klaar maar Ier had (echt waar, geen smoes) alle postzegels opgebruikt.

Fijn dat je nog een leuk montuur heb gevonden

Ik heb ook nog even gereageerd.

Verder hier een beetje boze Ier, want ik was na school bij vriendin wat gaan drinken en toen kwamen krampen natuurlijk precies toen ik op fiets zat, met Chica achterop. Paar keer gestopt en ging uiteindelijk wel. Hij vond het vreselijk achterlijke actie en niet kunnen Heeft ie ook wel weer een punt mee natuurlijk. Nu is hij naar Chica's eerste ouderavond

Ik ga op de bankhangen met DVD (oude serie Robin of Sherwood, wie kent het? ) en Daimtaart van de Ikea. Yum.
Als je niet oppast, fiets je dat kind er dus al eerder uit dan zondag. Dus: vandaag rustig aan doen en alleen maar de boxkleden wassen.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh wat stom Erwt, hebben ze dat montuur dan niet nog in een ander filiaal ofzo??

Inadje vandaag alleen boxkleden wassen en taart eten. wauw dat klinkt goed!
Oh je hebt al een ander en bent weer blij whahaha ik moet ook eerst ALLES lezen.
Ha Vish!

Erwt, heb je nu een montuur zonder montuur? Zo'n 'zwevende' bril, of begrijp ik het nou verkeerd? Ik wil eigenlijk ook nog steeds een nieuwe bril, maar eigenlijk wil ik liever helemaal geen bril, maar dat kan dus niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar ik heb wel leuke pumps met enkelbandje gekocht van Esprit, dat dan weer wel. Ook nog naar laarzen gekeken, maar ze haalden het niet bij die van Levi's.
Loretta is De Mol. Punt.
Kun je ogen niet laten laseren?

Ik wil ook nog laarzen.
Ja, daar ben ik me wel een beetje op aan het oriënteren, maar ik vind het zo eng!
Loretta is De Mol. Punt.
Anders laat je je toch eerst even testen? Misschien kan het wel helemaal niet bij jou en hoef je er ook niet over na te denken.
Mijn droger is stuk, denk ik. Ik wil het testen maar ben bang dat hij dan uit elkaar klapt. maar wil hem ook niet wegdoen terwijl hij niet stuk is. Dilemma, dilemma.
Ja, dat zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn.

Ik ben gewoon veel leuker zonder bril!

It's Duplo Time!
Loretta is De Mol. Punt.
Optie 1: je test

Uitkomst a: hij doet het gewoon, jij blij!

Uitkomst b: hij klapt, je moet een nieuwe kopen.

Optie 2: je test niet

Uitkomst: je gebruikt je droger niet, dus moet je een nieuwe kopen.

Ik zou voor optie 1 gaan.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga vanavond misschien even testen met 2 handdoeken ofzo.

Nu ga ik alle dekbedden en kussens die we teveel hebben in zo'n zak doen die je vacuum kunt zuigen. Spannend hoor.
Wat erg!

Ik moest hier gewoon lezen wat ik ookalweer ging doen.
Whahaha, Vish

Ik zou ook testen, Vish

Ik zou ook testen, Kess

(ogen dus, ivm lasergebeuren)

Buienradar zegt droog dus ik ga zo wel heel kalm fietsen en gewoon zorgen dat ik ruim voor reguliere kramptijd thuis ben.

Verder dilemma, ook hier, maar dan over wat te eten vanavond. Kook nu vaker dan Ier, want natuurlijk hele dag thuis, maar daardoor geen inspiratie meer. Misschien maar lasagna maken.
Boxkleden zijn nog steeds niet gewassen

Zijn allebei wit dus met lakens en zo wassen en dat doe ik liever als het droog is, dan kan het buiten hangen. Zou het morgen regenen?
Het regent hier dus de hele morgen, maar straks volgens buienradar niet...

Even voor de duidelijkheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven